Tynningö Bygg & Platt

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Tynningö Bygg & Platt AB är ett företag med inriktning på helhetslösningar inom badrumsrenovering och plattsättning. Vi har även stor erfarehet av köksrenoveringar och golvläggning. Företaget ligger i södra Stockholm och utför arbeten i hela länet.

6 omdömen om Tynningö Bygg & Platt

Visar 6 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Marcus T
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Noggranna, trevliga, med omsorg om detaljer och bra kvalitet i utförandet. Dom har hjälpt mig med en omfattande köksrenovering, ett badrum, vardagsrum och hall och vi är väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera!

Reco tipsar!
Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Byggare B
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Professional to deal with and the best tiling I've seen! Definitely my first choice in bathrooms, both in professional projects and personal renovations.

Kim R

Kan verkligen rekommendera Tynningö Bygg o Platt,

Reco tipsar!
PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen
Badge2024

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Sam E

HELT OK FÖRETAG jag har arbetat med Gerhard Ström i 20 år

Louise O
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Jag har anlitat Tynningö bygg och platt och är mycket nöjd. Allt flöt på bra och sköttes ordentligt, med ett mycket fint resultat!

Sponsor
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Kristiina H
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Tynningö Bygg o Platt har varit underleverantör till Sofia Rör AB under Brf Tallgårdens stambyte och källarrenovering, som pågick drygt ett år (2011-2013). Gerhard Ström var kvalitetsansvarig. Jag som föreningens ordförande och projektledare för ombyggnader har haft ett mycket gott samarbete med båda firmorna och alla deras hanverkare, som också har fått mycket beröm av våra medlemmar. Arbetet som Tynningö Bygg har gjort i vår egen lägenhet har varit av mycket god kvalitet. (Stambytet var den första i vår fastighet från...

Filtrera omdömen