Trollesunds Trafikskola AB

Trollesunds Trafikskola AB

Ring 08-99 16 18 www.trollesundstrafikskola.se

Trollesunds Trafikskola finns i ljusa och trevliga lokaler i närheten av Högdalens Centrum. Vi hjälper dig med ditt körkort!

9 omdömen om Trollesunds Trafikskola AB

Houda B
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Bra trafikskola med bästa läraren Sekou!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Hansika K
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Är väldigt glad att jag hittade denna trafikskola. Läraren är trevlig, tålmodig, och vill elevens bästa. Han anpassar sig efter elev samt efter situation, varje lektion var givande. Vägen till körkortet underlättades enormt mycket när jag började ta lektioner här. Allt gick väldigt smidigt utan några som helst krångel. Rekommenderar starkt!

Leonie A
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Jag rekommenderar Trollesunds Trafikskola varmt.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Nakendia B
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

En bra trafikskola med en bra trafiklärare!

Alagie S
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Det är bra trafikskola och jag skulle rekommendera för alla som vill vara med. För jag har fått en stor hjälp av den.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Leila S
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Jättebra körskola! Jag körde intensivt på dagarna och pluggade på skolan mellan lektionerna. Sekou är en jättebra lärare som individanpassar körningen efter varje elevs behov. Mycket mycket nöjd!

herton t
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Tackar innerligen trafiklärare Sekou och Trollesunds trafikskola! Sekou är en av dem bästa trafikläraren jag har någonsin stött på. Han har så mycket engagemang och driv att få sina elever att lyckas. Sekou är pedagogisk, snäll, tålmodig och lär ut på ett lugnt sätt. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola och trafiklärare Sekou , för den engagemang och fokus på eleven sätt som de arbetar på, bättre trafikskola kan du inte hitta. Tusen tack! Herton

Houda B gillar detta
Saltsjö Trafikskola
4.6/5 i betyg av 964 omdömen 4.6 av 964 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Marzieh G
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

Jag kör här i Trollesundstrafikskolan och tycker att läraren Sekou är väldigt erfaren och duktig :) Hoppas jag tar mitt körkort snart och det gör jag säkert med en sån lärare :))) Rekomenderar!!!!

awa n
Skrev om Trollesunds Trafikskola AB

trollesunds trafic skolan är bäst i stockholm,trafikläraren Sekou tar allt tid som behövs för att man ska känna sig trygg.Innan jag hittade den ,har jag varit till andra trafikskolan där dem prioriterar pengar mer än elevens trygghet i traffiken.Ord kan inte beskriva hur njöd man alltid är efter varje körlektion,det går alltid frammåt

Houda B och Marzieh G gillar detta
Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har