Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Camilla Alfredsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Camilla Alfredsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Alfredsson har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

221 omdömen om Camilla Alfredsson

Karl Johan L

Camilla har visat stort engagemang och stöd genom hela säljprocessen. Detta ihop med hennes ihärdighet och kunskap är utan tvekan en starkt bidragande orsak till att vår försäljning överträffade våra förväntningar.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet från första mötet till signerat kontrakt med en ny lycklig ägare! Även igen -stort grattis till hela familjen, nu väntar nya äventyr! Uppskattar vidare verkligen det fina omdömet ovan. Tack! Med vänlig hälsning, Camilla

Freja Else-Maj E

Mycket kunnig, engagerad och trevlig mäklare! Hon har gjort ett proffsigt och bra jobb, vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne verkligen till andra kunder!

Svar från Camilla Alfredsson

Verkligen ett stort tack för det fina omdömet. Vill också passa på att tacka för förtroendet genom hela försäljningen. Och såklart - ett stort grattis igen till en väldigt lyckad försäljning! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby

Väldigt trevlig och lättillgänglig mäklare. Hög energinivå och envis trots en mycket motsträvig marknad. Bra humör som peppade på när det inte var helt lätt att tro på att det skulle bli någon affär. Tydlig och pålitlig. Mycket ambitiös fotografering inför som jag blev mycket nöjd med. Rekommenderar verkligen Camilla som mäklare!

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Anna! Vilket fint omdöme ovan - uppskattar verkligen dina ord. Uppskattar också förtroendet genom hela försäljningsprocessen. Tack! Stort grattis igen till en lyckad försäljning! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet och ovan omdöme, uppskattas verkligen! Ni var helt rätt köpare och jag är glad över att vi kunde förhandla oss fram till att alla parterna blev nöjda. Stort grattis igen till din mammas nya hem! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Martin O
Vällingbyhöjden

Camilla är väldigt engagerad, strukturerad och kunnig. Hon arbetar långsiktigt och fokuserat - med ambitionen att få till en bra bostadsaffär för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack till er, både för förtroendet och det fina omdömet ovan, uppskattas verkligen! Det finns alltid en rätt köpare till varje hem, och vi hittade just denna till ert fantastiska radhus. Har varit mitt nöje att hjälpa er genom hela processen från uppstart till målgång. Stort grattis igen till en lyckad bostadsaffär! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Charlotte A
Hässelby Norra Villastad

Jag fick en positiv känsla av Camilla redan vid första samtalet. Jag upplever Camilla mycket professionell och samtidigt personlig och inlyssnande. Hon gav mig det stöd jag behövde under processen och det blev en bra affär för alla parter. En mycket bra mäklare som jag varmt rekommenderar! Tack🙏💖

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela försäljningen. En god planering och ett gott samarbete resulterade i en lyckad försäljning med helt rätt köpare! Vill även tacka för det fina omdömet ovan, det uppskattas verkligen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för förtroendet genom hela försäljningen. Vill även tacka för det fina omdömet ovan. Grattis igen till en lyckad försäljning!

Viktoria K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Akalla Trädgårdsstad

Trevlig, lugn och väldigt hjälpsam under hela processen från visning till bostadsköp!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort grattis igen till en underbar bostad! Vill även tacka för förtroendet genom hela processen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Fanny-Linn H
Akalla Trädgårdsstad

Tycker Camilla är kanon! Hon är straight forward och ger bra stöd under säljprocessen.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Fanny för förtroendet och det fina omdömet ovan. Uppskattas enormt! Grattis igen till er! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack till dig och Anna för förtroendet genom hela försäljningsprocessen. Vill också tacka för det fina omdömet ovan. Är otroligt glad för både er och köparens skull. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla