Johan Florå

Johan Florå

Johan Florå är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Johan Florå har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 314 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Florå har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

314 omdömen om Johan Florå

Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Enkelt och smidigt, lätt att kommunicera med. Inga bekymmer om man ville ha extra visning / låna nyckel exempelvis.

Agneta L
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Jag är väldigt nöjd med hur Johan har hjälpt mej att sälja min mammas fastighet. Han är mycket bra på att kommunicera och visar stort intresse och kunnande.

Hanne G
Klavreström

Alldeles för snabb med att sälja till första köpare, vi hade en diskussion han och jag, att jag ville ha en 2:dra visning och inte bara en. Men till slut så satte han en andra visning, men vi sålde huset för min sambo blev nog påverkad av Florås rädsla att vi skulle tappa en "het" kund. Jag hade velat vänta, så jag kommer inte att använda svensk fastigh.mer. och att han inte tog upp hur mycket han skulle ha i provision pratade vi inte så mycket om, det fick vi se när avräkningen kom, handpenning från köparna var 140000...

Svar från Johan Florå

Hej Hanne Tack för din feedback, tråkigt att du inte är nöjd. Vi hade en andra visning utannonserad kommande helg, och tillsammans diskuterade vi olika scenario efter den första visningen. Som vi pratade om var det tyvärr ingen spekulant inbokad på den andra visningen. Därav tyckte jag absolut vi skulle gå på den befintliga kundens tidsbegränsade erbjudande, då de annars planerade att sänka sitt lagda bud. Jag kommer givetvis alltid att rekommendera mina säljare att göra det jag tror ger bäst betalt i slutändan. Jag förhandlade...

Silvia S
Korsberga

Engagemang, flexibilitet och tillgänglighet är våra beskrivande ord för Johan Florå. Vårt val av mäklare vid eventuell försäljning är givet.

Carola B
Korsberga

Duktig hjälpsam. Och kunnig. Förklarar bra. Ringer ofta och berättar vad som sker. Löser problem som uppkommer. Alltid trevlig.

Rasmus A
Alstermo

Han är duktig, snabb och lätt att ha att göra med. Har både sålt och köpt hus genom honom och har inget negativt alls att säga om honom.

Christer Å
Alstermo

Bra, trevlig, kunnig och väldigt snabb

Nima G
Lenhovda

Johan var mycket hjälpsam på alla möjliga sätt.

Holger S
Korsberga

Fantastisch, nur zu empfehlen. Besser gehts nicht.

Sanna Ö
Lenhovda

Mycket nöjd rakt genom. Följde våra förväntningar!