Tandläkare Peter Malmberg

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Peter Malmbergs tandläkarmottagning!

Hos oss möts du av engagemang, kunskap och kvalitet där du som patient alltid står i centrum.

Här kan du få hjälp med de flesta tand- och mjukvävnadsproblem. Från enkla konsultationer och lagningar till mer komplicerad behandling av tandlossning, tandförluster eller estetiska problem.

Vi finns i fina lokaler i centrala Stockholm nära Stureplan. Varmt välkommen att boka tid!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Tandläkare Peter Malmberg

• 2019-10-17

John H skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag hade problem med en sprucken rotfylld tand. Det blev lite akut när andra tankläkare misslyckades och drog ut på tiden.

Jag fick snabbt hjälp av Peter, Sabrina och Fredrik att först ta bort tanden och senare ersätta den med implantat samt krona.

De var väldig nogranna med undersökningar och behandlingarna, det kändes betryggande.

De var trevliga och hjälpsamma med tider.

Resultat blev också jättebra. Jag är nöjd med min nya fina tand. Läs mer
  • 2019-10-01

Bengt E skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Det är alltid trevligt att komma till Peter som hjälper en med de svårigheter man har som amatör då det handlar om odontologiska problem men hos Peter får du hjälp. Läs mer
  • Ronny W

2019-09-27

Ronny W skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag har anlitat Peter Malmberg för normal tandvård under flera års tid. Bemötandet har alltid varit korrekt, professionellt och tillmötesgående. Jag blev rekommenderad Peter av en annan tandläkare när jag flyttade och hade höga förväntningar baserat på den kvalitet av service jag var van från tidigare. Under det närmare årtiende jag nu varit kund hos Peter har jag aldrig blivit besviken, aldrig upplevt något annat än högsta omsorg om min tandhälsa. Peter är öppen med sina bedömningar och beskriver problem i detalj innan ev. behandling inleds, det är aldrig några tvivel om vad som skall ske eller varför. Jag kan utan tvekan ge honom högsta möjliga rekommendation. Läs mer
    Peter M gillar detta
  • 2019-09-25

Per-Olov S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Blir som vanligt mycket bra bemött. Mina förväntningar håller alltid. Skickliga på det dom gör. Det märks att Peter kan sitt yrke.
    Gillar den rosa färgen😃 Läs mer
    peter m gillar detta
  • 2019-09-08

Unnimor S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Bra dialog om behandlingen. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-06

Anna B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Årlig kontroll av tandstatus.
    Vänligt o professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-06

Kristina A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Precis lika bra som vanligt
    Lugn och trivsam miljö! 😃 Läs mer
  • 2019-05-24

Rikard S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Snabb och bra service. Rekomenderas. Läs mer
  • 2019-04-14

Irene M skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Årlig tandläkarkontroll + lagning av 2 trasiga lagningar.
    Alltid trevligt bemötande. Tillmötesgående om man har behov att byta tid med kort varsel. Läs mer
  • 2019-04-01

Susanne H skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag har gått hos Peter i många år och är alltid lika nöjd. De är trevliga, proffsiga och väldigt noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Terese E

2019-03-31

Terese E skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Alltid trevligt och vänligt bemötande. Denna gång var jag där fler omgångar för att gjuta och sätta in en tandkrona.
    Både Peter och Sabina är tydliga och informativa med vad som kommer ske under behandlingens gång.
    Man känner sig trygg och välbehand med dem. Läs mer
  • Lasse A

2019-03-29

Lasse A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    En lagning i en framtand var mitt senaste besök som Peter o tandsköterskan Sabrina fixade galant. Är en ganska ny patient hos Peter men jag är otroligt nöjd med mina besök där.Man får alltid ett trevligt bemötande. Man känner sig bekväm i tandläkarstolen helt enkelt.Känns inte som om man går till tandläkaren utan som om man ska träffa några trevliga bekanta.Dom försöker alltid få till mina önskemål om att få komma kvällstid. Är jätte nöjd med alla mina besök där, 100% på en skala. Jag rekommenderar o berömmer Peter o Sabrina som proffs för alla när tänder diskuteras med bekanta. Dom får med beröm godkänt av mig👍 Med vänlig hälsning, Lasse Läs mer

Claes A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Väldigt kunnig, lyhörd, moderna lokaler och utrustning vilket förhöjer upplevelsen ytterligare. Övrig personal också väldigt kunniga och trevliga. En proffsig tandläkare helt enkelt!

//Claes Läs mer

Erik F skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande och hatering Läs mer

Katarina V skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Bytte till Peter efter att ha haft otur med tandläkare, många omgörningar och nästintill fobi. Litar helt på hans omdöme och yrkesskicklighet. Det enda är kanske att prislappen är hög, men eftersom jag sluppit omtag har det ändå varit värt det. Läs mer
  • 2018-12-29

Monica B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Professionella, duktiga och trevliga, både tandläkare och tandhygienist. Läs mer
  • 2018-10-28

Hans V skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Varit Peters patient i över 20 år. Vänlig, trevlig och hjälpsam personal. Man känner sig väl omhändertagen och får utmärkt vård/hjälp. Snabb återkoppling vid behov av akut hjälp. Läs mer
  • 2018-10-28

Nils F skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag tog ut en tand och hela upplevelsen var mycket bra. Läs mer
  • 2018-10-04

Anders C skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter har varit min tandläkare sedan jag flyttade till Stockholm 2008. Läs mer
  • Barbro M L

2018-10-01

Barbro M L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Tandläkare Peter Malmberg har utfört mina tandimplantat, gett vård o löpande tillsyn, samarbetat m kirurg och regelbundet m tandhygienist. Kallar till undersökning, påminner via sms, mycket bra. Alltid vänligt, trevligt bemötande, känns tryggt och välkomnande. Noggranna undersökningar och rådslag om åtgärder. Läs mer
  • 2018-09-30

Martina H skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Vanlig kontroll, har fullt förtroende för Peter. Trevlig och mycket bra. Läs mer
  • 2018-09-29

Claes N skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Regelbunden undersökning.
    Kom in i tid.
    Trevligt bemötande.
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-09-29

Inger N skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Proffsigt o trevligt bemötande o dessutom en fin miljö när man väntar på din tur
    Jag lyckas alltid få hjälp när jag har problem med mina tänder Läs mer
  • 2018-09-28

Anders T skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Kanontandläkare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2018-09-22

Ulrika B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag blir alltid bemött profisionellt både av min tandläkare och hans assistenter. Får alltid hjälp med att rätt bahandlingar och de produkter jag söker. Jag är väldigt nöjd med mottagningen i sin helhet. Läs mer
  • 2018-09-20

Maria B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Hos Peter Malmberg känner jag mig trygg i vetskapen om att han och hans kolleger sköter om mig som är deras klient på ett mkt kompetent och professionellt sätt.
    Får god information och klara besked om vad som är bäst för mig.
    Maria Barck-Holst Läs mer
  • Jorun L

2018-08-24

Jorun L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Alltid lika trevliga både mot mig och mot mina barn som också går till Peter Malmberg. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-08-24

Christer A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Årlig kontroll och som vanligt ett trevligt bemötande vilket jag är van att få hos Peter, kanske därför som jag varit kund i ca 30 år! Läs mer
  • 2018-08-23

Beata A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Årlig kontroll av tänderna som ledde till att jag fick laga ett hål.
    Trevligt bemött men lite opersonligt. Säger ”Du” istället för att tilltala med namn ( när man gått där i 5 år)
    Jag förstår att en tandläkare behöver arbeta fokuserat och inte kan småprata för mycket under arbetet men jag hade förväntat mig lite mer information om vad tandläkaren ska göra

Bra och säker tandläkare samt assistent, professionellt och trevligt men lite opersonligt. Läs mer
  • 2018-08-22

Mats J skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    - Undersökning
    - Proffetionellt och trevligt bemött.
    - Överträffade mina förväntningar genom att i samband med besöket för undersökning ge mig en rengöring av tandhyggienisten, utan att detta var bokat.
    - Seriöst och mycket trevligt mottagande. Läs mer
  • 2018-08-19

Parvaneh N skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Every thing was very good and I bought some hygiene for my teeth. Läs mer
  • Elisabeth P

2018-08-17

Elisabeth P skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Har gått hos Peter sen han startade sin verksamhet. Har alltid blivit trevligt bemött, inga problem att byta tid, jag upplever att han är noggrann och är tydlig med att förklara status.
    Känner mig trygg och lugn inför besöket och alltid nöjd efter. Läs mer
  • 2018-08-16

Peter L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Nöjd i både detaljerna och helheten - som tidigare! 😃 Läs mer
  • Christina S

2018-08-16

Christina S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag hade tappat en tand (krona) och fick en tid snabbt. Tanden fästes provisoriskt. Jag har behandlats av Peter i väldigt många år och har fullt förtroende för honom. Läs mer
  • 2018-06-11

Hans A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter Malmberg är en skicklig, noggrann och trevlig tandläkare
    som jag har gått hos i minst tio år, och som jag verkligen kan rekommendera! Hans tandsköt-
    erska och hans hygienist är också mycket duktiga, trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • 2018-05-18

Ulla S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Gått hos Peter i 35 år. Alltid tillgänglig och alltid gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-03-23

Peter L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag är gammal patient och har senaste året fått hjälp med insättning av två nya implantat.

Som vanligt mycket vänlig och professionell behandling.
    Mkt nöjd och kan varmt rekommendera Peter. Malmberg Läs mer
  • 2018-03-22

Heidi S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Alltid professionellt bemötende och behandling i högsta grad! Läs mer
  • Amanda G

2018-03-21

Amanda G skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande. Fräsch och fin klinik med bra läge mitt i stan. Dom hjälper till med allt från akuta ärenden till rutinkontroller men jag har även blekt tänderna hos kungstandläkarna och fått mycket fint resultat vilket gör att jag ofta rekommenderar kungstandläkarna till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2018-03-21

Veronica L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
  • 2018-03-21

Christer A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Ersätta utdragen tand med implantat Läs mer

Ulrika L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Bästa och trevligaste tandläkaren och helt smärtfri. Från en föredetta tandläkarädd supernöjd kund Läs mer

Bo W skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Som kund i mer än 30 år är jag mycket nöjd med den hjälp jag fått Läs mer

Hans L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag har varit patient hos Peter Malmberg sedan han startade sin tandläkarpraktik i början 1970 talet. Har bara positiva omdömen om honom som min tandläkare. Läs mer
  • 2018-02-02

Per N skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Hej
    Som vanligt ett helt igenom professionellt bemötande inklusive perfekt tidshållning ! Läs mer
  • 2017-12-14

Bertil F skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Kanon bra Peter är mycket proffsig trevlig och
    duktig. Känner mig trygg när jag sitter där och gapar.

Känns som det är en mycket bra stämning på hela kliniken. Läs mer
  • 2017-12-12

Cg A skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Har varit patient hos Peter sedan 1988 och aldrig haft några klagomål utan känt att jag får bästa behandling, råd och rekommendationer.
    Har fått hjälp med lagning, tandutdragning samt rotfyllning över åren.

Har däremot haft synpunkter på Peter Malmbergs assisterande tandhygienister som kvalitetsmässigt varierat över åren. Läs mer
  • 2017-12-12

Ronny W skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Professionell och effektiv. Något virrig mottagning då tanläkarna har en gemensam reception men inte gemensam receptionspersonal, men när det kommer till själva behandlingen finns inget att anmärka på. Alltid moderna behandlingsmetoder, alltid gott bemötande. Rekommenderas utan reservation. Läs mer
  • 2017-09-28

Gunnar E skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter har varit min tandläkare sedan slutet på 1980 talet.

Han har gjort allt ifrån att laga utslagna framtänder till rena rutinundersökningar.

Har även satt in ett par kronor samt tillverkat inlägg för tandblekning.

Allting har alltid varit i toppklass! Läs mer
  • 2017-09-25

Christer R skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter vid Kungshustandläkarna har varit min tandläkare i många år. Jag har alltid varit mycket nöjd med alla arbeten han har utfört genom åren. Han är också mycket noggrann. Jag uppskattar också att Peter berättar vad han gör, när jag sitter med munnen full av verktyg! Dessutom trevligt bemötande, både från Peter och hans sköterska, och fina lokaler. Jag hoppas kunna fortsätta hos Peter många år till! Läs mer

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm