Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Wishful Hair

Wishful Hair

Haga Kyrkogatan 26, 411 23 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Wishful Hair!

Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading 3D, 6D, skuggning och Ombre brows, hårförlängningar med weaving, trådning och färgning av bryn, fransförlängning, sleek brows, vaxning, och tandblekning. Självklart erbjuder vi också traditionell klippning, hårstyling och håruppsättningar.

Vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vi har ett brinnande intresse för skönhet och därför använder vi alltid de nyaste och mest skonsamma metoderna. Vårt mål är att du ska vara helt nöjd när du lämnar salongen!
Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Wishful Hair

• Caroline T
    Caroline T skrev om Wishful Hair
    Jasmine är super duktigt på bryn. Rekommenderar verkligen 😍👏🏻 Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Wishful Hair
    Såååå jävla grym på sitt jobb. Vet verkligen vad hon gör, så nöjd med mina ögonbryn. Aldrig att jag går till någon annan.
    Världens goaste Jasmine 💋💋💋 Läs mer
  • Isa G skrev om Wishful Hair
    Sååå nöjd med mina ögonbryn, kan verkligen rekommendera Wishful Hair. Noggrant utfört och väldigt trevlig och professionell personal. Tack snälla Jasmine Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Wishful Hair
    Otroligt proffsigt! Både behandling samt bemötande. Man känner sig trygg och lugn under hela behandlingen. Helt klart 10 av 10! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Wishful Hair
    Hårinsättning samt ombre ögonbryn. Kan inte bli bättre. Super duktig och sympatisk kvinna. Mycket nöjd. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Sepide H
    Sepide H skrev om Wishful Hair
    Jag är så glad att Jasmine har sin salong i Göteborg! Jag rekommenderar verkligen hennes behandlingar till ALLA. Hon är en stjärna i sitt område och jag känner mig alltid väldigt trygg i hennes händer. Jag har gjort många olika behandlingar hos henne genom åren och har rekommenderat henne till familj vänner och kollegor. Har du funderat på att göra dina ögonbryn men är orolig för behandlingen och resultatet? Ring Jasmine på Wisful Hair så tar hon hand om dig på bästs sätt! Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om Wishful Hair
    Jasmine är verkligen expert på ögonbryn! Jag gjorde mina ombre-brows hos henne i Augusti 2017 och har precis fyllt i dem igen för andra gången. Ögonbrynen gör så himla mycket för ansiktet och därför var jag extremt noga med att gå till någon som verkligen kan sin grej. Jag var livrädd att de inte skulle bli bra men Jasmine är så himla noggrann och förstår precis vilken färg som passar en själv. Jag är SÅ glad att jag gick till henne. Jag googlade igenom alla salonger i Göteborg men hittade aldrig någon som jag tyckte verkade lika bra som Jasmine. Nu kan jag säga att jag verkligen valde helt rätt, skulle aldrig gå någon annan stans <3 Att slippa stå och måla sina bryn (som aldrig blir perfekta hur mycket man än försöker) har gjort livet så mycket enklare och Jasmine har fått mig att känna mig fin sedan den dagen. Tveka inte att gå hit om du funderar på det :) Läs mer
  • Hannah H
    Hannah H skrev om Wishful Hair
    Jasmine är så grymt duktig på det hon gör! Man blir alltid bemött med ett glatt leende. Man känner sig trygg och hon vet sitt jobb!
    Rekommenderas starkt! Älskar mina bryn. Bästa Jasmine ☺️🙌🏼 Läs mer
  • Funda V
    Funda V skrev om Wishful Hair
    Man blir alltid väl bemött av Jasmine på wishful Hair. Hon är social och tillmötesgående och intresserad av mig som kund.
    Hon är proffesionell och noggrann. Jag blir alltid lika nöjd av mina besök hos henne. Har även gjort fransar hos Mahtab på samma salong och mycket nöjd där också. Läs mer
  • Majda D
    Majda D skrev om Wishful Hair
    Underbara Jasmine, du räddade mina katastrofala bryn som levde sitt egna liv. Från att fylla i brynen i ca 10 år till att bara vakna upp och vara färdig i princip har sparat otroligt mycket tid för mig. Jasmine är en otroligt duktig tjej som bryr sig om sina kunder och är den mest nogranna personen jag träffat. Kände mig som en prinsessa i hennes salong❤️ Läs mer
  • Marlene A
    Marlene A skrev om Wishful Hair
    Världens bästa Jasmine! Om man vill tatuera sina bryn så ska man absolut välja henne. En mer noggrann tjej får man leta efter! Hon gjorde iordning en gammal misslyckad bryntatuering åt mig och jag kunde inte vara mer nöjd. I hennes händer är man trygg! ❤️🌟 Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Wishful Hair
    Har länge funderat på att göra semi permanenta ombre bryn och följt Jasmines jobb länge via instagram, och kan säga att jag är mer än nöjd utav både resultatet av mina bryn och bemötandet på salongen! Finns nog ingen som gör jobbet så utförligt och proffesionellt på det sättet som Jasmine gör det hos sig! Skulle aldrig låta någon annan röra mina bryn efter att ha varit hos Wishful hair! Supernöjd! Läs mer
  • Katarina S skrev om Wishful Hair
    Jag har gått hos Jasmine några år och trådat och färgat min bryn, och ingen har någonsin gjort det så bra. Jasmine har ett estetiskt öga som ser exakt vad varje person behöver och hon har kunskapen att verkligen genomföra det - precis det varje kund ska ha. Och hon gör det utan gifter.
