Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Wishful Hair

Wishful Hair

Haga Kyrkogatan 26, 411 23 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Wishful Hair!

Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading 3D, 6D, skuggning och Ombre brows, hårförlängningar med weaving, trådning och färgning av bryn, fransförlängning, sleek brows, vaxning, och tandblekning. Självklart erbjuder vi också traditionell klippning, hårstyling och håruppsättningar.

Vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vi har ett brinnande intresse för skönhet och därför använder vi alltid de nyaste och mest skonsamma metoderna. Vårt mål är att du ska vara helt nöjd när du lämnar salongen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om Wishful Hair

• Louise S
    Louise S skrev om Wishful Hair
    Har gått hos Jasmin och satt i mitt löshår med bästa metoden som inte sliter alls på det egna i fyra år nu och det är nästan ingen som vet att jag har löshår. Hon är otroligt duktig på att göra så löshåret verkligen ”smälter” in i mitt egna. Ett proffs helt enkelt, rekommenderar henne varmt.
    Louise Läs mer
  • Vanessa
    Vanessa skrev om Wishful Hair
    Jätte duktig och brinner för det dom gör!! Professionell, noga, ärliga, lyssnar och gör efter önskemål med ett alltid hållbart snyggt resultat. Läs mer
  • Dina T
    Dina T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde mina ögonbryn på Wishful Hair hos Jasmine. Denna fantastiska människa kan inte beskrivas med ord utan måste upplevas. Hon är extremt noggrann super professionell och otroligt trevlig.. jag kan varmt rekommendera denna underbara salong som är Göteborgs absolut bästa // Dina Läs mer
  • Alba T
    Alba T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde ombre brows hos Jasmine, blev så nöjd! Väldigt proffesionellt bemötande och helt perfekt resultat kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ilma J
    Ilma J skrev om Wishful Hair
    Gjort mitt löshår hoss jasmin i 2 år aldrig vart mer nöjd! Håret satt så bra och såg så naturlig ut! Kan rekommendera starkt att sätta in löshår med denna metod då det inte har slitit på mitt hår, jasmin är super duktig! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Wishful Hair
    Helt suverän på bryn och skönhet i största allmänhet. Underbar person som verkligen lyssnar på dig som kund. Verkar inte spela någon roll hur snurrig och velig man än är - Jasmine har en ängels tålamod verkligen :)

Supernöjd med mina bryn och rekommenderar salongen Wishful hair som är riktigt charmig och kliniskt ren och Jasmine som bjuder på både skratt och allvarligare diskussioner :) Jag rekommenderar henne varmt till alla mina vänner som nämner att de vill få sina bryn gjorda för då vet jag att de inte kommer bli besvikna. <3 Läs mer
  • Marica K
    Marica K skrev om Wishful Hair
    Jasmine är mästare på bryn, en klass för sej! Vilket fantastiskt förstaklassigt jobb hon utför samt så profissionellt med ett lugn och stabil hand
    Jag har gjort mina bryn över ett år sedean och som ser fortfarande ut som om jag gjorde dom igår!
    Marica Läs mer
  • Jasmina K
    Jasmina K skrev om Wishful Hair
    Jag gör mina bryn och varje gång blir jag lika nöjd, rekommenderar varmt denna salong. Professionellt bemötande och alltid blir jag supernöjd med resultatet. Helt klart den bästa salongen i Gbg som jag besökt! :) / Jasmina Läs mer
  • Sahar T
    Sahar T skrev om Wishful Hair
    Såå mysig salong med fina människor. Gjort både hårförlängning och fransförlängning där och var mycket nöjd! Läs mer
  • Marisol L
    Marisol L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt fantastisk!
    Det går bara inte att förklara henne eller hennes skicklighet med endast ord utan du måste vara en kund för att förstå hur grym hon är, men ska göra mitt bästa :
    Hon är professionell, trevlig och lyssnar verkligen på vad man vill ha och ger dig det du vill ha.
    Hon är alltid ärlig och det är svårt att hitta någon där ens ord är likgiltig med resultatet man får men det är exakt det du får av henne!
    Var lite nervös innan jag skulle till henne första gången för över 1 år sen för har hört hur folk kommer ut med fina 3D ögonbryn från andra salonger med sedan efter några månader ser det helt förstörda ut, det behöver du inte oroa dig över med Jasmines skicklighet och kompetens.
    Jag är evig tacksam att jag hittade henne för att fixa mina ögonbryn för nu vaknar jag med perfekta naturliga ögonbryn varje dag utan att behöva måla in dem. Läs mer
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Wishful Hair
    jag gjort mina ögonbryn här väldigt länge och är alltid lika nöjd! wishful hair är jätte noggranna och super trevliga! kan varmt rekomendera denna salong! // Jennifer kinnmark Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Wishful Hair
    Jag kan varmt rekommendera att gå Jasmine på Wishful Hair. Hon är professionell och väldigt duktig. Jag är så nöjd med mina bryn <3 Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt underbar och hon fixar dom snyggaste brynen. Bästa som finns <3 Läs mer
  • Ninela V
    Ninela V skrev om Wishful Hair
    Man lämnar alltid salongen supernöjd, Utseendemässigt speciellt, men även av härligt bemötande. Gått till Jasmine i några år nu och varje besök blir som en fikastund med en bra vän! Rekommenderas starkt! 🌸🌸 Läs mer
  • Hanan K
    Hanan K skrev om Wishful Hair
    Jätte varmt o fint bemötande och blir lika nöjd varje gång. Kan aldrig hitta en bättre salong som har så bra kvalite och så härlig personal. Gjort hårförlängning i många år hos Jasmine nu och kan aldrig tänka mig annan frisör. Jag rekommenderar henne starkt. Hon kan sitt jobb mer än bra. Läs mer
  • Tina
    Tina skrev om Wishful Hair
    Väldigt proffsigt utfört. Jasmin lyssnar verkligen på vad man säger och gör ett kanon jobb! Läs mer
  • Annette L
    Annette L skrev om Wishful Hair
    Mycket personligt bemötande och professionell hantering av Jasmine som jag har haft i över två år. Rekommenderar alla hennes behandlingar och inte minst hennes hårförlängningar. Läs mer
  • Senka P
    Senka P skrev om Wishful Hair
    Det går inte att hitta en mer proffesionell och kunnig salong i Göteborg vare sig du ska göra hårförlängning, fransar eller ögonbryn! Jasmin är helt underbar! Hon är en perfektionist och expert på allt hon gör. Vill varmt rekomendera denna salong. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är den mest noggranaste pedantiska ögonbryns tatueraren i hela västra götalnad! Hon är en klass för sej som ingen annan kan uppnå! Vilket jobb hon gör och resultatet: HELT AMAZING!! Har aldrig varit så nöjd så som jag är när jag lämnar Jasmine och Wishful hair! Bästa och varmt bemötande rekommenderar henne till dom som bara vill ha det bästa, ( och vem vill inte ha det bästa)
    Kiki Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt proffsig personal. Har gått på salongen ett par år och gjort ögonbrynen. Alltid lika nöjd! Kan garanterat säga att bättre ställe finns inte i Göteborg. Här snackar vi professionalitet på hög nivå. Läs mer
  • Julia T
    Julia T skrev om Wishful Hair
    Supermysig salong med supertrevlig personal! Grymt bemötande från första stund, lyssnar och tar in kundens önskemål! :) gjort både hår, fransar och bryn och kan starkt rekommendera alla behandlingar! Vart jättenöjd varje gång och fått massvis av komplimanger! Läs mer
  • Lova-tova H
    Lova-tova H skrev om Wishful Hair
    Alltid lika trevligt att komma in i salongen. Går alltid därifrån supernöjd med min klippning. Jasmine är topp! Läs mer
  • Noelle A
    Noelle A skrev om Wishful Hair
    Mitt självklara val när det kommer till hårförlängning. Jag har besökt många salonger men ingen har levererat så hög kvalité och god service som wishful hair. Läs mer
  • Clara J
    Clara J skrev om Wishful Hair
    Den absolut bästa salongen i Göteborg! Otroligt kunnig och proffesionell personal som alltid ger bra vägledning så man får det resultatet som passar dig bäst. Har fixat både fransar och ögonbryn hos Jasmine och skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Donya N
    Donya N skrev om Wishful Hair
    Jasmine är utan tvekan den mest professionella kvinnan jag möt. Jag hade gamla tatuerade ögonbryn som hade blekts och såg hemska ut. Hon hjälpte mig att fixa till de, nu kan jag äntligen lämna hemmet utan att behöva tänka på att fylla i bryna med penna varje dag. Hon är otroligt duktig på det hon gör och är verkligen mån om sina kunder.
    Professionalism är något hon lever upp till!! Läs mer
  • Lillan A
    Lillan A skrev om Wishful Hair
    Jasmine har tatuerat mina bryn med ombre metoden. Jasmine är den mest professionella kvinna jag har mött.. tar god tid så du får dom perfekta brynen. Mitt liv blev enklare och smidigare att vakna upp med dom perfekta brynen varje morgon. Det sparar inte bara mig tid utan att aldrig mer behöva oroa mig när jag är på stranden eller jobbet så är brynen alltid perfekta. Det finns ingen jag skulle låta fixa mina bryn förutom Jasmine på wishful hair ❤ Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Wishful Hair
    Mycket bra bemötande och professionell behandling. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Tina T
    Tina T skrev om Wishful Hair
    Det är en sådan härlig upplevelse varje gång man till Wishful hair går.
    Ut kommer man vackrare och tio gånger bättre mår.
    Trådar mina ögonbryn varje gång,
    Jasmine är bäst och har en sådan fin salong.
    Till Wishful hair kommer jag fortsätta gå.
    Varför? Bara gå dit, så kommer du också förstå Läs mer
  • Arezo B
    Arezo B skrev om Wishful Hair
    Proffesionellt bemötande och väldigt duktig på sitt jobb, tummen upp. Läs mer
  • Jenna N
    Jenna N skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt bemötande, omhändertagande och professionellt kunniga inom skönhet. Läs mer
  • Lucy G
    Lucy G skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt med 3D bryn som är helt perfekta Läs mer
  • Jale K
    Jale K skrev om Wishful Hair
    Jättebra salong och bra service, gör alltid ett bra jobb och rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Bahar D
    Bahar D skrev om Wishful Hair
    Fantastisk service av Jasmine Bengtsson! Läs mer
  • Jill J
    Jill J skrev om Wishful Hair
    En sån proffsig upplevelse med ett otroligt resultat. Jasmin är super noggran / Jill Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Wishful Hair
    Jag är så otroligt nöjd med allt, från början till slut. Helt fantastiskt bemötande, skickligt och noggranny utförande, perfekt eftervårdsrådgivning. Ja, verkligen kvalité hela vägen! Läs mer
  • Josipa S
    Josipa S skrev om Wishful Hair
    Personalen brinner för det dom gör.
    Jag har gjort mina ögonbryn, trådning, tandblekning mm, alltid lika nöjd!
    Har varit kund i många år.
    Dom uppfyller mina förväntningar varje gång.
    Rekommenderas verkligen!
    ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Läs mer
  • Fafi E
    Fafi E skrev om Wishful Hair
    Bästa tjejen som kam allt om bryn lyhörd och vill kundens bästa. Jag älskar jasmins jobb!!!! Bäst i sverige❤❤❤❤❤ Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Wishful Hair
    Ett sånt varmt och gulligt bemötande av Jasmine på Wishful hair och ett riktigt professionellt hantverk på mina före detta icke existerande bryn. Supernöjd! Rekommenderar detta till alla! Läs mer
  • Carolin W
    Carolin W skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort extensions flera gånger, samt fixat ögonbryn och ögonfrögonfransarna. Har blivit så otroligt nöjd varje gång. Personalen är så duktiga på det de gör, väldigt professionella och man får det bästa tänkbara bemötandet. Wishfull hair är den bästa salongen i Göteborg! Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Wishful Hair
    Jättetrevlig, superkunnig, profissionell, helgrym! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Wishful Hair
    Enastående! Har gjort hårförlängning hos Jasmine i flera år. Fantastiskt bemötande och resultat. Riktigt proffsig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elida A
    Elida A skrev om Wishful Hair
    Jag har gjort mitt år här i flera år och är så nöjd. Hon har alltid svarat och varit tillmötesgående 😍 när jag hade satt in mitt hår så ville jag ändra löshåret raderna detta gjorde hon direkt och tog inget extra betalt. Hon finns verkligen för en efter behandling hos henne också och tar ansvar för det arbetet hon utför. Älskar detta stället och rekommenderar det starkt till nya kunde Läs mer
  • Bianca D
    Bianca D skrev om Wishful Hair
    Jasmin är i särklass den duktigaste i Göteborgsregionen på hårförlängning. Metoden i kombination med hennes noggranhet ger super resultat.
    Jag gjorde hårförlängning under en period då mitt hår var plattångskadat och jag dessutom hade skolbal. Resultatet var så naturligt att jag fortsatte under en halvårsperiod. Detta gjorde att min egen kvalite på håret blev mycket bättre då jag slapp att hålla på att fixa det hela tiden. Jag sov med fläta/flätor, kammade med speciell hårborste och lockade/plattade bara vid enstaka tillfällen. Jasmin gav bra info och tips på hur man bäst sköter sitt hår med eller utan hårförlängning. Jag är supernöjd och Jasmin är superproffsig. Läs mer
  • Helena A
    Helena A skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt arbete. Jasmine är oerhört proffesionell, duktig och jättetrevlig. Läs mer

Haga Kyrkogatan 26, 411 23 Göteborg