Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Tandläkare Marina Sabelström

Tandläkare Marina Sabelström

Hotellgatan 3, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Tandläkare Marina Sabelström!

I våra trevliga lokaler arbetar vi med modern utrustning för att du ska få en så trygg och härlig tandläkarupplevelse som möjligt. Vi jobbar förutom konventionell tandvård med estetisk tandvård, apne/snarkskena, tandreglering, hygienistbehandling, implantat, bettskena, air flow och barntandvård. Hos oss får du alltid en individuellt anpassad behandlingsplan och korta väntetider.

Är du intresserad av att testa botox eller fillers så har vi även en skönhetsbehandlande avdelning med utbildad personal. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 08:15-12:30
13:15-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Tandläkare Marina Sabelström

• gunilla s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mycket varmt mottagande samt en bra behandling' Läs mer
  • gert r skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Besökte tandhygienisten och blev som alltid mkt bra bemött vilket även är fallet när jag besöker tandläkaren.
    Har aldrig blivit besviken utan alltid gått hem med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Jan S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Årlig kontroll av mina tänder.
    Hedrande.
    Mycket bra som alltid.
    Jag har anlitat Marina sedan hon kom till Solna Centrum,
    minst 20 års tid,.
    Är man nöjd så kommer återkommer jag., vilket jag är.
    mvh Janne Spångberg Läs mer
  • peter l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Snabbt, smidigt och trevliga besök Läs mer
  • mats o skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Som alltid profsigt och trevligt, en utmärkt tandläkare. Min Varmaste rekomendation. Läs mer
  • erika g
    erika g skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Snabb effektiv seriös och trevlig tandläkare Läs mer
  • lars s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Snabbt och smärtfritt tandläkarbesök. Läs mer
  • isolde o skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Proffsig behandling och trevligt bemötande . Läs mer
  • karl-olof a skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Genomgång av min situation när det gäller mina tänder. Jag förväntade mig ett förslag om att lösa min situation då en brygga lossnat. Jag fick ettförslag som jag är nöjd med.
    Ett mycket servicevänligt team med hög komoetens Läs mer
  • gunilla s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mina besök/bemötanden hos tandläkare Marina Sabelström är goda som alltid! Läs mer
  • jan-olof g skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    möte tandhygienist och mötet och utförande var jätte bra. Läs mer
  • cecilia s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Är tillgänglig när jag behöver hennes tjänster
    Är lätt på handen
    Har ett mycket gott bemötande
    Stressar inte, varken mig eller sigsjälv
    Ser mig och min mun och tänder som en helhet och därefter föreslår vad som är bäst för just mig Läs mer
  • göran l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag har varit patient hos tandläkare Marina Sabelström under en lång tid och upplever stämningen bland de anställda som mycket lättsam, vilket torde ha positiv inverkan på patienter som gruvar sig för tandläkarbesök. Mottagningens lokaler är ljusa och rena samt utrustningen är mycket modern. Marina Sabelström inger stort förtroende och arbetar mycket effektivt. Jag har haft tur då jag sedan 50-talet anlitat 4 privattandläkarna och jag kan inte utpeka någon som etta men ingen av dem är sämre än tvåa. Jag kan varmt rekommendera tandläkare Marina Sabelström Ingwes

