Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en av Stockholms mest moderna och väletablerade tandläkarpraktiker!

Vi är en grupp praktik i centrala city med allmän tandläkare, tandhygienist och specialister som kirurg och rotfyllningsspecialist på samma klinik. Det gör att vi kan erbjuda smidig och effektiv tandvård för dig.

Olika patienter har olika behov och vi anpassar hur ofta vi kallar dig till oss och själva behandlingen efter din munhälsa och dina önskemål. Under en vanlig undersökning kontrollerar vi tändernas, slemhinnornas och musklernas skick samt käklederna. Vi behandlar tandvårdsrädda och kan erbjuda estetisk tandvård, implantat och även hjälpa dig med snarkskenor.

Akuta tandbesvär? Hör av dig så gör vi allt vi kan för att ordna en tid så snabbt som möjligt!

Läs vad 205 kunder tycker om Tandläkare Ivonne Grants

• 2019-11-22

Margareta O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne är mycket duktig. Hon har mycket bra bemötande. Min son hade tidigare tandläkarskräck men den har nu försvunnit och han går glatt till tandläkaren. Ivonne är numera hela familjens tandläkare. Läs mer
  • 2019-11-03

Annika L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Man blir alltid väl bemött när man kommer till tandläkaren Ivonne Grants mottagning Läs mer
  • 2019-11-03

Cecilia L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid väldigt noggrann, proffsig och trevlig!
    Rekommenderar till alla! Läs mer
  • 2019-11-02

Sebastian B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bästa tandläkaren jag haft, varmt och trevligt bemötande. Mycket duktig och har patient i första hand. Läs mer

Aurelia V skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bästa proffsiga och vänliga bemötande av både barn och föräldrar! Läs mer

Karin S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Rak, tydligt och kunnig. Kan rekommendera! Läs mer

Linnea L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevlig, psykologisk och proffsig. Läs mer

Katri B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Kompetent och duktig tandläkare. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-07

Joel B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Duktig och professionell, har alltid varit ett nöje att gå till henne! Läs mer
  • 2018-10-06

Henrik A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Grundundersökning med samtidigt utbyte av gammal amalgamfyllning. Mycket vänlig bemött, motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-09-28

Dag F skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande och duktig tandläkare och tandsköterska. Läs mer
  • 2018-09-27

Ida Å skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionell och kunnig tandläkare. Fina lokaler och ett väldigt trevligt bemötande. Rekommenderar Yvonne till alla jag känner! Läs mer
  • 2018-09-25

Camilla L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Nu i september har jag varit på min årliga kontroll hos min tandläkare Ivonne Grants. Hon och sköterska Maud var som vanligt mycket vänliga, personliga och professionella.
    Ivonne har varit min tandläkare i drygt 20 år. Bästa, bästa ! Kan inte gå till någon annan.

Hälsningar Camilla Logge Englund Läs mer
  • 2018-05-14

Ian M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Är mycket nöjd patient sedan mer än 30 år.
    Borde räcka som omdöme.......eller hur?

Betyget "utmärkt" lämnas när jag har varit
    hos alla andra tandläkare och har ett underlag
    för jämförelse..... Läs mer
  • 2017-10-19

Catarina U skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Ivonne Grants är en bra tandläkare som inger stort förtroende, hon är noggrann och kunnig.
    Jag har gått till henne i flera år och är mycket nöjd.
    Ivonne är dessutom trevlig och sympatisk!
    Jag kan varmt rekommendera henne.

Cattis Läs mer
  • 2017-09-25

Monica H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag vände mig till Tandläkare Ivonne Grants efter rekommendationer. Nu har vi gjort en grundlig genomgång av alla mina tänder och åtgärdat där det varit problem. Bemötandet är proffsigt och vänligt!. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2017-09-20

Maria H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Både Ivonne och hennes tandsköterska Maud är personliga, duktiga, snabba och inte minst trevliga! Vem brukar se framemot att träffa tandläkaren, men det gör man här och med deras omvård och service, jag kan varmt rekommendera detta radarpar!

Med vänlig hälsning,

Maria (en nöjd kund/patient) Läs mer
  • 2017-09-13

Susanna T skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Toppen, har haft Yvonne som tandläkare i nästan 30 år och är super nöjd. Sist var det enbart kontroll. Läs mer
  • 2017-09-07

Gunilla Ö skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne Grant är den bästa jag har varit hos hon har fått mig att våga gå till tandläkaren Jag har tandläkar skräck så tack vare henne går jag regelbundet till tandläkaren nu. Läs mer
  • 2017-09-06

Marie-louise S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Ivonne som tandläkare länge. Alltid lika bra, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2017-09-05

Lisa G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne Grants är en erfaren och kunnig tandläkare. Och dessutom trevlig. Hon är riktigt grundlig i sina undersökningar och behandlingar. När jag kom till henne för många år sedan trodde jag att jag hade hål i flera tänder, för det ilade. Ivonne Grants konstaterade att emaljen var nedslipad på flera ställen pga tandgnissel. Det hade ingen av mina tidigare tandläkare noterat. Hon fixade en bettskena (den kan jag nu inte sova utan). Ivonne Grants har även successivt bytt ut alla mina gamla lagningar. Allt har hon gjort med mycket gott resultat. Hon är en riktigt bra tandläkare. Läs mer
  • 2017-09-04

