Takjour.se

Takjour.se

Llama 08-428 711 74 www.takjour.se
3.7

About company

Välkommen till Takjour Entreprenad, vi erbjuder dig ett helt komplett utbud av entreprenadtjänster inom tak. Vi vänder oss till fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltare med takomläggning, takmålare, taksäkerhet, snöskottning och annat som rör någon av våra kunders tak. Vi kan dessutom ta på oss mer komplicerade...

10 omdömen om Takjour.se

Anders W
Escribió sobre Takjour.se

Takjour AB målade vårt tak och uppgraderade taksäkerheten sommaren 2021. Under hela projektets gång var de mycket lätta att ha att göra med och slutresultatet blev utmärkt. Ett par trasiga stuprör som upptäcktes under arbetets gång fixades till ett förmånligt pris. Inom ramen för offerten utförde de dessutom ett par mindre extraarbeten utan extra kostnad. Baserat på våra erfarenheter kan jag varmt rekommendera företaget.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Cecilia Christina Å
Escribió sobre Takjour.se

Varning! De bytte vårt tak 2015. Många delar är fel. De som arbetade slängde fimpar och spik rester över tomten och grävde också ner fimpar i rabatten som jag hittat senare. Våra små tjejer hittade fimpar på många olika ställen flera år efter de var klara. Vi påpekade detta redan under arbetet att det inte var okey men inget hände. De grävde ner fimpar i rabatten till och med. Sen upptäckte vi att det saknas steg upp till skorsstenen. De är för några än vad vi hade avtalat. Vi påpekade detta men inget hände. Vi ringde...

Magnus T
Escribió sobre Takjour.se

Bra och tydlig offert. Mycket bra löpande information om arbetet av arbetsledaren Tobias och takläggare Thomas. Snyggt utfört arbete och stor lyhördhet för våra önskemål. Hjälpsamma där vi varit vilsna. Vi rekommenderar Takjouren varnt till andra villaägare som behöver byta tak.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 83 omdömen 4.2 av 83 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Samuel P
Escribió sobre Takjour.se

Trevligt bemötande och riktigt fint slutresultat. Enda nackdelen var att arbetet tog längre tid än vad vi trodde från början.

John M
Escribió sobre Takjour.se

Verkade först seriösa och kom snabbt ut för en inspektion, lovade en offert inom några veckor men den kom aldrig trots att vi påminde dem via epost och telefon. Väldigt oseriöst, förstörde helt våra planer då vi bara kan klubba större investeringar en gång om året på årsstämman. Rekommenderes ej!

Svar från Takjour.se

Hej John M detta är väldigt oseriöst av dig vi kollar alltid på arbetena snabbt och kommer alltid in snabbt med offert. Om du vill ha en offert på något maila info@takjour.se alt 0842871174 Mvh Takjour Entreprenad AB

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Jan D
Escribió sobre Takjour.se

Billig offert och sen har allt gått fel. De har dålig koll på när fastigheter ska eller har skottats. Vid det enda skottningstillfället under året lyckades de förstöra bakrutan och kaross på en bil på gatan. Ingen anmälan om skada skedde utan det påkallades av granne på morgonen. I efterföljande hantering har de duckat sin del av ansvaret. Vi har även märkt att takpannor är förstörda och ser nu över taket som en konsekvens av dåligt genomförd skottning.

Svar från Takjour.se

Hej Jan D vi vet inte vem du är ev skador hanteras av vårt försäkringsbolag. Gällande trasigt tegel på taket så är det detta något som inte går att komma i från då man går på taket vid skottning. Vill ni ha hjälp med att byta pannorna kan vi självklart hjälpa er med detta Mvh Takjour Entreprenad AB

Per H
Escribió sobre Takjour.se

Tack för ett bra takarbete, Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 370 omdömen 4.8 av 370 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Rolf  V
Escribió sobre Takjour.se

Jag är väldigt nöjd med bytet av taket på mitt radhus. Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.

Rune  H
Escribió sobre Takjour.se

Tack för ett bra takarbete, vi är så nöjda.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Magnus H
Escribió sobre Takjour.se

Vi anlitade Takjour för att renovera taket på vårt radhus som är byggt 1984, men där taket renoverades 2004. Vi hade haft problem med en takläcka och behövde byta all papp och läkt. Vi valde att behålla pannorna då de bara var 12 år. Björn från Takjour besökte oss för att göra en uppskattning av omfattning och återkom med en offert som var tydlig och lättförståelig. Genom hela offertprocessen gav Björn oss tydliga och snabba svar. När jobbet inleddes kom arbetsledaren från Takjour och informerade om vad som skulle...