    Jasmine är en av de varmaste, vänligaste men oxå driftigaste personerna jag mött. Jag känner mig otroligt ompysslad och omhändertagen när jag är hos henne, och det är oxå en stor del av upplevelsen.
    Rekommenderar varmt Wishful Hair till alla som vill ha snyggt hår eller snygga bryn! Läs mer
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Wishful Hair
    Jasmine! She does sew-in hair and she does it amazingly! Sew-ins: no glue, no metal, no foreign substances in your hair, expect for a thread!) Not only will I never ever do any other hair extensions from now on but never will I ever be looking for another person to do my sew-ins. Perhaps, because of Jasmine's previous fashion designer education, she does it so very well. She is always very happy, very friendly and has such a lovely personality! I really love that every time you come to her salon, the atmosphere is very intimate and very cozy. You feel like you are coming to visit an old friend, rather than just someone who does your hair. Cannot recommend her enough!! <3 <3 <3 Läs mer
  • Bella B skrev om Wishful Hair
    Ger salongen Wishful Hair absolut högsta betyg. Genom sin extrema proffsighet, noggrannhet och lyhördhet är Jasmine på Wishful Hair helt oslagbar!!! :-D Läs mer
  • Diana S
    Diana S skrev om Wishful Hair
    Skulle aldrig fixa brynen hos någon annan än Jasmine! Hon är noggrann och lyhörd för hur man vill ha det. Hon är också otroligt godhjärtad och vill att man ska vara 100% nöjd, vilket man också blir! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Wishful Hair
    Jasmine är superbra på bryn! Rekommenderar verkligen 😍 Läs mer
  • Susanna A skrev om Wishful Hair
    Jasmine har gjort att jag äntligen har ett tjockare o finare hår. Hon är proffsig, trevlig o otroligt noggrann. Rekommenderas!! Läs mer
  • Mikaela D skrev om Wishful Hair
    Tatuerade mina ögonbryn hos underbara Jasmine och hon är helt klart den bästa!
    Supernöjd😍
    Hon är dessutom super trevlig. Rekommenderar verkligen att gå till henne om man vill få riktigt snygga bryn! Läs mer
  • Susanna I
    Susanna I skrev om Wishful Hair
    Flyttade till Sverige från USA i somras och behövde verkligen hitta någon som kunde ”sy” in löshår, vilket var riktigt svårt att hitta i Göteborg. Jasmine är super duktig, och hennes energi är underbar! Hon gör ett lika bra jobb som min frisör i Beverly Hills om inte bättre. Otroligt glad att jag hittade Jasmine! Läs mer
  • Rebecka A skrev om Wishful Hair
    Jasmine är verkligen bäst! Jag var jätte nervös över att tatuera mina ögonbryn, men jag fick så mycket information och fakta innan och medan jag gjorde det att jag kände mig lugn och väl förbered mentalt. Jasmine är så professionell, kunnig och hon är bäst på det hon gör. Har gått till Jasmine länge för ögonbryn och har aldrig lämnat Wishful hair missnöjd. Är supernöjd över mitt resultat och mår underbart av att vakna upp med perfekta ögonbryn varje dag. Får så mycket komplimanger för mina ögonbryn. Verkligen det bästa jag har gjort! Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Wishful Hair
    Jag var hos Jasmine och gjorde ombre bryn, det var helt klart en av dom bästa besluten jag tagit. Hon är så ordentlig och informerar så väl om allt. Jag är så fruktansvärt nöjd med mina nya fina bryn och kommer ENDAST gå till henne framöver. Så extremt duktig och trevlig, tar verkligen bra hand om sina kunder och man märker verkligen hur noggrann hon är och ser till att allt blir perfekt. Du är bäst jasmine! <3 Läs mer
  • Ebba skrev om Wishful Hair
    Både jag och min mamma har gått till Jasmine och gjort hårförlängning i ett antal år nu och vi är alltid lika nöjda! Läs mer
  • Louise S skrev om Wishful Hair
    Har gått hos Jasmin och satt i mitt löshår med bästa metoden som inte sliter alls på det egna i fyra år nu och det är nästan ingen som vet att jag har löshår. Hon är otroligt duktig på att göra så löshåret verkligen ”smälter” in i mitt egna. Ett proffs helt enkelt, rekommenderar henne varmt.