Ted K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bra bemötande. Har bara varit hos dem för en behandling hittills men fick bra och professionell hjälp. Läs mer
  • 2017-09-04

Sultana K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bemötande är mycket bra, och väll om händertagen. Läs mer

Åke L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Fick rekommendation till Yvonne och bytte efter 20 år hos annan läkare. är nöjd, det har fungerat smidigt, professionellt och jag upplever en klar fördel med att det blir personligare med den lilla mottagningen. Läs mer

Heidi H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    trevlig, lugn, positiv,

skickar vidare till specialister när kompetens för svårare ingrepp inte räcker till

har en mycket sympatisk medarbetare. Läs mer

Caroline L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande och professionell personal som hjälpt mig undersöka mina tänder. Levde upp till högs förväntningar! Läs mer
  • 2017-09-02

Conny J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Om jag nu va ...smårädd/ hmm! ,livrädd.
    Så är det borta nu😉
    Proffsigt bemötande. Ska inte säga att jag ser framemot nästa besök..... Men,det är heller ingen livskris😬
    Tack Ivonne🙃 Läs mer
  • 2017-09-02

Anne -marie J skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Yvonne Grants tar hand om dig som patient och dina tänder till 100% och med Maud som assisterande är de ett fantastiskt team. Läs mer

Ann W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Som kund hos Ivonne sedan många år kan jag inte säga annat än att jag och min familj i alla lägen fått bästa tänkbara bemötande och service. Stor empati, skicklighet och professionalism. Läs mer

Måns E skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt och korrekt bemötande. Effektiv verksamhet. Jag tycker bra om Ivonne Grants och hennes personal. Jag är nöjd med den professionella hjälp och behandling som jag fått. Läs mer

Elias A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    kanon bra, inget att klaga på! Läs mer

Sven O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Utmärkt tandläkare, enda invändningen är hon är lite väl onödigt hårdhänt med rensverktyg och sug. Läs mer

Jan N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid bra bemötande. Känner förtroende för både Yvonne och även tandhygienisten. Läs mer

Sonja O skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag blir alltid väl omhändertagen hos Ivonne och hennes sköterska Maud. Mina behandlingar har gjorts med stor professionalitet och omtanke och alla mina många lagningar har varit hållbara. Jag rekommenderar mottagningen på det bästa. Läs mer

Anne-li S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt o fint bemötande. Proffsigt. Läs mer

Yngve M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkarbesök är inte nåt man ser fram emot. Men man blir alltid trevligt bemött och väl behandlad av Ivonne och sköterska. Läs mer

Mikaela G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne är underbar!! Har fått hjälp med lagningar och fått en bettskena. Läs mer

Kari R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Helt ok
    Ivonne trevlig och förtroendeingivande Läs mer

Maria H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Besöken motsvarar mina förväntningar man får alltid ett trevligt bemötande. Läs mer

Kastriot S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jättebra tandläkare, jag hade bara årlig kontroll men har haft andra ärenden förr. Både Yvonne och Maud är professionella öch trevliga. Läs mer

Mattias L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket proffisgt bemötande vad gäller allt från kommunikation, besök, uppföljning.
    Har gått hos Grants i 7 år och kommer fortsätta göra det.
    Jag är alltid lika nöjd efter mina besök, jag rekommenderar andra att också gå dit. Läs mer

Santa L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Tandläkare Ivonne Grants är en av dom bästa, jag och min dotter som har varit varit rädd för tandläkarna, har träffat hittills. alltid så omtänksam, tydlig och informativ. Vi är jätteglada! Läs mer

Peter G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande! Mkt duktig och informativ. Läs mer

Hedvig S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Professionellt och behangligt bemötande. Råd och undersökningar hos tandläkare och tandhygienist har varit till stor hjälp och tagit upp problem som andra bortsett från. Fräscha lokaler och trevlig personal. Läs mer

Mandeleine L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Super nöjd med allt. Bra service, trevlig personal. Läs mer

Niklas P skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket avslappnad och trevlig miljö. Passar mycket bra de som är eller tidigare varit rädda för att gå till tandläkaren. Läs mer

Gunnar N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra tips på tandhygien. Läs mer

Victor L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Otrevligt o respektlös. Hon gör saker o ting utan att fråga. Flera gånger jag fick vänta extra länge även jag hade bokat tid o utan att be om ursäkt blev jag o min son dåligt behandlad. Läs mer

Marita W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla är mycket trevliga, bra bemötande. Jag är annars rädd för att gå till tandläkare men de är så lugna och snälla så det har gått bra. Tycker att det är dyrt, priserna överstiger rekommenderade priser rejält. Läs mer

Mathias R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alla fyra i familjen går till Ivonne och vi är mycket nöjda, absolut en tandläkare jag kan rekommendera. Läs mer

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm