Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Tobias Björkgren Media

Tobias Björkgren Media

Lovisagatan 6, 115 23 Stockholm — Visa karta

Fotograf med inriktning på främst porträtt och reportage. Bland nöjda kunder finns tidningen Internetworld, friluftsjätten Fjällräven, webbtidningen Makthavare.se och förlaget Beijbom Books.
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Tobias Björkgren Media:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 16 kunder tycker om Tobias Björkgren Media

• Morris P
    Morris P skrev om Tobias Björkgren Media
    Bästa porträttet!

Att få en porträttbild man själv är nöjd med är extremt ovanligt.
    Tobias satte den direkt.

Rekommenderar Tobias till alla som behöver en porträttbild.
  • Maja D
    Maja D skrev om Tobias Björkgren Media
    Är grym på att få ovana personer att känna sig bekväma framför kameran. Hade väldigt många bra idéer. Väldigt fina foton och en rolig fotosession!
  • Boel B
    Boel B skrev om Tobias Björkgren Media
    Duktig fotograf, enkel att samarbeta med och mycket trevlig. Han lyssnar på vad kunden vill ha och kommer med kreativa idéer. Vi är mycket nöjda med Tobias!
  • Anna H
    Anna H skrev om Tobias Björkgren Media
    Tobias Björkgren tog levande men korrekta bilder på oss på Expressiva - precis det vi ville ha. Han var mycket lätt att ha att göra med, positiv, kreativ, lyhörd. Han peppade oss och fick oss att slappna av. Det är lätt att känna sig naturlig med Tobias Björkgren. Dessutom var jag imponerad av hur snabbt han fick många riktigt bra bilder. Använd honom!
  • Måns J
    Måns J skrev om Tobias Björkgren Media
    Tobias hjälpte oss på .SE med att fotografera Internetdagarna 2010 och gjorde, trots att det var extremt kort framförhållning från vår sida, ett superbt jobb med att fånga stämningen och människorna på konferensen.

Förutom att han är en exceptionellt duktig och kreativ fotograf är han en fröjd att ha att göra med. Han är väldigt tjänstvillig och mån om att göra ett bra arbete där hans kunder blir så nöjda som möjligt.

Extra plus i kanten för att han hade möjlighet att ge oss bilderna under Creative Commons-licens - något som många fotografer märkligt nog inte gör!

Jag vill ge Tobias mina allra varmaste rekommendationer och skulle inte tveka att anlita honom igen, oavsett uppdragstyp!
  • Peo O
    Peo O skrev om Tobias Björkgren Media
    Trevlig, pålitlig, kunnig och serviceinriktad.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Tobias Björkgren Media
    Kom i kontakt med TBjorkgren som han heter på Twitter för första gången och ganska snabbt såg jag att han har en sinne för fotografering. Eftersom jag själv fotografera lite så följde jag hans flöde och har gjort det sen dess och sett många härliga fotografier. Upplever hela tiden Tobias som öppen och hjälpsam i sitt flöde på twitter och är snabb med att svara på frågor som rör fotografering. Jag gillar hans hemsida för där ser man hans bredd som fotograf och hans otroligt öga för att kunna fånga det som är intressant för oss tittare.
  • Therese G
    Therese G skrev om Tobias Björkgren Media
    Är väldigt nöjd med bilderna som Tobias tog på mig. För en som jag, som verkligen hatar att stå framför kameran så tycker jag Tobias gjorde ett kanon jobb. Han gjorde allt för att jag skulle känna mig så bekväm som möjligt och samtidigt ha roligt under vår fotosession.

Nu va detta ganska trista strikta bilder som jag behövde, men någon gång skulle jag vilja göra lite mer skojjiga bilder där man får leva ut lite och då kommer jag lätt att välja att gå till Tobias igen.

Så behöver du en fotograf This is the guy for U!!
  • Björn W
    Björn W skrev om Tobias Björkgren Media
    Mycket trevlig och tillmötesgående kille, extra plus för att han snabbt kunde planera in en något brådskande plåtning. Arbetade proffsigt, kreativt och självständigt. Resultatet blev en mängd bra bilder som stämmer med våra krav. Det blir en stark 4:a, behöver vi en fotograf igen vet vi vart vi skall vända oss.
    Tobias B, Tobias B gillar detta
  • Anders S
    Anders S skrev om Tobias Björkgren Media
    Utan tvekan en både kunnig och kreativ fotograf. Tobias hjälpte mig att ta lite pressbilder i början av året och det blev utmärkt. Hans öga för bilder ute på fältet är också lysande, Tobias lyckas fånga momenten som annars lätt går till spillo.
  • Erik P
    Erik P skrev om Tobias Björkgren Media
    Tobias har stenkoll på läget, mycket idéer och gjorde vår snabba plåtning riktigt rolig. Men att vara iklädd stormjacka, halsduk, handskar och mössa innomhus blev snabbt väldigt varmt.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Tobias Björkgren Media
    En fotograf att rekommendera. Proffsigt, öga för komposition, snabb.
    Vad mer skulle det behövas?

Behöver du en fotograf för ditt evenemang eller företaget -> Tobias borde vara det självklara valet!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Tobias Björkgren Media
    ypperligt på fotografering
  • Caroline Å
    Caroline Å skrev om Tobias Björkgren Media
    Min favoritfotograf no doubt! Han är inte bara tekniskt väldigt duktig utan hittar rätt känsla för porträttets ändamål. Han är dessutom väldigt enkel att ha att göra med och det viktigaste när vi plåtar, slutresultatet är alltid till min belåtenhet.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Tobias Björkgren Media
    Det är roligt att bli porträttfotograferad av Tobias. Han låter en leka framför kameran och det gör att man vågar leka en smula mer än annars.

Under en tid har jag inte kunnat gå på en konferens eller delta på något större event utan att Tobias har varit där med kameran. Det är alltid lika roligt att efteråt gå in på hans fotoflöden och se att allting egentligen var lite snyggare än vad man själv mindes det.
  • Stina M
    Stina M skrev om Tobias Björkgren Media
    Tobias är proffsig, vänlig och snabb. Duktig på framför allt porträtt.

Lovisagatan 6, 115 23 Stockholm