Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Älvsjö Herrängen Universalbyggen AB

Universalbyggen AB

Herrängsvägen 81, 125 54 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Universalbyggen AB

• Jonas
    Jonas skrev om Universalbyggen AB
    Hade en vattenläcka i min lägenhet och det tog 7 mån innan dom vara klara med återställningen. Dom lovar att dom ska göra saker men det drar bara ut på tiden. Inget eller väldigt lite händer.

Nu har även deras elektriker gjort en felaktig rapportering på min huvudsäkrings storlek i min lägenhet vilken gjort att jag har en elräkning höjd med 500kr i mån. Elektrikern har haft över en månad på sig att rapportera felet.

Oseriösa och hopplös... Läs mer
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Universalbyggen AB
    Vill varna för detta företag. Inte seriöst. Dåligt utfört arbete, byggtiden drog ut på tiden, fakturor kom neddimpandes ett år efter att jobbet var klart, toalettborste som användes för att röra om färg, hantverkare som rökte i lägenheten, kontakt till frys som drogs ut så mat förstördes (detta skyllde de på att en säkring gått) och inventarier som förstördes. Arbetet så dåligt utfört att de numer har bytts ut i brf och andra har fått tas in. Jurister granskar nu deras hantering av detta. Läs mer
  • Dawid F
    Dawid F skrev om Universalbyggen AB
    Har en helt annan uppfattning, vi är jätte nöjda med det jobb som Universalbyggen har utfört. Vi har fått ett super fint badrum och blivit proffsigt bemötta av trevliga och duktiga hantverkare :) Vi kan bara rekomendera att anlita detta företag om ni vill ha ett bra jobb utfört. Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Universalbyggen AB
    Jag har aldrig varit med om maken så vidrigt bemötande... jag kan inte med ord beskriva den maktlöshet som infinner sig när man blir överkörd och själsligt "våldtagen" i sitt eget hem av inkompetenta idioter som gör ett dåligt jobb!!! Så fruktansvärt oproffsigt och vedervärdigt att det lämnar en tydlig bitter stank i ens privatliv långt efter att sista idioten gått för dagen... så om du någon gång i något sammanhang stöter på företagsnamnet "universalbyggen", vänd på klacken, lägg benen på ryggen, spring för livet och titta aldrig aldrig aldrig tillbaka... Dessa klåpare förstör liv och har inte ens vett att fatta det själva!
    Punkt Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Klas A Klas A tycker:
“Snabbt, enkelt och bra resulta...” Läs mer

Spånlötsvägen 83, 18434, Åkersberga