Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Torsten Sundelin

Torsten Sundelin

Marklandsgatan 3, 414 77 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Torsten Sundelin:

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat oc...

Läs vad 2 kunder tycker om Torsten Sundelin

• Anna L
    Anna L skrev om Torsten Sundelin
    Fantastisk tandläkare med stor omsorg om sin patient. Jag avskyr att gå till tandläkaren och var ganska nervös för att gå dit, men jag kände mig otroligt trygg med Torsten. Han är otroligt trevlig, inger lugn (och likaså tandsköterskan, fantastiskt gullig) och jag har absolut inga problem med att komma tillbaks!
  • Anders W
    Anders W skrev om Torsten Sundelin
    Torsten är en mycket kompetent och kunnig tandläkare med mycket god patient omsorg. Lugn och trevlig, jag kann utan tvekan rekomendera Torsten Sundelin till alla som behöver tand vård.

Marklandsgatan 3, 414 77 Göteborg