Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Tranebergs Bilverkstad

Tranebergs Bilverkstad

Hallebergsvägen 27, 167 37 Bromma — Visa karta

Forskargatan 15, 15136, SÖDERTÄLJE
Mekonomen Yehlove Södertälje
Hossein M:
Lämna bilen för service, det gick smidigt och fört.

Bilverkstäder nära Tranebergs Bilverkstad:

Missionsvägen 60, BROMMA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Maria Ulrika L:
Trevligt bemötande med bra service.

Hemvärnsgatan 9, Solna
Välkommen till en bilverkstad med mycket passion för bilar och många års erfaren... Läs mer ›
Stefan H:
Bra bemötande och bra utfört arbete. Enda var att jag såg att fälgarna inte var rengjorda annat än det som syns. Toppbetyg ändå.

Englundavägen 2, SOLNA
Vi på Wellkept tar hand om din bil på bästa möjliga sätt, använder endast de bäs... Läs mer ›
Mattias V:
Väldigt professionellt bemötande och utförande av jobbet. Bra ordnat med lånebil också.

Gårdsfogdevägen 12-14, BROMMA
Bjurkell Bil har brett kunnande och lång erfarenhet av bilaffärer och kunniga me... Läs mer ›
Samuel B:
Jättebra och proffsigt bemötande!

Läs vad 4 kunder tycker om Tranebergs Bilverkstad

• Caroline
    Caroline skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Jag hittade denna verkstad av en slump. Jag letade efter en verkstad i närheten som kunde ta emot och snabbt fixa min bil som hade fått stopp i Alvik och som skulle bockseras till närmaste verkstaden. Bilen lagades samma dagen och jag tyckte att mannen var trevlig och hjälpsam. Jag förstår därför inte de första 2 recos.
  • Daniel
    Daniel skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Uselt företag med världens otrevligaste gubbe som absolut inte vet hur man ska behandla kunder och ta kritik. Vad du än gör åk inte hit!! Jag rekomenderar istället Mekonomens verkstad i Traneberg/Ulvsunda, som natt och dag!
  • Ann S
    Ann S skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Undvik denna verkstad, Gubben är otrevlig och skruvar loss saker från bilen i försök att stjäla, sedan kommer han med bortförklaringar. Han gör dessutom ett uselt jobb med att laga bilen, min bil blev sig aldrig lik sedan den var in där.
  • Palle T
    Palle T skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Bra ! Personligt och serviceminded.

Hallebergsvägen 27, 167 37 Bromma