Tynningö Bygg & Platt

Tynningö Bygg & Platt

Tynningö Bygg & Platt AB är ett företag med inriktning på helhetslösningar inom badrumsrenovering och plattsättning. Vi har även stor erfarehet av köksrenoveringar och golvläggning. Företaget ligger i södra Stockholm och utför arbeten i hela länet.

6 omdömen om Tynningö Bygg & Platt

Marcus T
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Noggranna, trevliga, med omsorg om detaljer och bra kvalitet i utförandet. Dom har hjälpt mig med en omfattande köksrenovering, ett badrum, vardagsrum och hall och vi är väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 484 omdömen 4.8 av 484 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Byggare B
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Professional to deal with and the best tiling I've seen! Definitely my first choice in bathrooms, both in professional projects and personal renovations.

Kim R

Sam E

HELT OK FÖRETAG jag har arbetat med Gerhard Ström i 20 år

Louise O
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Jag har anlitat Tynningö bygg och platt och är mycket nöjd. Allt flöt på bra och sköttes ordentligt, med ett mycket fint resultat!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 77 omdömen 4.4 av 77 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Kristiina H
Skrev om Tynningö Bygg & Platt

Tynningö Bygg o Platt har varit underleverantör till Sofia Rör AB under Brf Tallgårdens stambyte och källarrenovering, som pågick drygt ett år (2011-2013). Gerhard Ström var kvalitetsansvarig. Jag som föreningens ordförande och projektledare för ombyggnader har haft ett mycket gott samarbete med båda firmorna och alla deras hanverkare, som också har fått mycket beröm av våra medlemmar. Arbetet som Tynningö Bygg har gjort i vår egen lägenhet har varit av mycket god kvalitet. (Stambytet var den första i vår fastighet från...