affordabledesign.se

Läs vad 16 kunder tycker om affordabledesign.se

• Leia Ö

2020-07-28

Leia Ö skrev om affordabledesign.se
    Jag köpte en sammetssoffa, som var ännu snyggare i verkligheten! Är såå nöjd.
    Supersnabb leverans och trevlig personal, finns ingenting att anmärka på. Skulle absolut handla här igen :) Läs mer
    2020-07-28 affordabledesign.se svarar Leia Ö
    Tack Leia och vad kul att du är nöjd :)
  • Harveen C

2020-07-24

Harveen C skrev om affordabledesign.se
    Ive sent emails on approximate delivery date, no reply whatsoever. Payments made and its worrying when there's no contact from the other side! Läs mer
    2020-07-27 affordabledesign.se svarar Harveen C
    Dear Harveen, sorry for the inconvenience . We were facing some vacation issues last week and the office was unmanned.
    We will handle your order as fast as we can.
    Br
    Niclas
  • 2020-06-02

Camilla H skrev om affordabledesign.se
    Köpte en superfin mörkgrå sammetssoffa. Otroligt fin i färgen och motsvarade alla mina förväntningar. Har letat länge efter en soffa med hel dyna och i just sammet och där var den.
    Snabb leverans, bra pris och mycket trevligt bemött i kontaktar med Företaget.
    Ger mina varmaste rekommendationer till detta företag och jag kommer köpa mer här.
    Tack Läs mer
  • Elisabeth L

2020-05-18

Elisabeth L skrev om affordabledesign.se
    Köpte soffa,bord och en lampa. Utmärkt service och leverans. Helt magiskt bra. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Ann E

2020-05-07

Ann E skrev om affordabledesign.se
    Bra produkt och väldigt trevligt och avspänt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-08

Berith N skrev om affordabledesign.se
    Ska du köpa en soffa så ska du besöka Affordable Design innan du bestämmer dig för vilken soffa du vill ha! Vi har köpt en soffa med schäslong av företaget. Allt var perfekt från det att vi klev in till butiken tills vi fick varan hemlevererad. Mycket trevligt bemötande i butiken, lätt att få kontakt med butiken via mail eller chatt på deras hemsida om man hade frågor. Våra förväntningar var höga, speciellt då just den soffan vi valt ut på hemsidan, inte fanns i butiken. Nu har soffan levererats och vi är supernöjda. Superfin kvalité för lite pengar. Företaget levde verkligen upp till våra förväntningar, med råge. Affordable design, som säljer mycket annat till hemmet också, rekommenderas starkt! Berith N, Huddinge Läs mer
    affordabledesign.se gillar detta
  • 2020-03-16

Frida H skrev om affordabledesign.se
    Väldigt bra service och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-02-18

Lars Å skrev om affordabledesign.se
    Stort utbud av cool inredning till mycket bra priser. Fantastisk service o snabba leveranser. Varmt rekommenderat. Läs mer
  • 2020-01-09

sebastian A skrev om affordabledesign.se
    Köpte vår soffa från Affordable Design och det var SUPER service från start till mål. Snabba svar och toppen hjälp med att hitta det bästa tyget efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera dem för köp av soffa!

Keep up the good work! Läs mer
  • 2019-12-18

Catherine V skrev om affordabledesign.se
    Snabb leverans, trevligt bemötande, fick ändra tyg efter önskemål och soffa.
    Väldigt nöjd, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-02

Erika H skrev om affordabledesign.se
    Väldigt trevligt bemötande av personalen samt fina möbler för bra pris. Läs mer
  • 2019-11-20

Cathrine S skrev om affordabledesign.se
    Hej. Köpt ett soffbord som tyvärr är försenat. Hade önskat mer uppdateringar om leverans. Har skickat Mail men ej fått svar. Bättre ett ärligt svar än inget alls. Läs mer
  • Miriam Z

2019-10-01

Miriam Z skrev om affordabledesign.se
    Vi beställde en soffa härifrån och var till en början tveksamma då vi inte tidigare hade hört om företaget. Vi blev dock positivt överraskade när vi innan leverans fick ett personligt bemötande samt snabba svar på alla våra frågor och funderingar. Leveransen gick smidigt och ordern kom enligt leveranslöftet. Soffan vi fick var i jättebra skick och helt enligt våra förväntningar. Vi är överlag supernöjda med vår upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-13

Diana G skrev om affordabledesign.se
    Riktigt snygga möbler, finare i verkligheten!!
    Är super nöjd med allt. Toppen service hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-12

Ulrica N skrev om affordabledesign.se
    ” Så nöjd med soffan jag köpte. Snygg design till ett riktigt bra pris” Läs mer
  • 2019-09-11

Patrik H skrev om affordabledesign.se
    Bra möbler till bra priser.
    Modern fräsch design. Läs mer