Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand Tynningö Bygg & Platt

Tynningö Bygg & Platt

Högerudsbacken 15, 123 73 Farsta — Visa karta

Tynningö Bygg & Platt AB är ett företag med inriktning på helhetslösningar inom badrumsrenovering och plattsättning. Vi har även stor erfarehet av köksrenoveringar och golvläggning.

Företaget ligger i södra Stockholm och utför arbeten i hela länet.

Läs vad 6 kunder tycker om Tynningö Bygg & Platt

• Marcus T
    Marcus T skrev om Tynningö Bygg & Platt
    Noggranna, trevliga, med omsorg om detaljer och bra kvalitet i utförandet. Dom har hjälpt mig med en omfattande köksrenovering, ett badrum, vardagsrum och hall och vi är väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Byggare B
    Byggare B skrev om Tynningö Bygg & Platt
    Professional to deal with and the best tiling I've seen! Definitely my first choice in bathrooms, both in professional projects and personal renovations. Läs mer
  • Kim R
    Kim R skrev om Tynningö Bygg & Platt
    Kan verkligen rekommendera Tynningö Bygg o Platt, Läs mer
  • Sam E
    Sam E skrev om Tynningö Bygg & Platt
    HELT OK FÖRETAG jag har arbetat med Gerhard Ström i 20 år Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Tynningö Bygg & Platt
    Jag har anlitat Tynningö bygg och platt och är mycket nöjd.
    Allt flöt på bra och sköttes ordentligt, med ett mycket fint resultat! Läs mer
  • Kristiina H
    Kristiina H skrev om Tynningö Bygg & Platt
    Tynningö Bygg o Platt har varit underleverantör till Sofia Rör AB under Brf Tallgårdens stambyte och källarrenovering, som pågick drygt ett år (2011-2013). Gerhard Ström var kvalitetsansvarig. Jag som föreningens ordförande och projektledare för ombyggnader har haft ett mycket gott samarbete med båda firmorna och alla deras hanverkare, som också har fått mycket beröm av våra medlemmar. Arbetet som Tynningö Bygg har gjort i vår egen lägenhet har varit av mycket god kvalitet. (Stambytet var den första i vår fastighet från 1898 bestående av två hus med sammanlagt 24 lägenheter, och i stort sett alla medlemmar bodde kvar under arbeten, så stor yrkesskicklighet och social kompetens krävdes.) Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Frida C Frida C tycker:
“Vi slipade och hårdvaxoljade v...” Läs mer

Svarvarvägen 12, 14250, SKOGÅS