Trappspecialisterna

Trappspecialisterna

Call 08-754 84 55 www.trappspecialisterna.se

About company

Trappspecialisterna is a Sweden based company located in Skolvägen, Sweden which helps you to design steps for your home. Let the experts at Trappspecialisterna take care of the steps for your home.

2 omdömen om Trappspecialisterna

Dirk P
Wrote about Trappspecialisterna

Vi har länge funderat över hur vi ska göra. En öppen trappa i furu som var efter 17 år med barnfamiljer i huset helt söndersliten. Första idén var att riva trappan och sätter upp en ny. Målningen av gamla trappan var jag inte så jätteförtjust i. Tyckte att det är bättre med genomgående samma material. Men priserna var ju lite avskräckande som vi fick in. Typ 90.000:- Sedan stötte vi på Dalatrappens designer på deras hemsida och då kunde vi designa våran trappan med ny trä. Vi tyckte det var lyckat och beställde hem säljaren...

Offensive content
Choose a reason:
M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Eva K
Wrote about Trappspecialisterna

När jag började bygga på sommarhuset insåg jag att det inte fanns särskilt stort utrymme för en trappa upp till loftet. En vän till mig föreslog att jag skulle kontakta Trappspecialisterna som bygger och renoverar trappor i snygg design. Dom rekommenderade att bygga en lofttrappa då den tar liten plats men ändå fyller sin funktion. Tack vare Trappspecialisterna har jag en snygg trappa som passar i mitt sommarhus

Offensive content
Choose a reason: