Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge Vinisa Bygg

Vinisa Bygg

Krogtäppan 13, 137 68 Haninge — Visa karta

År 2007 startade Jarno Onkamo och Kaj Pauna igång företaget Vinisa Bygg. Sedan dess har vi vuxit stadigt och idag har bolaget sex stycken anställda. För att nå ett proffsigt resultat och ha nöjda kunder anser vi att det är nödvändigt att ta ansvar för hela byggprojektet. Därför har vi hantverkare inom alla kompetenser, exempelvis VVS, el och golv. Av oss kan du få hjälp med allt från plattsättning till altanbygge eller målning.

Funderar du på något byggprojekt just nu? Kontakta oss så kan vi berätta mer om hur vi kan uppfylla dina renoveringsdrömmar!

Läs vad 11 kunder tycker om Vinisa Bygg

• Jan F
    Jan F skrev om Vinisa Bygg
    Bra utfört jobb, det gick snabbt och blev mycket bra.
    2017-05-15 Jarno O svarar Jan F
    Tack Jan :) Roligt altan projekt.
  • David S
    David S skrev om Vinisa Bygg
    Proffsigt och snyggt utfört arbete, trevliga hantverkare,
    Rekommenderar dem varmt!
    2017-05-15 Jarno O svarar David S
    Tackar David :) Ett nöje å jobba med er familj!!
  • Lars W
    Lars W skrev om Vinisa Bygg
    Ställer alltid upp när behov uppstår
    2016-12-08 Jarno O svarar Lars W
    Tack Lars 😊 Alltid kul att arbeta med och åt dig👍
  • Göran C
    Göran C skrev om Vinisa Bygg
    Mycket bra bemötande
    Vi beställde helt nytt badrum + nya dörrar
    Vinisa Bygg levde helt upp till våra förväntningar
    Kan rekommendera bolaget
    2016-12-07 Jarno O svarar Göran C
    Tack Göran 😊 Goda vitsorden värmer.
    Tack för att vi fick förtroendet att förverkliga era badrums drömmar 😉😎
  • Eva V
    Eva V skrev om Vinisa Bygg
    Så duktiga på att se både design och bra lösningar. Rekommenderar de varmt!
    2016-12-05 Jarno O svarar Eva V
    Tack Eva 😊 Riktigt kul att höra 👍
  • Rubin V
    Rubin V skrev om Vinisa Bygg
    Alltid lika skickliga och håller deadlinerna.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    2016-12-05 Jarno O svarar Rubin V
    Tack Rubin :-) Alltid kul med nöjda kunder.
  • Lillian H
    Lillian H skrev om Vinisa Bygg
    Proffsigt, Bra service & kommunikation med mig som kund, snabba & snygga jobb, renoverade kök & vi blev jättenöjda!
    2016-12-05 Jarno O svarar Lillian H
    Tack Lillian!! Kul att vi fick ordna och fixa vattenskadan i köket 😊
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Vinisa Bygg
    Jag kontaktade Vinisa Bygg för att få mina fönster utbytta. Trots problem vid leveransen ( åkeriet tappade fönstren vid avlastning och samtliga blev skadade) felanmälde Vinisa Bygg till leverantören och lyckades få nya hela fönster levererade och monterade dessa skyndsamt och mycket proffesionellt. Jag är het nöjd.
    2016-12-05 Jarno O svarar Lennart A
    Tack Lennart 😊 Ja.....liten fadäs med rutorna som var sönder från Schenkers transport 😏Kul att du vart nöjd med arbetet👍😊
    Lennart A gillar detta
  • Nils-arne E
    Nils-arne E skrev om Vinisa Bygg
    Byggt om en lång trappa ner till sjön.
    Rivning och nybyggnation.
    Genomfördes på ett utmärkt sätt och till full belåtenhet.
    2016-12-05 Jarno O svarar Nils-arne E
    Tack Nils-Arne!! Riktigt kul projekt med liten utmaning å få ihop trappan ner till bryggan 😊
  • Marlene D
    Marlene D skrev om Vinisa Bygg
    Är otroligt nöjd med Vinisa bygg som totalrenoverade två badrum i vårt hus i Stuvsta. Firman är otroligt professionell och dess medarbetare är pålitliga, punktliga och ordningsamma. Allt arbete utfördes fackmannamässigt enligt svensk bygglag. Projektledaren var inkännande och lyssnade till familjens behov.
    De var dessutom väldigt trevliga och tillmötesgående. Vinisa bygg får utan tvekan högsta betyg!
    2016-12-05 Jarno O svarar Marlene D
    Tack Marlene 😊Det var två roliga objekt vi fick göra.. Kul att ni också kände att arbetet flöt på bra 😊👍
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Vinisa Bygg
    Hr r snickarna som fixar allt! Proffsigt, schysst och snyggt!Super noggranna ner i minsta detalj och nd snabba. Lmnar dessutom allt rent och snyggt efter sig nr de r klara.De anlitar bara proffs som underleverantrer gllande bl.a. kakling, vvs och eljobb mm. nr sdana behvs.Jag rekommenderar dem varmt oavsett vad man behver hjlp med. Allt frn vindsinredning, kk, badrum till altaner och bryggor :-)
    2016-12-05 Jarno O svarar Patricia A
    Tack Patricia!!! Orden värmer och kul att du känner så 😉😎