Göran Lidström Läs mer
  • bertil l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Det verkar som det första jag skrev försvann. Mina många år hos Marina har hela tiden varit en stor trygghet. Jag har alltid fått bästa behandling som idag gör att mina tänder mår som allra bäst. Därmed mår även jag också allra bäst. Ett stort tack för allt och vetskapen om att få samma ovärderliga hjälp i fortsätt ningen. Läs mer
  • leila r skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Toppenbra men tandläkarbesök är för dyrt Läs mer
  • marianne f skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Som gammal patient sedan hon började i Solna vill jag ge henne högsta betyg jag har under åren haft mycket bekymmer med mina tänder och har alltid behandlats väl av henne. Hon väljer alltid det billigaste alternativet. Läs mer
  • marina ö skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Väldigt trevligt ställe. Lättsam och härlig stämning. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag hade inte varit hos tandläkaren på många år då jag på min mors rekommendation besökte tandl Marina och tandhygienist Ina, därtill en mycket trevlig tjej /dam i receptionen.
    Kan bara säga att jag numera tycker det är roligt att gå till ' tandis '. Det är proffsigt och mycket trevligt och vill helhjärtat ge mina rekommendationer att låta dessa trevliga och kunniga människor ta hand om garnityret :-) Läs mer
  • lotta s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är väldigt bra tandläkare. Hon har hjälp mig från min tandläkarskräck, dessutom arbetar hon mjukt o försiktigt.
    Är väldigt nöjd med marina.
    Väldigt trevlig är hon oxå Läs mer
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är alltid bra att ha och göra med, och kunnig. Mycket nöjd efter alla år. Läs mer
  • renee r
    renee r skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mitt besök gällde lagning av en avbiten tand. Jag kom in enligt bokad tid, blev trevligt bemött och väl omhändertagen! Läs mer
  • harri g skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Professionellt utfört arbete och mötande mig som patient. Läs mer
  • lasse s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandsten skulle bort.Som vanligt blir jag alltid bemött på bästa sätt. Marina och hennes personal lever alltid upp till mina förväntningar. Som vanligt en mycket bra upplevelse att besöka Marina. Hon har hjälpt mig att komma över min tidigare tandläkarskräck. Jag kommer alltid tillhöra henne som kund.
    Marina är den bästa och justaste tandläkare jag någonsin haft. Frågar någon mig om en bra tandläkare, blir mitt svar alltid Marina Sabelström. MVH Lasse Läs mer
  • sharen j skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina har varit min tandläkare i många år och hon är toppen bra! Läs mer
  • monica t skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid glatt och trevligt bemötande Läs mer
  • monika t skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina har varit min tandläkare sedan hon var nyexad och har följt mina tänders utveckling från rotfyllningar till inplantat. Jag har alltid varit nöjd hennes behandlingar och trevliga bemötande. Läs mer
  • inger j skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mina farhågor inför att få en krona på en tand kom helt på skam. Blir alltid så väl omhändertagen. Marina är lugn och berättar tydligt vad hon kommer stt göra.
    Bästa tandläkaren jag varit hos! Läs mer
  • göran b
    göran b skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid positivt och trevligt bemött, och en mycket proffsigt och kunnigt agerande för att hjälpa mig Läs mer
  • christer r skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Numera årligt besök hos tandhygienisten. Marina tittar in om då behövs. Men det har funnits andra tillfällen under åren. Avbruten tand - fixades på direkten. Ont i en annan tand som åtgärdade snabbt.

Det är bekymmersfritt att gå till Marina, snabb, men ändå omsorgsfull. Och alltid på bra humör. Läs mer
  • pebbles j
    pebbles j skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag behövde ta bort tandkött som låg ovan min visdomstand och som hade orsakat värk och problem. Jag var nervös innan jag kom in och satte mig i stolen men Marina är en underbar tandläkare som jag känner mig säker hos. Besöket gick super bra, snabbt och smärtfritt Läs mer
  • Heli L
    Heli L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag tar mina barn till tandläkaren som jag har förtroende för. Min tandläkare har erfarenhet att arbeta med småbarn, mina barn är aldrig rädda inför tandläkarbesök. Mycket trevlig personal och bra service! Läs mer
  • sol-britt c skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Blev väl omhändertagen med mitt problem. Läs mer
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina har en god ”personlig” relation till mej som patient.
    Jag upplever henne som kunnig och engagerad. Läs mer
  • linda m skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid lika trevligt bemötande samt skickligt utförda behandlingar. Läs mer
  • jan-eric t skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Rotfyllning
    Alltid trevligt bemött och känner mig avspänd hos denna tandläkare Läs mer
  • ulla e skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandhygienist ! Mina förväntningar infriades till fullo som alltid. Läs mer
  • lars w skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Det går alltid smärtfritt
    kanon helt enkelt Läs mer
  • tommy o skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Har en aning obehag inför besök till tandläkare eller tandhygienister men med trevligt bemötande och proffsigt handlag så går det mycket bättre nu. Läs mer
  • mona n skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Trygghetskänsla i omtänksam behandling. Mycket skicklig yrkesutövare, jag tackar min lyckostjärna att just jag har Marina som tandläkare! Läs mer
  • mats s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Snabbt, proffsigt i en atmosfär där hela Tandvårdspratiken präglas av en äkta positiv anda. Läs mer
  • kerstin s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Lagade en trasig plomb och det gick hur bra som helst. Känner ett stort förtroende för min tandläkare. Läs mer
  • bengt h skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Proffsig, prisvärd o trevlig. Jättenöjd Läs mer
  • kent h skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Kunnig och trevlig. Gick igenom tänderna, röntgen och tandstensskrapning. Läs mer
  • ralph e skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen. Personligt och professionellt. Läs mer
  • katarina l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag fick en ny tand, som jag är jättenöjd med.
    Det är alltid bra att gå till Marina Sabelström!
    Man blir proffsigt och vänligt bemött. Läs mer
  • christel W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Trevligt att komma dit - trots att ärendet för tandvärk. Proffsigt! Läs mer
  • inger k skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Gör bra och hållbara tandlagningar Läs mer
  • monica g skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Hos Marina Sabelström känner man sig alltid säker på att få absolut bästa behandling. Hon är professionell och på samma gång vänlig. Man känner att hon har full kontroll. Jag är glad att vara hennes patient.
    Monica Granqvist Läs mer
  • björn k skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandvård
    Mycket bra
    Fungerar bra som brukar vara Läs mer
  • Kenneth A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Service inriktad och engagerad, alltid mån om att göra ett bra jobb Läs mer

Hotellgatan 3, 171 45 Solna