Tranebergs Bilverkstad

3.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Tranebergs Bilverkstad

• 2019-03-08

Patrik A skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Alltid trevligt bemötande. Noggrann service och förklarar vad som behöver göras och vad som inte behövs.
    Känns alltid som jag har fått valuta för pengarna här, till skillnad från märkesverkstäderna. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1780 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • 2013-03-28

Caroline skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Jag hittade denna verkstad av en slump. Jag letade efter en verkstad i närheten som kunde ta emot och snabbt fixa min bil som hade fått stopp i Alvik och som skulle bockseras till närmaste verkstaden. Bilen lagades samma dagen och jag tyckte att mannen var trevlig och hjälpsam. Jag förstår därför inte de första 2 recos. Läs mer
  • 2011-04-15

Daniel skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Uselt företag med världens otrevligaste gubbe som absolut inte vet hur man ska behandla kunder och ta kritik. Vad du än gör åk inte hit!! Jag rekomenderar istället Mekonomens verkstad i Traneberg/Ulvsunda, som natt och dag! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Täby
    4.7 / 5 i betyg — 601 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjorde stora servicen, och hämtade bilen med Billys panpizza (stora) smulor och choklad på sättet.. Mot regnummer OHW490 Utfärdat den 20"
  • 2010-01-19

Palle T skrev om Tranebergs Bilverkstad
    Bra ! Personligt och serviceminded. Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Tranebergs Bilverkstad:

Anders J Anders J tycker:
“Hör byter jag oftast/alltid dä...” Läs mer
Wellkept (2.4km)