Vesta Clean

Vesta Clean

Välkommen till Vesta Clean!

Vi är städföretaget som är lite annorlunda. Vi vet att vi är bättre på att städa än vad gemene man är. Ta därför tag i saken och låt oss ta hand om städningen. Vi är trots allt proffs på städning.

Hos oss på Vesta Clean får du alltid en dedikerad kontaktperson som du kan kontakta om du har några frågor eller funderingar kring din kommande städning men även den städning som har utförts. Vi älskar feedback och tar gärna emot dina åsikter och tankar. Dessutom har vi heltäckande försäkring och utbildad personal. När du anlitar oss som städhjälp så är du aldrig bunden. Välj hur mycket hjälp du behöver så anpassar vi oss därefter.

Läs vad 14 kunder tycker om Vesta Clean 2

• 2021-03-25
    Supertrevliga och mycket lyhörda för mina önskemål om vad jag ville ha hjälp med! Har individuella städlösningar. Jättetrevliga och duktiga!
    Hej Cecilia. Tusen tack för ditt trevliga omdöme! 😊 // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-03-14
    Oerhört bra! Fantastisk service, noggranna och innovativa och anpassar sig efter dina önskemål ner på detaljnivå. Jag kan verkligen rekommendera Vesta Clean. Normalt sett brukar jag inte skriva på recensionssajter men den här gången var jag bara tvungen! Helt magiskt proffsigt bolag!
    Hej Staffan. Tack snälla att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på RECO. 😊 Vi är så glada att du är nöjd med våra service! // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-03-11
    Supernöjd med Vesta clean och deras hemstädning. Professionellt och trevigt bemötande, inget krångel och vårt hem har aldrig varit renare.

Utöver en städning i toppklass ger de sin personalen schyssta arbetsvillkor och garantier, vilket jag värdesätter.
    Hej Carolina. Stort tack för berömmet och 5:a i betyg! 😊 // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-03-10
    Superproffsig utförd städning.
    Vi är jättenöjda
    🌟🌟🌟🌟🌟 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Mona. 😊 Tack för ditt fint omdöme och att du är nöjd med oss och vår service. // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-08
    Oslagbar service och kundmottagande. Kunde inte vara mer nöjd.
    Hej Gary. Tack för ditt trevliga omdöme! Kul att du är nöjd med våra tjänster. :-) //Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-08
    Vesta Cleans rykte nådde mig via vänner som anlitat dem för noggrann städning av deras hem. När de återberättade hur nöjda de var med personalen och att de erbjöds en individuell städning utifrån deras behov, fastnade jag främst för deras personalpolitik.

Vesta clean erbjuder, förutom städning av toppkvalitet, även garantier att städpersonalen erhåller schyssta arbetsvillkor.

Personalpolitiken som de driver gör dem till ett självklart val för mig när jag väljer det städbolag som ska få städa mitt hem.

Jag har rekommenderat Vesta Clean för vänner och familj. Vill man ha ett städbolag som ser till att kunderna och personalen värnas är Vesta Clean det självklara valet.
    Hej Mahta! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Tack att du har rekommenderat oss till dina vänner och familj. :-) // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-07
    Har köpt och köper städning. Städerska är både noggrann och effektiv. Väldigt trevlig också. Lämnar en väldigt ren och skon känsla efter sig när det är klart. Information via SMS när det kommit och gått.
    Hej Jonas, Stort tack för berömmet! Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! :-) // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-06
    Vi är supernöjda! Proffsiga och snabbt att få tid
    Hej Yassman, Tusen tack för ditt trevliga omdöme! // Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-05
    Vi är väldigt nöjda med Vesta, strukturerade från start med jättebra uppföljning och tillgänglighet. Trevliga och flexibla.
    Hej Tom. Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! :-) //Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-04
    Oerhört proffsigt bemötande. Tjänsten motsvarade våra förväntningar.
    Hej Henrik. Kul att höra att du är nöjd med våra tjänster! :-) //Team Vesta Clean Vesta Clean
  • 2021-02-04
    Väldigt duktiga och organiserade. Rekommenderas starkt.
    Hej Alexander, Tack för fint omdöme och 5:a i betyg! :-) //Team Vesta Clean Vesta Clean
    Hej
    Jag har köpt hemstädning.
    Bra bemött och anpassa städningen efter mina behöv och tider.
    Personalen är pålitlig och kommer med förslag och tips.
    En bra upplevelse i helhet.
    Hej Sharon, Tack för ditt fint omdöme och att du är nöjd med oss och vår service. :-) // Team Vesta Clean Vesta Clean
    Veckostädning bostadsrätt
    Snabb och bra service. Svarar alltid direkt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Har rekommenderat till både familj och vänner.
    Tack Gustav! Vad roligt att du är nöjd med vår kommunikation och utförande! // Team Vesta Clean Vesta Clean
    Städ hjälp,
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av vesta.

Företaget levererade ett fantastiskt städ jobb kan verkligen rekommendera detta företag. Städ hjälpen var riktigt bra gjort, personalen var mkt trevliga.

Jag har fått en väldigt bra upplevelse av företaget.
    Hej Alex. Kul att höra att du är nöjd med våra tjänster! :-) // Team Vesta Clean Vesta Clean