Tranebergs Bilverkstad

3.6

5 omdömen om Tranebergs Bilverkstad

FRIDA M
Skrev om Tranebergs Bilverkstad

Toppen-service! Hjälpsam, trevlig och noggrann!

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Patrik A
Skrev om Tranebergs Bilverkstad

Alltid trevligt bemötande. Noggrann service och förklarar vad som behöver göras och vad som inte behövs. Känns alltid som jag har fått valuta för pengarna här, till skillnad från märkesverkstäderna.

Caroline
Skrev om Tranebergs Bilverkstad

Jag hittade denna verkstad av en slump. Jag letade efter en verkstad i närheten som kunde ta emot och snabbt fixa min bil som hade fått stopp i Alvik och som skulle bockseras till närmaste verkstaden. Bilen lagades samma dagen och jag tyckte att mannen var trevlig och hjälpsam. Jag förstår därför inte de första 2 recos.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Daniel
Skrev om Tranebergs Bilverkstad

Uselt företag med världens otrevligaste gubbe som absolut inte vet hur man ska behandla kunder och ta kritik. Vad du än gör åk inte hit!! Jag rekomenderar istället Mekonomens verkstad i Traneberg/Ulvsunda, som natt och dag!

Palle T
Skrev om Tranebergs Bilverkstad

Bra ! Personligt och serviceminded.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl