Alla kategorier Mäklare Skåne Svedala Våningen & Villan Våningen & Villan Svedala

Våningen & Villan Svedala

Storgatan 35, 233 31 Svedala — Visa karta

Välkommen till Våningen & Villan i Svedala!

Här i Svedala har vi förmedlat bostäder sedan 1998 och nyligen skedde även en fusion med den anrika mäklarfirman Ekenstam. Vi förmedlar bostäder i hela Svedala kommun och erbjuder även ett koncept med fokus på livet på landet, där vi förmedlar gods och gårdar i området.

Våra mäklare strävar efter att hjälpa dig till bästa möjliga affär för bästa möjliga arvode. Vi skräddarsyr vår tjänst efter dina önskemål och behov och två mervärden ingår alltid hos oss. Du kan själv välja om du vill fokusera på till exempel starkare digital marknadsföring, flyttstädning eller homestyling.

Läs vad 30 kunder tycker om Våningen & Villan Svedala

• Christoffer

2018-02-14

Christoffer skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevligt och engagerat bemötande vid visning. Efter att vi skrivit kontrakt så försvann dock allt engagemang. Det tog dagar innan vi fick svar på sms/mail, om vi ens fick svar.

Tyvärr blev det ingen affär efter besiktning. Det tog då mäklaren över 1 vecka att återbetala handpenning (som skulle återbetalas direkt). Att ange VAB som anledning till detta är ej okej. Läs mer
  • 2017-06-22

Sofie W skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vid första mötet positivt intryck, kunnig om fastigheten och bra kommunikation inför visning. Vid budgivning och efter signering upplever vi att kommunikationen har varit något bristfällig. Tagit tid att få svar, de svar vi fått har inte varit svar på alla frågor och fortfarande väntar vi på besked. Skulle kunna vara bättre även efter avslutad affär, inte bara inför. Läs mer
    2017-06-22 Mikael O svarar Sofie W
    Hej Sofie,
    Jag beklagar att ni ej fått svar på alla frågor. Återkom gärna med era frågor via mail eller telefon, så ska ni få svar på era frågor. Med vänlig hälsning Mikael Öhlin.
  • 2017-06-16

Thomas P skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Mikael Öhlin, har har skött vårt uppdrag på ett proffsigt sätt och vi kommer att rekommendera honom till våra vänner. Läs mer
  • 2017-06-15

Martin M skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mikael Öhlin är en av de mest professionella mäklarna i Sverige. Han sålde vårt hus snabbt och för ett bra pris. Läs mer
  • 2017-06-15

Magnus K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag bemötes med ett professionellt mottagande och fick tillhanda behövligt underlag enligt önskemål. Bra återkoppling med tydliga riktlinjer till mig som fastighetsägare. Smidigt överlåtande. Läs mer
  • 2017-06-14

Andreas N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Tyckte Mikael var väldigt bra och löste de med bravur :) har gärna honom när väl jg säljer min fastighet :) Läs mer
  • 2017-06-14

Andrea K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    We have been very satisfied with Mikael Öhlin during the hole process. Fast response on our questions. Great feedback in case of questions.
    Thanks for great support. Läs mer
  • 2017-06-13

Rolf O skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mikael är en trevlig, kunnig och engagerad person och mäklare. Han bryr sig om att hela processen fungerar för sin uppdragsgivare, men även för potentiell köpare. Han är samtidigt rak och ärlig med en stabil framtoning.

Jag är glad att vi hade Mikael som mäklare! Läs mer
  • 2017-03-11

Saeid N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mikael Öhlin är mycket trevligt och kunnig person
    Jag är väldigt nöjd . Läs mer
  • Monica G

2017-03-09

Monica G skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har mycket goda erfarenheter av Mikael Öhlin sen en tidigare fastighetsaffär. jag blev därför glad när han kunde hjälpa mig med en lägenhetsförsäljning. Mikael Öhlin är mycket trevlig och tillmötesgående Han är dessutom kunnig i sin yrkesroll. Jag rekomenderar honom gärna till andra. Läs mer
  • 2017-01-09

Lars T skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket bra bemötande. Har köpt hus genom er och skall nu även sälja lägenhet. Nöjd med erjudande och pris Läs mer
  • Mats D

2017-01-06

Mats D skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Perfekt 👌 lite dyr 💸 avgift för en så snabb affär, Mikael utomordentligt bra. Läs mer
  • Lennart S

2016-10-05

Lennart S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    MIKAEL var under hela processen deltagande, positiv, korrekt, trevlig. Kan inte annat än tacka honom för gott utfört arbete. Läs mer
  • 2016-10-04

Omar Z skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi blev varmt välkomna med ett stort leende till skillnad av andra mäklare. Mikael Öhlin är en enormt duktig och professionell förmedlare som älskar det han gör. Han gav oss ett mycket bra intryck och trygghet. Han är respektfull till skillnad på andra vi mött och lyssnade på vad vi hade för önskemål. Vi fick all info vi behövde samt en mycket bra service när det kom till kontraktet. Som sagt vi är mycket nöjda och tack vare denna upplevelse kommer vi att rekomendera våningen & villan och Mikael Öhlin. Läs mer
  • 2016-10-03

Björn A skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vår erfarenhet av Mikael Öhlin är mycket positiv. Mikael är trevlig, seriös, saklig och lugn och inger ett stort förtroende. Vidare är Mikael branschkunnig med bred kompetens som arbetar energiskt, tålmodigt och resultatinriktat. Vi ger Mikael våra allra bästa rekommendationer Läs mer
  • Anders S

2016-10-02

Anders S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket proffsigt bemötande och bra bedömning av värdet på huset. Supernöjd Läs mer
  • 2016-10-01

Kitty S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Han är duktig o skicklig mäklare Läs mer

Kristina S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Hej! Jag blev vänligt bemött av mäklaren Mikael Öhlin, fick svar på de frågor jag ställde om lägenheten jag blev intresserad av, som jag köpte efter budgivningen. Mvh Kristina. Läs mer

Dennis K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    TrevliGT bemötande hjälp med kontakt med bank överlag väldigt smidigt bostadsaffär Läs mer

Emma R skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Väldigt bra, noggrann, hjälpsam och lättillgänglig. Läs mer

Helen N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket bra mäklare trevlig o tillmötesgående kompetent ordning o reda energisk. Läs mer

Thomas S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vänlig och kunnig med svar på de frågor jag hade. Lätt att nå när det behövdes. Har bara positivt att säga om Mikael. Läs mer
  • 2016-05-02

Bertil S skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevligt bemötande, snabbt mottagande och visning. Läs mer
  • 2016-04-28

Thaneswary J skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vänlig, bra kommunikatör man kan ringa alltid Läs mer
  • 2016-04-28

Urban E skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra bemötande och kunnig i många frågor. Läs mer
  • 2016-04-27

Lars-erik B skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Det blev en deal. Såväl köpare som säljare blev nöjda. Läs mer
  • 2016-04-27

Inga-lill E skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har haft en långvarig kontakt med Mikael och har bara gott att säga om honom.
    Professionell, trygg och sympatisk. Läs mer
  • 2016-04-25

Jenny N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket bra bemötande och har gjort det som förväntas av en mäklare med att komma tillbaka när man lovar mm
    Plus i kanten på att alltid vara tillgänglig på telefonen. Läs mer
  • 2016-03-06

Conny V skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan Lund
    Det fungerade riktigt bra, är nöjd med bemötande och upplägg av försäljning av läghenheten. Läs mer
  • 2016-03-04

Micael H skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan Lund
    Emma,
    Var mäklare vid vårt senaste fastighetsköp, Landskronavägen 362. Jag jobbar som global inköpsdirektör inom Siemens, och är mycket van
    vid olika typer av affärer. Emma är en av de bästa försäljare/mäklare jag har träffat. Otrolig proffessionalitet, kunnighet och förståelse för affärers olika faser. Även om hon hade semester drev hon på affären till ett avslut, som jag tror alla parter är nöjda vilket är bästa bevis på en bra affär
    MVH// Micael Hedlund Läs mer

Storgatan 35, 233 31 Svedala