Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Videnta Tandvård

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, 411 02 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Videnta Tandvård, vi är en tandvårdsklinik som värderar personlig kontakt, transparans och din bekvämlighet. Vi ser ditt välbefinnande som vår absolut högsta prioritet. Det som särskiljer oss från de andra är att vi hela tiden strävar och fortsätter utveckla oss till en tandvårdsklinik där alla kan känna sig bekväma hos tandläkaren, lika bekväma som man känner var som helst annars. Vi vill ge dig optimala möjligheter för att slappna av och därmed kunna få den tandvård just du förtjänar. Vi anstränger oss hela tiden för att uppnå en transparant och öppen dialog med dig om din munhälsa för att kunna komma överens om en bra behandling som passar just dig. Hos oss på Videnta Tandvård får du alltid e klar bild över vad som sker och händer hos oss, du ska alltid känna dig trygg över att du som patient vet våra nästa steg i behandlingen.

Vi är måna om att vi alltid inkluderar oss som tandvårdsklinik och dig som patient, tillsammans innebär det att vi kommunicerar med varandra, att vi har det trevligt tillsammans och att vi känner oss trygga ihop! Varmt välkommen till oss på Videnta Tandvård!

Läs vad 56 kunder tycker om Videnta Tandvård

• Julijana B skrev om Videnta Tandvård
    Underbar mottagande och tandvård. Kände inte ens bedövningen. Är mkt nöjd. Rekommenderar ❤ Läs mer
  • Naana R skrev om Videnta Tandvård
    Göteborgs trevligaste tandläkare! Rekommenderas vid tandläkarskräck. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Videnta Tandvård
    Trevligt och uppriktigt. Känslan av att kunna lita på det sem säger infinner sig helt klart. Toppen ställe! Läs mer
  • Sherry E skrev om Videnta Tandvård
    Väldigt bra service, bra bemötande. Läs mer
  • Heidi G skrev om Videnta Tandvård
    Trevlig personal, kände mig trygg och väl omhändertagen. Utmärkt! Läs mer
  • Issam A skrev om Videnta Tandvård
    Jag är faktiskt jätte nöjd och vill rekommendera alla mina vänner och släktingar och vill säga att ni kommer ångra er aldrig vid era besök på kliniken Läs mer
  • Vilivan H skrev om Videnta Tandvård
    Bra priser och utmärkt tandläkare och personal. Går gärna dit igen. Läs mer
  • Alexandra C skrev om Videnta Tandvård
    Enligt min erfarenhet så blev jag undersökt av en duktig och professionell tandläkare! En mycket bra upplevelse i sin helhet! Läs mer
  • Mani A skrev om Videnta Tandvård
    Supertrevliga och professionella. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Michael F skrev om Videnta Tandvård
    Man får en trygg upplevelse speciellt om man är känsl Läs mer
  • Carl A skrev om Videnta Tandvård
    Tycker att mina besök hos Videnta har varit väldigt bra. Har varit för två gånger och fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Tandläkaren som är en ung kille känns duktig och förklarar hela tiden vad han gör och ger tips och råd. Kan rekommendera alla att gå dit, har även fått min sambo att byta tandläkare. Läs mer
  • Mia M skrev om Videnta Tandvård
    Lyhörd personal och vänligt bemötande. Kan absolut rekomendera Videnta. Läs mer
  • Estefani S skrev om Videnta Tandvård
    Både jag och min sambo som har fruktansvärt svår tandläkar skräck går hit och det är topnotch varje gång 😉 keep up the good work så ses vi nästa år 👍 Läs mer
  • Maria J skrev om Videnta Tandvård
    Tycker dom är professionella och bra service ! Läs mer
  • Eriksson B skrev om Videnta Tandvård
    Trevlig personal och jättebra service Läs mer
  • Alexander S skrev om Videnta Tandvård
    Jättebra tandläkare, rekommenderas. Läs mer
  • Malin K skrev om Videnta Tandvård
    Mitt första besök hos Videnta. Prisvärt. Tevligt bemötande, kändes tryggt och hög servicenivå. Väl värt ett besök! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Videnta Tandvård
    Bra förklarat under behandlingen. Läs mer
  • Emilie M skrev om Videnta Tandvård
    Jättebra information, kommunikation och professionell behandling. Rekommenderas! Läs mer
  • Morton H skrev om Videnta Tandvård
    Jättetrevliga, punktliga......
    - En riktigt bra upplevelse !
    - Kan inte bli mycket bättre att gå till tandläkaren 😊!!!!! Läs mer
  • Maria E skrev om Videnta Tandvård
    Detta är den mest fantastiska tandläkare jag vart hos någonsin. (Baldersgatan) Lugn, lyhörd, engagerad och kunnig. Kommer aldrig gå någon annanstans. Läs mer
  • Rydberg D skrev om Videnta Tandvård
    Trevliga, hjälpsamma, o jag som kund är nöjd Läs mer
  • Lima M skrev om Videnta Tandvård
    Great service as usual. Toppen!!!! Läs mer
  • Christian D
    Christian D skrev om Videnta Tandvård
    Tack du är jätte snällt speciellt Attheer,............................ Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Videnta Tandvård
    Bra information om tandstatus och möjliga behandlingar. Väldigt prisvärt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Therése S skrev om Videnta Tandvård
    Jag fick ett toppbemötande och allting gick fort och kändes väldigt proffsigt. Bra läge, service, pris och personal. 5/5 Läs mer
  • Kristina E skrev om Videnta Tandvård
    Fina lokaler. Superbra personal som tar sig tid och trevliga. De får en att känna sig lugn. Bra priser. Läs mer
  • Patrik B skrev om Videnta Tandvård
    Har varit hos många tandläkare. Men aldrig hos någon bättre än videnta. Patrik Läs mer
  • Rebor S skrev om Videnta Tandvård
    Mycket bra o trevlig mottagning. Fräsch klinik. Läs mer
  • Andreas E skrev om Videnta Tandvård
    Otroligt bra på alla sätt! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Robert T
    Robert T skrev om Videnta Tandvård
    Trevliga, noggran, upplysande, bästa jag varit hos!! Läs mer
  • Chumana E skrev om Videnta Tandvård
    Trevligt bemötande, inga väntetider, flexibla och väldigt professionella! Tandläkaren tar sin tid och förklarar varje steg han gör. Man känner sig trygg och i goda händer. Läs mer
  • Sanida S skrev om Videnta Tandvård
    Bra bemötande och professionell personal. Läs mer
  • Sameh M skrev om Videnta Tandvård
    Jag kan starkt rekommendera Videnta till alla som söker tandvård där patientens behov verkligen står i centrum. Under mina två besök på kliniken har personligen tagit sig god tid till behandling samt ge rådgivning, vilket har varit väldigt uppskattat från mitt håll. Som ett resultat av detta söker numera samtliga av mina familjemedlemmar tandvård hos Videnta. Min samlade uppfattning är därför att Videnta i högsta grad värnar om patientens bästa, både genom den vård man levererar samt genom sin kommunikation - en fantastisk service, helt enkelt! Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Videnta Tandvård
    Bästa tandläkare jag haft.
    Bra utrustning Läs mer
  • Mohiuddin A skrev om Videnta Tandvård
    The dentist is a nice person and his knows what he is doing. Läs mer
  • Regina I skrev om Videnta Tandvård
    That's a great dentist service, everything is nicely done, would definitely recommend to all my friends Läs mer
  • Eva P skrev om Videnta Tandvård
    Mycket imponerad av personalen - vänligt bemötande, professionell behandling. Läs mer
  • Ayob M skrev om Videnta Tandvård
    Hej
    Jag har förmånen och nöjet att ha videnta min tandkliniken jag är mycket nöjd med deras jobb jag rekomendera min familjen och mina vänner.

