Wishful Hair

Wishful Hair

www.wishfulhair.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till Wishful Hair! Vi är en skönhetssalong i Göteborg som erbjuder en rad olika behandlingar. Vi är specialiserade på Microblading Ombre brows, hårförlängningar med weaving och invisible weft, trådning och färgning av bryn. Självklart erbjuder vi också utbildningar inom alla dessa behandlingar. Vi anpassar oss alltid...

154 omdömen om Wishful Hair

Sedan starten hos Reco 2017

Catia B
Skrev om Wishful Hair

Så himla nöjd med mina bryn!! Jasmine gör ett toppen jobb och är super professionell.. Rekommenderar starkt att gå till henne! 😍

Hanine A
Skrev om Wishful Hair

Jasmine är så lyhörd och ärlig. Väldigt samarbetsvillig när det gäller boka tider. Rekommenderar verkligen

Vivian Olivia V
Skrev om Wishful Hair

Jag är återkommande kund hos Jasmine sedan 2019. Hon är helt enkelt otrolig och resultaten blir fantastiska! Jag har rekommenderat Jasmine till flera av mina väninnor och alla håller med mig. 10/10 utan tvekan :)

Ida C
Skrev om Wishful Hair

Alltid lika nöjd hos Jasmine så duktig!

Gabriella M
Skrev om Wishful Hair

Är otroligt kräsen när det gäller mina bryn. Men Jasmin har verkligen känsla för ögonbryn och jag är alltid lika nöjd! Perfektion! Rekommenderar!!!

Fatma A

Came all the Way from Copenhagen for wishfull ombre brows. Was worth the trip🌸💜

Dijana S
Skrev om Wishful Hair

Otroligt duktig på det hon gör! Jag är tacksam att ha fått rekommendationen att fixa brynen hos henne, nu har jag alltid perfekta bryn. Hon är ärlig, lyhörd och omtänksam. 🥰Rekommenderar henne starkt! 🌟

Dorin Z
Skrev om Wishful Hair

Jasmine är väldigt professionell och kunnig inom sitt område, lyhörd och lyssnar in, noggrann och tar sig tiden för alla frågor och funderingar som man har. Hon tar sig dessutom tiden efter behandlingen för att kolla upp hur läkningen går och svarar alltid snabbt om man har frågor eller funderingar. Rekommenderar starkt.

Emelie T
Skrev om Wishful Hair

Alltid lika nöjd efter mitt besök med mina ombre brows! Gått hos Jasmine i många år nu och är otroligt nöjd varenda gång. Rekommenderar !

Heidi J
Skrev om Wishful Hair

Fantastisk lyhörd utövare.. Dessutom duktig.Blev supernöjd. Har fått många komplimanger för snygga bryn

Zahraa S
Skrev om Wishful Hair

Är så himla nöjd!! Jätte Professionell, så himla trevligt kände mig så välkommen. Är så nöjd av resultatet av mina ögonbryn. Rekommenderar henne starkt :))

Amanda L
Skrev om Wishful Hair

Gjort mina ögonbryn hos Jasmine sedan några år tillbaka och alltid fått fantastiska resultat! Aldrig några problem, hon är noggrann och lyhörd. Har man några frågor så svarar hon snabbt med tips och råd. Resultaten är verkligen outstanding! Skulle inte låta någon annan röra mina ögonbryn, she’s the one!

Nahrin K
Skrev om Wishful Hair

Att få komma till Jasmine och få en gammal tatuering omgjord till dem perfekta ögonbrynen är det bästa jag har gjort, hon är så trevlig, grymt bemötande, så flexibel, ärlig och framförallt så professionell Rekommenderar Jasmine till 1000 %

Jojo P
Skrev om Wishful Hair

Väldigt proffesionellt bemötande! Jag har varit på flera ställen tidigare men Jasmine är MYCKET unik och duktig!! Väldigt noggrann och ser till att kunden blir nöjd innan hon börjar behandlingen. Fin och avkopplande lokal och servicen är 200%

Dilan G
Skrev om Wishful Hair

Super super nöjd med mina bryn, går inte att beskriva det! Har fått så många komplimanger för de! Rekommenderar Jasmine 11110%, bra bemötande, noggrann och professionell! Älskaar mina bryyyn! ❤️❤️❤️

Elin M
Skrev om Wishful Hair

Alltid lika nöjd efter ett besök! Så professionellt och snyggt genomförande. Jasmine är en stjärna!

Alicia K
Skrev om Wishful Hair

Jasmine är flexibel när det gäller tidsbokning, får dig att känna dig trygg under behandlingen, är noggrann i sitt arbete och är alltid trevlig i sitt bemötande! Är så nöjd med resultatet, vilket jag blivit varje gång och därför jag går tillbaka gång på gång :)

Sofia B
Skrev om Wishful Hair

Mina ögonbryn blir så fina. Noggrant gjort, fin färg och fin uppföljning. Rekommenderar starkt att gå hit om du ska fixa dina ögonbryn!

Helina T
Skrev om Wishful Hair

Bäst i stan! Jag har varit både elev och kund hos Jasmine hon är noggrann, påläst och professionel i allt hon gör. Ingen annan än Jasmine skulle få röra mina ögonbryn. jag måste säga att hon inte bara är bäst på det hon gör, hon är även en är en varm, ödmjuk och sympatisk person. Investera i ett par snygga ögonbryn. Boka din tid hos Jasmine. Jag kan varmt rekommendera henna I alla lägen!

PARI M
Skrev om Wishful Hair

Väldigt duktig och professionell. Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen. Kan starkt rekommendera

MARIE L
Skrev om Wishful Hair

Den mest professionella inom detta område! Extremt noggrann och har koll på alla detaljer. Är man minsta osäker så blir man trygg så fort man träffat Jasmine, hon är lyhörd och påläst vilket gör att man får förtroende för henne. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill göra bryn eller som funderar och vill gå på en konsultation!

MARIA J
Skrev om Wishful Hair

Från det att jag satte min fot på jasmins salong för att få ett par ombre ögonbryn så har jag känt mig trygg. Trygg med att Jasmin skapar mina ögonbryn som om dom vore hennes egna. Och wow, resultatet blev så mycket bättre än jag kunde ana, jag känner mig som en helt ny kvinna och ingen annan än Jasmin kommer få röra mina ögonbryn. Salongen är ljus, fräsch och det känns välkomnande. Jag rekommenderar wishful hair alla dagar i veckan.

LISA R
Skrev om Wishful Hair

Perfekt! Vänlig, tillmötesgående och nogrann. Du behöver inte oroa dig så länge Jasmine Bengtsson har hand om dina bryn. Hon ger det där lilla extra, tar hand om dig om du är lite rädd och försöker arbeta med dig. Hon använder också bra produkter. Har varit hos henne cirka 5 gånger nu totalt över ett par års tid. Ångrar verkligen inte beslutet! Mina ögonbryn ser perfekta ut varje dag och jag känner inget behov av att sminka mig längre.

MARI N
Skrev om Wishful Hair

Blir alltid lika nöjd med mina bryn hos Jasmine. Hon är den enda jag litar på när det kommer till bryn. Proffesionellt bemötande, lyhörd och lugn. Riktigt bra service!

Raquel D
Skrev om Wishful Hair

Väldigt fint omhändertagande och bemötande av Jasmine. Hon är trevlig och positiv, jobbar lugnt och metodiskt samt förklara allt in i minsta detalj. Rekommenderar varmt. 👍🏾👌🏾🫶🏾

Jasmina K
Skrev om Wishful Hair

Alltid lika nöjd och superbra service från vackra Jasmine! Hennes händer gör magi!!! :)

LOVISA H
Skrev om Wishful Hair

Jag är SÅ nöjd med mina bryn som Jasmine gjort! Hon är verkligen proffsig, lugn och säker. Perfekt resultat!❣️

Ulla G
Skrev om Wishful Hair

Det allra bästa bemötandet Det allra bästa resultatet av Jasmine som jag verkligen rekommenderar alla att anlita!

Agneta G
Skrev om Wishful Hair

Helt grym på både service och utförande av bryntatuering 👏kan varmt rekommendera Jasmine, hon är helt fantastisk🌺//Agneta

Elida A
Skrev om Wishful Hair

Har gått till Jasmine i över 10 års tid. Hon är så mån om sina kunder och jag känner mig alltid hörd och trygg. Kan varmt rekommendera Wishfulhair ✨️

Naima S
Skrev om Wishful Hair

Otroligt duktigt och professionell! Alltid lika trevligt bemött! Rekommenderar starkt. Hon är grym!

Jessica M
Skrev om Wishful Hair

Kan ju verka läskigt att ”tatuera” sina bryn men hos Jasmine är man i trygga händer. Hon är SÅ proffsig, lugn och säker. Perfekt resultat!

Sandra N
Skrev om Wishful Hair

Fantastisk bra. Alltid lika nöjd.

Johanna B
Skrev om Wishful Hair

Så tacksam för mina nya o fina bryn. Jasmine - du är fantastisk!

Nova P
Skrev om Wishful Hair

Påfyllning av microblading, supernöjd som vanligt!

