Ahlén Optik

Ahlén Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
1 030

Välkommen till Ahlén Optik i Kinna! Här hjälper Henrik med personal dig att hitta rätt bågar, linser och glas - både lyxiga såväl som budget. Vår personal är mycket kompetent och håller sig uppdaterade på den nya tekniken inom synvård. Allt för att du ska känna dig trygg vid ett besök hos oss. Vi kan även hjälpa dig att hitta...

1030 omdömen om Ahlén Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Mattias A
Skrev om Ahlén Optik

Trevligt bemötande och duktig personal

Per S
Skrev om Ahlén Optik

Trevlig och proffsig bemötande, snygg och fräsch lokal. Lätt att nå med bra parkerings möjlighet.

Leif W
Skrev om Ahlén Optik

Bra och proffsigt bemötande. Jag fick en akut remiss till ögonläkare.

Martin A

Vänligt proffesionellt bemötande.

Mattias R
Skrev om Ahlén Optik

Proffsigt bemötande, kunnig personal och snygga glajer

Alexandra T
Skrev om Ahlén Optik

Mycket bra, professionella som jobbar där

Christer K
Skrev om Ahlén Optik

Fina lokaler och proffsig personal!!

Emilia E
Skrev om Ahlén Optik

Väldigt trevlig personal som var hjälpsamma! :)

Veronica L
Skrev om Ahlén Optik

Fick komma in akut trots att det inte fanns ngr tider. Kan det bli bättre än så.!

Kristina F
Skrev om Ahlén Optik

Jag blev mycket trevligt bemött och fick den information jag behövde. Synundersökning både för linser och glasögon. Jag köpte linser.

Pierre A
Skrev om Ahlén Optik

Kanontrevligt bemötande och professionella optiker.

Helene A
Skrev om Ahlén Optik

Alltid lika trevligt att besöka tjejerna på Ahle'n Optik bra service och bemötande.

Pontus R
Skrev om Ahlén Optik

Jätte fint bemötande och bra hjälp:)

Mattias A
Skrev om Ahlén Optik

Fantastiskt bra service👍👍 och trevligt bemötande 😊😊

Marita A
Skrev om Ahlén Optik

Mycket positivt hela tiden. Nya glasögon.

Barbro M
Skrev om Ahlén Optik

Jag genomgick en synundersökning och remiss sändes till ögonläkare. Köpte läsglasögon att använda tillsvidare. Blev bemött på ett välkomnande sätt.

Emilia G
Skrev om Ahlén Optik

Mycket trevlig personal och service, nöjd med besöket!

Jens W
Skrev om Ahlén Optik

Hej, Jag skaffade mig ett par terminalglasögon via kommunen och är väldigt nöjd med dem. Personalen var väldigt tillmötesgående och optikern gjorde ett bra jobb då jag kunde jämföra med min tidigare optiker som jag hade inköp nya glasögon för bara två veckor innan besöket. Båda hade kommit fram till samma slutsats. Skulle absolut rekommendera Ahlén Optik till andra!

Melanie M
Skrev om Ahlén Optik

Trevlig personal med mycket bra service

Poppy A
Skrev om Ahlén Optik

Personalen var jättesnälla, de lät mig välja själv.

Whilma B
Skrev om Ahlén Optik

Ett väldigt personligt, glatt & professionellt möte & besök. Väldigt bra hand med barn! Rekommenderar stark! ☺️

Roger B
Skrev om Ahlén Optik

Synundersökning som resulterade i remiss till ögon. Vilket var bra.

Dusan M
Skrev om Ahlén Optik

Jag köpte terminal glasögon, vill säga att personalen var väldigt trevligt, jag kan reckomendera dem...

Annelie D
Skrev om Ahlén Optik

Jag köpte glasögon. Jag var väldigt nervös för att jag efter 42 år behövde byta optiker. Jag var supernöjd fram tills jag behövde en justering och assistenten säger att : du har ju en bit att åka men du måste förstå att det tar minst 2 v att vänja sig så jag skulle inte ha så bråttom att åka dit

Christina L
Skrev om Ahlén Optik

Belev väldigt fint bemött vid tidsbokningen inför synkontrollen , likaså av optikern vid undersökningen, fick förtroende 👍. God hjälp vid utprovning av bågar och rådgivning. Det samma när jag hämtade mina nya glasögon.👍 De tre personerna jag fått hjälp av får högsta betyg, en duktig, proffsig och trevlig personal. Mvh mycket nöjd kund. 💐💐💐

Sören J
Skrev om Ahlén Optik

Trevligt bemötande, snabb service och bra produkter

Lars B
Skrev om Ahlén Optik

Så här ompysslad var det länge sedan jag blev hos en optiker. Mycket professionellt bemötande och grundlig synundersökning. Dessutom helt helt fritt från "säljighet", fick alla alternativ tydligt redovisade och rekommenderades det billigare alternativet.

Veronica N
Skrev om Ahlén Optik

Supertrevlig och kunnig personal, både optikern som utförde undersökningen och personalen i kassan/butiken. Är duktiga på att bemöta barn; jag reagerade särskilt positivt på att de pratade direkt med mitt barn och inte över mitt barns huvud. Rekommenderar starkt!

Anita S
Skrev om Ahlén Optik

Jag blev trevligt och professionellt bemött vid min synundersökning som ledde till utprovning av ny styrka på mina linser. Snabb leverans.

Marika S
Skrev om Ahlén Optik

Alltid lika trevligt att komma in i butiken. Glad och kunnig personal. Optiker mycket noggrann.

Georgina A
Skrev om Ahlén Optik

Jette bra glasögon jag är jette nejd

Vera H

Jättetrevlig personal toppbetyg

Nathalie G
Skrev om Ahlén Optik

Otroligt fin butik, personligt professionellt omhändertagande och kul att få förklarat för sig ordentligt vad undersökningen mäter. Blev klokare på hur ögonen fungerar, deras kunskap lyser starkt. Ser fram emot återbesök även om just min ögonhälsa var kanon.

Agnes L
Skrev om Ahlén Optik

Jag blev väldigt fint mottagen och synundersökning. Detta blir min optiker som jag kan fortsätta hos och som jag känner förtroende för!

Lena J
Skrev om Ahlén Optik

Mycket trevligt bemötande! Fick bra syn undersökning och bra hjälp med val av båge.

Margareta A

Bra med allt. Undersökning & bemötande

Ulla-Kajsa A
Skrev om Ahlén Optik

Jag köpte progressiva glasögon. Synundersökningen var mycket noggrann och proffesionellt utförd. Mycket trevlig och proffsig personal. Kommer definitivt att gå tillbaka vid nästa köp.

Ann-Minette Ö
Skrev om Ahlén Optik

Bara positivt, trevlig och kunnig personal

Roger M

Hej. Ett bra bemötande å trevlig personal Toppen MVH Roger

Jon K
Skrev om Ahlén Optik

Trevlig personal. Toppnotch glas. Inte billigast. Men bäst.

Eva G

Fantastiskt fint och omtänksamt

Emma L
Skrev om Ahlén Optik

Mycket bra bemötande och kunnig personal.

Hanna L
Skrev om Ahlén Optik

Personligt, noggrant & proffsigt bemötande! Rekommenderas på alla sätt & vis!

Anna-Karin S
Skrev om Ahlén Optik

Vänligt bemötande och pålitlig optiker. 😊

Birgitta H
Skrev om Ahlén Optik

Mottagen med vänlighet. Mycket proffesionellt utförd synundersökning och sedan bästa hjälpen med val av bågar!

Anita O
Skrev om Ahlén Optik

Mycket trevlig och kompetent personal. Ska rekommendera alla mina vänner att välja den butiken. Trodde att ett glasögonbyte skulle vara till hjälp, men fick istället en remiss skickad till specialistvård. Mycket tacksam för detta. ❣️❣️

Pia S
Skrev om Ahlén Optik

Mycket trevligt bemötande, ingen väntetid. Noggran o professionell undersökning. Fick svar på mina frågor. Behövde inga varor, synen var bra.

Gunilla S
Skrev om Ahlén Optik

Vänligt och proffsigt bemötande.

Ritva E
Skrev om Ahlén Optik

Trevligt bemötande, noggrann undersökning, svar på frågor.

Marianne B
Skrev om Ahlén Optik

Jag blev proffisionelt bemött. Undersökningen blev som jag förväntat mig. Och fick korrekt information och svar på mina frågor. Trevlig och lyssnande personal.