Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sollentuna Trappspecialisterna

Trappspecialisterna

Skolvägen 10, 192 70 Sollentuna — Visa karta

Trappspecialisterna is a Sweden based company located in Skolvägen, Sweden which helps you to design steps for your home. Let the experts at Trappspecialisterna take care of the steps for your home.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Trappspecialisterna:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Läs vad 2 kunder tycker om Trappspecialisterna

• Dirk P
    Dirk P skrev om Trappspecialisterna
    Vi har länge funderat över hur vi ska göra. En öppen trappa i furu som var efter 17 år med barnfamiljer i huset helt söndersliten. Första idén var att riva trappan och sätter upp en ny. Målningen av gamla trappan var jag inte så jätteförtjust i. Tyckte att det är bättre med genomgående samma material. Men priserna var ju lite avskräckande som vi fick in. Typ 90.000:-
    Sedan stötte vi på Dalatrappens designer på deras hemsida och då kunde vi designa våran trappan med ny trä. Vi tyckte det var lyckat och beställde hem säljaren som verkligen var väldig trevlig och kunde visa och förklara olika varianter på renoveringen.
    Nu med facit i handen måste vi säga att det var en lyckat affär. Vi är mycket nöjd med genomförandet och resultatet.
    Snabb insats av montörerna som skötte sig väldig bra. Trevliga killar även dem. Trappan har verkligen lyftats till nya nivåer.
    Tack till Dalatrappen och Trappspecialisterna som utförde jobbet.
    Varmt rekommenderat.
  • Eva K
    Eva K skrev om Trappspecialisterna
    När jag började bygga på sommarhuset insåg jag att det inte fanns särskilt stort utrymme för en trappa upp till loftet. En vän till mig föreslog att jag skulle kontakta Trappspecialisterna som bygger och renoverar trappor i snygg design. Dom rekommenderade att bygga en lofttrappa då den tar liten plats men ändå fyller sin funktion. Tack vare Trappspecialisterna har jag en snygg trappa som passar i mitt sommarhus

Skolvägen 10, 192 70 Sollentuna