Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Säterigatan 25, 417 64 Göteborg — Visa karta

Mäklare nära Västsvenska Fastighetsbyrån AB:

Eriksbergstorget 9, Göteborg
Ulrika G:
Kan starkt rekommendera Alexandra Jacobsson som mäklare. Vi har erfarenhet av Alexandra både som köpare och säljare. Hon är oerhört proffesi...

Sörhallskajen 16b, Göteborg
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Roland G:
Jag har svarat på dessa frågor tidigare. Gör nu ett nytt försök. Daniel är kunnig och bra och gav ett proffsigt intryck.

Wieselgrensplatsen 23, Göteborg
Rikard B:
Mycket nöjd, gick snabbt och smidigt att få min bostad såld.

Kungsgatan 4, GÖTEBORG
Kom förbi på en kopp kaffe så tar vi reda på hur vi kan bistå dig i din nästa bo... Läs mer ›
Sven-Erik A:
Hej Försa intrycket av mäklaren gjorde att vi tyckte att vi skulle fortsätta och genomföra försäljningen av huset.Sedan har det gått bra. In...

Läs vad 6 kunder tycker om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

• Linda  K
    Linda K skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Kan varmt rekommenderas. Lugna och förtroendeingivande .
    Efter blivit rekommenderad av tidigare Säljare anlitade vi västsvenska både till min mammas lägenhet och vårt hus!
    Vi är så nöjda att vi än idag åker förbi deras underbara kontor för fredagsfika!
    Familjära mäklare känns UNIKT.
  • Anders G
    Anders G skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Vasic på Västsvenska Fastighetsbyrån. Ett engagemang utöver det vanliga.
    Stort tack Alexander!

Mvh Anders Grahn
  • marre k
    marre k skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Jag har använt västsvenska fastighetsbyrån vid flera tillfällen och är extremt nöjd.
    Proffsiga ut i fingerspetsarna och väldigt noggranna under hela processen.
    Kommer aldrig mer anlita någon annan förutom västsvenska fastighetsbyrån.
    Rekommenderas starkt!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Sålde genom Västsvenska fastighetsbyrån och allt fungerade toppen. Tack för en smidig försäljning.
  • Malin K
    Malin K skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Vi som säljaren kan ge våra varmaste rekommendationer till detta företag.

Mäklaren fick oss att känna oss involverade genom hela försäljningen. Han var till stor hjälp genom prissättning, marknadskännedom och rekommendationer av köpare. Vi var genom hela processen väl uppdaterade om vad som hände, nya bud och om nya intressenter hade hört av sig.

Vi kommer definitivt att använda oss av Västsvenska fastighetsbyrån igen och kan med glädje rekommendera dom till våra nära och kära.

Extra stort tack till Jesper för all hjälp vi fått. Hälsningar glada säljare i Kärra.
  • Peter W
    Peter W skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB
    Varning!!! En mycket oseriös fastighetsförmedling som mixtrar med siffror för att få bättre statistik och högre arvode. För oss sänkte de acceptanspriset så att de kunde ta ut 10% i arvode på överstigande belopp. Vår förlust. 10 000kr. De skyllde på allt från nytt datorsystem, e-post som kom bort, glömska samt sekreteraren. Som kompensation blev vi till sist erbjudna biobiljetter?! Önskas detaljerad info. Kontakta mig.

Säterigatan 25, 417 64 Göteborg