Tandläkare Peter Malmberg

Välkommen till Peter Malmbergs tandläkarmottagning!

Hos oss möts du av engagemang, kunskap och kvalitet där du som patient alltid står i centrum.

Här kan du få hjälp med de flesta tand- och mjukvävnadsproblem. Från enkla konsultationer och lagningar till mer komplicerad behandling av tandlossning, tandförluster eller estetiska problem.

Vi finns i fina lokaler i centrala Stockholm nära Stureplan. Varmt välkommen att boka tid!

Läs vad 83 kunder tycker om Tandläkare Peter Malmberg 2

2021-07-06
    Proffsig o trevlig oC förtroendefull
    2021-06-29
    Gjorde en helrenovering med bl.a kronor i hela överkäken. Blev bra bemött och fick ett nogrant och professionellt intryck. Mycket nöjd!
    2021-06-23
    Peter uppfattar jag som en mycket trevlig och positiv person som inger ett stort förtroende. Vilket är en viktig egenskap som tandläkare tycker jag.
    Jag har letat efter en ny fast tandläkare sedan min tidigare tandläkare pensionerade sig och jag är mycket glad att få bli Patient/klient hos Peter. En god vän till mig rekommenderade varmt Peter.
    Sedan så upplever jag Peter som en mycket duktig och erfaren och noggrann tandläkare vilket också hamnar på plussidan.
    //Torbjörn
    2021-06-12
    Hej
    Tack för en professionell behandling igår som vid alla tidigare besök under många år!

Trevligt bemötande gör tandläkarbesöket till rent nöje.
    Kan verkligen rekommendera alla att bli patient
    På denna klinik!
    Gunnar Rylander
    2021-06-11
    Enligt min bedömning genomför Peter Malmberg adekvata behandlingar utan att föreslå onödigt kostsamma åtgärder.
    2021-06-09
    Upplever professionalism och noggrannhet samt en lyhördhet för hur jag upplevde behandlingen. Tryggt, helt enkelt.

Har varit kund/patient i många år och, som vanligt, levde de upp till mina förväntningar. Kungstandläkarna verkar leva i och med utvecklingen och det gör att jag känner mig trygg i att få uppdaterad service och behandling.

