Über Nordic AB

Über Nordic AB

Ring 070-831 87 77 www.ubernordic.se

Vi är din pålitliga partner för alla typer av reparationer i och kring ditt hus.Vårt företag består av erfarna specialister, bland annat snickare, takläggare, rörmokare och elektriker. Så om du renoverar, bygger om eller bygger ut din fastighet eller ditt hus, slå oss en signal!

12 omdömen om Über Nordic AB

Walter V
Skrev om Über Nordic AB

Dem ritade och byggde vårt hus , vi är super nöjda! Walter

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Johan
Skrev om Über Nordic AB

VARNING! Detta företag har lämnat ut falska dokument, både från Säker vatten och BKR (Bygg Keramik Rådet). Tycker du det är viktigt att använda en behörig hantverkarfirma så är min rekommendation att anlita någon annan. .

Katarina S
Skrev om Über Nordic AB

Vi är väldigt nöjda. Professionellt genomfört jobb. Utmärkt information från början, med en bra dialog så att vi visste vad vi skulle få och de vad vi ville ha, och ända tills allt var klart. Alla löften hölls, de som byggde kom när det var sagt och var trevliga och professionella. Projektledaren höll kontinuerlig kontakt med oss under hela projektet. Rent och snyggt på byggplatsen, både under tiden och när allt var klart. Vi kan verkligen rekommendera Über Nordic.

Nikola T gillar detta
Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

nenad m
Skrev om Über Nordic AB

Mycket nöjd med arbetet där allt gick som planerat. Byggarna är lyhörda, tillgängliga och trevliga att ha att göra med. Kan verkligen rekommendera dem! De var riktiga proffs och var så trevliga.

Theodor T
Skrev om Über Nordic AB

Duktiga byggare! Jag är själv händig och har därför extra höga krav. Blir sällan nöjd när någon annan gör jobbet men det blev jag den här gången. Köket och badrummen blev precis som jag ville.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Lilian T
Skrev om Über Nordic AB

Über Nordic har renoverat vårt kök och vår gästtoalett. Vi är supernöjda! Mycket noggranna, kvalitetsmedvetna och pålitliga. Dök alltid upp i tid och det var aldrig något tjafs. Rekommenderas.

Karin Å
Skrev om Über Nordic AB

Pålitliga byggare som lyssnar på hur man vill ha det! Jobbar hellre med kvalitet än tid så de fem gånger vi har använt dem har det tagit ca tre dagar längre än beräknat och det har det varit värt! Den senaste gången totalrenoverade de vårt 177 kvm hus med bravur. Rekommenderar starkt företaget!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Peter
Skrev om Über Nordic AB

Det fungerade bra, prisvärt.

Anna B
Skrev om Über Nordic AB

Topprenoverade min lägenhet med gott resultat och till ett bra pris.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Peter W
Skrev om Über Nordic AB

Dem gjorde ett fint arbete hos oss.

Mikael B
Skrev om Über Nordic AB

Hej Jag har alltid blivit bra bemött och de har utfört arbetet på ett bra sätt. Jag har använt företaget till flera uppdrag och har varit nöjd varje gång.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Nikola T
Skrev om Über Nordic AB

Jag har anlitat Über Nordic AB för en totalrenovering av min lägenhet. Dem är extremt noggranna och måna om att leverera hög kvalitet till rätt pris. Har anlitat dem nu för att bygga mitt fritidshus i Roslagen. Alla mina vänner och bekanta som jag har rekommenderat Über till har också varit nöjda. Kan ge Ole och hans team mina bästa rekommendationer.