Rebecca Birgersson

Rebecca Birgersson

Rebecca Birgersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Rebecca Birgersson har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Rebecca Birgersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.7. Rebecca Birgersson har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Rebecca Birgersson

Sedan starten hos Reco 2019
Ove K
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevlig och bra, med snabb återkoppling.

Richard A
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevligt och proffsigt tillvägagångssätt med snabba återkopplingar! Noggrann och tydlig vid kontraktsskrivning !

David M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Karlshamn

Rebecca ger ett mycket bra intryck och bemötande. Rebecca är kompetent och ger bra support till både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela processen och rekomenderar Rebecca starkt.

Stefan S
Rottne

Klar tydlig och noterade de frågor jag ville ha svar på samt återkom med detta

Hans A
Lammhult

Vi har haft bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag har känt mig välinformerad och lyssnad på. Bra saklig information genom processen.

Jannika S
Växjö

Är supernöjd med Rebecca! Både köpte och sålde med Rebecca som mäklare och hon har haft en bra dialog under hela tiden och har alltid varit snabb med att svara när man haft frågor. Dessutom lyckades hon sälja vår lägenhet på en väldigt kort tid då vi köpte det nya innan vi hade sålt den gamla.

Monica V
Lammhult

Väldigt trevlig och lätt att tycka om. Lotsade oss igenom alla etapper. Möjligen lite svår att nå och få svar när man smsade. Man fick ibland vänta en dag eller två. Alltid trevlig och stöttande när man själv tycktedet var jobbigt.

Camilla G
Moheda

Snabba svar, omtänksam och lätt att ha att göra med. Toppenbra!

Linnéa M
Vislanda

Rebecca levde upp till de förväntningar vi hade.

Jonna N
Rottne

Vi är jättenöjda med Rebecca, huset såldes snabbt till ett bra pris.