Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

Ljusterövägen 3, 184 95 Ljusterö — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 14 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

• Marie B
    Marie B skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Supernöjd med Wivecas engagemang och all hjälp vi fick vid försäljningen av vår sommarstuga på Ljusterö. Jag skulle absolut anlita Wiveca igen!
    2017-02-13 Wiveca F svarar Marie B
    Va roligt att höra Marie! Det var ett himla fint ställe och det var så roligt att få hjälpa till!
  • Urban B
    Urban B skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Allt funkade till full belåtenhet.
    Inget att klaga på.
    2017-02-13 Wiveca F svarar Urban B
    Tack Urban! Hoppas ni skall njuta av stället och jag är så glad att Berit och Gustaf får komma och hälsa på :)
  • Ywonne L
    Ywonne L skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Mycket trevligt och proffisionellt bemötande. Gav realistiska förväntningar och rekommendationer inför försäljningen.
    2017-02-13 Wiveca F svarar Ywonne L
    Tack Ywonne! Känns jättekul att ha fått hjälpa dig, vi hörs närmre deklarationen igen :)
  • Berit Q
    Berit Q skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    jag fick genast god kontakt med Wiveca och eftersom vi tidigare sålt ett hus i Falun och en bostadsrätt i Åkersberga där jag inte var nöjd så blev jag så glad över att få en så god kontakt. Hon svarade alltid på telefon/eller ringde upp när hon blev ledig så jag behövde inte gå och undra någon längre stund på mina frågor. Nu har vi bara deklarationen kvar och jag hoppas att det flyter på lika bra.
    2017-02-08 Wiveca F svarar Berit Q
    Hej Berit! Tack för dina värmande ord! Jag är glad att jag lyckats få dig att återigen lita på oss mäklare :) . Det var så roligt att få jobba med er! Självklart skall det gå smidigt med deklarationen också, hör av dig när du är redo. Hälsa Gustaf!
  • Anna F
    Anna F skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Wiveca Frisell har varit oerhört professionell, glad och positiv. Wiveca gav snabba klara svar vid eventuella frågor.
    2017-02-08 Wiveca F svarar Anna F
    Tack Anna för dina ord! Otroligt kul att få sälja ert fina hus i Norrtälje!
  • Björn B
    Björn B skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Erfaren, pålitlig och mycket engagerad fastighetsmäklare.
    2017-02-08 Wiveca F svarar Björn B
    Tack Björn för dina ord! Extra kul att få höra från en fd mäklare. Hälsa! Säg till om ni vill ha hjälp med deklarationen!
  • Sophie N
    Sophie N skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Mkt trevlig, säljande men objektiv, bra återkoppling.
    2017-02-08 Wiveca F svarar Sophie N
    Tack Sophie! Hoppas verkligen att ni skall trivas, vilket inte är så svårt med den fantastiska utsikten. Skall bli spännande och se i sommar när ni börjat få ordning.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Bra och professionellt bemötande under hela processen och fantastisk kreativitet när den mycket speciella situationen uppkom när säljaren tyvärr gick bort mellan kontraktsskrivning och tillträde.
    Wiveka löste även detta och tack vare det så var vi trygga genom hela affären.
    Rekommenderar gärna Wiveka!
    2016-04-27 Wiveca F svarar Magnus E
    Tack Magnus, det värmer verkligen!
  • Monika W
    Monika W skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Professionell. Öga för detaljer och tillmötesgående och vad som är viktigt i affärer tillgänglighet och gott humör.
    2016-04-27 Wiveca F svarar Monika W
    Tack Monika! Det var en fröjd att hjälpa till!
  • Banu Ö
    Banu Ö skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Fantastisk bra bemötande, snabb service.
    2016-04-22 Wiveca F svarar Banu Ö
    Tack tack! Så glad att det gick så snabbt!
  • Heli Å
    Heli Å skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Kändes ibland som han heldre ville sälja till annan spekulant.
    Varit mycket fram o tillbaka. Annars en trevlig kille. Men som sagt olustkänsla kvarstog.
    2017-02-08 Wiveca F svarar Heli Å
    För er som läser denna recention är den för en manlig mäklare någon annanstans :)
  • Malin G
    Malin G skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Toppen! Bra återkoppling! Professionellt
    2016-04-21 Wiveca F svarar Malin G
    Tack Malin. Hoppas att ni skall trivas!
  • Inga-britta M
    Inga-britta M skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Jag har blivit mycket vänligt bemött. Viveca har varit tillgänglig ock gjort ett mycket gott arbete tillsammans med sina kollegor.
    2016-04-27 Wiveca F svarar Inga-britta M
    Tack Inga-Britta! Det är glad att allt gick så smidigt!
  • Erika T
    Erika T skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen
    Bra och trevlig service, väldigt snabb och personlig.
    2016-04-20 Wiveca F svarar Erika T
    Tack så mycket, jag hoppas att ni skall trivas i det nya. Lycka till i sommar!
    Erika T gillar detta

Ljusterövägen 3, 184 95 Ljusterö