Mina Rostvik

Mina Rostvik

Mina Rostvik är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Mina Rostvik har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Mina Rostvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Mina Rostvik har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Går du i säljtankar eller funderar på att köpa. Då ska du inte tveka på att kontakta Mina. Mina har många års erfarenhet inom försäljning och en god lokalkännedom. Hon arbetar professionellt och på ett strukturerat sätt för att se dig som kund och dina behov. Hennes ledord är viljestyrka, engagemang och lyhördhet.

173 omdömen om Mina Rostvik

Sedan starten hos Reco 2020
Sara W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Främre Luthagen

Väldigt snabb på att svara och hon fixade en visning när vi bara var uppe i Uppsala över helgen! Mån om att vi som köpare skulle få en gedigen genomgång av lägenhet och delade med sig av all information hon hade. Snabb och enkel affär! Duktig mäklare!

Johan Alexander L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Salabacke

Allt var väldigt tydligt och klart med Mina. Hon gjorde ett fantastiskt jobb och säkerställde kunden i fokus

Elma S
Salabacke

Otroligt trevlig och serviceinriktad mäklare! Kan varmt rekommendera Mina.

Anna J
Fålhagen

Jag upplever att jag har blivit bra bemött av Mina. Jag hade förväntningen att hon skulle hjälpa och stödja mig under försäljningen vilket jag upplever att hon gjort. Jag upplever att hon är engagerad, förtroendegivande och duktig. Jag är tacksam!

Gunilla S
Luthagen

Ett vänligt och effektivt bemötande vid visningen liksom på kontoret vid kontraktsskrivningen. Minas goda kännedom om området var också bra. Jag/vi är glada att ha hittat vårt nya hem.

Edvin N
Höganäs

Mina har under hela försäljningsprocessen varit otroligt professionell och gett mig ett fantastiskt bemötande genom hela processen. Har löpande blivit uppdaterad om hur det har gått samt informerat mig vilket skapade ett lugn och jag kände mig trygg om hur vi skulle gå tillväga. Mina har lagt ner mycket tid och haft extra visningar vilket visar hur engagerad hon är. Detta engagemang och hennes arbete resulterade i en fantastiskt lyckad försäljning. Jag skulle varmt rekommendera Mina till andra som går i säljankar, och nästa gång jag ska sälja är valet enkelt.

Lena B
Rosendal

Har fått ett trevligt och naturligt bemötande. Har fått svar snabbt på alla frågor och även information om allt som jag inte visste att jag behövde fråga om.

Dag N
Fålhagen

Jag tycker Minna var trevlig och glad samt ytterst flexibel för att ge bästa möjliga visning. 👍

Jacob A
Fålhagen

Mina har varit väldigt professionell men samtidigt personlig. Hon har fått mig som säljare att känna mig väl omhändertagen. Jag rekommenderar henne och kommer anlita henne igen!

Jelena P
Fålhagen

Mina was recommended through my network and I can happily recommend her to new sellers. She's a dedicated and driven professional who adapted to me being abroad and the current market. She stayed in continuous contact with me and was available for potential sellers, too. She's knowledgeable and it's been a pleasure to work with her.