Läs vad 36 kunder tycker om affordabledesign.se 2

2022-02-01 Insamlad av företaget
    Har beställt tygprover dom kom på en gång.
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Bäst service på alla sätt. Det kan inte bli bättre än så här. Kan varmt rekommenderas till andra kunder.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Jag beställde en soffa och en fåtölj. Tyvärr har jag ännu inte fått någon orderbekräftelse på vad jag beställt. Men hoppas att ordern är ok. Pengarna är dragna från kontot.

//Helen
    Hej Helén,

Vi ber om ursäkt för dröjsmålet med er orderbekräftelse.
    Den är nu bekräftad ifrån fabrik och skickad till din mail.

Det har varit en del leveransförseningar på tyg den senaste månaden pga ökade covid fall i fabriken och i övriga leveransled vilket medfört att fabriken inte kunnat bekräfta produktions veckan direkt efter ordern är lagd.
    Allt är nu under kontroll med order i alla fall.
    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning, Niclas
  • CHARLOTTE E
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Otroligt fina soffor Ottimo - bra service!
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Svarar snabbt i chatten. Helnöjd.
    2021-07-22 Insamlad av företaget
    De har inte skickat min vara trots beställningen lades i början av juli.
    Inte heller återkopplat på mitt mail där jag frågar om de har någon info som jag borde känna till.

Köpte ett soffbord som fanns på lager enligt hemsida
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt återkoppling och snabb leverans!
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Jag köpte en soffa och både servicen ,bemötandet och återkoppling om leveranstid var väldigt bra,
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Bra kvalitet till ett bra pris.
    Snabb leverans och tillgänglig kundservice till skillnad från många andra.
    2021-02-12 Insamlad av företaget
    Bra service! Dessvärre fanns inte bordet vi ville ha. Får handla när covid är över.
    2021-02-08 Insamlad av företaget
    Super proffsig hjälp . Jag valde soffan ottimo
    2020-11-26 Insamlad av företaget
    Personligt bemötande och flexibla med öppettider och materialval. Valet blev självklart.
    2020-11-23 Insamlad av företaget
    Inköp av 3-sits Ottimo. Snabbt svar och trevligt bemötande vid mail kontakt.
    2020-11-23 Insamlad av företaget
    Jag har köpt ett bord som fortfarande inte kommit fram. Tog kontakt med företaget för att se när det skulle komma fram samt vart (finns väldigt lite info om leveranser utanför Sthlm på hemsidan). Fick som svar att pågående pandemi har påverkat leveranstiderna, vilket är förståligt.
    Dock fick jag inte svar på någon utav mina frågor. Hur lång tid är beräknas leveranstiden vara nu? Vart levereras bordet? Jag har nu mejlat igen och hoppas på svar.

Tyvärr kan jag inte uttala mig om produkt eller leverans än.
    2020-11-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra service, snabb leverans, riktigt fina produkter. Kan ha mer info hur leverans går till.
    2020-11-02 Insamlad av företaget
    Har beställt en 3- sits Ottimo soffa hos Affordable Design med Niklas i spetsen. Kunnig, tillmötesgående och trevlig. Toppklass enligt mig!
    2020-09-14 Insamlad av företaget
    Otroligt trevligt och hjälpsamt bemötande
    Varorna levererade samma dag. Lätt att montera. Utmärkt kvalitet. Dessutom bra pris 👍
    2020-08-24 Insamlad av företaget
    Smidigt. Personligt. Snabbt...........
    2020-08-18 Insamlad av företaget
    Köpte en soffa.
    Suverän service både online och i showrum på söder i sthlm. Mycket kunnig personal och härligt bemötande.
    2020-08-17 Insamlad av företaget
    Serviceminded, snabba och snygga möbler
  • Leia Ö
    2020-07-28 Insamlad av företaget
    Jag köpte en sammetssoffa, som var ännu snyggare i verkligheten! Är såå nöjd.
    Supersnabb leverans och trevlig personal, finns ingenting att anmärka på. Skulle absolut handla här igen :)
    Tack Leia och vad kul att du är nöjd :) affordabledesign.se
  • Harveen C
    2020-07-24 Insamlad av företaget
    Ive sent emails on approximate delivery date, no reply whatsoever. Payments made and its worrying when there's no contact from the other side!
    Dear Harveen, sorry for the inconvenience . We were facing some vacation issues last week and the office was unmanned.
    We will handle your order as fast as we can.
    Br
    Niclas
    2020-06-02 Insamlad av företaget
    Köpte en superfin mörkgrå sammetssoffa. Otroligt fin i färgen och motsvarade alla mina förväntningar. Har letat länge efter en soffa med hel dyna och i just sammet och där var den.
    Snabb leverans, bra pris och mycket trevligt bemött i kontaktar med Företaget.
    Ger mina varmaste rekommendationer till detta företag och jag kommer köpa mer här.
    Tack
  • ELISABETH L
    2020-05-18 Insamlad av företaget
    Köpte soffa,bord och en lampa. Utmärkt service och leverans. Helt magiskt bra. Kan verkligen rekommendera.
  • Ann E
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    Bra produkt och väldigt trevligt och avspänt och kunnigt bemötande.
    2020-04-08 Insamlad av företaget
    Ska du köpa en soffa så ska du besöka Affordable Design innan du bestämmer dig för vilken soffa du vill ha! Vi har köpt en soffa med schäslong av företaget. Allt var perfekt från det att vi klev in till butiken tills vi fick varan hemlevererad. Mycket trevligt bemötande i butiken, lätt att få kontakt med butiken via mail eller chatt på deras hemsida om man hade frågor. Våra förväntningar var höga, speciellt då just den soffan vi valt ut på hemsidan, inte fanns i butiken. Nu har soffan levererats och vi är supernöjda. Superfin kvalité för lite pengar. Företaget levde verkligen upp till våra förväntningar, med råge. Affordable design, som säljer mycket annat till hemmet också, rekommenderas starkt! Berith N, Huddinge
    2020-03-16 Insamlad av företaget
    Väldigt bra service och snabb leverans!
    2020-02-18 Insamlad av företaget
    Stort utbud av cool inredning till mycket bra priser. Fantastisk service o snabba leveranser. Varmt rekommenderat.
    2020-01-09 Insamlad av företaget
    Köpte vår soffa från Affordable Design och det var SUPER service från start till mål. Snabba svar och toppen hjälp med att hitta det bästa tyget efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera dem för köp av soffa!

Keep up the good work!
    2019-12-18 Insamlad av företaget
    Snabb leverans, trevligt bemötande, fick ändra tyg efter önskemål och soffa.
    Väldigt nöjd, rekommenderas.
    2019-12-02 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande av personalen samt fina möbler för bra pris.
    2019-11-20 Insamlad av företaget
    Hej. Köpt ett soffbord som tyvärr är försenat. Hade önskat mer uppdateringar om leverans. Har skickat Mail men ej fått svar. Bättre ett ärligt svar än inget alls.
  • Miriam Z
    2019-10-01 Insamlad av företaget
    Vi beställde en soffa härifrån och var till en början tveksamma då vi inte tidigare hade hört om företaget. Vi blev dock positivt överraskade när vi innan leverans fick ett personligt bemötande samt snabba svar på alla våra frågor och funderingar. Leveransen gick smidigt och ordern kom enligt leveranslöftet. Soffan vi fick var i jättebra skick och helt enligt våra förväntningar. Vi är överlag supernöjda med vår upplevelse.
    2019-09-13 Insamlad av företaget
    Riktigt snygga möbler, finare i verkligheten!!
    Är super nöjd med allt. Toppen service hela vägen. Rekommenderas varmt.
    2019-09-12 Insamlad av företaget
    ” Så nöjd med soffan jag köpte. Snygg design till ett riktigt bra pris”
    2019-09-11 Insamlad av företaget
    Bra möbler till bra priser.
    Modern fräsch design.