Vinisa Bygg

Vinisa Bygg

Ring 070-852 38 94 www.vinisabygg.se

År 2007 startade Jarno Onkamo och Kaj Pauna igång företaget Vinisa Bygg. Sedan dess har vi vuxit stadigt och idag har bolaget sex stycken anställda. För att nå ett proffsigt resultat och ha nöjda kunder anser vi att det är nödvändigt att ta ansvar för hela byggprojektet. Därför har vi hantverkare inom alla kompetenser, exempelvis...

11 omdömen om Vinisa Bygg

Jan F
Skrev om Vinisa Bygg

Bra utfört jobb, det gick snabbt och blev mycket bra.

Svar från Vinisa Bygg

Tack Jan :) Roligt altan projekt.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
David S
Skrev om Vinisa Bygg

Proffsigt och snyggt utfört arbete, trevliga hantverkare, Rekommenderar dem varmt!

Svar från Vinisa Bygg

Tackar David :) Ett nöje å jobba med er familj!!

Lars W
Skrev om Vinisa Bygg

Ställer alltid upp när behov uppstår

Svar från Vinisa Bygg

Tack Lars ? Alltid kul att arbeta med och åt dig?

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Göran C
Skrev om Vinisa Bygg

Mycket bra bemötande Vi beställde helt nytt badrum + nya dörrar Vinisa Bygg levde helt upp till våra förväntningar Kan rekommendera bolaget

Svar från Vinisa Bygg

Tack Göran ? Goda vitsorden värmer. Tack för att vi fick förtroendet att förverkliga era badrums drömmar ??

Eva V
Skrev om Vinisa Bygg

Så duktiga på att se både design och bra lösningar. Rekommenderar de varmt!

Svar från Vinisa Bygg

Tack Eva ? Riktigt kul att höra ?

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Rubin V
Skrev om Vinisa Bygg

Alltid lika skickliga och håller deadlinerna. Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Vinisa Bygg

Tack Rubin :-) Alltid kul med nöjda kunder.

Lillian H
Skrev om Vinisa Bygg

Proffsigt, Bra service & kommunikation med mig som kund, snabba & snygga jobb, renoverade kök & vi blev jättenöjda!

Svar från Vinisa Bygg

Tack Lillian!! Kul att vi fick ordna och fixa vattenskadan i köket ?

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Lennart A
Skrev om Vinisa Bygg

Jag kontaktade Vinisa Bygg för att få mina fönster utbytta. Trots problem vid leveransen ( åkeriet tappade fönstren vid avlastning och samtliga blev skadade) felanmälde Vinisa Bygg till leverantören och lyckades få nya hela fönster levererade och monterade dessa skyndsamt och mycket proffesionellt. Jag är het nöjd.

Lennart A gillar detta
Svar från Vinisa Bygg

Tack Lennart ? Ja.....liten fadäs med rutorna som var sönder från Schenkers transport ?Kul att du vart nöjd med arbetet??

Nils-arne E
Skrev om Vinisa Bygg

Byggt om en lång trappa ner till sjön. Rivning och nybyggnation. Genomfördes på ett utmärkt sätt och till full belåtenhet.

Svar från Vinisa Bygg

Tack Nils-Arne!! Riktigt kul projekt med liten utmaning å få ihop trappan ner till bryggan ?

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Marlene D
Skrev om Vinisa Bygg

Är otroligt nöjd med Vinisa bygg som totalrenoverade två badrum i vårt hus i Stuvsta. Firman är otroligt professionell och dess medarbetare är pålitliga, punktliga och ordningsamma. Allt arbete utfördes fackmannamässigt enligt svensk bygglag. Projektledaren var inkännande och lyssnade till familjens behov. De var dessutom väldigt trevliga och tillmötesgående. Vinisa bygg får utan tvekan högsta betyg!

Svar från Vinisa Bygg

Tack Marlene ?Det var två roliga objekt vi fick göra.. Kul att ni också kände att arbetet flöt på bra ??

Patricia A
Skrev om Vinisa Bygg

Hr r snickarna som fixar allt! Proffsigt, schysst och snyggt!Super noggranna ner i minsta detalj och nd snabba. Lmnar dessutom allt rent och snyggt efter sig nr de r klara.De anlitar bara proffs som underleverantrer gllande bl.a. kakling, vvs och eljobb mm. nr sdana behvs.Jag rekommenderar dem varmt oavsett vad man behver hjlp med. Allt frn vindsinredning, kk, badrum till altaner och bryggor :-)

Svar från Vinisa Bygg

Tack Patricia!!! Orden värmer och kul att du känner så ??

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen