Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka Västra Bil i Kungsbacka AB

Magasinsgatan 31, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Hultvägen 5, 51171, Fritsla

Försäljare av begagnade bilar nära Västra Bil i Kungsbacka AB:

Kabelgatan 2M, KUNGSBACKA
Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra... Läs mer ›
Marcus H:
Autoparken hjälpte mig med försäljning av min bil och jag är så himla nöjd med hur de skötte allt. Proffsigt, elegant och framförallt bra se...

Rosengatan 35A, KUNGSBACKA
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen! Läs mer ›
Lukas L:
Köpte en begagnad bil hos Autodealer och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande genom hela affären!

Läs vad 1 kund tycker om Västra Bil i Kungsbacka AB

• Jonas N
    Jonas N skrev om Västra Bil i Kungsbacka AB
    Köpt flera bilar här. Hela min familj har köpt bilar där sen början på 90-talet. har alltid fungerat bra och vi har blivit bra bemötta. Fram tills min senaste bil började krångla. Först rasade turbon och nu har även bränslepumpen gått sönder. Jag ringer som vanligt till västra bil i förhoppning om att få lite hjälp eller så. Men får svaret att jag inte får någon hjälp alls!? Har ägt bilen i åtta månader och kunnat använda den i fyra på grund av havierier. Har bara en sak att säga: KÖP ALDRIG EN BIL HÄR!! GÅ ALDRIG DIT!!!!
    2017-03-20 Västra Bil i Kungsbacka AB svarar Jonas N
    Hej Jonas.
    Tråkigt att du utelämnar en hel del fakta om ditt ärende.
    Du köpte en bil som är 7 år gammal och hade gått 16.000 mil när bilen levererades till dig.
    Vidare hjälpte vi dig med ett bra goodwillerbjudande som du tackade nej till och bestämde dig för att anmäla oss till ARN.
    Två dagar efter domen från ARN som meddelade att vi hade rätt, skriver du denna tråkiga recension om oss.
    Vi försöker alltid att hjälpa våra kunder om det skulle uppstå något problem vilket vi också gjorde i ditt fall.
    Hälsningar
    Percy Bengtsson