Johan Florå
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04

Läs vad 121 Läs vad Johan Florå

• Johan S sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-29

Lenhovda
    Vi har sålt vår bostad och vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande under hela processen. Läs mer
  • Erika K köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-28

Lenhovda
    Bra bemötande av mäklare. Snabba svar på mail/sms/telefon. Bra information och snabb visning. Bra genomgång av köpekontrakt m.m. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Susanne J köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-21

Åseda
    Köpt hus i Åseda. Bemötandet varierade, fick en känsla av att vi va fel köpare för mäklaren fast att säljaren och jag va överens.
    Mäklaren drog ut på affären och skapade oro som jag kände va onödig.
    Affären kunde gått smidigare och varit roligare. Läs mer
    2020-03-23 Johan F svarar Susanne J
    Hej Susanne,
    Vad tråkigt att ni kände oro, jag tar till mig av er feedback. Bostaden såldes innan marknaden och jag hade fler intressenter.
    Säljaren hade anlitat mig för att sköta förmedling, visning och prisdiskussion. Nu blev det olyckligt då ni ej tittade på vanligt sätt utan sökte upp säljaren på eget bevåg. Vi vill att man ska boka tid med mäklare för visning för att inga missförstånd skall uppstå. Fram tills att avtal är skrivet så kommer jag alltid att jobba för att få ut bästa möjliga pris för min uppdragsgivare.
    Förtydligade detta för er efter att jag framförde säljarens positiva köpbesked men ska försöka vara ännu tydligare.
    Grattis till köpet ni kommer få det superbra, vi ses på tillträdet!
    Mvh Johan
  • Alexander T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-28

Växjö
    Köpt en tvåa, Johan kontaktade mig när han fick in en i min smak innan objektet kom ut på Hemnet vilket var uppskattat. Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Alexander T
    Hej Alexander,
    Tack för de fina orden, roligt att jag kunde erbjuda dig en perfekt "träff" via vårt spekulantregister.
    Mvh Johan
  • Filip Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-26

Bostadsrätt
    Allt var kanon, smidigt och snabbt Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Filip Ö
    Hej Filip,
    Härligt, roligt att göra affär ännu en gång!
    Vi ses på tillträdet.
    Hälsningar
    Johan
  • Sharihan T köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-16

Älghult
    En bra och snäll man 👍👍👍👍👍👌👌👌👌 Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Sharihan T
    Hej,
    Tack, kul att kunna hjälpa till.
    Lycka till med renoveringen!
    Hälsningar
    Johan
  • Mattias E sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-12

Växjö
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Mattias E
    Tack Mattias för ett mycket gott samarbete!
    Johan
  • Nina J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-10

Växjö Söder
    Johan har sålt en bostadsrätt för mig och har gjort det med gott betyg!
    Han har hållit mig uppdaterad på resans gång och jag känner mig nöjd o belåten hur affären genomfördes. Läs mer
    2020-02-11 Johan F svarar Nina J
    Hej Nina,
    Tack för förtroendet och de fina orden.
    Johan
  • Lydia G köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-06

Norrhult
    Jag och min sambo köpte ett hus i Klavreström, vårt första husköp och Johan vad guldvärd som förklarade allt på ett förståeligt sätt , han var lugn och serviceinriktad. Mycket bra mäklare har verkligen inget negativt att säga . Nu längtar vi bara till huset 🥂 Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Lydia G
    Hej Lydia,
    Grattis till köpet och tack för de fina orden så det ska kännas.
    Johan
  • Carl B köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-06

Växjö Högstorp
    Vi köpte en villa 127kvm.
    Väl bemött med ordning och reda och ordnade en snabb affär vilket uppskattades.
    Väldigt god upplevelse Läs mer
    2020-02-11 Johan F svarar Carl B
    Hej Carl,
    Grattis till ert fina hus och tack för de fina orden!
    Mvh Johan Florå

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö