Unni Mood

Unni Mood

Ring 08-640 80 70 www.unni.se

Vi finns för att lära dig mera om hur du tar hand om din hud och hur det påverkar din hälsa och ditt utseende. Samtliga medarbetare är diplomerade hudterapeuter med CIDESCO-examen och medlemmar i SHR. Välkommen!

11 omdömen om Unni Mood

Eva W
Skrev om Unni Mood

Fantastiskt bemötande. Unnis råd och rekommendationer och vetskapen om att det är noga utvalda produkter som används. En stund med totalavkoppling... Vad mer kan man önska sig

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Karin M
Skrev om Unni Mood

Fantastisk upplevelse. Fick precis det jag hoppats på och lite till.

Chinami L
Skrev om Unni Mood

Hej, jag har träffat två trevliga personal. Den första personalen har gått till mammaledig, den andra personalen har tagit hand om mig med en stor service och omsorg.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ann-Kristin B
Skrev om Unni Mood

Alltid trevlig o kunnig personal; just nu o sedan en tid tillbaka är det Alexandra som pysslar om mig.

Louise R
Skrev om Unni Mood

Kan verkligen rekommendera, mycket trevligt bemötande och proffsiga behandlingar.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

CECILIA A
Skrev om Unni Mood

Fantastisk atmosfär med underbar personal och härlig miljö. Man känner lugn och lyx och får professionella behandlingar och råd i val av produkter. Helt klart bästa salongerna i Stockholm!

Isabelle N
Skrev om Unni Mood

Har varit hos Alexandra på olika behandlingar, alltid lika nöjd när jag går därifrån. Inte bara med resultatet, även er trevliga personal som får kunden att känna sig bekväm. Kommer fortsätta gå till Unni mood!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Helena H
Skrev om Unni Mood

Supertrevlig personal som är lyhörda och professionella

Åsa D
Skrev om Unni Mood

Trevlig och professionell personal som lyssnar på vad kunden vill. Utymmen är trevliga, rogivande och fräscha.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Liz L
Skrev om Unni Mood

välkomnande personal, kunnig & intresserad. god produktkunskap. väl förberedd vid bokade behandlingar, lagom nivå på social kompetens.

Jonas F
Skrev om Unni Mood

Ryggmassage i Världsklass! Fick nyligen ryggmassage av Sandra på Unni Mood! Helt enkelt bästa tänkbara investeringen du kan göra för din rygg & nacke! Utan tvekan Världsklass! Jonas Franzén

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk