Täby Carpenters AB

Järngränd 6, 187 44 Täby — Visa karta

Välkommen till Täby Carpenters AB!

Vi hjälper dig med allt från kök- och badrumsrenovering, golvläggning och stensättning till totalentreprenad och målning. Täby Carpenters AB kan du anlita vid såväl små renoveringar som stora byggprojekt.

Vi lämnar alltid garanti på utförda arbeten och innehar den spetskompetens som krävs.

Vårt fokus ligger på dig som kund och att du ska bli nöjd. När du investerar i ett nytt badrum eller kök så handlar det inte bara om pengar utan även ditt välbefinnande. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Täby Carpenters AB

• 2020-08-28

Bna Bilcenter Ab B skrev om Täby Carpenters AB
    Dem var kunniga och duktiga och snabba och väldigt trevliga och hjälpsamma med allt. Läs mer
    2020-08-28 Täby Carpenters AB svarar Bna Bilcenter Ab B
    Tack för fina rekommendationer.
    Hadi
  • 2020-07-17

Erik B skrev om Täby Carpenters AB
    Liten balkong revs och ersattes av stor. Mycket nöjda både med arbetet och snickarna. Alltid i tid, rent och snyggt efter avslutat arbete, bra lösningar på utmaningar som dök upp och jobbet blev klart på utsatt tid. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-29

Said E skrev om Täby Carpenters AB
    Total badrumsrenovering samt målning och byte av fasad paneler. Läs mer
    2020-06-29 Täby Carpenters AB svarar Said E
    Hej
    Tack för din fina omdöme ,du är välkommen med dina projekt i framtiden.
    Täby Carpenters AB gillar detta
  • 2020-01-13

Amini D skrev om Täby Carpenters AB
    Professionella och pålitliga och trevliga. Inget stök under tiden de arbetade hos mig. Anlitar de för Renovering och underhåll både på mitt företag och hem. Läs mer
  • Ulf B

2019-11-21

Ulf B skrev om Täby Carpenters AB
    Badrumsrenoveringar som varit mycket bra. Utmaningar med bla. en bärande vägg, som löstes perfekt. Väldigt bra dialog under arbetets gång. Läs mer
  • 2019-11-21

Anders F skrev om Täby Carpenters AB
    Har vid flera tillfällen hjälpt till med diverse olika arbeten - byte av kök, badrumsrenoveringrig, altanbygge och allmän uppfräschning av bostaden.

Alltid mycket vänlig. Håller tiden. Priset är rimligt. Läs mer
  • 2019-11-21

Anders J skrev om Täby Carpenters AB
    Renoverat två badrum med mycket bra resultat.
    Bra bemötande. Och våra förväntningar uppfylldes.

Hadi var vår kontakt. Fungerade fint för oss. Läs mer
    Täby Carpenters AB gillar detta