Trollesunds Trafikskola AB

Trollesundsvägen 149, 124 57 Bandhagen — Visa karta

4.9 i betyg av av 9 omdömen

Trollesunds Trafikskola finns i ljusa och trevliga lokaler i närheten av Högdalens Centrum. Vi hjälper dig med ditt körkort!

Läs vad 9 kunder tycker om Trollesunds Trafikskola AB

• 2019-06-20

Houda B skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Bra trafikskola med bästa läraren Sekou! Läs mer
    Jarla Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 681 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag vände mig till Jarla Trafikskola, Bromma, när jag fick för mig att jag skulle ta motorcykelkörkort. Det är inget jag ångar. Väldigt prof"
  • 2018-05-21

Hansika K skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Är väldigt glad att jag hittade denna trafikskola. Läraren är trevlig, tålmodig, och vill elevens bästa. Han anpassar sig efter elev samt efter situation, varje lektion var givande. Vägen till körkortet underlättades enormt mycket när jag började ta lektioner här. Allt gick väldigt smidigt utan några som helst krångel.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2015-09-26

Leonie A skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jag rekommenderar Trollesunds Trafikskola varmt. Läs mer
    Saltsjö Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 432 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Det var väldigt trevligt bemötande på Saltsjö Trafikskola. Vår utbildare, Alex, var väldigt pedagogisk och bra på att få kursen att kännas k"
    Jennifer E
  • 2015-09-25

Nakendia B skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    En bra trafikskola med en bra trafiklärare! Läs mer
  • 2015-09-23

Alagie S skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Det är bra trafikskola och jag skulle rekommendera för alla som vill vara med. För jag har fått en stor hjälp av den. Läs mer
    Din Körskola i Huddinge & Flemingsberg
    5.0 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2020
    "Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt!"
  • 2015-09-23

Leila S skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jättebra körskola! Jag körde intensivt på dagarna och pluggade på skolan mellan lektionerna. Sekou är en jättebra lärare som individanpassar körningen efter varje elevs behov. Mycket mycket nöjd! Läs mer
  • 2014-09-30

herton t skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Tackar innerligen trafiklärare Sekou och Trollesunds trafikskola! Sekou är en av dem bästa trafikläraren jag har någonsin stött på. Han har så mycket engagemang och driv att få sina elever att lyckas. Sekou är pedagogisk, snäll, tålmodig och lär ut på ett lugnt sätt. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola och trafiklärare Sekou , för den engagemang och fokus på eleven sätt som de arbetar på, bättre trafikskola kan du inte hitta.

Tusen tack!
    Herton Läs mer
    Houda B gillar detta
    Körkortsspecialisterna AB
    5.0 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2020
    "Så härlig resa med körkortet hos körkortsspecialisterna. Allt börja med världens härligaste bemötande av tjejen i receptionen. Rekommendera"
    JONATHAN G
  • 2012-05-21

Marzieh G skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    Jag kör här i Trollesundstrafikskolan och tycker att läraren Sekou är väldigt erfaren och duktig :) Hoppas jag tar mitt körkort snart och det gör jag säkert med en sån lärare :))) Rekomenderar!!!! Läs mer
  • awa n

2010-02-03

awa n skrev om Trollesunds Trafikskola AB
    trollesunds trafic skolan är bäst i stockholm,trafikläraren Sekou tar allt tid som behövs för att man ska känna sig trygg.Innan jag hittade den ,har jag varit till andra trafikskolan där dem prioriterar pengar mer än elevens trygghet i traffiken.Ord kan inte beskriva hur njöd man alltid är efter varje körlektion,det går alltid frammåt Läs mer
    Houda B, Marzieh G gillar detta
    JP´s Trafikskola
    4.9 / 5 i betyg — 331 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jätte bra skola. Rekommenderar starkt Simon och Jolanta. Tack igen för allt, lärde mig sjukt mycket och fick körkortet till slut :)"

Bästa Trafikskolorna nära Trollesunds Trafikskola AB:

Celina U Celina U tycker:
“Jag gick intensivkursen som ja...” Läs mer