Thrivestore.se

Läs vad 15 kunder tycker om Thrivestore.se 2

2021-04-13
    Jättebra produkter och fantastisk service! Beställde två par skor och fick veta att det ena paret var snävt i designen och förfrågan om de skulle byta ut den mot en större storlek, något jag inte hade upptäckt själv fören jag hade fått varan annars. Utmärkt!
    Hej Oscar! Härligt att höra att du är så nöjd med ditt köp och vår service. Om vi märker att det kan finnas möjlighet att vi kan hjälpa till för att undvika en retur så gör vi det. Och stort tack för det fin fina omdömet! Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-13
    Byxor.
    Bra sätt
    Inga
    Trevligt bemötande och bra produkter
    Hej Alexander! Tack för ditt fina omdöme. Toppen att det funkade bra med byxorna och att det blev rätt storlek. Välkommen åter! /Sara Thrivestore.se
    2021-04-12
    Jag köpte 2 toppar, 1 par strumpor, ett par kalsonger och en klänning. Var tvungen att skicka tillbaka klänningen, smidiga att ha kontakt med
    Hej Anna! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du tycker att kontakten med oss sker på ett smidigt sätt. Hoppas produkterna kommer till stor användning. :) Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-11
    Smidigt köp, snabb leverans! Kommer handla igen!
    Hej Anders! Super tack för ditt topp omdöme! Fint att höra att du är nöjd med ditt köp och upplevelsen av att handla hos oss! Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-11
    Bra bemötande, många fräscha bra plagg! Dyr leverans/retur med Postnord som - i motsats till det billigare alternativet DHL - har för mig coronasäker utlämning.
    Hej Monica! Tack för ditt omdöme och feedback. PostNord är tyvärr mycket dyrare för oss än vad DHL är och därför erbjuder vi fri frakt med DHL över 1000:-. Som litet återförsäljande företag så är det inte ekonomiskt hållbart att erbjuda fri frakt med PostNord då det tar alldeles för mycket av marginalen viket är den vi behöver ha för att kunna betala löner, fasta kostnader och om något finns kvar investera i lösningar på webben för att göra det enklare för er kunder. Tack för att du stödjer vår verksamhet så att vi kan fortsätta att erbjuda hållbart mode. Välkommen åter! /Sara - ThRIVE Thrivestore.se
    2021-04-10
    Köpte ett par Vega joggingskor. Ordern skickade fort och levererades nästkommande dag.
    Väldigt nöjd med servicen!
    Hej Felix! Tack för ditt fina omdöme! Härligt att du gillar att vi har snabba leverans och bra service. 😊 Ha det fint! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-08
    Jag har handlat kläder från Thrive flera gånger; jag är väldigt glad att de finns eftersom det annars är svårt att hitta återförsäljare av hållbara klädmärken i Sverige. Dessutom har de alltid god kundservice (baserat på mina returneringar) och snabb leverans.
    Hej Ruth! Tack för din fina feedback och fullpott omdömet. 😊 Det va just därför vi startade THRIVE för att det skall vara enkelt att handla hållbart mode. Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-08
    Mycket bra upplevelse. Jag köpte ett par byxor som inte passade och då jag missade datum för retur fick jag mycket hjälp att byta storlek i stället och rekommendationer gällande detta.
    Hej Gabrielle! Tack för ditt toppomdöme! Hoppas att den nya storleken passade bättre och att dom blir en favorit i garderoben. 😊 Ha en skön dag! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-07
    Hållbara kläder som alltid håller hög kvalitet och supertrevlig personal!
    Hej Hanna! Tack för ditt fina omdöme! Trevligt att du gillar vad vi erbjuder. 😊 Vad behöver vi förbättra för att få fullpott från dig nästa gång? Skicka gärna din feedback till oss på IG eller via mejl hello@thrivestore.se Ha det fint! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-04-07
    Köpte Vejas nya sportskor. Väldigt sköna, men behöver köpa ett par extra sulor. Men det beror på mina hur mina fötter är byggda, inte på skorna.

Beställde på deras hemsida och tog ca 3-4 dagar för paket att komma.
    Hej Angelica! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du gillar Vejas löparskor, de är helt klart mina favoriter. Beroende på vart i landet en bor så tar leveranserna normalt 1-5 dagar. Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-03-31
    Smidigt att beställa och varan levererades snabbt!
    Hej Emma! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du gillar det som du beställde. :) Ha det fint! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-03-31
    Det var en riktig upplevelse att handla på Thrive. Paketet var vackert inslaget och kändes lyxigt att öppna. När jag tog fram kläderna slogs jag av att jag inte kände den där kemikalielukten som brukar vara med och det resonerade verkligen. Jag får en känsla av att allt gjorts med omsorg och att de genuint bryr sig om vad de säljer, hur de packar, hur returer skickas, alltihopa. En butik som på riktigt bryr sig om jorden, djuren och människorna. Här kommer jag handla många gånger!
    Hej Jessika! Wow vilken fantastisk feedback! Ramlade nästa av storlen här. Fint att höra att vår passion för miljö, människa och djur förmedlas ut till kunden även genom hur vi packar ordrarna. Vi hoppas verkligen på en förändring till det bättre inom modeindustrin. Tack och välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-03-30
    Beställde ett par skor och leveranstiden var över all förväntan.
    Tack Ebba för ditt fina omdöme! Vi hinner oftast packa och skicka ordrarna samma dag om det är under veckodagarna annars skickar vi näst kommande arbetsdag. Kul att höra att du uppskattade det. /Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-03-28
    Väldigt hög kvalitet på både byxor och skor. Snygga och bekväma plagg. Snabb leverans och miljötänk på både produkter och förpackningar.
    Hej Justyna! Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att skorna och byxorna är till belåtenhet. Hoppas att även skjortan blev en hit för den som fick den. :) Ha det fint och välkommen åter! Sara - THRIVE Thrivestore.se
    2021-03-27
    Chansade på storlekar men blev positivt överraskad, så det var förstås en bonus. Hittade ytterligare ett plagg jag insåg att jag ville ha efter att jag lagt en beställning men Thrivestore var generösa och slog ihop beställningarna så jag slapp frakten. Plus ansvarsfull paketering. Snabb, personlig och mycket god service. Jättenöjd!
    Tack Susanne för ditt fina omdöme! Det värmer enormt i dessa underliga tider. Välkommen åter! /Sara - THRIVE Thrivestore.se