Wishful Hair

Wishful Hair

Välkommen till Wishful Hair!

Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading Ombre brows, hårförlängningar med weaving och invisible weft, trådning och färgning av bryn. Självklart erbjuder vi också utbildningar inom alla dessa behandlingar.

Vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vi har ett brinnande intresse för skönhet och därför använder vi alltid de nyaste och mest skonsamma metoderna. Vårt mål är att du ska vara helt nöjd när du lämnar salongen!

Läs vad 129 kunder tycker om Wishful Hair 2

• 2022-07-01 Spontant omdöme
    Jag är SÅ nöjd med mina bryn som Jasmine gjort! Hon är verkligen proffsig, lugn och säker. Perfekt resultat!❣️
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Det allra bästa bemötandet
    Det allra bästa resultatet av Jasmine som jag verkligen rekommenderar alla att anlita!
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Helt grym på både service och utförande av bryntatuering 👏kan varmt rekommendera Jasmine, hon är helt fantastisk🌺//Agneta
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Har gått till Jasmine i över 10 års tid. Hon är så mån om sina kunder och jag känner mig alltid hörd och trygg. Kan varmt rekommendera Wishfulhair ✨️
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Otroligt duktigt och professionell! Alltid lika trevligt bemött! Rekommenderar starkt. Hon är grym!
  • 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Kan ju verka läskigt att ”tatuera” sina bryn men hos Jasmine är man i trygga händer. Hon är SÅ proffsig, lugn och säker. Perfekt resultat!
  • 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Fantastisk bra. Alltid lika nöjd.
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Så tacksam för mina nya o fina bryn. Jasmine - du är fantastisk!
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Påfyllning av microblading, supernöjd som vanligt!
  • 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jag gjorde ombre brows hos Wishful Hair och jag är fruktansvärt nöjd med hur dom blev kunde inte önskat mig bättre bryn! Och Jasmine var helt fantastisk, lugn och sansad och förklarade allt till punkt och pricka och det lugna mig då jag var livrädd för att göra ögonbryn. Rekommenderar detta stället starkt!
  • 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jasmine är den bästa och mest kompetenta inom sitt område. Hon ger allt och man känner högsta grad av förtroende och trygghet när hon tar hand om en.
  • 2022-06-07 Spontant omdöme
    Är så glad att jag gick till Jasmine! Hon är otroligt duktig på det hon gör och så lätt att prata med. Skulle med handen på hjärtat rekommendera henne till alla.
  • 2022-06-07 Spontant omdöme
    Jasmin, vilken professionell kvinna! Jag har gjort mina bryn (ombre brows) hos henne i lite över 3 år och komplimangerna kring brynen haglar in.

Jag älskar hur professionell hon är i sitt yrke. Så utbildad och påläst och otroligt duktig på det hon gör. Jag har fått många vänner och bekanta att gå dit med samma känsla som jag har.

Proffsigt,trevligt bemötande, duktig och otroligt kompetent inom området.

Rekommenderas STARKT!
  • 2021-10-05 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera! Jasmine är så duktig och professionell, hon vet verkligen vad hon gör! Fick tips av en kompis som också går till henne och är verkligen så nöjd att jag gjort brynen :)
  • 2021-09-10 Spontant omdöme
    Jag kunde inte varit mer nöjd, hon är så duktig och professionell, hon vet precis vad hon gör med färg och form för ens ansikte. Efter att ha målat ögonbrynen själv i 16 år så slipper jag det nu för nu är dom verkligen perfekta !!
  • 2021-07-26 Spontant omdöme
    Har helt hopplös form på brynen. Tveksamt tog jag kontakt med Jasmine för att se om det går att få till något. Vill gärna ha naturlig look & absolut inte att det ska tatuerat ut.
    Jasmine har fått till ett Fantastiskt resultat, jag är Så nöjd. Enorm skillnad på hur det såg ut före & hur det ser ut nu.
    Jasmine är outstanding på det hon gör.
    Ger tryggt Jasmine mina bästa rekommendationer.
  • 2021-07-16 Spontant omdöme
    Jättenöjd redan efter första omgången av brynen! Kan varmt rekommendera Jasmine.
    2021-05-11 Spontant omdöme
    Jag är supernöjd! Har dessvärre fått ärrbildning pga en misslyckad ögonbrynsborttagning hos en annan klinik.

Bokade en konsultationstid hos Jasmine och gjorde en ren chansning. Bara detta säger väl allt - hon tog en timme av sin tid för att tråda, färga och känna innan hon tillslut sa att ja, det går att göra! Men kan rent utav säga att hon räddade mina bryn trots min ärrbildning!

Var på återbesök i fredags där vi bestämde att vi skulle vänta med återbesöket för att hon ville att det skulle läka lite till. Det om något anser jag är en seriös klinik!

Jag längtar till mitt återbesök i höst!
  • 2021-05-07 Spontant omdöme
    Supernöjd! Jasmine är så otroligt duktig på det hon gör, noggrann och professionell. Finns nog ingen som gör Ombre brows som henne.
    Rekommenderar starkt!
  • LISA S
    2021-05-07 Spontant omdöme
    Jasmine är så professionell, lyhörd och otroligt duktig på ombre brows! Lyssnar in önskemål och rekommenderar samtidigt vad som passar en själv. Jag kände mig så trygg under hela besöket och är jättenöjd!
  • 2021-04-20 Spontant omdöme
    Helt klart bäst i Göteborg på att göra Ombre Brows!
    Så noggrann och professionell!!

Tack för helt fantastiska ögonbryn!
  • 2021-03-16 Spontant omdöme
    Sååå nöjd med mina ögonbryn 😍
    Jasmine är professionell, ärlig och ödmjuk. Längtar till mitt återbesök i september.
  • 2021-03-13 Spontant omdöme
    TACK TACK TACK världens bästa Jasmine. Professionell, ödmjuk och SÅ DUKTIG. Mina bryn är helt fantastiskt snygga, aldrig varit så nöjd. Kan starkt rekommendera alla att gå till Wishful Hair om ni önskar få världens snyggaste ögonbryn ❤️
  • 2021-03-05 Spontant omdöme
    Alltså världens bästa Jasmine som räddade min bryn efter ett tidigare misslyckat ingrepp av annan klinik. Jag är så otroligt nöjd med mina bryn idag och är enormt tacksam till wishful hair som gjorde de omöjliga möjligt. Rekommenderar starkt dessa helt underbar personal!
  • 2021-03-05 Spontant omdöme
    Jag är så otroligt nöjd med mina ögonbryn! Jag skulle varmt rekommendera alla som funderar på att göra ombre browns att gå till Jasmine.
    Hon är väldigt snäll och gör så man känner sig bekväm under hela processen. Resultatet är dessutom helt fantastiskt❤️
  • 2021-03-05 Spontant omdöme
    Jasmine är så gullig och noggrann, jag är så nöjd med mina bryn!! Allt var toppen och hade gjort om det hundra gånger om
  • 2021-03-04 Spontant omdöme
    Funderar du på att göra Ombre brown, ska du absolut göra det hos Jasmine. Proffs inom det hon gör! Du får snygga ögonbryn som passar ditt ansikte och hon gör det noggrant utan att ge dig några ärrbildningar. Lätt att få kontakt om du har frågor och du får det trevligaste bemötandet man kan få. Supernöjd!
  • 2021-01-18 Spontant omdöme
    Gör ombre browns hos Jasmin som är professionell, man känner sig lugn och trygg underbehandling. Är otroligt proffsig och levererar en service i toppklass. Jag är så nöjd med mina bryn och fått så fina komplimanger.
  • 2020-12-16 Spontant omdöme
    Gjorde ombre Brows utbildningen hos Jasmine och kan inte vara nöjdare. Man märker verkligen hur mycket tid hon lägger på utbildningarna. Kvalite på allt. Jag är så glad att jag valde Jasmine som utbildare! ❤️❤️
  • 2020-11-11 Spontant omdöme
    Jag gjorde ombre brows hos sig. Jag är super nöjd! Helt fantastisk på det du gör! Man känner sig lugn när man är under behandling och trygg. Du vet vad du gör och är noggrann med att man ska vara nöjd. Har fått så fina komplimanger för mina ögonbryn! Alltid anträffbar vilket gör det ännu tryggare. 😍
  • 2020-11-10 Spontant omdöme
    Gör ombrébrows hos Jasmine och kan ingen annat än att starkt rekommendera henne. Otroligt proffsigt och nöjd med resultatet och levererar service i toppklass. Är otroligt mån om dig som kund, du är med andra ord i väldigt trygga händer.
  • 2020-10-22 Spontant omdöme
    Sen jag hitta Jasmine för några år sen så har hon alltid trådat å färgat mina bryn, å nu i somras fick jag äntligen tatuerat dem! Hon är fantastiskt duktig och professionell. Noggrann och alltid noga med att man ska komma därifrån nöjd.
    Kan men handen på hjärtat säga att hon är Göteborgs bästa! 🌹
  • Nour E
    2020-10-04 Spontant omdöme
    Riktigt grym lärare inom Ombre brows och super gullig är hon.
    Rekommenderar henne starkt om man vill göra sina ögonbryn eller utbilda sig hos.
  • 2020-10-04 Spontant omdöme
    Jag bruka sällan lämna omdöme då jag knappt hittat någon riktigt seriös lärare som lär ut rätt o följer alla riktlinjer och jobbar med samvete och inte för pengarna.
    Men nu har jag hittat henne Jasmine Bengtsson !! den bästa av dem bästa.
    Jobbar med hjärtat, samvete & otroligt lojal mot sina elever.♥️
  • 2020-09-20 Spontant omdöme
    Har gjort ombre brows hos Jasmine. Resultatet blev väldigt naturligt och jättesnyggt. Jasmine är extremt noggrann och jag rekommenderar alla som vill fixa sina bryn att gå till henne!
  • 2020-09-20 Spontant omdöme
    Super nöjd med mina bryn efter att ha gått hos Jasmin I flera år. Skulle aldrig gå till någon annan. Form och färg är hennes specialitet. Rekommenderar alltid Wishful hair när någon frågar om mina bryn.
  • 2020-09-19 Spontant omdöme
    Jag har gått hos Jasmine i flera år och gör mina bryn, kommer aldrig sluta gå till henne! Toppservice, noggrann och proffesionell med ett lugn som andas i hela salongen. Älskar att gå till Jasmine, man känner sig alltid fräsch och så snygg efteråt. Bättre än Jasmine finns inte!
  • 2020-09-08 Spontant omdöme
    Så tack, för en bra kurs fina jasmin,för att du stöttat och motiverat, men framförallt för att du trott på det man gjort och uppmuntrat .Den bästa läraren jag har haft .Jag tycker ditt sätt att arbeta med oss elever är ett väldigt effektivt sätt! man får mycket gjort på kort tid.
  • 2020-06-29 Spontant omdöme
    Sättet Jasmine använder sig av Weaving-metoden (löshår) ger det mest skonsamma och naturliga resultat jag har varit med om. Otroligt kunnig och lyhörd - nöjd med allt!
  • 2020-06-16 Spontant omdöme
    Jag fixade mina ögonbryn hos Jasmine och jag ångrar inget!!
    Det är väldigt viktigt att man går till någon kunnig inom denna branschen. Jag gick efter min magkänsla och visste att hon skulle göra ett grymt resultat. Jag kan verkligen rekommendera henne om ni är ute efter naturliga snygga ögonbryn.
  • 2020-05-15 Spontant omdöme
    Rekommenderar alla att gå till proffsiga Jasmine. Så glad över mina ombre brows💜
  • 2020-05-14 Spontant omdöme
    Gjorde mina ombre brows för lite mer än ett år sedan hos Jasmine och jag älskar dom. Brynen ser så fina ut ännu! Världens bästa, kunde inte va mer nöjd. 🙌
  • 2020-03-18 Spontant omdöme
    Mycket nöjd med mina ögonbryn.
    Jag får alltid fina komplimanger. Tack Jasmin för ditt otroligt jobb och trevligt bemötande.
  • 2019-12-16 Spontant omdöme
    Jag tyckte om utbildningen man lärde sig jättemycket. Jasmin är helt underbar som lär sina elever vad som är rätt och vad som är fel. Jag är faktiskt nöööjd med utbildningen
  • AIDA Z
    2019-12-16 Spontant omdöme
    Fick en fantastisk lärorik utbildning och massa stöd från underbara Jasmine. Äntligen en utbildning där man inte känner sig som ett frågetecken efter👌🏽
  • NINA O
    2019-12-02 Spontant omdöme
    Jag är så jäkla nöjd med mina bryn! Det är en helt ny värld för mig och vakna upp med perfekta bryn och se helt flawless ut! Haft tidigare fruktansvärda bryn där en salong gjorde men Wishfullhair rädda dom! Riktig stjärna! Värd varenda krona! Rekommenderar staaaarkt!
  • 2019-11-24 Spontant omdöme
    Jasmine är en lugn, kunnig och väldigt pedagogisk lärare. Man märker att hon brinner för sitt yrke.
    En gedigen utbildning inom tråd, färg & form av bryn.
  • 2019-11-20 Spontant omdöme
    En Av dem Bästa utbildningen jag har gått på. Jag har gått på många utbildningar inom skönhet men Jasmine är den läraren som man verkligen respektera. Hon visar verkligen sitt engangemang i vårt arbete och ge oss råd om hur vi ska bli bättre. Hon lägger verkligen tid på sina elever. Jag rekommendera verkligen Ombre brows utbildning o
    Hos Jasmine. Tummen upp 👍 👍👍
  • 2019-11-19 Spontant omdöme
    Kunde inte vara mer nöjd med min behandling av Jasmine! Så bra genom hela besöket och läkningsprocessen med information och följer upp noggrant. Bäst i stan!
  • 2019-11-18 Spontant omdöme
    Fantastiskt bra utbildning av underbara Jasmine! En riktigt lärorik utbildning med hög kvalitet. Rekommenderar starkt hennes utbildning så väl som behandlingar som hon utför ❤️