Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Über Nordic AB

Über Nordic AB

Stortorpsvägen 67, 142 65 Trångsund — Visa karta

Vi är din pålitliga partner för alla typer av reparationer i och kring ditt hus.Vårt företag består av erfarna specialister, bland annat snickare, takläggare, rörmokare och elektriker. Så om du renoverar, bygger om eller bygger ut din fastighet eller ditt hus, slå oss en signal!

Läs vad 12 kunder tycker om Über Nordic AB

• Walter V
    Walter V skrev om Über Nordic AB
    Dem ritade och byggde vårt hus , vi är super nöjda!
    Walter Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Über Nordic AB
    VARNING!
    Detta företag har lämnat ut falska dokument, både från Säker vatten och BKR (Bygg Keramik Rådet).
    Tycker du det är viktigt att använda en behörig hantverkarfirma så är min rekommendation att anlita någon annan.

. Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Über Nordic AB
    Vi är väldigt nöjda. Professionellt genomfört jobb. Utmärkt information från början, med en bra dialog så att vi visste vad vi skulle få och de vad vi ville ha, och ända tills allt var klart. Alla löften hölls, de som byggde kom när det var sagt och var trevliga och professionella. Projektledaren höll kontinuerlig kontakt med oss under hela projektet. Rent och snyggt på byggplatsen, både under tiden och när allt var klart. Vi kan verkligen rekommendera Über Nordic. Läs mer
    Nikola T gillar detta
  • nenad m
    nenad m skrev om Über Nordic AB
    Mycket nöjd med arbetet där allt gick som planerat.
    Byggarna är lyhörda, tillgängliga och trevliga att ha att göra med. Kan verkligen rekommendera dem!
    De var riktiga proffs och var så trevliga. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar nenad m
    Tack för din fina rekommendation Nenad!! Kul att du blev så nöjd!! Välkommen åter!!

• Theodor T
    Theodor T skrev om Über Nordic AB
    Duktiga byggare! Jag är själv händig och har därför extra höga krav. Blir sällan nöjd när någon annan gör jobbet men det blev jag den här gången. Köket och badrummen blev precis som jag ville. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Theodor T
    Tack Theo! Vi gillar att anta utmaningen med händiga kunder och höga krav! Det ger lite extra tillfredsställelse att du blev så nöjd!
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Über Nordic AB
    Über Nordic har renoverat vårt kök och vår gästtoalett. Vi är supernöjda! Mycket noggranna, kvalitetsmedvetna och pålitliga. Dök alltid upp i tid och det var aldrig något tjafs. Rekommenderas. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Lilian T
    Tack Lilian! Tack själva för att ni var så tydliga med hur ni ville ha det! Och tack för att du bjöd oss på fika varje dag! Det uppskattades väldigt mycket! Ser fram emot fortsatt samarbete!

• Karin Å
    Karin Å skrev om Über Nordic AB
    Pålitliga byggare som lyssnar på hur man vill ha det! Jobbar hellre med kvalitet än tid så de fem gånger vi har använt dem har det tagit ca tre dagar längre än beräknat och det har det varit värt! Den senaste gången totalrenoverade de vårt 177 kvm hus med bravur. Rekommenderar starkt företaget! Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Karin Å
    Tack så mycket för din fina rekommendation Karin!! Vi kompromissar inte med kvaliteten så ibland tar det tyvärr lite längre tid än planerat! Ser fram emot fortsatt samarbete!!
  • Peter
    Peter skrev om Über Nordic AB
    Det fungerade bra, prisvärt. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Peter
    Tack för din rekommendation Peter! Kul att du tycker vi är prisvärda! Ser fram emot fortsatt samarbete!

• Anna B
    Anna B skrev om Über Nordic AB
    Topprenoverade min lägenhet med gott resultat och till ett bra pris. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Anna B
    Tack Ami! Kul att du blev så nöjd med din lägenhet!

• Peter W
    Peter W skrev om Über Nordic AB
    Dem gjorde ett fint arbete hos oss. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Peter W
    Tack för det fina betyget Peter!

• Mikael B
    Mikael B skrev om Über Nordic AB
    Hej

Jag har alltid blivit bra bemött och de har utfört arbetet på ett bra sätt. Jag har använt företaget till flera uppdrag och har varit nöjd varje gång. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Mikael B
    Tack för din rekommendation Mikael! Vi kommer att göra vårt yttersta för att du ska vara nöjd framöver också!

• Nikola T
    Nikola T skrev om Über Nordic AB
    Jag har anlitat Über Nordic AB för en totalrenovering av min lägenhet. Dem är extremt noggranna och måna om att leverera hög kvalitet till rätt pris. Har anlitat dem nu för att bygga mitt fritidshus i Roslagen. Alla mina vänner och bekanta som jag har rekommenderat Über till har också varit nöjda. Kan ge Ole och hans team mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2013-08-27 Ole S svarar Nikola T
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och för fortsatt visat förtroende Nikola! Finns inget bättre än nöjda kunder!

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Mörtnäs Hagväg 1, Lokal 4, 13936, Gustavsberg