Swefix

Swefix

Ring 08-38 94 04 www.byggteametswefix.se

Välkommen till byggföretaget med spetskompetens inom badrumsrenoveringar. Vår badrumsavdelning bygger på kompetenta och erfarna plattsättare med spetskompetens inom badrumsrenovering. Vi levererar kompletta badrum i hela Stockholms län. Största del av kunderna är privatpersoner, därför lägger vi stor tyngd i rådgivning och...

21 omdömen om Swefix

Emil J
Skrev om Swefix

Swefix är ett företag som verkligen strävar efter att du ska vara nöjd och att allting ska vara smidigt för dig. Jobbet som gjorde på vårt badrum utfördes exemplariskt utöver det fina jobbet var det tydlig och smidig kommunikation mellan oss och platschefen som verkligen jobbade utan boxen. Och allting utfördes till ett bra pris. Vi är jätte nöjda och företaget kan verkligen rekommenderas till andra som är intresserade av en renovering.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Lars S
Skrev om Swefix

Trevliga, gav mig bra pris och jag upplevde dem som professionella. Höll budgeten och tidsramen utan snack, fast att det blev små ändringar från min sida. Jättefin plattsättning och väldigt bra montering av inredning. Jag är supernöjd! /Lars

Rolf L
Skrev om Swefix

Swefix renoverade mitt badrum på 5kvm. Jag valde dem för att jag fick ett stort förtroende redan från första mötet med Isac som också blev min kontaktperson under resans gång. Jag fick en tydlig offert i min brevlåda som innehöll all den information jag behövde. Till en början tyckte jag att priset var högt då andra offerter låg långt under, men efter att jag gjort en nogrann utvärdering av alla offerter och företag kunde jag se en tydlig skillnad. Swefix uppfyllde alla krav som min BRF ställde och kunde uppvisa alla behörigheter...

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Anette W
Skrev om Swefix

Dom gjorde min badrumsrenovering till något enkelt. Fast pris och duktigt folk.

Antero L
Skrev om Swefix

Efter vår tid med Swefix kan vi säga att de var seriösa, serviceinriktade, duktiga och höll vad de lovade. Hantverkarna var väldigt engagerade och noggranna i sitt jobb. Dem kanske inte är det billigaste företaget men klart ett av de bästa val då de är väldigt professionella och pålitliga med alla referenser, behörigheter osv. Tack för ett snyggt badrum, extra tack till plattsättaren Christopher som hjälpte mig o min fru med ett litet kakeljobb över diskbänken. 5/5 ***** / Antero o Gunilla

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Göte V
Skrev om Swefix

Detta team är supertrevliga och bra att ha och göra med! vi fick kontakt med Sebastian från Swefix när de renoverade grannens badrum. Vi kunde bestämma oss fort och Swefix var igång bara efter en vecka. Grym projektering med plattsättare, rörmokare, elektriker. Städningen var perfekt varje dag och vi är väldigt nöjda!

Irina L
Skrev om Swefix

Snabb och tydligt offert, något högre pris men också hög service och kvalite. Nöjd Kund!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Michael P

Det utförda arbetet har hållit hög kvalitet från start till slut och tidsplaneringen gick nästan som beräknat. Vi är särskilt nöjda med kontaktpersonen, som var väldigt serviceinriktad, höll kontinuerlig kontakt och lyssnade på våra önskemål. Michael P

Roger E
Skrev om Swefix

Företaget gav oss professionellt bemötande från start till mål! Vi jämförde olika företag och Swefix var det tredje företaget som kom ut och räknade på vårt badrum. Efter ett givande möte med Isac och den tydliga offerten vi fick kände vi att detta företag hade kompetensen och servicen vi eftersökte. Vi bestämde oss för att gå vidare med Swefix! Renoveringen gick enligt planen och var klar på bestämd tid. Vi är väldigt nöjda med badrummet som levererades av detta proffsiga team.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Alex B
Skrev om Swefix

Skickliga och duktiga plattsättare som gjorde ett väldigt bra jobb! Företaget är lätt att ha att göra med och visar stor yrkeskunnighet. höll rent efter sig och levererade kvalité rakt igenom hela processen. Samma pris på faktura som offert, inga överraskningar. 5/5 *****

Katarina S

Underbart med ett nytt fint badrum med golvvärme och spotlights. Vi är så nöjda! Mycket proffsigt och trevligt team. Med varma hälsningar Katarina & Magnus

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Markus L
Skrev om Swefix

Anlitade företaget för att renovera ett 70-tals badrum till dagens standard. Hittade firman genom en förmedlingssajt där jag även fick jämföra flera företag. Ångrar inte att jag valde swefix. Allt gick som planerat och badrummet blev som utlovat. Supernöjd med pris och resultat! Markus, Danderyd

Johan S
Skrev om Swefix

För min del blev det en totalrenovering av badrummet. Från dagen teamet påbörjade renoveringen så gick det jättebra. Projektledaren var en bra samordnare och var alltid tillgänglig. De skötte allt med bra resultat och var serviceinriktade till önskemål som kom i efterhand. Killarna var väldigt noggranna i sitt arbete och detaljerade. Jag skulle varmt rekommendera Swefix då det är ett byggföretag som håller det dem lovar och ger det resultat som du förväntas få som kund. Jag kommer även att använda företaget till mina framtida renoveringar.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Petra K
Skrev om Swefix

Jag anlitade Swefix när jag skulle renovera mitt badrum och ångrar inte en sekund mitt val. Jag valde mellan ett flertal olika entreprenörer och de gav det bästa intrycket. Seriös och detaljerad offert som inte heller bjöd på några överraskningar under eller efter arbetets gång. Priset låg något över vad andra entreprenörer erbjöd men Swefix är en utmärkt renoveringsfirma som jag med glädje kan rekommendera till andra.

Kerstin G

Varje gång jag går in i badrummet blir jag glad att jag valde detta proffsiga team som även la om mitt yttertak! Personalen kom i tid, var klara i tid. Isac projektledaren var väldigt serviceinriktad med samtal varje dag om hur arbetet fortskred. Jag kan verkligen rekommendera Byggteamet swefix till andra som ska renovera badrum & tak.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Stefan H
Skrev om Swefix

Snabb offert, bra pris, femstjärnig service. Trevliga gubbar och bra resultat. Vi vart mycket nöjda med det nya badrummet.

Staffan P

Inför min renovering tog jag in 6st entreprenörer som fick räkna på mitt projekt. Efter att två representanter från swefix, sebastian och isac, varit hos mig i närmare två timmar och räknat på mitt projekt, förklarat och gått igenom steg för steg om hur allt skulle utföras och lämnat offert och referenser på plats så var valet enkelt. Swefix skötte renoveringen från början till slut exemplariskt. Jag kan starkt rekommendera swefix om ni vill ha en trygg badrumsrenovering.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Robert S
Skrev om Swefix

Vi valde Swefix som entreprenör för att utföra vår badrumsrenovering. Från första mötet med Isak som hade svar på alla frågorna till att det nya badrummet var färdigt att använda har allt gått som utlovat. Kan varmt rekommendera Swefix för renovering av badrum. Robert Skoog

Anders K
Skrev om Swefix

Tycker de har varit bra i väl utfört arbete och kommunikation

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Rune S
Skrev om Swefix

Fick direkt förtroende för representanten som besökte oss. Det gällde totalbyte av tegeltaket på vårt sommarhus. Punktligt och snabbt utfördes allt som önskats. Att kunna lita på hantverkare är synnerligen viktigt. Det kunde man till 100% på Swefix. Bra utrustning och mycket bra mannar gav ett perfekt utfört arbete.

Christina S

Kom på utsatt tid. Duktiga på att följa upp och höra av sig och jobbet till fast pris.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen