Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Wishful Hair

Wishful Hair

Haga Kyrkogatan 26, 411 23 Göteborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 76 omdömen
Välkommen till Wishful Hair!

Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading 3D, 6D, skuggning och Ombre brows, hårförlängningar med weaving, trådning och färgning av bryn, fransförlängning, sleek brows, vaxning, och tandblekning. Självklart erbjuder vi också traditionell klippning, hårstyling och håruppsättningar.

Vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vi har ett brinnande intresse för skönhet och därför använder vi alltid de nyaste och mest skonsamma metoderna. Vårt mål är att du ska vara helt nöjd när du lämnar salongen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Wishful Hair

• 2019-09-10

ROSINA A skrev om Wishful Hair
    Gick min Ombre brows utbildning hos Jasmine, åkte ända från Stockholm till Göteborg för att hon kändes tryggast och helt enkelt bäst i det hon gör! Är så himla glad att jag valde henne och kan inte mer än säga tack för dem dagarna jag Fick vara där, vart på många utbildningar inom skönhet men jasmin toppar alla och får en att känna sig så varmt välkommen och så otroligt kunnig och professionell i det hon gör. Hon finns även där för hjälp efter utbildningen vilket är super bra! Nu är jag taggad att börja ta emot mina nya kunder! Tusen tack! ❤️ Läs mer
  • JASMINE A

2019-09-07

JASMINE A skrev om Wishful Hair
    Gick min ombre brows utbildning hos Jasmine och det var utöver alla förväntningar! Jätte rolig utbildning väldigt givande och underbar atmosfär, man känner sig väldigt trygg med henne även efter utbildning finns hon alltid tillgänglig för alla ens frågor! ❤️ Läs mer
  • 2019-09-05

NILOFAR M skrev om Wishful Hair
    En salong utöver det vanliga, jag gjorde Ombre Brows och detta gjordes med noggrannhet och resultatet var perfekt. Fick all information jag behövde och kände mig trygg inför behandlingen. Salongen utför även andra populära behandlingar. Måste besökas :) Läs mer
  • ALICE N

ALICE N skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort ombrebryn hos Jasmine för ungefär 10 månader sen och är sååå nöjd!! Kan inte nog säga hur duktig och professionell Jasmine är, otroligt lyhörd och bryr sig ALLTID om kunden i första hand. Service på högsta nivå! Tekniken och färgerna hon använder är topp kvalitet. Rekommenderar henne till alla som vill göra ombrebryn men inte vågar, Jasmine är en gud 😍 och en riktig konstnär. Läs mer
  • KONSTANTINA S

KONSTANTINA S skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort ombrebryn hos Jasmine, det är det bästa jag har gjort!!!
    Dem ser naturliga ut och är helt fantastiska.
    Man känner sig trygg med Jasmine, och ser snabbt att hon verkligen kan sin grej!
    Jag rekommenderar henne starkt!!! Läs mer
  • BLAYENKA M

BLAYENKA M skrev om Wishful Hair
    Är så otroligt nöjd med mina Ombre bryn som utfördes utav Jasmines elev. Det märks att Jasmine är en exceptionell lärare. Hon är noggrann, tydlig och brinner verkligen för det hon gör vilket man tydligt ser att hon överfört till sina elever. Tack så mycket och fortsätt med det du gör, för du gör ett grymt jobb. Rekommenderar verkligen Wishful hair. Läs mer
  • CHLOÉ F

CHLOÉ F skrev om Wishful Hair
    Är så himla nöjd med mina ögonbryn och min Ombre bryn utbildning som jag har gått hos Jasmine! Tusen tack för allt, allt har varit perfekt!!! Läs mer
  • Kristina S

2019-01-14

Kristina S skrev om Wishful Hair
    Jasmine är bäst i det hon gör. Så duktig tjej! Låter ingen annan fixa mina bryn. Rekommenderar verkligen wishful och Jasmine! Läs mer
  • Linda B

2019-01-13

Linda B skrev om Wishful Hair
    Innan jag kom till Jasmine, googlade jag, tittade på Insta osv. för att försäkra mig om att jag fick det bästa. Det fick jag! Det är inte bara att gå till någon som gör bryn, man går till den bästa! Så är det bara. Jasmine är grymt bra på det hon gör och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Caroline T

2018-12-08

Caroline T skrev om Wishful Hair
    Jasmine är super duktigt på bryn. Rekommenderar verkligen 😍👏🏻 Läs mer
  • Caroline A

2018-12-03

Caroline A skrev om Wishful Hair
    Såååå jävla grym på sitt jobb. Vet verkligen vad hon gör, så nöjd med mina ögonbryn. Aldrig att jag går till någon annan.
    Världens goaste Jasmine 💋💋💋 Läs mer
  • 2018-11-17

Isa G skrev om Wishful Hair
    Sååå nöjd med mina ögonbryn, kan verkligen rekommendera Wishful Hair. Noggrant utfört och väldigt trevlig och professionell personal. Tack snälla Jasmine Läs mer
  • Sandra H

2018-11-15

Sandra H skrev om Wishful Hair
    Otroligt proffsigt! Både behandling samt bemötande. Man känner sig trygg och lugn under hela behandlingen. Helt klart 10 av 10! Läs mer
  • Sara A

2018-11-01

Sara A skrev om Wishful Hair
    Hårinsättning samt ombre ögonbryn. Kan inte bli bättre. Super duktig och sympatisk kvinna. Mycket nöjd. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Sepide H

2018-10-19

Sepide H skrev om Wishful Hair
    Jag är så glad att Jasmine har sin salong i Göteborg! Jag rekommenderar verkligen hennes behandlingar till ALLA. Hon är en stjärna i sitt område och jag känner mig alltid väldigt trygg i hennes händer. Jag har gjort många olika behandlingar hos henne genom åren och har rekommenderat henne till familj vänner och kollegor. Har du funderat på att göra dina ögonbryn men är orolig för behandlingen och resultatet? Ring Jasmine på Wisful Hair så tar hon hand om dig på bästs sätt! Läs mer
  • Lina A

2018-10-08

Lina A skrev om Wishful Hair
    Jasmine är verkligen expert på ögonbryn! Jag gjorde mina ombre-brows hos henne i Augusti 2017 och har precis fyllt i dem igen för andra gången. Ögonbrynen gör så himla mycket för ansiktet och därför var jag extremt noga med att gå till någon som verkligen kan sin grej. Jag var livrädd att de inte skulle bli bra men Jasmine är så himla noggrann och förstår precis vilken färg som passar en själv. Jag är SÅ glad att jag gick till henne. Jag googlade igenom alla salonger i Göteborg men hittade aldrig någon som jag tyckte verkade lika bra som Jasmine. Nu kan jag säga att jag verkligen valde helt rätt, skulle aldrig gå någon annan stans <3 Att slippa stå och måla sina bryn (som aldrig blir perfekta hur mycket man än försöker) har gjort livet så mycket enklare och Jasmine har fått mig att känna mig fin sedan den dagen. Tveka inte att gå hit om du funderar på det :) Läs mer
  • Hannah H

2018-10-08

Hannah H skrev om Wishful Hair
    Jasmine är så grymt duktig på det hon gör! Man blir alltid bemött med ett glatt leende. Man känner sig trygg och hon vet sitt jobb!
    Rekommenderas starkt! Älskar mina bryn. Bästa Jasmine ☺️🙌🏼 Läs mer
  • Funda V

2018-09-29

Funda V skrev om Wishful Hair
    Man blir alltid väl bemött av Jasmine på wishful Hair. Hon är social och tillmötesgående och intresserad av mig som kund.
    Hon är proffesionell och noggrann. Jag blir alltid lika nöjd av mina besök hos henne. Har även gjort fransar hos Mahtab på samma salong och mycket nöjd där också. Läs mer
  • Majda D

2018-09-28

Majda D skrev om Wishful Hair
    Underbara Jasmine, du räddade mina katastrofala bryn som levde sitt egna liv. Från att fylla i brynen i ca 10 år till att bara vakna upp och vara färdig i princip har sparat otroligt mycket tid för mig. Jasmine är en otroligt duktig tjej som bryr sig om sina kunder och är den mest nogranna personen jag träffat. Kände mig som en prinsessa i hennes salong❤️ Läs mer
  • Marlene A

2018-09-27

Marlene A skrev om Wishful Hair
    Världens bästa Jasmine! Om man vill tatuera sina bryn så ska man absolut välja henne. En mer noggrann tjej får man leta efter! Hon gjorde iordning en gammal misslyckad bryntatuering åt mig och jag kunde inte vara mer nöjd. I hennes händer är man trygg! ❤️🌟 Läs mer
  • Emelie J

2018-09-09

Emelie J skrev om Wishful Hair
    Har länge funderat på att göra semi permanenta ombre bryn och följt Jasmines jobb länge via instagram, och kan säga att jag är mer än nöjd utav både resultatet av mina bryn och bemötandet på salongen! Finns nog ingen som gör jobbet så utförligt och proffesionellt på det sättet som Jasmine gör det hos sig! Skulle aldrig låta någon annan röra mina bryn efter att ha varit hos Wishful hair! Supernöjd! Läs mer
  • 2018-09-06

Katarina S skrev om Wishful Hair
    Jag har gått hos Jasmine några år och trådat och färgat min bryn, och ingen har någonsin gjort det så bra. Jasmine har ett estetiskt öga som ser exakt vad varje person behöver och hon har kunskapen att verkligen genomföra det - precis det varje kund ska ha. Och hon gör det utan gifter.
    Jasmine är en av de varmaste, vänligaste men oxå driftigaste personerna jag mött. Jag känner mig otroligt ompysslad och omhändertagen när jag är hos henne, och det är oxå en stor del av upplevelsen.
    Rekommenderar varmt Wishful Hair till alla som vill ha snyggt hår eller snygga bryn! Läs mer
  • Kristina K

2018-02-23

Kristina K skrev om Wishful Hair
    Jasmine! She does sew-in hair and she does it amazingly! Sew-ins: no glue, no metal, no foreign substances in your hair, expect for a thread!) Not only will I never ever do any other hair extensions from now on but never will I ever be looking for another person to do my sew-ins. Perhaps, because of Jasmine's previous fashion designer education, she does it so very well. She is always very happy, very friendly and has such a lovely personality! I really love that every time you come to her salon, the atmosphere is very intimate and very cozy. You feel like you are coming to visit an old friend, rather than just someone who does your hair. Cannot recommend her enough!! <3 <3 <3 Läs mer
  • 2017-12-29

Bella B skrev om Wishful Hair
    Ger salongen Wishful Hair absolut högsta betyg. Genom sin extrema proffsighet, noggrannhet och lyhördhet är Jasmine på Wishful Hair helt oslagbar!!! :-D Läs mer
  • Diana S

2017-12-27

Diana S skrev om Wishful Hair
    Skulle aldrig fixa brynen hos någon annan än Jasmine! Hon är noggrann och lyhörd för hur man vill ha det. Hon är också otroligt godhjärtad och vill att man ska vara 100% nöjd, vilket man också blir! Läs mer
  • Malin H

2017-12-23

Malin H skrev om Wishful Hair
    Jasmine är superbra på bryn! Rekommenderar verkligen 😍 Läs mer
  • 2017-12-19

Susanna A skrev om Wishful Hair
    Jasmine har gjort att jag äntligen har ett tjockare o finare hår. Hon är proffsig, trevlig o otroligt noggrann. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2017-12-19

Mikaela D skrev om Wishful Hair
    Tatuerade mina ögonbryn hos underbara Jasmine och hon är helt klart den bästa!
    Supernöjd😍
    Hon är dessutom super trevlig. Rekommenderar verkligen att gå till henne om man vill få riktigt snygga bryn! Läs mer
  • Susanna I

2017-12-18

Susanna I skrev om Wishful Hair
    Flyttade till Sverige från USA i somras och behövde verkligen hitta någon som kunde ”sy” in löshår, vilket var riktigt svårt att hitta i Göteborg. Jasmine är super duktig, och hennes energi är underbar! Hon gör ett lika bra jobb som min frisör i Beverly Hills om inte bättre. Otroligt glad att jag hittade Jasmine! Läs mer
  • 2017-12-15

Rebecka A skrev om Wishful Hair
    Jasmine är verkligen bäst! Jag var jätte nervös över att tatuera mina ögonbryn, men jag fick så mycket information och fakta innan och medan jag gjorde det att jag kände mig lugn och väl förbered mentalt. Jasmine är så professionell, kunnig och hon är bäst på det hon gör. Har gått till Jasmine länge för ögonbryn och har aldrig lämnat Wishful hair missnöjd. Är supernöjd över mitt resultat och mår underbart av att vakna upp med perfekta ögonbryn varje dag. Får så mycket komplimanger för mina ögonbryn. Verkligen det bästa jag har gjort! Läs mer
  • Amanda A

2017-12-14

Amanda A skrev om Wishful Hair
    Jag var hos Jasmine och gjorde ombre bryn, det var helt klart en av dom bästa besluten jag tagit. Hon är så ordentlig och informerar så väl om allt. Jag är så fruktansvärt nöjd med mina nya fina bryn och kommer ENDAST gå till henne framöver. Så extremt duktig och trevlig, tar verkligen bra hand om sina kunder och man märker verkligen hur noggrann hon är och ser till att allt blir perfekt. Du är bäst jasmine! <3 Läs mer
  • 2017-12-14

Ebba skrev om Wishful Hair
    Både jag och min mamma har gått till Jasmine och gjort hårförlängning i ett antal år nu och vi är alltid lika nöjda! Läs mer

Louise S skrev om Wishful Hair
    Har gått hos Jasmin och satt i mitt löshår med bästa metoden som inte sliter alls på det egna i fyra år nu och det är nästan ingen som vet att jag har löshår. Hon är otroligt duktig på att göra så löshåret verkligen ”smälter” in i mitt egna. Ett proffs helt enkelt, rekommenderar henne varmt.
    Louise Läs mer

Vanessa skrev om Wishful Hair
    Jätte duktig och brinner för det dom gör!! Professionell, noga, ärliga, lyssnar och gör efter önskemål med ett alltid hållbart snyggt resultat. Läs mer
  • Dina T

2017-12-13

Dina T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde mina ögonbryn på Wishful Hair hos Jasmine. Denna fantastiska människa kan inte beskrivas med ord utan måste upplevas. Hon är extremt noggrann super professionell och otroligt trevlig.. jag kan varmt rekommendera denna underbara salong som är Göteborgs absolut bästa // Dina Läs mer

Alba T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde ombre brows hos Jasmine, blev så nöjd! Väldigt proffesionellt bemötande och helt perfekt resultat kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ilma J

2017-12-11

Ilma J skrev om Wishful Hair
    Gjort mitt löshår hoss jasmin i 2 år aldrig vart mer nöjd! Håret satt så bra och såg så naturlig ut! Kan rekommendera starkt att sätta in löshår med denna metod då det inte har slitit på mitt hår, jasmin är super duktig! Läs mer
  • Maria H

2017-12-11

Maria H skrev om Wishful Hair
    Helt suverän på bryn och skönhet i största allmänhet. Underbar person som verkligen lyssnar på dig som kund. Verkar inte spela någon roll hur snurrig och velig man än är - Jasmine har en ängels tålamod verkligen :)

Supernöjd med mina bryn och rekommenderar salongen Wishful hair som är riktigt charmig och kliniskt ren och Jasmine som bjuder på både skratt och allvarligare diskussioner :) Jag rekommenderar henne varmt till alla mina vänner som nämner att de vill få sina bryn gjorda för då vet jag att de inte kommer bli besvikna. <3 Läs mer
  • Marica K

Marica K skrev om Wishful Hair
    Jasmine är mästare på bryn, en klass för sej! Vilket fantastiskt förstaklassigt jobb hon utför samt så profissionellt med ett lugn och stabil hand
    Jag har gjort mina bryn över ett år sedean och som ser fortfarande ut som om jag gjorde dom igår!
    Marica Läs mer
  • 2017-12-05

Jasmina K skrev om Wishful Hair
    Jag gör mina bryn och varje gång blir jag lika nöjd, rekommenderar varmt denna salong. Professionellt bemötande och alltid blir jag supernöjd med resultatet. Helt klart den bästa salongen i Gbg som jag besökt! :) / Jasmina Läs mer
  • Sahar T

Sahar T skrev om Wishful Hair
    Såå mysig salong med fina människor. Gjort både hårförlängning och fransförlängning där och var mycket nöjd! Läs mer
  • Marisol L

Marisol L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt fantastisk!
    Det går bara inte att förklara henne eller hennes skicklighet med endast ord utan du måste vara en kund för att förstå hur grym hon är, men ska göra mitt bästa :
    Hon är professionell, trevlig och lyssnar verkligen på vad man vill ha och ger dig det du vill ha.
    Hon är alltid ärlig och det är svårt att hitta någon där ens ord är likgiltig med resultatet man får men det är exakt det du får av henne!
    Var lite nervös innan jag skulle till henne första gången för över 1 år sen för har hört hur folk kommer ut med fina 3D ögonbryn från andra salonger med sedan efter några månader ser det helt förstörda ut, det behöver du inte oroa dig över med Jasmines skicklighet och kompetens.
    Jag är evig tacksam att jag hittade henne för att fixa mina ögonbryn för nu vaknar jag med perfekta naturliga ögonbryn varje dag utan att behöva måla in dem. Läs mer
  • Jennifer K

Jennifer K skrev om Wishful Hair
    jag gjort mina ögonbryn här väldigt länge och är alltid lika nöjd! wishful hair är jätte noggranna och super trevliga! kan varmt rekomendera denna salong! // Jennifer kinnmark Läs mer
  • 2017-12-04

Sandra B skrev om Wishful Hair
    Jag kan varmt rekommendera att gå Jasmine på Wishful Hair. Hon är professionell och väldigt duktig. Jag är så nöjd med mina bryn <3 Läs mer
  • 2017-12-03

Ida B skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt underbar och hon fixar dom snyggaste brynen. Bästa som finns <3 Läs mer
  • Ninela V

Ninela V skrev om Wishful Hair
    Man lämnar alltid salongen supernöjd, Utseendemässigt speciellt, men även av härligt bemötande. Gått till Jasmine i några år nu och varje besök blir som en fikastund med en bra vän! Rekommenderas starkt! 🌸🌸 Läs mer
  • Hanan K

Hanan K skrev om Wishful Hair
    Jätte varmt o fint bemötande och blir lika nöjd varje gång. Kan aldrig hitta en bättre salong som har så bra kvalite och så härlig personal. Gjort hårförlängning i många år hos Jasmine nu och kan aldrig tänka mig annan frisör. Jag rekommenderar henne starkt. Hon kan sitt jobb mer än bra. Läs mer
  • Tina

Tina skrev om Wishful Hair
    Väldigt proffsigt utfört. Jasmin lyssnar verkligen på vad man säger och gör ett kanon jobb! Läs mer
  • 2017-12-02

Annette L skrev om Wishful Hair
    Mycket personligt bemötande och professionell hantering av Jasmine som jag har haft i över två år. Rekommenderar alla hennes behandlingar och inte minst hennes hårförlängningar. Läs mer
  • Senka P

2017-12-02

Senka P skrev om Wishful Hair
    Det går inte att hitta en mer proffesionell och kunnig salong i Göteborg vare sig du ska göra hårförlängning, fransar eller ögonbryn! Jasmin är helt underbar! Hon är en perfektionist och expert på allt hon gör. Vill varmt rekomendera denna salong. Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

JULIA G JULIA G tycker: