Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Ivonne Grants
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Ivonne Grants
Rekommenderat företag 2015 - Tandläkare Ivonne Grants

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en av Stockholms mest moderna och väletablerade tandläkarpraktiker!

Vi är en liten praktik med utbildad tandläkare, tandhygienist och implantatkirurg på samma plats. Det gör att vi kan erbjuda smidig och effektiv tandvård för dig.

Olika patienter har olika behov och vi anpassar hur ofta vi kallar dig till oss och själva behandlingen efter din munhälsa och dina önskemål. Under en vanlig undersökning kontrollerar vi tändernas, slemhinnornas och musklernas skick samt käklederna. Vi behandlar tandvårdsrädda och kan erbjuda estetisk tandvård, implantat och även hjälpa dig med snarkskenor.

Akuta tandbesvär? Hör av dig så gör vi allt vi kan för att ordna en tid så snabbt som möjligt!

Läs vad 93 kunder tycker om Tandläkare Ivonne Grants

• Trond D
    Trond D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alle mulige Tandlege tjenester!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Under 20-års tid har tandläkare Ivonne Grants varit vår tandläkare och både jag och min hustru har varit mycket nöjda med behandlingarna och det trevligt glada
    bemötandet.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Har anlitat Tandläkare Ivonne Grants sedan tidigt 90-tal och kan med varm hand rekommendera henne till andra. Har flera tidigare arbetskamrater som går hos henne. Även familj och vänner nyttjar hennes tjänster. Hon har även en mycket trevlig tandsköterska som gör allt för att besöket ska bli så trevligt som möjligt, trots att det är hos tandläkaren man är.
  • Karin A
    Karin A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Helt ok men lite onödigt eftersom jag går till hygienist
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Väldigt bra bemötande. Fått veta vilka alternativ som finns till behandling. Stort angagemang. Flexibilitet med bokade tider.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ett mycket bra bemötande från allra första början. Förståelse för min upplevda känsla och missnöje hos tidigare tandläkare. Utförlig information om behandling Jag är mycket nöjd.
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    jag har varit där endast 1 gång, det passade inte mig
  • Sonny B
    Sonny B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ok. Ett minus var att efter mitt 1:a besök, blev hon sjuk och jag ringde för en ny tid och ingen svarade. Som betalande kund känner jag att det ligger i deras intresse att återbilda mig och ta kontakt. Sen dess har jag inte hört ngt.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag är mycket nöjd med mina besök
  • Sophie B
    Sophie B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Otroligt professionella ! Glada , effektiva och mkt lyhörda och respekt för patientens eventuella tandläkar skräck . Arbete / vård utförs på högsta nivå . Finns inget att klaga på tvärtom . Det var läng sedan det var ett "nöje" att gå till tandläkaren .
  • Christer A
    Christer A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har enbart positiva erfarenheter av Ivonne Grants. Vid varje besök möts jag av en glad och positiv tandläkare som utför ett bra arbete.
  • Bert B
    Bert B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Ivonne som tandläkare i mer än 10 år. Hon har hjälpt mig med många komplicerade åtgärder, som behövts för att få ordning på mina tänder som var i rätt dåligt skick när jag började gå hos henne. Hon är ytterst kompetent och skicklig. Dessutom är hon mycket bra på att kommunicera och fortlöpande tala om vad hon gör och vad som behöver göras framdeles. Hon har ett trevligt sätt och bemötande som ytterligare bidrar till den positiva bild som jag har av henne och hennes team. Det enda som jag ångrar när det gäller Ivonne är att jag inte började gå hos henne ännu tidigare !
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Varit kund i tjugo år snart och kan inte tänka mig att någonsin gå till någon annan tandläkare. Bäst!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag är nöjd kund. Kallelser kommer med det intervall jag vill. Har jag något extra eller akut löses det snabbt av Grants eller någon av hennes kollegor. Jag blir också trevligt bemött.
  • Liselotte C
    Liselotte C skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag tycker tandläkare Yvonne Grants är en tandläkare med hög kompetens och trevligt bemötande.
  • Hans B
    Hans B skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra.lyssnade på vad jag ville göra med tandlagningen
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Super helt enkelt!! Har varit min tandläkare sedan i slutet av 80-talet.
  • Mats V
    Mats V skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Har inget att klaga på, har från början varit såväl vänligt som sakligt. Enda minuset är att damen vill att jag talar när jag har saker i munnen, annars vet jag inget att klaga på. Bra jobbat.
  • Christina V
    Christina V skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bra bemötande och bra med tider. Fräscha lokaler. Kunnig personal.
  • Lotten S
    Lotten S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Denna kvicktänkta, kompetenta tandläkare med affärsmässig balans har jag valt i snart 20 år.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har följt Ivonne Grants från Götgatan till Kungsgatan, nog varit patient i tio-tolv år. En vän rekommenderade henne. Jag upplever Ivonne Grants som högst professionell och dessutom är det trevligt att gå till henne. Det kostar mycket, tycker jag varje gång, men tandhälsan är viktig liksom tilltron till tandläkaren. Jag har alltid blivit vänligt bemött.
  • Maria W
    Maria W skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Har lagat två tänder vid två tillfällen och även besökt tandhygienist.
  • Ingrid Y
    Ingrid Y skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Ivonne har botat mug mot tandläkarskräck!!! Hon är trevlig, professionell och personlig. Jag känner mig avslappnad i tandläkarstolen- något jag aldrig trodde skulle hända.
  • Maria T
    Maria T skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Man blir alltid väl omhändertagen och Ivonne med kollegor engagerar sig i sina kunder/patienter. De är dessutom väldigt duktiga att ta hand om patienter som inte tycker om/rädda för tandläkaren.
    Jag rekommenderar Tandläkare Ivonne Grants till alla som behöver en riktigt bra tandläkare
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande, noggrann och sr till att utföra ett bra och snyggt arbete. Rekommenderar adekvata produkter för egenvård.
  • Annica T
    Annica T skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Hon är duktig , kunnig och har förståelse för patienter som har obehag av att gå till tandläkare
  • Rubin V
    Rubin V skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Bästa tandläkarmottagning i Stockholm.
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra och trevligt bemötande. Professionellt och seriöst.
  • Susan N
    Susan N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mkt nöjd med hennes bemötande och hennes bedömingar /behandlingar och hennes råd och tips
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevligt bemötande och personlig uppföljning.
  • Roger S
    Roger S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket professionel i alla avseenden (lyhörd, flexible, tydlig med vad som behövs göras och vad säm är bäst)
  • Katinka S
    Katinka S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Gott bemötande och alltid hjälpsamma.
    Byte av gamla lagningar mm.
    Barntandvård också med gott bemötande.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid ett proffsigt och väldigt trevligt bemötande-
    känner mig helt trygg i hennes händer.
  • Carina R
    Carina R skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Superbra. Tog emot mig akut, gav bra behandling, bra råd och Ivonne är tydlig, noggrann och och har ett mycket trevligt sätt.
  • Anne-li S
    Anne-li S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra. Trevligt. Sedvanlig tandläkarvård. Bra.
  • Peter N
    Peter N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har alltid fått både trevligt bemötande och bra tandvård - både av tandläkare och tandhygienist. Det har alltid gått bra att få lämpliga tider, även när det har varit mer akut. Därför rekommenderar jag gärna Tandläkare Ivonne Grants.
  • Olle S
    Olle S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Hon är fantastisk! Den absolut bästa tandläkaren jag varit hos.
  • Titti S
    Titti S skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Trevlig och proffsigt bemötande!
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag lagar tänder, det brukar gå bra. Lite dyrt, men det är det väl överallt.
  • Therese M
    Therese M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag ger mina allra bästa rekommendationer till Tandläkare Ivonne Grants. Så kunnig, tålmodig, inkännande och personlig på ett proffsigt sätt! Och det kommer alltså från en person (mig) som i över 40 år har flytt tandläkare, det har varit en smärre skräck där jag alltid bokade sista tiden och sen gick hem och sov. Inte längre :). Dessutom är jag hel och snygg i munnen numer.

Så, nära & kära & och alla ni andra, tryggare tandläkarbesök än så här kan ni knappt finna!
  • Dag L
    Dag L skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket skicklig, stort fötroende och bra bemötande.
  • Robin M
    Robin M skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Den bästa och trevligare tandläkaren under mina 31 år!

Robin M
  • Anders K
    Anders K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Hon har alltid ställt upp och fixat tid då jag fått problem med tänderna.
    Det är alltid trevigt bemötande på telefon och vid besök.
    Möjligen upplever jag att hon inte är så noggrann vid t ex lagning av hål, t ex höjd på lagning och ytfinish.
    Vid speciella fall har jag blivit remitterad till specialister som varit väldigt bra.
    Så totalt sett är jag väldigt nöd.
  • Sven K
    Sven K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Det har fungerat bra. Ger ett proffesionellt intryck.
  • Pauline K
    Pauline K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har gått hos Ivonne i över tjugo år. Under de åren har jag aldrig funderat på att byta tandläkare och det talar sitt tydliga språk. Jag har alltid upplevt att jag har fått en professionell behandling och har utöver det bemötts på ett trevligt och empatiskt sätt genom alla år. Jag har förutom vanliga kontroller med allt vad det innebär lagat tänder, bytt ut gamla fyllningar samt fått hjälp med tillverkning av en bettskena. Någon prisjämförelse med andra mottagningar har jag inte gjort och har därför ingen uppfattning om prisbilden är högre än på andra ställen. Jag kan varmt rekommendera Ivonne!
  • Marie K
    Marie K skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Alltid bra bemötande. Vid akut besvär inga problem att få tid. Senaste gångerna har jag bytt till två nya kronor p gr av att originaltänderna gått sönder.
    Min uppfattning är att det alltid är bra service.
  • Rosane H
    Rosane H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Mycket bra och kompetent tandläkare! Jag har varit kund hos Ivonne sedan 2006 och jag har alltid varit nöjd med hennes jobb.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag är väldigt nöjd med Ivonne som tandläkare och har gått till henne i flera år. Hon är noggrann och proffsig, angelägen om att ge den smärtlindring som behövs och ger bra råd och påminnelser om hur noga det är att sköta tänderna.
  • Lennart I
    Lennart I skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Sammanfattningsvis tycker jag att Ivonne Grants är profetionell både vad gäller bemötande och behandling. Jag känner mig trygg hos henne eftersom jag allt hon hitills gjort har varit motiverat och utförandet riktigt bra!
  • Åke G
    Åke G skrev om Tandläkare Ivonne Grants
    Jag har haft Ivonne som tandläkare i snart 30 år och min fru och dotter går också till henne. Hon är skicklig och professionell och jag har aldrig haft något att klaga på. Hon tar god tid på sig och stressar inte för att hinna med många kunder. I och med att Kungshustandläkarna ligger mitt inne i stan på Kungsgatan kostar det lite mer än hos "budget"klinikerna (hög hyra antar jag). Men jag har aldrig letat efter den billigaste tandläkaren. Jag prioriterar en bra tandläkare som jag kan lita på även om det kostar det lite extra. Jag är övertygad om att det blir både billigare och bättre i längden.

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm