affordabledesign.se

Läs vad 10 kunder tycker om affordabledesign.se

• 2020-03-16

Frida H skrev om affordabledesign.se
    Väldigt bra service och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-02-18

Lars Å skrev om affordabledesign.se
    Stort utbud av cool inredning till mycket bra priser. Fantastisk service o snabba leveranser. Varmt rekommenderat. Läs mer
  • 2020-01-09

sebastian A skrev om affordabledesign.se
    Köpte vår soffa från Affordable Design och det var SUPER service från start till mål. Snabba svar och toppen hjälp med att hitta det bästa tyget efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera dem för köp av soffa!

Keep up the good work! Läs mer
  • 2019-12-18

Catherine V skrev om affordabledesign.se
    Snabb leverans, trevligt bemötande, fick ändra tyg efter önskemål och soffa.
    Väldigt nöjd, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-02

Erika H skrev om affordabledesign.se
    Väldigt trevligt bemötande av personalen samt fina möbler för bra pris. Läs mer
  • 2019-11-20

Cathrine S skrev om affordabledesign.se
    Hej. Köpt ett soffbord som tyvärr är försenat. Hade önskat mer uppdateringar om leverans. Har skickat Mail men ej fått svar. Bättre ett ärligt svar än inget alls. Läs mer
  • Miriam Z

2019-10-01

Miriam Z skrev om affordabledesign.se
    Vi beställde en soffa härifrån och var till en början tveksamma då vi inte tidigare hade hört om företaget. Vi blev dock positivt överraskade när vi innan leverans fick ett personligt bemötande samt snabba svar på alla våra frågor och funderingar. Leveransen gick smidigt och ordern kom enligt leveranslöftet. Soffan vi fick var i jättebra skick och helt enligt våra förväntningar. Vi är överlag supernöjda med vår upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-13

Diana G skrev om affordabledesign.se
    Riktigt snygga möbler, finare i verkligheten!!
    Är super nöjd med allt. Toppen service hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-12

Ulrica N skrev om affordabledesign.se
    ” Så nöjd med soffan jag köpte. Snygg design till ett riktigt bra pris” Läs mer
  • 2019-09-11

Patrik H skrev om affordabledesign.se
    Bra möbler till bra priser.
    Modern fräsch design. Läs mer