Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Mölndal Trä & Murkompaniet

Trä & Murkompaniet

Ekenleden 13 A, 428 36 Kållered — Visa karta

Trä & Mur Kompaniet är en totalentreprenör inom mureri och bygg, vi arbetar i hela Göteborg och har alltid kunden i fokus. De jobb vi tar på oss vet vi att vi kan göra riktigt bra. Vi kan utföra Nybyggnationer i sten och trä, ombyggnationer av fritidshus och villor mm. Kakel- och klinkerarbeten, renoveringsarbeten, mur- och putsarbeten, badrum, takrenoveringar, altaner och allt inom eldstäder. Genom våra eminenta samarbetspartners erbjuder vi dessutom arbete inom, schakt, vvs-arbeten, elinstallationer, arbeten i våtutrymmen, plåtslageri, poolbyggen, undertak och konstruktionsarbeten. Vårt fokus ligger på kunden och din deadline är det viktigaste för oss. Varmt välkommen!

Läs vad 12 kunder tycker om Trä & Murkompaniet

• Gudleif N skrev om Trä & Murkompaniet
    Hej Trä och Murkompaniet.

Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt utförande personal var helt fantastiskt jag ger 5poäng av 5 möjliga
    Mvh.Gudleif Läs mer
  • Per-åke L skrev om Trä & Murkompaniet
    Jag vill vänta tills arbetet är klart innan jag lämnar något omdöme. Per-Åke Larsson Läs mer
  • David L skrev om Trä & Murkompaniet
    Riktigt seriöst bra företag som man kan lita på. Mkt Trevlig och kunnig personal.
    Kan verkligen rekommendera Trä och Murkompaniet . Läs mer
  • Monica R skrev om Trä & Murkompaniet
    Trevliga killar som var lätt att samarbeta med. Bra idéer , snyggt jobb och framför allt proffsigt . Återkopplade till mig många gånger och lämnade inget arbete förrän jag var nöjd! Gjorde fint efter sig och mitt badrum är ursnygga ! Mycket nöjd. Läs mer
  • Tyrone R skrev om Trä & Murkompaniet
    Ett proffsigt bemötande och ett mycket väl utfört arbete till ett bra pris. Läs mer
  • Matilda A skrev om Trä & Murkompaniet
    Jag rekommenderar trä och murkomaniet varmt!
    De är proffsiga , duktiga och noggranna! Resultatet blir otroligt snyggt och välgenomfört! Jag skulle definitivt anlita trä och murkomaniet för fler arbeten både inom murning och snickeri. Läs mer
    2015-09-17 Trä & Murkompaniet svarar Matilda A
    Hej Matilda ja det blev verkligen bra hemma hos er med både en frimurad spis, altanbygge runt både pool och jacuzzi, och finsnickeri invändigt.
    Jätteroligt att ni är nöjda!
    Vi hörs här snart igen för vidare projekt.
    Med vänlig hälsning Björn
    Tobias J gillar detta
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Trä & Murkompaniet
    Byte av plåttak. Fick bra hjälp trots kort varsel. Utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Jan V
    Jan V skrev om Trä & Murkompaniet
    Jättenöjda med takomläggningen,trevliga killar. Rimligt pris. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Trä & Murkompaniet
    Bra och kunniga vid renovering av äldre hus. Läs mer
  • Henning M skrev om Trä & Murkompaniet
    Supertrevligt gäng!
    Har anlitat trä & mur för att byta fasad med tilläggsisolering, fönster samt bygga 2 st altaner.

Har haft öppen dialog genom hela processen samt duktiga på att lösa problem som dyker upp på vägen.
    Kan varmt rekommendera dessa killar!

/Henning Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Trä & Murkompaniet
    Mycket skickliga snickare och murare. Resultatet blev precis det vi önskade. Det som Trä och murkompaniet skulle kunna utveckla är att de behöver någon mer person i företaget som kommunicerar snabbt med kund och underleverantörer. De gjorde ett totalt sett mycket bra jobb. Läs mer
  • Håkan G skrev om Trä & Murkompaniet
    Jag tycker att trä och mur kompaniet hanterar sina uppdrag kanon. Har använt dem 2 gånger för 3 uppdrag och är på gång med ett 4:e uppdrag.
    Håkan Läs mer

Bästa byggföretagen i Mölndal: