Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Österåker TPP Kakelsättning

TPP Kakelsättning

Trälhavsvägen 30, 184 60 Åkersberga — Visa karta

Piotr Kwolek driver tillsammans med sin fru Iwona och son Adrian TPP Kakelsättning sedan starten 1996.

Med många års erfarenhet i branschen och duktiga plattsättare i bolaget utför TPP Kakelsättning badrumsrenoveringar i hela Storstockholm. Företaget har våtrumsbehörighet och jobbar enligt PER's branschregler.

Tack vare ett starkt kontaktnät med andra hantverkare kan TPP Kakelsättning utföra hela din badrumsrenovering, inte bara själva kaklingen. Snickare, elektriker, VVS-montörer och murare kallas enkelt in vid behov.

Vi kan sköta hela ert projekt från förslag och prisbild till färdigt badrum! Kontakta oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 17 kunder tycker om TPP Kakelsättning

• Kristofer K
    Kristofer K skrev om TPP Kakelsättning
    Seriöst och uppriktigt företag som håller vad de lovar. Nu råkade semestrar och andra oförutsedda händelser att jobbet tog längre tid än vad vi hade trott, men det blev riktigt bra till slut. TPP hade hjälp av en lokal snickare i Nyköping, Rafa, som gjorde ett kanon-jobb.

//Kristofer
    2017-09-20 TPP Kakelsättning svarar Kristofer K
    Stort tack Kristofer! Det var riktigt roligt att följa det på distans och Rafa skötte sig väldigt bra.
    Blev varm inombords när jag såg före och efter bilderna :)

• Peter N
    Peter N skrev om TPP Kakelsättning
    Väldigt nöjd med TPP kakel, bra bemötande initialt och smidiga kontakter, både med plattsättarna och de på kontoret. Vi blev väldigt nöjda med jobbet!
    2017-09-14 TPP Kakelsättning svarar Peter N
    Tack så jättemycket för dina ord Peter!

• Stefan
    Stefan skrev om TPP Kakelsättning
    Bra service, återkoppling och kontinuerlig dialog. Hjälper till med bästa lösningen, såväl materialval som ekonomiska val.
    2017-07-26 TPP Kakelsättning svarar Stefan
    Stort tack för de fina orden Stefan.

Hoppas Ni har en riktigt bra sommar!

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om TPP Kakelsättning
    Ett utomordentligt professionellt bemötande.
    Bra genomgång av vad som skulle göras och hur. De korrigeringar som vi kom överens om mottogs mycket bra.

Toppklass på arbetet och trevliga medarbetare.
    Vi fick vårt badrum helrenoverat.

Jag kan absolut rekommendera dem till andra kunder, och ger högsta betyg.
    2017-04-12 TPP Kakelsättning svarar Torbjörn J
    Stort tack för superlativen! Tack!

• Stefan & Klara V
    Stefan & Klara V skrev om TPP Kakelsättning
    Ett företag att lita på.Bra job bra priser och bra kvalitet på jobbet.
    2017-03-12 TPP Kakelsättning svarar Stefan & Klara V
    Stort tack för de fina orden!

• Per F
    Per F skrev om TPP Kakelsättning
    Det har varit bra allting som TPP har utfört.
    Personalen väldigt trevliga
    Bemötandet mycket bra
    2017-01-16 TPP Kakelsättning svarar Per F
    Tack så mycket för de trevliga lovorden!

• Lotta S
    Lotta S skrev om TPP Kakelsättning
    Jag har renoverat ett badrum samt efterhand även fått hjälp med att göra plats för och installera tvättmaskin/diskmaskin m.m. Bemötandet från TPP Kakelsättning ingav inledningsvis förtroende. Det plus en privat rekommendation avgjorde mitt val. De har verkligen levt upp till samtliga mina högt ställda förväntningar. En särskild projektledare, Peter, tilldelades mitt arbete och därigenom kunde uppkommande frågor/problem under vägen lösas på mycket smidigt och tjänstvilligt sätt. Jag har löpande och enkelt när som helst kunnat få tag i projektledaren Peter och snabbt fått bra svar på mina frågor. Jag är mycket nöjd på alla sätt med såväl slutresultatet som faktureringen. Jag hade anlitat en utomstående krävande besiktningsman som också ansåg arbetet hålla mycket hög kvalitet, hans kommentar: "de här killarna kan sina saker" ! Jag är supernöjd!
    2016-11-02 TPP Kakelsättning svarar Lotta S
    Tack tusen gånger Lotta! Nu är det bara njuta av ditt fina nya badrum!

• Josefin B
    Josefin B skrev om TPP Kakelsättning
    Allt perfekt skött från start till mål. Tydlig offert och hantverkare som arbetar på enligt planering. Strålande utfört jobb och ett perfekt resultat! Respektfullt bemötande som att t ex sopa och städa efter sig, täcka ytor som annars riskerar att bli slitna under arbetets gång, låter kanske som en självklarhet? Men så agerar inte alla företag. Vi är supernöjda!
    2016-09-14 TPP Kakelsättning svarar Josefin B
    Tack för de varma orden Josefin!

• roger s
    roger s skrev om TPP Kakelsättning
    Mycket professionellt bemötande och utförande av arbetet. Trots att jag lämnade uppdraget strax före jul var de snabbt på plats och avslutade arbetet på kort tid och till full belåtenhet. Rekommenderas!
  • roger b
    roger b skrev om TPP Kakelsättning
    Håller vad dom lovar.Har kvalitet på sina arbeten samt så går det fort.
  • jorgen d
    jorgen d skrev om TPP Kakelsättning
    Kan varmt rekommendera företaget. RIktia proffs.

Jörgen de la Fontaine
  • roger k
    roger k skrev om TPP Kakelsättning
    Snabb och pålitlig entreprenör. Bra kvalité på utfört arbete.
  • Leif H
    Leif H skrev om TPP Kakelsättning
    Mycket bra. Noggranna och lätta att göra med. Mycket fint satt klinker och kakel. Allt perfekt.
  • Gunvor B
    Gunvor B skrev om TPP Kakelsättning
    Utmärkt utfört arbete. Tillgängliga. Bra och tydliga offerter. Kom alltid på utsatt tid.
  • Rauni o Thomas K
    Rauni o Thomas K skrev om TPP Kakelsättning
    Bra kvalitet på arbetet. Håller tidtabellen. Kunnig och trevlig personal. Lyssnar på kunden och tar hänsyn till kundens synpunkter och önskemål.
  • Anders O
    Anders O skrev om TPP Kakelsättning
    Höll tidplanen, bra priser, kreativa killar och snyggt utfört jobb med hög kvalitet. Mycket nöjd!
  • Hans O
    Hans O skrev om TPP Kakelsättning
    Vi fick två badrum helkaklade och det blev mycket bra gjort! TPP Kakelsättning höll ulovade tiden samt kostnaden som offererades. Killarna som var här och jobbade var kunniga, trevliga och service minded.

Trälhavsvägen 30, 184 60 Åkersberga