Fick en krona implanterad.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.
    2021-06-09
    Trevlig, bra och kunnig .
    Känner mig omhändertagen och får bra information
    2021-06-08
    Så otroligt proffsig och vänlig! Den bästa tandläkare jag någonsin besökt. Hela min familj går hos Peter.
    Jag kan varmt rekommendera Peter och hans team.
    2021-06-08
    Kompetent, noggrann och trevlig tandläkare!!
    2021-06-07
    Peter Malmberg med kollegor har alltid ett mycket trevligt och engagerat bemötande! De är kompetenta, effektiva men ändå avslappnade och lugna. Mina bästa rekommendationer!
    2021-06-02
    Proffsigt och vänligt bemötande!
    Peter är saklig och duktig och jobbar strukturerad.
    Han är lite hårdhänt men det ingår i jobbet antar jag.
    2021-05-06
    Snabbt, vänligt och proffesionellt. Rekommenderas!
    2021-04-03
    Alltid personligt bemötande och oerhört professionell behandling. Rekommenderas varmt!
    2021-03-30
    Min framtand drogs ut o ersattes av en tillfällig. Tanden som jag fick var ju klart bättre än vad jag hade förväntat mig, tandläkaren Peter använder sig bara av de bästa leverantörerna o samarbetspartners o gör alltid sitt bästa för att det ska se så bra ut som möjligt o bli så bra som möjligt. Hans staff kompletterar också honom väldigt bra med deras omtanke o omvårdnad.
    2021-03-05
    Peter är min tandläkare sen 25år. Önskar att han väljer att förutsätta i många år till. Den kunskap och skicklighet han besitter är för mig ovärderlig.
    2020-11-25
    Behövde Två nya kronor , bettskena. Alltid trevligt bemötande. Fantastisk jobb som alltid , haft Peter som tandläkare under 30 år ock kommer att fortsätta . Peters sköterska är bäst .
    2020-11-25
    Bästa tandläkaren jag varit på.
    Tandhygienisten Sabrina är verkligen oxå den bästa.
    2020-11-25
    Utmärkt kombination av yrkesskicklighet och hög servicenivå.
    Detta gäller allt ifrån tidsbokning till bemötande, stor hantverksskicklighet, förklaring och information om nödvändiga åtgärder etc.
    Duktiga medarbetare såsom sköterska, hygienist bidrar till en trevlig stämning och till att besöken blir en mycket bra upplevelse.
    2020-11-22
    Väll mottagande av Sabrina , kommer gärna tillbaka till trevliga Sabrina
    2020-06-30
    Gick på en årlig undersökning hos tandläkare Peter Malmberg blir alltid utmärkt bemött av både Peter och tandhygienisterna, de håller hög standard är mycket skickliga, professionella och alltid trevliga!!
  • Johanna D
    2020-06-30
    Kan varmt rekommendera tandläkare Peter Malmberg på Kungshus tandläkarna. Fina lokaler, bra läge och trevligt bemötande från personalen. Jag har alltid fått bra hjälp angående mina tand relaterade problem och Peter med personal känns kompetenta och benägna att göra ett så bra jobb som möjligt. Proffesionellt förhållningssätt tillämpas och man kan känna sig trygg under behandlingen. Det brukar vara smidigt att komma i kontakt vid bokning, frågor eller ändring av tid.
    😍😍😍
    2020-04-08
    Jag kom första gången med hemsk tandvärk till mottagningen. Man lyssnade noga på vad jag sa innan man gjorde nåt(bara det var lugnande) Arbetet har dom gjort bra! Hela resan lyhörda för om man har obehag. Det uppskattas, jag kan lugnt rekommendera dom, för andra som i allmänhet tycker tandläkarbesök är jobbiga.
    Alf Sjöström.
    2020-02-01
    Proffsigt och trevligt bemötande när jag fick min tandkrona
  • Mauro N
    2020-01-31
    Peter och Sabrina är dom bästa tandläkarna i stan! 5/5
    2020-01-29
    Mycket bra bemötande och proffsig behandling
    2020-01-29
    Ringde på morgonen och fick tid samma dag innan lunch. Oerhört proffsig och effektiv. Väldigt erfaren och skicklig. Mkt bra!
    2020-01-29
    Bedömning av tand o senare extraktion av denna. Ett mycket proffsigt o trevligt bemötande som gjorde att jag känt mig väldigt trygg o nöjd.
    2019-10-17
    Jag hade problem med en sprucken rotfylld tand. Det blev lite akut när andra tankläkare misslyckades och drog ut på tiden.

Jag fick snabbt hjälp av Peter, Sabrina och Fredrik att först ta bort tanden och senare ersätta den med implantat samt krona.

De var väldig nogranna med undersökningar och behandlingarna, det kändes betryggande.

De var trevliga och hjälpsamma med tider.

Resultat blev också jättebra. Jag är nöjd med min nya fina tand.
    2019-10-01
    Det är alltid trevligt att komma till Peter som hjälper en med de svårigheter man har som amatör då det handlar om odontologiska problem men hos Peter får du hjälp.
  • Ronny W
    2019-09-27
    Jag har anlitat Peter Malmberg för normal tandvård under flera års tid. Bemötandet har alltid varit korrekt, professionellt och tillmötesgående. Jag blev rekommenderad Peter av en annan tandläkare när jag flyttade och hade höga förväntningar baserat på den kvalitet av service jag var van från tidigare. Under det närmare årtiende jag nu varit kund hos Peter har jag aldrig blivit besviken, aldrig upplevt något annat än högsta omsorg om min tandhälsa. Peter är öppen med sina bedömningar och beskriver problem i detalj innan ev. behandling inleds, det är aldrig några tvivel om vad som skall ske eller varför. Jag kan utan tvekan ge honom högsta möjliga rekommendation.
    2019-09-25
    Blir som vanligt mycket bra bemött. Mina förväntningar håller alltid. Skickliga på det dom gör. Det märks att Peter kan sitt yrke.
    Gillar den rosa färgen😃
    2019-09-08
    Bra dialog om behandlingen. Mycket nöjd.
    2019-09-06
    Årlig kontroll av tandstatus.
    Vänligt o professionellt bemötande.
    2019-09-06
    Precis lika bra som vanligt
    Lugn och trivsam miljö! 😃
    2019-05-24
    Snabb och bra service. Rekomenderas.
    2019-04-14
    Årlig tandläkarkontroll + lagning av 2 trasiga lagningar.
    Alltid trevligt bemötande. Tillmötesgående om man har behov att byta tid med kort varsel.
    2019-04-01
    Jag har gått hos Peter i många år och är alltid lika nöjd. De är trevliga, proffsiga och väldigt noggranna. Rekommenderas varmt!
  • Terese E
    2019-03-31
    Alltid trevligt och vänligt bemötande. Denna gång var jag där fler omgångar för att gjuta och sätta in en tandkrona.
    Både Peter och Sabina är tydliga och informativa med vad som kommer ske under behandlingens gång.
    Man känner sig trygg och välbehand med dem.
  • Lasse A
    2019-03-29
    En lagning i en framtand var mitt senaste besök som Peter o tandsköterskan Sabrina fixade galant. Är en ganska ny patient hos Peter men jag är otroligt nöjd med mina besök där.Man får alltid ett trevligt bemötande. Man känner sig bekväm i tandläkarstolen helt enkelt.Känns inte som om man går till tandläkaren utan som om man ska träffa några trevliga bekanta.Dom försöker alltid få till mina önskemål om att få komma kvällstid. Är jätte nöjd med alla mina besök där, 100% på en skala. Jag rekommenderar o berömmer Peter o Sabrina som proffs för alla när tänder diskuteras med bekanta. Dom får med beröm godkänt av mig👍 Med vänlig hälsning, Lasse
    2019-03-29
    Väldigt kunnig, lyhörd, moderna lokaler och utrustning vilket förhöjer upplevelsen ytterligare. Övrig personal också väldigt kunniga och trevliga. En proffsig tandläkare helt enkelt!

//Claes
    2019-03-29
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande och hatering
    2019-03-29
    Bytte till Peter efter att ha haft otur med tandläkare, många omgörningar och nästintill fobi. Litar helt på hans omdöme och yrkesskicklighet. Det enda är kanske att prislappen är hög, men eftersom jag sluppit omtag har det ändå varit värt det.
    2018-12-29
    Professionella, duktiga och trevliga, både tandläkare och tandhygienist.
    2018-10-28
    Varit Peters patient i över 20 år. Vänlig, trevlig och hjälpsam personal. Man känner sig väl omhändertagen och får utmärkt vård/hjälp. Snabb återkoppling vid behov av akut hjälp.
    2018-10-28
    Jag tog ut en tand och hela upplevelsen var mycket bra.
    2018-10-04
    Peter har varit min tandläkare sedan jag flyttade till Stockholm 2008.
  • Barbro M L
    2018-10-01
    Tandläkare Peter Malmberg har utfört mina tandimplantat, gett vård o löpande tillsyn, samarbetat m kirurg och regelbundet m tandhygienist. Kallar till undersökning, påminner via sms, mycket bra. Alltid vänligt, trevligt bemötande, känns tryggt och välkomnande. Noggranna undersökningar och rådslag om åtgärder.
    2018-09-30
    Vanlig kontroll, har fullt förtroende för Peter. Trevlig och mycket bra.
    2018-09-29
    Regelbunden undersökning.
    Kom in i tid.
    Trevligt bemötande.
    Väldigt nöjd!
    2018-09-29
    Proffsigt o trevligt bemötande o dessutom en fin miljö när man väntar på din tur
    Jag lyckas alltid få hjälp när jag har problem med mina tänder