TCR TAK AB

TCR TAK AB

www.tcrtak.se
4.3

TCR TAK är mer än bara ett takföretag; vi är moderna takspecialister som strävar efter att erbjuda den bästa kvaliteten till det bästa priset, alltid med en 10-årig garanti. Som experter på takläggning i Stockholm, ser vi till att varje kund förstår hela processen från början till slut. Vi tar oss an alla projekt, stora som...

7 omdömen om TCR TAK AB

Samuel A
Skrev om TCR TAK AB

mycket dålig erfarenhet, jag är en TCR-samarbetspartner, de är skyldiga mig tre fakturor på mer än 160 000 SEK, kunderna betalar för arbetet men TCR betalar mig inte för det utförda arbetet, mina anställda är arga på mig för att jag inte betalade dem och det är allt TCR:s fel, jag bjuder in Carl att hjälpa mig att betala räkningarna så snart som möjligt.

Lars Richard O
Skrev om TCR TAK AB

TCR Tak gjorde ett utmärkt jobb med vårt nya tak. De var kommunikativa, höll budgeten och gjorde ett jättefint jobb med det nya taket. Vi är supernöjda 👍

Hej Lars! Uppskattar verkligen de fina orden. 🙏 Bästa hälsningar, TCR TAK AB

Camilla M
Skrev om TCR TAK AB

Fantastiska takläggare! Jättebra kommunikation genom hela projektet och supernöjd med färdigt tak. Kan varmt rekommendera TCR Tak

Svar från TCR TAK AB

Hej Camilla! Att du säger så betyder otroligt mycket för oss, tack! 😊 Bästa hälsningar, TCR TAK AB

Anders M
Skrev om TCR TAK AB

Är ordförande i en. Brf i Shlms innerstad som behövde ommålning av ytterplåttaket på fastigheten samt vissa mindre reparationer av det samma. I en upphandling från tre firmor hade TCR något lägre pris än den närmaste och exakt samma beskrivning av vad som ingick. Jobbet var därefter gjort på två veckor från det att de fick det. Inga som helst synpunkter från den av oss anlitade oberoende besiktningsmannen. Allt som behövde stämmas av före och under arbetet, inklusive ett mindre oväntat extra jobb, löstes supersnabbt mellan...

Svar från TCR TAK AB

Hej Anders! Det gör oss otroligt glada att läsa ditt omdöme. Tack för förtroendet! Bästa hälsningar, TCR TAK AB

Bengt J

Trevligt bemötande. Bra personal. Xxxxxxxxxxx

Hej Bengt, Stort tack för ditt omdöme! Bästa hälsningar, TCR TAK AB

Anda G
Skrev om TCR TAK AB

Mycket trevligt bemötande och riktigt bra jobb! Jag har använt deras tjänster flera gånger och kommer göra det i framtiden också!

Hej Anda! Så kul att höra. 😊Stort tack! Bästa hälsningar, TCR TAK AB

Andreas B