Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Ivonne Grants

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en av Stockholms mest moderna och väletablerade tandläkarpraktiker!

Vi är en liten praktik med utbildad tandläkare, tandhygienist och implantatkirurg på samma plats. Det gör att vi kan erbjuda smidig och effektiv tandvård för dig.

Olika patienter har olika behov och vi anpassar hur ofta vi kallar dig till oss och själva behandlingen efter din munhälsa och dina önskemål. Under en vanlig undersökning kontrollerar vi tändernas, slemhinnornas och musklernas skick samt käklederna. Vi behandlar tandvårdsrädda och kan erbjuda estetisk tandvård, implantat och även hjälpa dig med snarkskenor.

Akuta tandbesvär? Hör av dig så gör vi allt vi kan för att ordna en tid så snabbt som möjligt!

Läs vad 190 kunder tycker om Tandläkare Ivonne Grants

• Monica H
    Monica H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag vände mig till Tandläkare Ivonne Grants efter rekommendationer. Nu har vi gjort en grundlig genomgång av alla mina tänder och åtgärdat där det varit problem. Bemötandet är proffsigt och vänligt!. Jag är mycket nöjd!
  • Maria H
    Maria H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Både Ivonne och hennes tandsköterska Maud är personliga, duktiga, snabba och inte minst trevliga! Vem brukar se framemot att träffa tandläkaren, men det gör man här och med deras omvård och service, jag kan varmt rekommendera detta radarpar!

Med vänlig hälsning,

Maria (en nöjd kund/patient)
  • Susanna T
    Susanna T skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Toppen, har haft Yvonne som tandläkare i nästan 30 år och är super nöjd. Sist var det enbart kontroll.
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne Grant är den bästa jag har varit hos hon har fått mig att våga gå till tandläkaren Jag har tandläkar skräck så tack vare henne går jag regelbundet till tandläkaren nu.
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Ivonne som tandläkare länge. Alltid lika bra, proffsig och trevlig.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne Grants är en erfaren och kunnig tandläkare. Och dessutom trevlig. Hon är riktigt grundlig i sina undersökningar och behandlingar. När jag kom till henne för många år sedan trodde jag att jag hade hål i flera tänder, för det ilade. Ivonne Grants konstaterade att emaljen var nedslipad på flera ställen pga tandgnissel. Det hade ingen av mina tidigare tandläkare noterat. Hon fixade en bettskena (den kan jag nu inte sova utan). Ivonne Grants har även successivt bytt ut alla mina gamla lagningar. Allt har hon gjort med mycket gott resultat. Hon är en riktigt bra tandläkare.
  • Ted K
    Ted K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bra bemötande. Har bara varit hos dem för en behandling hittills men fick bra och professionell hjälp.
  • Sultana K
    Sultana K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bemötande är mycket bra, och väll om händertagen.
  • Åke L
    Åke L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Fick rekommendation till Yvonne och bytte efter 20 år hos annan läkare. är nöjd, det har fungerat smidigt, professionellt och jag upplever en klar fördel med att det blir personligare med den lilla mottagningen.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    trevlig, lugn, positiv,

skickar vidare till specialister när kompetens för svårare ingrepp inte räcker till

har en mycket sympatisk medarbetare.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande och professionell personal som hjälpt mig undersöka mina tänder. Levde upp till högs förväntningar!
  • Conny J
    Conny J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Om jag nu va ...smårädd/ hmm! ,livrädd.
    Så är det borta nu😉
    Proffsigt bemötande. Ska inte säga att jag ser framemot nästa besök..... Men,det är heller ingen livskris😬
    Tack Ivonne🙃
  • Anne -marie J
    Anne -marie J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Yvonne Grants tar hand om dig som patient och dina tänder till 100% och med Maud som assisterande är de ett fantastiskt team.
  • Ann W
    Ann W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Som kund hos Ivonne sedan många år kan jag inte säga annat än att jag och min familj i alla lägen fått bästa tänkbara bemötande och service. Stor empati, skicklighet och professionalism.
  • Måns E
    Måns E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt och korrekt bemötande. Effektiv verksamhet. Jag tycker bra om Ivonne Grants och hennes personal. Jag är nöjd med den professionella hjälp och behandling som jag fått.
  • Elias A
    Elias A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    kanon bra, inget att klaga på!
  • Sven O
    Sven O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Utmärkt tandläkare, enda invändningen är hon är lite väl onödigt hårdhänt med rensverktyg och sug.
  • Jan N
    Jan N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid bra bemötande. Känner förtroende för både Yvonne och även tandhygienisten.
  • Sonja O
    Sonja O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag blir alltid väl omhändertagen hos Ivonne och hennes sköterska Maud. Mina behandlingar har gjorts med stor professionalitet och omtanke och alla mina många lagningar har varit hållbara. Jag rekommenderar mottagningen på det bästa.
  • Anne-li S
    Anne-li S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt o fint bemötande. Proffsigt.
  • Yngve M
    Yngve M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkarbesök är inte nåt man ser fram emot. Men man blir alltid trevligt bemött och väl behandlad av Ivonne och sköterska.
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne är underbar!! Har fått hjälp med lagningar och fått en bettskena.
  • Kari R
    Kari R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Helt ok
    Ivonne trevlig och förtroendeingivande
  • Maria H
    Maria H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Besöken motsvarar mina förväntningar man får alltid ett trevligt bemötande.
  • Kastriot S
    Kastriot S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jättebra tandläkare, jag hade bara årlig kontroll men har haft andra ärenden förr. Både Yvonne och Maud är professionella öch trevliga.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket proffisgt bemötande vad gäller allt från kommunikation, besök, uppföljning.
    Har gått hos Grants i 7 år och kommer fortsätta göra det.
    Jag är alltid lika nöjd efter mina besök, jag rekommenderar andra att också gå dit.
  • Santa L
    Santa L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Ivonne Grants är en av dom bästa, jag och min dotter som har varit varit rädd för tandläkarna, har träffat hittills. alltid så omtänksam, tydlig och informativ. Vi är jätteglada!
  • Peter G
    Peter G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande! Mkt duktig och informativ.
  • Hedvig S
    Hedvig S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionellt och behangligt bemötande. Råd och undersökningar hos tandläkare och tandhygienist har varit till stor hjälp och tagit upp problem som andra bortsett från. Fräscha lokaler och trevlig personal.
  • Mandeleine L
    Mandeleine L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Super nöjd med allt. Bra service, trevlig personal.
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket avslappnad och trevlig miljö. Passar mycket bra de som är eller tidigare varit rädda för att gå till tandläkaren.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra tips på tandhygien.
  • Victor L
    Victor L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Otrevligt o respektlös. Hon gör saker o ting utan att fråga. Flera gånger jag fick vänta extra länge även jag hade bokat tid o utan att be om ursäkt blev jag o min son dåligt behandlad.
  • Marita W
    Marita W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla är mycket trevliga, bra bemötande. Jag är annars rädd för att gå till tandläkare men de är så lugna och snälla så det har gått bra. Tycker att det är dyrt, priserna överstiger rekommenderade priser rejält.
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla fyra i familjen går till Ivonne och vi är mycket nöjda, absolut en tandläkare jag kan rekommendera.
  • Dana J
    Dana J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    bra bemötande, Yvonne upplevs som vänlig, rådgivande och tydlig
    fått bra förslag för att förbättra min tandstatus som jag uppskattade mycket
    utöver kontroller och behandlingar köper jag via Yvonne även tandkräm
  • Gun D
    Gun D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Fantastiskt bemötande från första stund. Väldigt bra jobb, ordentligt och skickligt gjort. Alla medarbetare på mottagningen har ett trevligt sätt och lyssnar på vilka problem man har på ett seriöst vis. Kan varmt rekommendera denna tandläkare /mottagning och har redan gjort det.
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionell och kunnig, alltid trevligt bemötande, min tandläkare sedan många år tillbaka. Har alltid infriat mina förväntningar
  • Bi S
    Bi S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    jag fick som jag uppfattade en trovärdig diagnos om min tandstatus och vad som behövde göras jag behövde en ny tandläkare men det var dåligt med behandlingstider jag väntade på att bli kontaktad idag har jag vänt mej till en annan mottagning
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har blivit mycket bra bemött varje gång jag varit hos henne. Jag upplever att hon lyssnar på sina patienter och anpassar sig efter deras önskemål. Hon tar sig tid och förklarar vad hon ska göra och varför. Man känner sig trygg och omhändertagen.

Hittills har jag sluppit göra några större ingrepp, men känner förtroende för henne att göra det när den dagen kommer.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har varit patient hos Yvonne Grants i mer än 10 år. Jag har genomgått både enkla och avancerade behandlingar.

Yvonne har utfört all behandling med stor skicklighet, snabbt och effektivt. Hon är också vänlig och glad.

Gunnar Ericsson
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra. Har gått hos henne sedan 1987.
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag är mycket nöjd med både den vård jag får och bemötandet. Det är alltid möjligt att få en tid vid akuta lägen, vilket är viktigt för mig som börjar komma upp i åren och därmed ibland får problem med gamla plomber och lagningar.
    Läget på Kungsgatan är bra då jag själv bor i innerstaden. lokaler och vårdrum känns moderna och väl anpassade.
    Jag har inte närmare kontrollerat prisbilden för tandvård och kan därför inte närmare bedöma detta.
    Slutligen vill jag säga att det trevliga bemötandet jag alltid möter, hjälper mig som grunden känner viss olust inför tandläkarbesök.
  • Eva S
    Eva S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tryggt och trevligt bemötande. Professionell vård och omtanke.
  • Christian D
    Christian D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid varit bra.
    Jag har gått till Ivonne som tandhygenist.
  • Sophia F
    Sophia F skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Yvonne som min tandläkare i ...över 20 år. Började med avhjälpt tandläkarskräck och en rotfyllning på en och samma gång. Efter regelbundna tandhygieniska kontroller lagas det inte längre några hål.
    Ett proffs i sin bransch som alltid har tid för mig och har en ängels tålamod med min sprutskräck.Mina bästa rekommendationer. Fia
  • Samai K
    Samai K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ett trevlig och angagemang.

Jätte stor njöd med den tjänst som jag har fått.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Under alla de år jag varit kund hos Ivonne Grants har jag med största förtroende vänt mig till henne för både stora och små ingrepp. Jag upplever henne som mycket kompetent vad gäller diagnos såväl som utförande. Dessutom är hon och hennes personal lättsam och trevlig.
    Jag är medveten om att hon har ett rätt hög kostnadsläge, men det tycker jag hon gör rätt för.
  • Dieter Q
    Dieter Q skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra professionellt bemötande. 2 gånger har jag gått tillbaka med en fråga om ett tandproblem och har då inte behövt betala. Det gick på "Garantin" sa hon.
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Första intrycket var mycket proffsigt. Likaså utfördes arbetet minst lika bra de två tillfällena jag besökt kliniken.

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm