Torgets Bygg & Måleri

Hagsätra Torg 42, 124 73 Bandhagen — Visa karta

4.4 i betyg av av 8 omdömen
Det är många som kontaktar oss och undrar vad deras projekt kommer att kosta.
Det är svårt att lämna ett pris utan att ha sett projektet.
Därför erbjuder vi ett kostnadsfritt besök.
Vi går igenom projektet, material, priser och ROT-avdrag.

Läs vad 8 kunder tycker om Torgets Bygg & Måleri

• Joel

2013-03-12

Joel skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag har fått väldigt bra service från Torgets Bygg & Måleri. Jag hade många diverse småfix som behövdes göras snyggt i lägenheten och de kunde hjälpa mig med allt från badrum till kök. De var väldigt trevliga att ha att göra med, var hjälpsamma och gjorde ett noggrant utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Inget företag jag skulle rekommendera. Budgetera för x antal 1000 kr för att ta in kompetenta hantverkare efter att de varit hos Er och förs"
  • 2013-03-05

Gia H skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag anlitade Torgets Bygg & Måleri till att renovera hela min lägenhet. Jag blev super nöjd och dom gjorde sitt jobb till 150%.Det var lätt att samarbeta med Vlastik.Han hjälpte mig att med hitta rätt material och till ett bra pris. Jag är mycket tacksam för hans fina arbete.//Gia Läs mer
  • 2013-02-27

Christine N skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Snabbt och noggran målning och tapetsering av vårt vardagsrum
    Mycket trevligt bemötande, inga problem alls Läs mer
    Timblads Målerifirma
    4.8 / 5 i betyg — 129 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät"
    Brf Danviksparken B
  • 2012-12-21

Patrik R skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Trevlig, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • 2012-12-18

Eric W skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Vi anlitade Vlastik Hnatek för drygt 2½ år sedan för renovering av vårt kök. Arbetet blev väl ufört och det var hela vägen ett mycket treligt bemötande. enda problemet var språket, vilket medförde att man kände att man behövde "kontrollera" och styra jobbet eftersom t ex montersanvisningar var pga språker svåra att följa. Dock var det aldrig något tjafs om att ändra något som blivit fel. Observera att det språkloiga kan ha förbättrats avsevärt sedan vi senast haft kontakt med Vlastik. Det var heller inga problem med tilläggsbeställningar som han verkligen tog blysamt betalt för. Och när vi fick problem med en leverans omplanerade han jobbet på ett mycket generöst sätt utan extra kostnad för oss.

Vi skulle gärna anlita Vlastik (numera Torget Bygg och Måleri) för kommande jobb, men skulle då vara beredd att satsa lite tid själv för att löpande följa upp jobbet. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 103 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi totalrenoverade, och byggde om, både badrum och toalett. Måste säga att allt gått smidigt. Mycket trevliga hantverkare, lätt komunikation"

Harald B skrev om Torgets Bygg & Måleri
    seriösa, arbetsamma duktiga hantverkare som alltid håller vad de lovar och som är bra att ha att göra med. Anlitat dem tre gånger under ett par år och kommer att göra det igen. De har byggt altaner, satt in nya dörrar och fönster, lagt in nya brädgolv, isolerat, målat m.m. Rimliga priser och aldrig tjafs! Läs mer

Ali D skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag känner mig rätt nöjd med de, de är lyhörda och jobbar verkligen bra. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 137 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"

Robert D skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Lätta att kommunicera med och enkla att arbeta med. De har ett trevligt bemötande, och kan nästan alltid hitta en lucka för att utföra ett arbete. Jobbar mycket effektivt gärna långa dagar för att snabbt bli klara. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

ERIC O ERIC O tycker:
“Superbra service och kundbemöt...” Läs mer