Stefan Berglund

Stefan Berglund

Stefan Berglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Stefan Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Stefan Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 5.0. Stefan Berglund har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Stefan Berglund

Sedan starten hos Reco 2020
Magnus K
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kälvesta

Jättenöjd med Stefan som mäklare. Agerar lugnt, sakligt och ger aldrig förhoppningar som inte hålls. Rekommenderar varmt Stefan!

Svar från Stefan Berglund

Hej Magnus, Så roligt att höra, stort tack! Det var ett riktigt bra samarbete och lika trevligt som vanligt! Vi hörs snart igen. Vänligen Stefan

Per K
Hässelby Norra Villastad

Stefan är en rekommendation från en granne som sålde tidigare i sommar. Trevligt bemötande och väldigt informativ på första mötet. Jag har fått all nödvändig information under processen. Det är svåra tider att sälja så jag som säljare har varit nervös, men det har gått bra. Dels pga Stefans fina jobb, fina bilder men också turen att det fanns en intresserad köpare. Här skulle jag säga att jag har Stefan att tacka för mycket med sin erfarenhet när vi valde att inte gå vidare med fler visningar då vi fått ett bra erbjudande...

Svar från Stefan Berglund

Hej Pär, Stort tack att du tog dig tid att skriva en så lång och fin rekommendation! Skönt att det gick så bra i. försäljningen med och att du tyckte att det kändes så bra med köparna! Ha det fint så hörs vi inom kort. Hälsingar Stefan

Mihaela L
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Mkt bra mäklare, hade bra kontakt under dem veckorna och alltid svarade tillbaka på sms.

Svar från Stefan Berglund

Hej Mihaela, Tack för din fina Reco! Roligt att det blev just ni som köpte huset, jag tror att ni kommer stormtrivas! Vi ses snart igen. Bästa hälsningar Stefan

Svar från Stefan Berglund

Hej Tove, Tack för det fina omdömet, det var roligt att höra! Jag tror att ni kommer stormtrivas i huset och i området! Vi hörs snart igen. Vänliga hälsningar Stefan

Niklas H
Vällingbyhöjden

Stefan och Anders som skötte vår försäljning hade väldigt bra kontakt med oss. Vi uppskattar verkligen hur de skötte kontakten mellan oss och potentiella köpare under processen. En positiv sak var att vi genom processen återkom till och diskuterade strategin för att lägga upp och sälja bostaden

Svar från Stefan Berglund

Hej Niklas, Vad roligt att höra, vi uppskattar verkligen de fina orden ! Vi känner också att det har varit ett riktigt bra ”team work” hela vägen fram till försäljning! Ha en riktigt fin sommar nu så hörs vi snart igen. Varma hälsningar Stefan

Mikael L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Strand

Professionell och väldig kunnig mäklare som vi starkt rekommenderar. Har starkt kontakt nät och känsla för målgrupps val som gjorde att vårt objekt såldes snabbt till rätt köpare.

Svar från Stefan Berglund

Hej Mikael, Vad trevligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för en så fin rekommendation, det uppskattas verkligen! Vi ses snart igen. Hälsningar Stefan

Mathias N
Hässelby Norra Villastad

Stefan har sedan vårt första möte varit oerhört lyhörd, tydlig och responsiv. Att på mindre än tre veckor hantera besiktning, energideklaration, fotografering, publicering och försäljning innan första offentliga visning är helt otroligt. Stefans engagemang, erfarenhet, kunskap och kundkrets är verkligen något som vi varmt rekommenderar andra som funderar på att sälja sitt hus eller lägenhet i Hässelby-Vällingby området. Stort tack Stefan!!!

Svar från Stefan Berglund

Hej Mathias, Stort tack för den otroligt fina rekommendationen! Det har varit ett riktigt bra och trevligt samarbete. Vi hörs snart igen. Vänligen Stefan

Oscar G
Hässelby Strand

Super service på alla sätt och viss, toppen mäklare, väldig engagerad och smart.

Svar från Stefan Berglund

Hej Oscar, Vad kul att höra att du är så nöjd med mitt arbete! Det har varit ett trevligt samarbete. Hälsningar Stefan

Per Johan N
Bromsten

Jag tycker att Stefan är Mycket trevlig!, han hade stor förståelse för att jag mådde dåligt efter min vän/släktings bortgång och var absolut inte påstridig eller påtrykande. Till slut så fick han hjälpa mig via Familjens Jurist att sälja lägenheten., och det gjorde han med stor framgång! Han hittade verkligen rätt köpare och ska ha ett Stort tack för hjälpen! Lägenheten var värderad till en summa och lades ut till en summa strax under värderingen. Men slutpriset blev Långt över både utsatt pris och det den var värderad till. Tack snälla för hjälpen!

Svar från Stefan Berglund

Hej Per Johan, Stort tack för det fina omdömet! Det var skönt att det flöt på så bra med försäljningen så kan ni släppa den biten. Ta hand om er och hör av er om jag kan hjälpa till med något mer. Vänliga hälsningar Stefan

Marita K
Hässelby Villastad

Trevlig och tillmötesgående. Enkel och bra kommunikation. Positiv och hjälpsam, flexibel. Stort tack till Stefan!

Svar från Stefan Berglund

Hej Marita, Vad roligt att höra! Stort tack för det fina omdömet.