Tobias Björkgren Media

Tobias Björkgren Media

Ring 073-332 35 29 tobiasbjorkgren.se
4.5

Fotograf med inriktning på främst porträtt och reportage. Bland nöjda kunder finns tidningen Internetworld, friluftsjätten Fjällräven, webbtidningen Makthavare.se och förlaget Beijbom Books.

16 omdömen om Tobias Björkgren Media

Morris P
Skrev om Tobias Björkgren Media

Bästa porträttet! Att få en porträttbild man själv är nöjd med är extremt ovanligt. Tobias satte den direkt. Rekommenderar Tobias till alla som behöver en porträttbild.

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 541 omdömen 4.5 av 541 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

Maja D
Skrev om Tobias Björkgren Media

Är grym på att få ovana personer att känna sig bekväma framför kameran. Hade väldigt många bra idéer. Väldigt fina foton och en rolig fotosession!

Boel B
Skrev om Tobias Björkgren Media

Duktig fotograf, enkel att samarbeta med och mycket trevlig. Han lyssnar på vad kunden vill ha och kommer med kreativa idéer. Vi är mycket nöjda med Tobias!

Anna H
Skrev om Tobias Björkgren Media

Tobias Björkgren tog levande men korrekta bilder på oss på Expressiva - precis det vi ville ha. Han var mycket lätt att ha att göra med, positiv, kreativ, lyhörd. Han peppade oss och fick oss att slappna av. Det är lätt att känna sig naturlig med Tobias Björkgren. Dessutom var jag imponerad av hur snabbt han fick många riktigt bra bilder. Använd honom!

Måns J
Skrev om Tobias Björkgren Media

Tobias hjälpte oss på .SE med att fotografera Internetdagarna 2010 och gjorde, trots att det var extremt kort framförhållning från vår sida, ett superbt jobb med att fånga stämningen och människorna på konferensen. Förutom att han är en exceptionellt duktig och kreativ fotograf är han en fröjd att ha att göra med. Han är väldigt tjänstvillig och mån om att göra ett bra arbete där hans kunder blir så nöjda som möjligt. Extra plus i kanten för att han hade möjlighet att ge oss bilderna under Creative Commons-licens...

Peo O
Skrev om Tobias Björkgren Media

Trevlig, pålitlig, kunnig och serviceinriktad.

Joakim B
Skrev om Tobias Björkgren Media

Kom i kontakt med TBjorkgren som han heter på Twitter för första gången och ganska snabbt såg jag att han har en sinne för fotografering. Eftersom jag själv fotografera lite så följde jag hans flöde och har gjort det sen dess och sett många härliga fotografier. Upplever hela tiden Tobias som öppen och hjälpsam i sitt flöde på twitter och är snabb med att svara på frågor som rör fotografering. Jag gillar hans hemsida för där ser man hans bredd som fotograf och hans otroligt öga för att kunna fånga det som är intressant för oss tittare.

Therese G
Skrev om Tobias Björkgren Media

Är väldigt nöjd med bilderna som Tobias tog på mig. För en som jag, som verkligen hatar att stå framför kameran så tycker jag Tobias gjorde ett kanon jobb. Han gjorde allt för att jag skulle känna mig så bekväm som möjligt och samtidigt ha roligt under vår fotosession. Nu va detta ganska trista strikta bilder som jag behövde, men någon gång skulle jag vilja göra lite mer skojjiga bilder där man får leva ut lite och då kommer jag lätt att välja att gå till Tobias igen. Så behöver du en fotograf This is the guy for U!!

Björn W
Skrev om Tobias Björkgren Media

Mycket trevlig och tillmötesgående kille, extra plus för att han snabbt kunde planera in en något brådskande plåtning. Arbetade proffsigt, kreativt och självständigt. Resultatet blev en mängd bra bilder som stämmer med våra krav. Det blir en stark 4:a, behöver vi en fotograf igen vet vi vart vi skall vända oss.

Tobias B och Tobias B gillar detta
Anders S
Skrev om Tobias Björkgren Media

Utan tvekan en både kunnig och kreativ fotograf. Tobias hjälpte mig att ta lite pressbilder i början av året och det blev utmärkt. Hans öga för bilder ute på fältet är också lysande, Tobias lyckas fånga momenten som annars lätt går till spillo.

Erik P
Skrev om Tobias Björkgren Media

Tobias har stenkoll på läget, mycket idéer och gjorde vår snabba plåtning riktigt rolig. Men att vara iklädd stormjacka, halsduk, handskar och mössa innomhus blev snabbt väldigt varmt.

Thomas S
Skrev om Tobias Björkgren Media

En fotograf att rekommendera. Proffsigt, öga för komposition, snabb. Vad mer skulle det behövas? Behöver du en fotograf för ditt evenemang eller företaget -> Tobias borde vara det självklara valet!

Mikael P

ypperligt på fotografering

Caroline Å
Skrev om Tobias Björkgren Media

Min favoritfotograf no doubt! Han är inte bara tekniskt väldigt duktig utan hittar rätt känsla för porträttets ändamål. Han är dessutom väldigt enkel att ha att göra med och det viktigaste när vi plåtar, slutresultatet är alltid till min belåtenhet.

Nikke L
Skrev om Tobias Björkgren Media

Det är roligt att bli porträttfotograferad av Tobias. Han låter en leka framför kameran och det gör att man vågar leka en smula mer än annars. Under en tid har jag inte kunnat gå på en konferens eller delta på något större event utan att Tobias har varit där med kameran. Det är alltid lika roligt att efteråt gå in på hans fotoflöden och se att allting egentligen var lite snyggare än vad man själv mindes det.

Stina M
Skrev om Tobias Björkgren Media

Tobias är proffsig, vänlig och snabb. Duktig på framför allt porträtt.