Alla kategorier Mäklare Skåne Svedala Våningen & Villan - Svedala

Våningen & Villan - Svedala

Storgatan 35, 233 31 Svedala — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 5 kunder tycker om Våningen & Villan - Svedala

• Tobias A
    Tobias A skrev om Åsa Carlsson en del av Våningen & Villan - Svedala
  • Conny V
    Conny V skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan - Svedala
    Det fungerade riktigt bra, är nöjd med bemötande och upplägg av försäljning av läghenheten.
  • Micael H
    Micael H skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan - Svedala
    Emma,
    Var mäklare vid vårt senaste fastighetsköp, Landskronavägen 362. Jag jobbar som global inköpsdirektör inom Siemens, och är mycket van
    vid olika typer av affärer. Emma är en av de bästa försäljare/mäklare jag har träffat. Otrolig proffessionalitet, kunnighet och förståelse för affärers olika faser. Även om hon hade semester drev hon på affären till ett avslut, som jag tror alla parter är nöjda vilket är bästa bevis på en bra affär
    MVH// Micael Hedlund
Emma Stenkvist