TorBygg

TorBygg

Ring 08-16 06 60 torbygg.se

TorBygg startades 2020 och är en avknoppning från systerbolaget Ankarbulten AB. Syftet med avknoppningen är att effektivisera byggprocessen såväl inom koncernen som externt. TorBygg bemannas av tidigare anställda på Ankarbulten AB som har stor erfarenhet av såväl små som stora byggnationer, allt inom konstruktion, VVS, elarbeten,...

11 omdömen om TorBygg

Carl-fredrik S

Bra service och bemötande. Jag kan verkligen rekommendera TorBygg.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Louise J
Skrev om TorBygg

Bara goda referenser från oss. De kom i tid, var noggranna, städade efter sig, var trevliga, kom med förbättringsförslag på det vi ville göra, och det blev toppenresultat. Flyttade en vägg, öppnade kattvindarna och isolerade dem för förvaringsplats, byggde garderober, la golv, målade.

Poul S
Skrev om TorBygg

Snabbt, vänligt och proffsigt bemötande. Uppföljning varje vecka hur projektet fortskred. Kan rekommendera ToBygg för renovering, ombyggnad och nybyggnad.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Martin A
Skrev om TorBygg

Positivt och lösningsfokuserat bemötande.

Johan Olof N

Vi anlitade TorBygg i samband med en totalrenovering av ett radhus från 1960-talet, 3 våningar ink källare. Huset har varit obebott under många år och omfattningen av arbetet var mycket stort (byte av el, rör, badrum, kök, golv, målningar, innertak, rivit väggar, dränering, värmesystem mm). Vårt önskemål var att entreprenören skulle ta ett helhetsansvar och leda hela projektet. Resultatet av det slutförda arbetet har varit mycket gott och det gick igenom slutbesiktningen med endast ett fåtal uppföljningspunkter som snabbt...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Krystyna A
Skrev om TorBygg

Vi blev mycket väl bemötta och Torbygg införlivade våra förväntningar.

CATRINE I
Skrev om TorBygg

Vi ville få en vägg uppsatt, blev trevligt bemött och dem var lyhörda till våra önskemål. Allt blev som det var planerat och på mycket rimlig tid.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Joakim A
Skrev om TorBygg

Noggrant och proffsigt i allt från offert till byggnation. Lät TorBygg bygga nya trall och staket runt min uteplats.

CATRINE I
Skrev om TorBygg

Bra kommunikation och bra kvalitet på arbetet. Kan absolut rekommendera dem. Allt gick snabbt och smidigt.

TorBygg gillar detta
Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Tomas W
Skrev om TorBygg

När vi flyttade in i vårt hus hade en elektriker bott i huset vilket gjorde att proppskåpet hade många speciallösningar. Efter det och en renovering av badrummet var vårt proppskåp ett sorgebarn. Vi hade även haft brand i en el-dosa på grund av glappande kablar. Med hjälp av T.O.R Bygg så har vi nu ett fint proppskåp som är uppmärkt bra och som belastar faserna bättre än förut. Även samtliga gamla skruvkopplingar i el-dosorna är nu utbytta till moderna varianter, så nu kan man sova tryggt på natten.

Poul S
Skrev om TorBygg

I alla de kontakter jag haft med TorByggs olika representanter har jag bemöts på ett proffsigt sätt.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen