Tomas Östlund
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-06 - 2020-05

Läs vad 113 Läs vad Tomas Östlund

• Ida R köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-11-04

Rasbokil
    Jag och min sambo köpte ett hus. Jag tycker mäklaren var professionell och väldigt trevlig. Läs mer
  • Daniel B sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-10-31

Bälinge
    Har sålt huset i Bälinge och blev bemött professionellt och väldigt bra. Fick vara med och bestämma och blev inte alls överkörd som man kan tro om vissa mäklare. Han gick verkligen in för sitt jobb för att sälja huset och det var inga problem. Rekommenderar starkt Tomas Östlund om du vill sälja ditt boende. Läs mer
  • Jan-Olov Gustav R sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-24

Nyby
    Sålde vår villa efter nästan 48 år. Vi blev mycket bra bemötta och
    är helnöjda med alla tjänster.

Sympatisk kille.

Skulle inte tveka att rekommendera Tomas , till vänner och bekanta. Läs mer
  • Elias L köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-23

Bergsbrunna
    trevlig och tillmötesgående. Kändes personlig Läs mer
  • Sophia H köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-22

Bergsbrunna
    Köpt tomt och nyckelfärdigt hus. Tillmötesgående, trevlig och snabb med att svara. Allt har funkat bra! Läs mer
  • Björn O sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-12

Rasbo - Hov
    Tomas skötte försäljningen av mitt hus på ett utmärkt sätt.
    Noggrann, korrekt och smidig. Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-08

Rasbo - Hov
    Tomas gav ett föredömligt intryck på visningen av villan som nu är på väg att bli vårat hem. Han hjälpte oss genom budgivningen och kontraktsskrivningen, påpekade saker som vi inte hade en aning om. Mycket professionell i sitt yrke.
    Pernilla och Viktor Läs mer
  • Jesper H köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-03

3:a
    Fålhagen
    Tomas har varit tydlig, lugn, vänlig och kompetent genom hela vårt köp. Jag är glad att han var säljare till vår lägenhet och skulle rekommendera andra att köpa sin lägenhet via honom. Överlag är man ganska utelämnad som köpare, och att ha en person man litar på i den processen är värdefullt. Läs mer
  • Arsalan H köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-22

Bälinge
    Trevlig, bra bemötande, duktig, tummen upp Läs mer
  • Fama J köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-04-04

Gamla Uppsala
    Lätt mäklare att samarbeta med! Lyssnar på kund och säljare.
    Lätt att få tag på. Läs mer

Senaste försäljningarna

Götgatan