Toveks Bil i Borås AB

1.0

5 omdömen om Toveks Bil i Borås AB

Daniel J
Skrev om Toveks Bil i Borås AB

Lämnade in min bil för skadereparation, pratade med skadechefen som var totalt arrogant. När väl bilen kom in till verkstaden efter påringningar så dröjde det två veckor innan den var klar. När jag hämtade bilen var den inte ens tvättad för avsyning. Jag bad dem tvätta av den och när jag själv fick syna arbetet visade det sig att fler skador hade uppkommit på bilen. Oj sade dem, detta hade dom inte sett. Skade arbetet samt lackerings jobbet var bedrövligt utfört. Efter 3 omlackeringar hämtade jag ut bilen 1,5 månader senare...

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Linnea K
Skrev om Toveks Bil i Borås AB

Tyvärr dålig erfarenhet. Leasa aldrig bil från toveks bil i Borås. Har haft upprepade fel på min leasing bil. Har fått bilen reparerad efter många missar och inlämningar. Ingen bra återkoppling. Får själv ringa och fråga hur det går. Sista gången nu vill jag häva avtalet då jag tröttnar på att mina dörrar på bilen inte går att öppna. Tydligen går inte det. De alternativ jag fick var en dyrare leasingbil eller betala en summa för att lösa leasingavtalet. Två alternativ som endast är till för toveks bästa och inte kundens bästa. Kommer aldrig leasa bil eller köpa bil från toveks i Borås igen.

SHAIJU K
Skrev om Toveks Bil i Borås AB

Har haft dåliga erfarenheter vid två tillfällen. Undervärderar bilar otrolig mycket. Senast fick jag 65,000kr mer från en annan återförsäljare för min bil vid inbyte än Toveks säljare.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Seki Sevcet S
Skrev om Toveks Bil i Borås AB

Allmänt dåligt bemötande och service. Var tvungen att besöka plåtverkstad 5 gånger för samma fel de missade och ville inte lyssna på kunden. Här gäller verkligen inte "kunden i fokus". Jag har tom hört att "jag tar deras tid" fast det var Toveks som missade sin egen beställning. Min tid har ingen frågat om. OACCEPTABELT Seki

Lena H
Skrev om Toveks Bil i Borås AB

En bilverkstad som borde ha allt, stor plats, många mekaniker, många bilmärken, stort rykte. Tyvärr inget bra rykte eftersom de är dyra, tar lång tid på sig, aldrig kan förklara vad felet är och beter sig allmänt ohyfsat. Kan absolut inte rekommenderas. Vänd er till en mindre verkstad istället, som vet vad kunderna vill ha.

Seki Sevcet S gillar detta