Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Torsten Sundelin

Marklandsgatan 3, 414 77 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg

Tandläkare nära Torsten Sundelin:

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Mats O:
Mycket bra och trevliga Lagade några tänder och drog ett par

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Marie F:
Utmärkt bemötande ! Personal toppen.

Herkulesgatan 1D, GÖTEBORG
Vi på Munhälsa i Göteborg tar hand om ditt leende med högkvalitativ tandvård. Al... Läs mer ›
Johan K:
Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Bästa tandläkaren jag varit hos!

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Rhene R:
Förklarade att jag var mycket tandläkar rädd och blev väldigt omhändertagen och bemött på ett proffsigt sätt, är jättenöjd!

Läs vad 2 kunder tycker om Torsten Sundelin

• Anna L
    Anna L skrev om Torsten Sundelin
    Fantastisk tandläkare med stor omsorg om sin patient. Jag avskyr att gå till tandläkaren och var ganska nervös för att gå dit, men jag kände mig otroligt trygg med Torsten. Han är otroligt trevlig, inger lugn (och likaså tandsköterskan, fantastiskt gullig) och jag har absolut inga problem med att komma tillbaks!
  • Anders W
    Anders W skrev om Torsten Sundelin
    Torsten är en mycket kompetent och kunnig tandläkare med mycket god patient omsorg. Lugn och trevlig, jag kann utan tvekan rekomendera Torsten Sundelin till alla som behöver tand vård.

Marklandsgatan 3, 414 77 Göteborg