Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Peter Malmberg

Tandläkare Peter Malmberg

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Peter Malmbergs tandläkarmottagning!

Hos oss möts du av engagemang, kunskap och kvalitet där du som patient alltid står i centrum.

Här kan du få hjälp med de flesta tand- och mjukvävnadsproblem. Från enkla konsultationer och lagningar till mer komplicerad behandling av tandlossning, tandförluster eller estetiska problem.

Vi finns i fina lokaler i centrala Stockholm nära Stureplan. Varmt välkommen att boka tid!
Mån: 09:00-18:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Tandläkare Peter Malmberg

• Gunnar E
    Gunnar E skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter har varit min tandläkare sedan slutet på 1980 talet.

Han har gjort allt ifrån att laga utslagna framtänder till rena rutinundersökningar.

Har även satt in ett par kronor samt tillverkat inlägg för tandblekning.

Allting har alltid varit i toppklass!
  • Christer R
    Christer R skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Peter vid Kungshustandläkarna har varit min tandläkare i många år. Jag har alltid varit mycket nöjd med alla arbeten han har utfört genom åren. Han är också mycket noggrann. Jag uppskattar också att Peter berättar vad han gör, när jag sitter med munnen full av verktyg! Dessutom trevligt bemötande, både från Peter och hans sköterska, och fina lokaler. Jag hoppas kunna fortsätta hos Peter många år till!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Har varit patient hos Peter Malmberg efter rekommendation sedan knappt tre år. Det är en fröjd att gå till honom efter att blivit felbehandlad hos andra tandläkare.
    Jag känner mig trygg och alla behandlingar sker ytterst noggrant och kompetent med bra uppföljningar i form av dokumentation och återbesök.
    Så Tandläkare Peter Malmberg får mina varmaste rekommendationer.
    Icke att förglömma tandsköterska Sabina får också stora plus i kanten.
    Peter och Sabina är i mina ögon "the dream team"
    Susanne H
  • Bekir B
    Bekir B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    The best dentist in the town. They really helped me with everything ! I’m always going back there !!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Noggrann och bra behandling, rättat till tidigare dåliga behandlingar. Väldigt hänsynsfull. Mycket bra!
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Kompetent och professionell tandvård med ett personligt bemötande. Det centrala läget ett plus!
  • Tove B
    Tove B skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Jag har varit patient hos Peter Malmberg i många år. Han är en synnerligen noggrann och skicklig tandläkare. Under våren har han bytt ut mina framtänder. Det var en omfattande behandling med många besök på hans trevliga mottagning. Jag är mer än nöjd med resultatet! Han samarbetsr dessutom med en av stans skickligaste specialister inom paradontologi och dessutom med den bästa av tandtekniker. Jag vill varmt rekommendera tandläkaren Peter Malmberg.
  • Maija W
    Maija W skrev om Tandläkare Peter Malmberg
    Mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Har haft besvär av min kindtand. Jag behövde äta en antibiotika kur innan sommaren. Efter semestern skulle jag få rotfyllning, då hittades karies under tandkronan. Tandkronan togs bort och kariesangreppet kunde avlägsnas och själva roten kunde räddas. Toppen!
    Nu väntar fortsättning av rotfyllningen och sedan en ny krona. Jag är mycket tacksam för all den hjälp, som jag har fått hos Peter Malmberg och hans kollegor.

Kungsgatan 18, 111 35 Stockholm