Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Tandläkare Eva Liljenfeldt AB

Tandläkare Eva Liljenfeldt AB

Stigbergsliden 22, 414 63 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Tandläkare Eva Liljenfeldt AB:

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat oc...

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Läs vad 2 kunder tycker om Tandläkare Eva Liljenfeldt AB

• Marina C
    Marina C skrev om Tandläkare Eva Liljenfeldt AB
    Bedövar inte ordentligt och kan inte rotfylla.. Ska en tand dras får man åka till tand akuten.. Känner fler än jag som fått tänderna förstörda där.
  • Eline P
    Eline P skrev om Tandläkare Eva Liljenfeldt AB
    Trevligt bemötande och lugn kamratlig stämning. Viktigt när man som jag ligger på gränsen till tandläkarskräck. kan rekommendera!

Stigbergsliden 22, 414 63 Göteborg