Västra Bil i Kungsbacka AB

3.0

4 omdömen om Västra Bil i Kungsbacka AB

Michel A
Wrote about Västra Bil i Kungsbacka AB

Mycket nöjd med min affär, köpte Mercedes Citan av dom, bra bemötande, ochbmkt smidig affär, kom hem med bilen så märkte jag att 2 av sommardäcken somnföljde med va dåliga, ringde och pratade med Christoffer, han löste ganska smidigt 2st nya sommardäck. Mycket nöjd, och rekommenderas varmt. 🙂

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Peter J
Wrote about Västra Bil i Kungsbacka AB

Håll i dina pengar om du lämnar in bilen på reparation här för dom tar betalt om dom kan laga felet men även om dom inte kan det .Min bil kunde dom inte laga men skulle ändå ha 20000kr för att dom försökt ingen empati bara ge oss dina pengar och ta din bil härifrån eller ge oss mer penga så kan vi försöka en stund till.TVI vale sicka människor 👎🏻👎🏻

Petri K
Wrote about Västra Bil i Kungsbacka AB

Jag vill varmt rekommendera Västra Bil i Kungsbacka Var och provkörde en ny mazda och blev riktigt bra bemött utav Carolin Lövgren. Det visade sig att mazda hade en kampanj som varade mars ut. dom hade en exakt sådan bil som jag ville ha i lager vilken dom egentligen skulle tagit ut som demobil. Men jag fick köpa denna och jag är grymt nöjd med bilen och servicen och mottagandet på Västra bil. Tack ännu en gång för bra service mvh Petri

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Jonas N
Wrote about Västra Bil i Kungsbacka AB

Köpt flera bilar här. Hela min familj har köpt bilar där sen början på 90-talet. har alltid fungerat bra och vi har blivit bra bemötta. Fram tills min senaste bil började krångla. Först rasade turbon och nu har även bränslepumpen gått sönder. Jag ringer som vanligt till västra bil i förhoppning om att få lite hjälp eller så. Men får svaret att jag inte får någon hjälp alls!? Har ägt bilen i åtta månader och kunnat använda den i fyra på grund av havierier. Har bara en sak att säga: KÖP ALDRIG EN BIL HÄR!! GÅ ALDRIG DIT!!!!

Svar från Västra Bil i Kungsbacka AB

Hej Jonas. Tråkigt att du utelämnar en hel del fakta om ditt ärende. Du köpte en bil som är 7 år gammal och hade gått 16.000 mil när bilen levererades till dig. Vidare hjälpte vi dig med ett bra goodwillerbjudande som du tackade nej till och bestämde dig för att anmäla oss till ARN. Två dagar efter domen från ARN som meddelade att vi hade rätt, skriver du denna tråkiga recension om oss. Vi försöker alltid att hjälpa våra kunder om det skulle uppstå något problem vilket vi också gjorde i ditt fall. Hälsningar Percy Bengtsson