TorBygg

TorBygg

Läs vad 9 kunder tycker om TorBygg 2

2022-05-19 Verifierad kund
    Snabbt, vänligt och proffsigt bemötande.
    Uppföljning varje vecka hur projektet fortskred.
    Kan rekommendera ToBygg för renovering, ombyggnad och nybyggnad.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Positivt och lösningsfokuserat bemötande.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Vi anlitade TorBygg i samband med en totalrenovering av ett radhus från 1960-talet, 3 våningar ink källare. Huset har varit obebott under många år och omfattningen av arbetet var mycket stort (byte av el, rör, badrum, kök, golv, målningar, innertak, rivit väggar, dränering, värmesystem mm). Vårt önskemål var att entreprenören skulle ta ett helhetsansvar och leda hela projektet. Resultatet av det slutförda arbetet har varit mycket gott och det gick igenom slutbesiktningen med endast ett fåtal uppföljningspunkter som snabbt åtgärdades. Tidplanen höll från start till mål. Även uppföljningspunkterna har åtgärdats med god marginal innan slutdatumet.

Vi skulle vilja ge TorBygg våra allra varmaste rekommendationer inför framtida kunder. Skickliga yrkespersoner och väldigt bra dialog med deras projektledare + avtalsansvarige längst hela processen. Riktigt imponerande i deras engagemang, snabbhet, problemlösningsförmåga samtidigt som de emellanåt kommit med egna förslag på lösningar som vi bedömt vara bättre än våra ursprungliga idéer.

Det 3 månader långa projektet har från de inblandades sida genomförts med ett glatt humör och positivt engagemang.
    2021-08-02 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta och Torbygg införlivade våra förväntningar.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Vi ville få en vägg uppsatt, blev trevligt bemött och dem var lyhörda till våra önskemål. Allt blev som det var planerat och på mycket rimlig tid.
    2021-04-21 Verifierad kund
    Noggrant och proffsigt i allt från offert till byggnation. Lät TorBygg bygga nya trall och staket runt min uteplats.
  • 2021-03-19 Spontant omdöme
    Bra kommunikation och bra kvalitet på arbetet. Kan absolut rekommendera dem. Allt gick snabbt och smidigt.
  • Tomas W
    skrev om TorBygg
    2021-03-02 Verifierad kund
    När vi flyttade in i vårt hus hade en elektriker bott i huset vilket gjorde att proppskåpet hade många speciallösningar. Efter det och en renovering av badrummet var vårt proppskåp ett sorgebarn. Vi hade även haft brand i en el-dosa på grund av glappande kablar. Med hjälp av T.O.R Bygg så har vi nu ett fint proppskåp som är uppmärkt bra och som belastar faserna bättre än förut. Även samtliga gamla skruvkopplingar i el-dosorna är nu utbytta till moderna varianter, så nu kan man sova tryggt på natten.
    2021-03-02 Verifierad kund
    I alla de kontakter jag haft med TorByggs olika representanter har jag bemöts på ett proffsigt sätt.