Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Södertälje Tälje Vvs AB

Tälje Vvs AB

Hansavägen 5, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Tälje Vvs AB

• Viktor A skrev om Tälje Vvs AB
    Beställde ett jobb av Tälje VVS dom ringer runt 1 vecka senare och frågar om dom kan kommer över klockan var då runt 13:00 vilket då är omöjligt då jag jobbade och ber dom åter komma med en ny tid så jag kan ta ledigt och vara hem. Var av dom aldrig hörde av sig. Läs mer
  • Tomas J skrev om Tälje Vvs AB
    1. På frågan om att jag vill ha root avdrag efter utfört arbete så får jag inget nej från VVS teknikern utan skojar om VVS att det är lite svårare nu när root avdrag är sänkt från 50% till 30%, dvs att räkna ut root avdrag. Inget nej alltså.
    2. När fakturan kommer så är det inget root avdrag draget. När jag ringer och hör varför så säger administratören att det medges inget root avdrag för denna VVS tjänst. Kunde ha sagt det från början när jag ringde och beskrev felet och vad som skulle göras.
    3. Nu har Tälje VVS höjt priserna genom och blivit mycket dyra samt börjat med differentierade priser.
    Första timmen närmare 950:- plus moms andra timmen 475:- plus moms.
    4. Minus överraskningar, saltade räkningar, inget root avdrag utan förvarning, Tälje VVS visste vad som skulle göras men teg.
    5. Aldrig mera Tälje VVS Läs mer

Bästa rörmokarna i Södertälje: