Victor Noblesse AB

Boka tid Ring 031-711 44 52 Dela

514 omdömen om Victor Noblesse AB

Lucia C
Skrev om Victor Noblesse AB

Blir alltid trevligt bemött. Har en bra frisör som är lyhörd och trevlig och som lyckas bra med mitt hår och frisyr.

Nina D

Lidija är supertrevlig och har ett väldigt bra kundbemötande. Hon är lyhörd och väldigt duktig på att återkoppla om ens önskan kommer kunna vara realiserbar. Lidija har lång erfarenhet och duktig på färgning och klipp. Hon kommer med alternativa förslag vilket jag gillar. Lidija är en av de bästa frisörer jag har haft. Jag har gjort blekning, nyansering och klippning hos Lidija.

Joakim L

Har haft henne som frisör under några år, alltid positiv och trevlig samt professionell i sin utövning

Linn E

Proffsig, kunnig och supertrevlig! Väldigt nöjd med besöket

Lucas E

Väldigt duktig. Blev nöjd med resultatet.

Lillemor H

Aida är ett proffs både i kontakten med kunden och i yrket. Hon är vänlig, varm och lyhörd och jag ser alltid fram emot att bli omhändertagen av henne. Aida har skött om mitt hår under väldigt många år. Hon är otroligt skicklig i yrket med en suverän känsla att forma frisyr. Då jag är aktiv friluftsperson och ute i ur o skur är det viktigt att klippningen håller. Det gör den - jag behöver bara skaka lite på huvudet så faller frisyren på plats. Sedan några år tillbaka är jag helt vithårig och nöjer mig med klippning.

Nermina K

Alltid proffsig, lyhörd och grymt duktig! Blir alltid nöjd!

Ulla S

Aida är alltid väldigt positiv och glad. Duktig på att ge råd och rekommendationer när det gäller frisyr (klippning) och färgning samt val av produkter. Mycket professionell i sin roll som frisör. Jag är väldigt nöjd med Aida som min frisör.

Anna H

Elin är fantastisk! Har gått hos henne i 12 år och kommer fortsätta. :)

Helene J

Mycket trevlig o duktig frisör👍

Anette R

Fick ett meddelande redan i söndags Jag svarade på Meddelandet., Jag har fått ett till häromdagen …ett likadant Jag har blivit vänligt bemött ., som jag alltid blir e Jag upplevde att Elin G hade starka händer ., Jag är mkt nöjd över hennes hårbehsndling Hon är mkt duktig .,

Xueying H

Did a balayage, super happy about the whole experience and the end result, also received so many compliments. Anna is very talented and skillful, also extremely friendly and patient.

Anita L

Kunnig Professionell Trevlig

Agneta E
Skrev om Victor Noblesse AB

Man blir välkomnad med ett leende och en kopp kaffe, om man så önskar. Mitt höga betyg, denna gång, baseras till stor del på att Sophie har återvänt till salongen efter några års frånvaro. En skickligare frisör finns inte.

Ina J

Jag är hur nöjd som helst! Trevlig och duktig.

Ann M

Ami är jätteduktig, och hon lyssnar verkligen på kundens önskemål. Jag blev supernöjd med min frisyr!

Anna E

Professionellt och sympatiskt bemötande. Skickligt hantverk vid klippning. Inlyssnande för kundens önskemål och mån om att göra ett bra jobb.

Anna J
Skrev om Victor Noblesse AB

Man blir snabbt och trevligt välkomnad av någon när man stiger in i salongen. Har inte varit med om förseningar. Carolina mycket proffsig. Är lyhörd men ger även förslag. Dessutom säker på färg! Snygga lokaler Lyxig, avspänd och positiv atmosfär.

Olivia K

Jag är jättenöjd med Sirly. Hon penslade på färgen ordentligt och fönade mitt hår snyggt med den nya fönen.

Jonatan P

Trevligt bemötande och mycket bra klippt!

Eva M

Jag upplever Aida som mycket proffsig och jag blir alltid trevligt bemött. Hon är inkännande och lyssnar på mina önskemål men kommer också med egna förslag. Vid senaste besöket gjorde hon en färgning och putsning och fixade mina ögonbryn. Jag köpte en hårspray.

Ewa Å

Då jag var ny kund för henne, tog hon noga reda på precis vad jag ville få gjort, både gällande färgning av hårbotten samt senare gällande klippningen

Linus J

Grymt! Blir alltid som tänkt och bra!

Frida E

Elin var väldigt trevlig, mjuk och lyhörd inför mina önskemål. Hon gav ett professionellt intryck och la ner mycket tid och kärlek på min klippning. Jag kände mig väldigt bekväm under hela stunden jag var där, och lämnade salongen otroligt glad och nöjd.

Margareta G

väldigt trevlig. anpassade klippningen efter mina önskemål och tipsade om en schampo som jag också är väldigt nöjd med.

David R

Trevligt, lugnt och professionellt bemötande

First-Name L

Proffsigt bemötande, inlyssnande, gudomlig huvudmassage och perfekt klippning av en otroligt trevlig frisör!

Sofia O

Alltigenom toppen. Håret blev jättefint.

Emma W
Skrev om Victor Noblesse AB

Linn var superbra! Längesen jag var så nöjd efter ett frisörbesök 😃

Carl Isak J

Elin är både en mycket trevlig och skicklig frisör som det alltid är roligt att klippa sig hos. Har gått hos henne ett längre tag och kan verkligen rekommendera henne! // Isak J

Inger H

Stjärnfrisör ⭐️ Dani och teamet är bara bäst🤗

RoseMarie D

Aida är en super frisör ! Lyssnar in och förstår mina önskemål . Jag har aldrig varit så nöjd med någon annan frisör!!!

Malin A

Anna är bäst, super proffsig och super trevlig! Hon kommer ihåg vad vi sagt tidigare och känner mitt hår och dess konstigheter. Vill aldrig gå till någon annan! Att gå och klippa mig hos er (super fräsch salong) och Anna är den bästa lyxen jag kan ge mig själv! Jag är sååå snygg i håret när jag lämnar salongen.

Thomas F
Skrev om Victor Noblesse AB

Alltid lika professionellt och trevligt, kunden in fokus

Patrik L
Skrev om Victor Noblesse AB

Klippt mig hos flera olika frisörer på victor noblesse, alltid varit nöjd. Helt klart värt pengarna. Det känns proffsigt, lyxigt och de lyssnar på ens önskemål ut till de minsta detaljerna. Kan varmt rekommendera!

Erik H

Viktor Noblesse är enligt mig en mkt bra salong som jag varmt kan rekommendera. Dani är väldigt proffsig. Grymt duktig frisör. Den bäste jag har haft. Jag är så nöjd var gång jag besökt honom. Han är också en skön person. Alltid ett vänligt, positivt bemötande. Alltid intressanta o trevliga samtal. En man blir glad att möta.

Julia A

Jag har haft Jasmin som min frisör i snart två år och hon bjuder alltid på det lilla extra. Inte bara ett härligt leende när man kommer in genom dörren eller en lyhördhet kring hur jag som kund vill ha mitt hår, utan också ser till att förgylla min dag genom att bara vara sitt härliga jag. En fantastisk frisör som jag tycker alla ska gå till!

Irina P

Mycket duktig och även ödmjuk.

Annsofie D

Anela är fantastisk! Grym med färg 🌸 och klippningen blir alltid precis som man önskar👌 Lyhörd, kunnig och väldigt trevlig!

Erik Ö

Lina är en mycket duktig frisör som är detaljfokuserad och lämnar ingenting åt slumpen. Jag har gått till henne i ca 1,5 år och jag har aldrig fått så mycket komplimanger för min frisyr som under denna tid. Därtill är Lina väldigt trevlig! Jag hade höga förväntningar när jag bokade en tid hos henne och dessa har uppfyllts med råge.

Isac L

Jasmin är fantastisk, service minded exceptionell på sitt jobb. Hon förstår vad man är ute efter för resultat och håller en dialog samtidigt om önskemål om kunden ändrar sig under tiden. Varje gång jag klipper mig blir jag alltid den mest nöjda.

Johanna H

Gav råd och tips o var trevlig o lyhörd.

Lena N

Proffesionellt bemötande, bra handlag utgör sitt arbete noggrant och proffesionellt.

Sven Olof J

Herrklippning samt rådgivning vid köp av hårvårdsprodukter. Jag skulle inte varit regelbunden kund sedan minst fem år om jag inte varit mycket nöjd med såväl bemötande som yrkeskunnande!

Fredrik A

Jag har varit kund hos Victor Noblesse sen innan båda salongerna slogs ihop. Gick först hos Armina på salong Victor och har sedan dess fortsatt vara kund hos henne på Victor Noblesse. *ber om ursäkt om jag missuppfattat något kring hur Salong Victor blev Victor Noblesse eller vise versa. Är en sån kille som är noga när det kommer till mitt hår och vill ha det på rätt sätt så när Armina varit frånvarande eller när hon skulle och någon annan skulle hoppa in så har nervositeten funnits där. Med detta sagt så har jag inte...

Linn S

Sirly är bäst! Jag har gått många år till victor noblesse och haft olika frisörer, men ingen har nånsin klippt och färgat rätt så som Sirly. Hon nailar färgen varje gång och jag gillar att hon vågar komma med professionella åsikter och förslag, och det blir grymt bra varje gång!

Beate K

I Aida har jag äntligen hittat en frisör som är mycket skicklig och stilsäker. Hon lyssnar engagerad på mina önskemål och jag har hittills alltid varit nöjd med hennes bemötande och arbete.

Nathalie S
Skrev om Victor Noblesse AB

Mycket trevlig och kompetent personal! De nya lokalerna är mer personliga och gör större mysfaktor dessutom

Tina B

Bästa frisören jag nånsin haft!

Herbert E

Överträffar alltid mina förväntningar