Torgets Bygg & Måleri

Hagsätra Torg 42, 124 73 Bandhagen — Visa karta

4.0 i betyg av av 9 omdömen
Det är många som kontaktar oss och undrar vad deras projekt kommer att kosta.
Det är svårt att lämna ett pris utan att ha sett projektet.
Därför erbjuder vi ett kostnadsfritt besök.
Vi går igenom projektet, material, priser och ROT-avdrag.

Läs vad 9 kunder tycker om Torgets Bygg & Måleri

• 2020-05-26

Mahssa W skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Oproffsiga och slarviga - Värsta jag har varit med om! Man måste säga till de mest självklara sakerna, annars blir det fuskjobb. Verkar inte finnas nån yrkesstolthet alls. Anlita inte dessa för större jobb, de har inte koll på läget och kommer bråka om pengar med dig. Vlastik är glad och trevlig, tills det börjas gnällas och bråkas i timmar för att han vill ta genvägar för att slippa göra rätt saker för det jobb han åtagit sig. Riktigt illa! Läs mer
  • Sponsor
    Bröderna Bergströms Måleri
    4.6 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2015
    "Bröderna Bergström Måleri målade hela vårt hus på ett proffsig sätt och vi är väldigt nöjda med resultatet. Även andra uppgifter relaterade"
  • Joel

2013-03-12

Joel skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag har fått väldigt bra service från Torgets Bygg & Måleri. Jag hade många diverse småfix som behövdes göras snyggt i lägenheten och de kunde hjälpa mig med allt från badrum till kök. De var väldigt trevliga att ha att göra med, var hjälpsamma och gjorde ett noggrant utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2013-03-05

Gia H skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag anlitade Torgets Bygg & Måleri till att renovera hela min lägenhet. Jag blev super nöjd och dom gjorde sitt jobb till 150%.Det var lätt att samarbeta med Vlastik.Han hjälpte mig att med hitta rätt material och till ett bra pris. Jag är mycket tacksam för hans fina arbete.//Gia Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    3.9 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2013-02-27

Christine N skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Snabbt och noggran målning och tapetsering av vårt vardagsrum
    Mycket trevligt bemötande, inga problem alls Läs mer
  • 2012-12-21

Patrik R skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Trevlig, noggrann och pålitlig. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2012-12-18

Eric W skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Vi anlitade Vlastik Hnatek för drygt 2½ år sedan för renovering av vårt kök. Arbetet blev väl ufört och det var hela vägen ett mycket treligt bemötande. enda problemet var språket, vilket medförde att man kände att man behövde "kontrollera" och styra jobbet eftersom t ex montersanvisningar var pga språker svåra att följa. Dock var det aldrig något tjafs om att ändra något som blivit fel. Observera att det språkloiga kan ha förbättrats avsevärt sedan vi senast haft kontakt med Vlastik. Det var heller inga problem med tilläggsbeställningar som han verkligen tog blysamt betalt för. Och när vi fick problem med en leverans omplanerade han jobbet på ett mycket generöst sätt utan extra kostnad för oss.

Vi skulle gärna anlita Vlastik (numera Torget Bygg och Måleri) för kommande jobb, men skulle då vara beredd att satsa lite tid själv för att löpande följa upp jobbet. Läs mer

Harald B skrev om Torgets Bygg & Måleri
    seriösa, arbetsamma duktiga hantverkare som alltid håller vad de lovar och som är bra att ha att göra med. Anlitat dem tre gånger under ett par år och kommer att göra det igen. De har byggt altaner, satt in nya dörrar och fönster, lagt in nya brädgolv, isolerat, målat m.m. Rimliga priser och aldrig tjafs! Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L

Ali D skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Jag känner mig rätt nöjd med de, de är lyhörda och jobbar verkligen bra. Läs mer

Robert D skrev om Torgets Bygg & Måleri
    Lätta att kommunicera med och enkla att arbeta med. De har ett trevligt bemötande, och kan nästan alltid hitta en lucka för att utföra ett arbete. Jobbar mycket effektivt gärna långa dagar för att snabbt bli klara. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"

Bästa målarna i Stockholm:

NINA L NINA L tycker:
“Mycket nöjd med både slutresul...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte