Alla kategorier Hårborttagning Stockholms län Sundbyberg Tatueringsborttagning Sundbyberg

Tatueringsborttagning Sundbyberg

Sturegatan 30, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

En tatuering kan kännas rätt för stunden men sedan komma att bli något man ångrar. Vi på Tatueringsborttagning Sundbyberg hjälper er att korrigera era "misstag"!

Läs vad 8 kunder tycker om Tatueringsborttagning Sundbyberg

• Dorian B
    Dorian B skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Super trevlig och Jordnära tjej Camilla som arbetar och Äger tatueringsborttagning-sundbyberg.

Jag träffa Camilla första gången för 4 månader sen och nu har vi gjort 3 gånger borttagning av min tatto. Jätte bra resultat. Så snart e det dags igen.

Kan verkligen rekommendera tatueringsborttagning-sundbyberg. Läs mer
  • lena w
    lena w skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Jag har bara bra saker att säga om Sundbybergs tatueringsborttagning. Kundbemötandet och servicen är på topp. Camilla visar ett genuint intresse för den enskilda kunden. Och det bästa av allt hon gör ett fantastisk jobb och ger behandlingar som verkligen ger resultat. Jag har själv kämpat med en tatuering länge på en annan klinik som de inte lyckats ta bort. Camilla lyckades ta bort min tatuering på tre tillfällen. Så vill du ta bort din tatuering hos ett proffs så kan jag varmt rekommendera Sundbybergs tatueringsborttagning. Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Mycket bra. Bra pris. Trevlig Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Duktig och bryr sig om resultatet. Tar sig tid att kolla hur det känns efter behandling. Läs mer
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Jag har tidigare blivit behandlad ca 6 gånger på olika ställen i stockholm och dom har inte kunnat få bort all färg.
    Så jag hade lite rester kvar av tatueringen. Så gick jag till tatueringsborttagning Sundbyberg för en 7:de behandling och är så nöjd med resultatet. Nu ser man knappt tatuerings resterna som fanns kvar där, ska göra en till behandling hos dom. Sen tror jag att det är klart. Rekommenderar verkligen stället. Läs mer
  • Päivi V
    Päivi V skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Trevligt bemötande. Professionellt utfört arbete av en expert på sitt yrkesområde. Rekommenderar för alla som vill ta bort sin tatuering. Läs mer
  • Elina Y
    Elina Y skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    Jag har länge velat ta bort en tatuering som jag ångrat på vristen. Efter en stunds letande så hittade jag Sundbybergs Tatueringsborttagning och bokade tid. Jag blev väldigt väl mottagen och konsulterad kring min tatuering och fick bra info kring processen för att ta bort min tatuering. Trevlig personal, proffsiga och med bra utrustning. Efter min första behandling så såg jag en stor skillnad - mer än jag förväntat mig. Så jag känner mig väldigt nöjd och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg
    proffessionellt o vänligt bemötande. Fick svar på frågor och vart tryggt omhändertagen! Information om både maskin och utförande gicks igenom innan behandling, och under behandlingen var hon noggrann med och fråga om det gick bra och vad som hände under förloppet! Bra resultat och råd om efterbehandling! Kommer att göra återbesök! Läs mer

Hertig Karls väg 13, 19268, Sollentuna