Rebecca H
Skrev om Wishful Hair

Jag gjorde ombre brows hos Wishful Hair och jag är fruktansvärt nöjd med hur dom blev kunde inte önskat mig bättre bryn! Och Jasmine var helt fantastisk, lugn och sansad och förklarade allt till punkt och pricka och det lugna mig då jag var livrädd för att göra ögonbryn. Rekommenderar detta stället starkt!

Annette L
Skrev om Wishful Hair

Jasmine är den bästa och mest kompetenta inom sitt område. Hon ger allt och man känner högsta grad av förtroende och trygghet när hon tar hand om en.

CAROLINE J
Skrev om Wishful Hair

Är så glad att jag gick till Jasmine! Hon är otroligt duktig på det hon gör och så lätt att prata med. Skulle med handen på hjärtat rekommendera henne till alla.

CAROL Q
Skrev om Wishful Hair

Jasmin, vilken professionell kvinna! Jag har gjort mina bryn (ombre brows) hos henne i lite över 3 år och komplimangerna kring brynen haglar in. Jag älskar hur professionell hon är i sitt yrke. Så utbildad och påläst och otroligt duktig på det hon gör. Jag har fått många vänner och bekanta att gå dit med samma känsla som jag har. Proffsigt,trevligt bemötande, duktig och otroligt kompetent inom området. Rekommenderas STARKT!

CAROLINE J
Skrev om Wishful Hair

Kan varmt rekommendera! Jasmine är så duktig och professionell, hon vet verkligen vad hon gör! Fick tips av en kompis som också går till henne och är verkligen så nöjd att jag gjort brynen :)

FRIDA R
Skrev om Wishful Hair

Jag kunde inte varit mer nöjd, hon är så duktig och professionell, hon vet precis vad hon gör med färg och form för ens ansikte. Efter att ha målat ögonbrynen själv i 16 år så slipper jag det nu för nu är dom verkligen perfekta !!

Sonya S
Skrev om Wishful Hair

Har helt hopplös form på brynen. Tveksamt tog jag kontakt med Jasmine för att se om det går att få till något. Vill gärna ha naturlig look & absolut inte att det ska tatuerat ut. Jasmine har fått till ett Fantastiskt resultat, jag är Så nöjd. Enorm skillnad på hur det såg ut före & hur det ser ut nu. Jasmine är outstanding på det hon gör. Ger tryggt Jasmine mina bästa rekommendationer.

Anna Sofia N
Skrev om Wishful Hair

Jättenöjd redan efter första omgången av brynen! Kan varmt rekommendera Jasmine.

LINA A
Skrev om Wishful Hair

Jag är supernöjd! Har dessvärre fått ärrbildning pga en misslyckad ögonbrynsborttagning hos en annan klinik. Bokade en konsultationstid hos Jasmine och gjorde en ren chansning. Bara detta säger väl allt - hon tog en timme av sin tid för att tråda, färga och känna innan hon tillslut sa att ja, det går att göra! Men kan rent utav säga att hon räddade mina bryn trots min ärrbildning! Var på återbesök i fredags där vi bestämde att vi skulle vänta med återbesöket för att hon ville att det skulle läka lite till. Det...

SAMAH H
Skrev om Wishful Hair

Supernöjd! Jasmine är så otroligt duktig på det hon gör, noggrann och professionell. Finns nog ingen som gör Ombre brows som henne. Rekommenderar starkt!

LISA S
Skrev om Wishful Hair

Jasmine är så professionell, lyhörd och otroligt duktig på ombre brows! Lyssnar in önskemål och rekommenderar samtidigt vad som passar en själv. Jag kände mig så trygg under hela besöket och är jättenöjd!

SELMA B
Skrev om Wishful Hair

Helt klart bäst i Göteborg på att göra Ombre Brows! Så noggrann och professionell!! Tack för helt fantastiska ögonbryn!

ARMINA C
Skrev om Wishful Hair

Sååå nöjd med mina ögonbryn 😍 Jasmine är professionell, ärlig och ödmjuk. Längtar till mitt återbesök i september.

SANDRA Y
Skrev om Wishful Hair

TACK TACK TACK världens bästa Jasmine. Professionell, ödmjuk och SÅ DUKTIG. Mina bryn är helt fantastiskt snygga, aldrig varit så nöjd. Kan starkt rekommendera alla att gå till Wishful Hair om ni önskar få världens snyggaste ögonbryn ❤️

FUNDA A
Skrev om Wishful Hair

Alltså världens bästa Jasmine som räddade min bryn efter ett tidigare misslyckat ingrepp av annan klinik. Jag är så otroligt nöjd med mina bryn idag och är enormt tacksam till wishful hair som gjorde de omöjliga möjligt. Rekommenderar starkt dessa helt underbar personal!