    Louise Läs mer
  • Vanessa skrev om Wishful Hair
    Jätte duktig och brinner för det dom gör!! Professionell, noga, ärliga, lyssnar och gör efter önskemål med ett alltid hållbart snyggt resultat. Läs mer
  • Dina T
    Dina T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde mina ögonbryn på Wishful Hair hos Jasmine. Denna fantastiska människa kan inte beskrivas med ord utan måste upplevas. Hon är extremt noggrann super professionell och otroligt trevlig.. jag kan varmt rekommendera denna underbara salong som är Göteborgs absolut bästa // Dina Läs mer
  • Alba T skrev om Wishful Hair
    Jag gjorde ombre brows hos Jasmine, blev så nöjd! Väldigt proffesionellt bemötande och helt perfekt resultat kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ilma J
    Ilma J skrev om Wishful Hair
    Gjort mitt löshår hoss jasmin i 2 år aldrig vart mer nöjd! Håret satt så bra och såg så naturlig ut! Kan rekommendera starkt att sätta in löshår med denna metod då det inte har slitit på mitt hår, jasmin är super duktig! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Wishful Hair
    Helt suverän på bryn och skönhet i största allmänhet. Underbar person som verkligen lyssnar på dig som kund. Verkar inte spela någon roll hur snurrig och velig man än är - Jasmine har en ängels tålamod verkligen :)

Supernöjd med mina bryn och rekommenderar salongen Wishful hair som är riktigt charmig och kliniskt ren och Jasmine som bjuder på både skratt och allvarligare diskussioner :) Jag rekommenderar henne varmt till alla mina vänner som nämner att de vill få sina bryn gjorda för då vet jag att de inte kommer bli besvikna. <3 Läs mer
  • Marica K
    Marica K skrev om Wishful Hair
    Jasmine är mästare på bryn, en klass för sej! Vilket fantastiskt förstaklassigt jobb hon utför samt så profissionellt med ett lugn och stabil hand
    Jag har gjort mina bryn över ett år sedean och som ser fortfarande ut som om jag gjorde dom igår!
    Marica Läs mer
  • Jasmina K skrev om Wishful Hair
    Jag gör mina bryn och varje gång blir jag lika nöjd, rekommenderar varmt denna salong. Professionellt bemötande och alltid blir jag supernöjd med resultatet. Helt klart den bästa salongen i Gbg som jag besökt! :) / Jasmina Läs mer
  • Sahar T
    Sahar T skrev om Wishful Hair
    Såå mysig salong med fina människor. Gjort både hårförlängning och fransförlängning där och var mycket nöjd! Läs mer
  • Marisol L
    Marisol L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt fantastisk!
    Det går bara inte att förklara henne eller hennes skicklighet med endast ord utan du måste vara en kund för att förstå hur grym hon är, men ska göra mitt bästa :
    Hon är professionell, trevlig och lyssnar verkligen på vad man vill ha och ger dig det du vill ha.
    Hon är alltid ärlig och det är svårt att hitta någon där ens ord är likgiltig med resultatet man får men det är exakt det du får av henne!
    Var lite nervös innan jag skulle till henne första gången för över 1 år sen för har hört hur folk kommer ut med fina 3D ögonbryn från andra salonger med sedan efter några månader ser det helt förstörda ut, det behöver du inte oroa dig över med Jasmines skicklighet och kompetens.
