Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sollentuna Trappspecialisterna

Trappspecialisterna

Skolvägen 10, 192 70 Sollentuna — Visa karta

Trappspecialisterna is a Sweden based company located in Skolvägen, Sweden which helps you to design steps for your home. Let the experts at Trappspecialisterna take care of the steps for your home.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Trappspecialisterna:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 1 kund tycker om Trappspecialisterna

• Eva K
    Eva K skrev om Trappspecialisterna
    När jag började bygga på sommarhuset insåg jag att det inte fanns särskilt stort utrymme för en trappa upp till loftet. En vän till mig föreslog att jag skulle kontakta Trappspecialisterna som bygger och renoverar trappor i snygg design. Dom rekommenderade att bygga en lofttrappa då den tar liten plats men ändå fyller sin funktion. Tack vare Trappspecialisterna har jag en snygg trappa som passar i mitt sommarhus

Skolvägen 10, 192 70 Sollentuna