Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Videnta Tandvård

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, 411 02 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Videnta Tandvård, vi är en tandvårdsklinik som värderar personlig kontakt, transparans och din bekvämlighet. Vi ser ditt välbefinnande som vår absolut högsta prioritet. Det som särskiljer oss från de andra är att vi hela tiden strävar och fortsätter utveckla oss till en tandvårdsklinik där alla kan känna sig bekväma hos tandläkaren, lika bekväma som man känner var som helst annars. Vi vill ge dig optimala möjligheter för att slappna av och därmed kunna få den tandvård just du förtjänar. Vi anstränger oss hela tiden för att uppnå en transparant och öppen dialog med dig om din munhälsa för att kunna komma överens om en bra behandling som passar just dig. Hos oss på Videnta Tandvård får du alltid e klar bild över vad som sker och händer hos oss, du ska alltid känna dig trygg över att du som patient vet våra nästa steg i behandlingen.

Vi är måna om att vi alltid inkluderar oss som tandvårdsklinik och dig som patient, tillsammans innebär det att vi kommunicerar med varandra, att vi har det trevligt tillsammans och att vi känner oss trygga ihop! Varmt välkommen till oss på Videnta Tandvård!
Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Videnta Tandvård:

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat oc...

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Läs vad 56 kunder tycker om Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, 411 02 Göteborg