    Jag är evig tacksam att jag hittade henne för att fixa mina ögonbryn för nu vaknar jag med perfekta naturliga ögonbryn varje dag utan att behöva måla in dem. Läs mer
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Wishful Hair
    jag gjort mina ögonbryn här väldigt länge och är alltid lika nöjd! wishful hair är jätte noggranna och super trevliga! kan varmt rekomendera denna salong! // Jennifer kinnmark Läs mer
  • Sandra B skrev om Wishful Hair
    Jag kan varmt rekommendera att gå Jasmine på Wishful Hair. Hon är professionell och väldigt duktig. Jag är så nöjd med mina bryn <3 Läs mer
  • Ida B skrev om Wishful Hair
    Jasmine är helt underbar och hon fixar dom snyggaste brynen. Bästa som finns <3 Läs mer
  • Ninela V
    Ninela V skrev om Wishful Hair
    Man lämnar alltid salongen supernöjd, Utseendemässigt speciellt, men även av härligt bemötande. Gått till Jasmine i några år nu och varje besök blir som en fikastund med en bra vän! Rekommenderas starkt! 🌸🌸 Läs mer
  • Hanan K
    Hanan K skrev om Wishful Hair
    Jätte varmt o fint bemötande och blir lika nöjd varje gång. Kan aldrig hitta en bättre salong som har så bra kvalite och så härlig personal. Gjort hårförlängning i många år hos Jasmine nu och kan aldrig tänka mig annan frisör. Jag rekommenderar henne starkt. Hon kan sitt jobb mer än bra. Läs mer
  • Tina
    Tina skrev om Wishful Hair
    Väldigt proffsigt utfört. Jasmin lyssnar verkligen på vad man säger och gör ett kanon jobb! Läs mer
  • Annette L skrev om Wishful Hair
    Mycket personligt bemötande och professionell hantering av Jasmine som jag har haft i över två år. Rekommenderar alla hennes behandlingar och inte minst hennes hårförlängningar. Läs mer
  • Senka P
    Senka P skrev om Wishful Hair
    Det går inte att hitta en mer proffesionell och kunnig salong i Göteborg vare sig du ska göra hårförlängning, fransar eller ögonbryn! Jasmin är helt underbar! Hon är en perfektionist och expert på allt hon gör. Vill varmt rekomendera denna salong. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Wishful Hair
    Jasmine är den mest noggranaste pedantiska ögonbryns tatueraren i hela västra götalnad! Hon är en klass för sej som ingen annan kan uppnå! Vilket jobb hon gör och resultatet: HELT AMAZING!! Har aldrig varit så nöjd så som jag är när jag lämnar Jasmine och Wishful hair! Bästa och varmt bemötande rekommenderar henne till dom som bara vill ha det bästa, ( och vem vill inte ha det bästa)
    Kiki Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Wishful Hair
    Fantastiskt proffsig personal. Har gått på salongen ett par år och gjort ögonbrynen. Alltid lika nöjd! Kan garanterat säga att bättre ställe finns inte i Göteborg. Här snackar vi professionalitet på hög nivå. Läs mer
  • Julia T skrev om Wishful Hair
    Supermysig salong med supertrevlig personal! Grymt bemötande från första stund, lyssnar och tar in kundens önskemål! :) gjort både hår, fransar och bryn och kan starkt rekommendera alla behandlingar! Vart jättenöjd varje gång och fått massvis av komplimanger! Läs mer
  • Lova-tova H
    Lova-tova H skrev om Wishful Hair
    Alltid lika trevligt att komma in i salongen. Går alltid därifrån supernöjd med min klippning. Jasmine är topp! Läs mer
  • Noelle A
    Noelle A skrev om Wishful Hair
    Mitt självklara val när det kommer till hårförlängning. Jag har besökt många salonger men ingen har levererat så hög kvalité och god service som wishful hair. Läs mer
  • Clara J
    Clara J skrev om Wishful Hair
    Den absolut bästa salongen i Göteborg! Otroligt kunnig och proffesionell personal som alltid ger bra vägledning så man får det resultatet som passar dig bäst. Har fixat både fransar och ögonbryn hos Jasmine och skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Donya N skrev om Wishful Hair
    Jasmine är utan tvekan den mest professionella kvinnan jag möt. Jag hade gamla tatuerade ögonbryn som hade blekts och såg hemska ut. Hon hjälpte mig att fixa till de, nu kan jag äntligen lämna hemmet utan att behöva tänka på att fylla i bryna med penna varje dag. Hon är otroligt duktig på det hon gör och är verkligen mån om sina kunder.
    Professionalism är något hon lever upp till!! Läs mer
  • Lillan A
    Lillan A skrev om Wishful Hair
    Jasmine har tatuerat mina bryn med ombre metoden. Jasmine är den mest professionella kvinna jag har mött.. tar god tid så du får dom perfekta brynen. Mitt liv blev enklare och smidigare att vakna upp med dom perfekta brynen varje morgon. Det sparar inte bara mig tid utan att aldrig mer behöva oroa mig när jag är på stranden eller jobbet så är brynen alltid perfekta. Det finns ingen jag skulle låta fixa mina bryn förutom Jasmine på wishful hair ❤ Läs mer
  • Katarina L skrev om Wishful Hair
    Mycket bra bemötande och professionell behandling. Jag är helnöjd. Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG