Trollesunds Trafikskola AB

Trollesundsvägen 149, 124 57 Bandhagen — Visa karta

4.9 i betyg av av 9 omdömen

Trollesunds Trafikskola finns i ljusa och trevliga lokaler i närheten av Högdalens Centrum. Vi hjälper dig med ditt körkort!

Läs vad 9 kunder tycker om Trollesunds Trafikskola AB

• 2019-06-20

Houda B skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Bra trafikskola med bästa läraren Sekou! Läs mer
    Din Körskola i Huddinge & Flemingsberg
    5.0 / 5 i betyg — 46 omdömen
    Badge2020
    "Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt!"
  • 2018-05-21

Hansika K skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Är väldigt glad att jag hittade denna trafikskola. Läraren är trevlig, tålmodig, och vill elevens bästa. Han anpassar sig efter elev samt efter situation, varje lektion var givande. Vägen till körkortet underlättades enormt mycket när jag började ta lektioner här. Allt gick väldigt smidigt utan några som helst krångel.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2015-09-26

Leonie A skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jag rekommenderar Trollesunds Trafikskola varmt. Läs mer
    Jarla Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 699 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Riktigt uselt kundbemötande av receptionen, vill bara tjäna pengar, begär att man betalar 15 lektioner i förskott utan garanti för återbetal"
  • 2015-09-25

Nakendia B skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    En bra trafikskola med en bra trafiklärare! Läs mer
  • 2015-09-23

Alagie S skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Det är bra trafikskola och jag skulle rekommendera för alla som vill vara med. För jag har fått en stor hjälp av den. Läs mer
    Dahlbergs Bilskola
    4.9 / 5 i betyg — 151 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa trafikskolan och de bästa lärarna! 😍 Tack SALWAN för att du stod ut med mig och trodde på mig från början till slutet. Du måste var"
  • 2015-09-23

Leila S skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jättebra körskola! Jag körde intensivt på dagarna och pluggade på skolan mellan lektionerna. Sekou är en jättebra lärare som individanpassar körningen efter varje elevs behov. Mycket mycket nöjd! Läs mer
  • 2014-09-30

herton t skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Tackar innerligen trafiklärare Sekou och Trollesunds trafikskola! Sekou är en av dem bästa trafikläraren jag har någonsin stött på. Han har så mycket engagemang och driv att få sina elever att lyckas. Sekou är pedagogisk, snäll, tålmodig och lär ut på ett lugnt sätt. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola och trafiklärare Sekou , för den engagemang och fokus på eleven sätt som de arbetar på, bättre trafikskola kan du inte hitta.

Tusen tack!
    Herton Läs mer
    Houda B gillar detta
    JP´s Trafikskola
    4.9 / 5 i betyg — 345 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Klarade uppkörningen på första försöket med JP's trafikskola! Jag har kört med Anna Johansson och är så nöjd! Jag var rädd både för att köra"
  • 2012-05-21

Marzieh G skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jag kör här i Trollesundstrafikskolan och tycker att läraren Sekou är väldigt erfaren och duktig :) Hoppas jag tar mitt körkort snart och det gör jag säkert med en sån lärare :))) Rekomenderar!!!! Läs mer
  • awa n

2010-02-03

awa n skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    trollesunds trafic skolan är bäst i stockholm,trafikläraren Sekou tar allt tid som behövs för att man ska känna sig trygg.Innan jag hittade den ,har jag varit till andra trafikskolan där dem prioriterar pengar mer än elevens trygghet i traffiken.Ord kan inte beskriva hur njöd man alltid är efter varje körlektion,det går alltid frammåt Läs mer
    Houda B, Marzieh G gillar detta
    Saltsjö Trafikskola
    4.6 / 5 i betyg — 491 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa trafikskolan! Alla trafiklärare och reception är underbara! Maria lärde mig så mkt, alla detaljer man behöver plus mer! Alex lärde mig"
    Michelle A

Bästa Trafikskolorna nära Trollesunds Trafikskola AB:

Celina U Celina U tycker:
“Jag gick intensivkursen som ja...” Läs mer