Rezan Ayob Läs mer
  • Filiz N skrev om Videnta Tandvård
    Det är väldigt trevliga personal och bra service. Läs mer
  • Kari H skrev om Videnta Tandvård
    Vänligt bemötande.
    Ingen väntetid.
    Proffsig handläggning.
    God o saklig information. Läs mer
  • Katayoun B
    Katayoun B skrev om Videnta Tandvård
    Önskar framföra mitt stora tack till Samtlig personal på Videnta Tandvård i anledning av min behandling, omsorg och omvårdnad i världsklass! Läs mer
  • Lina K skrev om Videnta Tandvård
    Jättebra bemötande underbar personal Läs mer
  • Mohammad M skrev om Videnta Tandvård
    Ärlig, kunnig och prisvärd. Känns efter 3 besök att man kan blint lita på Videnta Läs mer
  • Majd M skrev om Videnta Tandvård
    Tandvård som överträffar ens förväntningar och som värnar om kundens allra bästa. Fantastisk service och omhändertagande! Läs mer
  • Elinor D skrev om Videnta Tandvård
    Jag hade en bra upplevelse, med vänligt bemötande. Jag fick snabbt tid, trots att det var sommartid och behandlingen var noggrann och professionell. Läs mer
  • Karin W skrev om Videnta Tandvård
    Ett jättetrevligt bemötande och väldigt service-minded! Läs mer
  • Lena L skrev om Videnta Tandvård
    Jätte duktigt personal som ger bra service och att laga hål var inte alls läskigt eller smärtsamt. Rekommenderas till alla, speciellt de som har tandläkar skräck. Läs mer
  • Shirley W skrev om Videnta Tandvård
    Bra! Läs mer
  • Inga K skrev om Videnta Tandvård
    Man känner sig trygg där. Tandläkaren är den bästa av alla jag varit hos. Jobbar snabbt och smidigt. Trevlig personal. Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg:

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg