Akribit

Akribit

Ring 076-787 23 84 www.akribit.com
4.4

Akribit arbetar med nybyggnationer, renoveringar samt trädgårdsplanering och anläggningar. Våra ledord är långsiktigt hållbara och kreativa lösningar kombinerat med hög kvalitet.

9 omdömen om Akribit

Emma S
Skrev om Akribit

Jag kan varmt rekommendera Akribit! De hjälpte oss med vår entré (från klinker till granit), byggde en ny altan och lagade vårt tak som på vissa ställen var i uselt skick. De ska få återkomma närhelst vi behöver hjälp med i renoverings - byggprojekt. De är noggranna, snabba och serviceinriktade och MYCKET kunniga. De ligger inte lägst i pris, men jobbet blir riktigt bra och garantin är generös.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Paul H
Skrev om Akribit

Really happy with Akribit. Professional, good advice and workmanship also (building a bearing wall). Would not hesitate to recommend or to use in future.

Lotta H
Skrev om Akribit

Jag behövde hjälp att installera min induktionshäll av en elektriker. Akribit var både snabba med att höra av sig från första dagen jag sökte kontakt och sedan hålla kontakten, både via mejl och telefon, något jag är mycket ovan med från andra leverantörer. Jobbet blev väl utfört och vi höll en nära kontakt kring ombokade tider och ett problem som dök upp på vägen. Jag rekommenderar mycket gärna Akribit till dig och jag kommer själv kontakta dem igen när jag behöver hjälp nästa gång. Precis så här vill jag att det ska fungera när jag anlitar hjälp. Med vänlig hälsning Lotta

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Anna C
Skrev om Akribit

Under sommaren har Jozef och hans mannar gjort följande på vårt 30-tals hus; • Bytt plåtfasad till trä inkl målning av hela huset • Rivit gammal betongtrapp samt gjutit ny (inkl dränering) • Rivit gammalt entrétak samt byggt nytt i samma utseende • Byggt nytt skärmtak i gammal stil över garage-port • Byggt stödmur samt stentrappa • Byggt friggebod inkl grund • Bytt tre fönster inkl foder och fönsterbräda i gammal stil på insidan Vi är mycket nöjda med deras arbete. Budget hölls och tidplanen hölls i princip (aning...

Inga E
Skrev om Akribit

Firma Akribit har för min räkning utfört följande arbeten: Lagt trägolv samt målat taket på balkongen. Målat samtliga snickerier i hela våningen. Tapetserat ett sovrum. Spacklat och målat taket i två rum. Lagt in nytt parkettgolv i tre rum. Slipat och oljat befintligt parkettgolv. Målat väggarna i tre rum. Arbetet har utförts med stor noggrannhet och inom föreskriven tid. Under arbetets gång har städning kontinuerligt utförts för avlägsnande av slipdamm och annat skräp. Allt skräp har med stor omsorg bortforslats...

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Jan A
Skrev om Akribit

Anlitade Akribit för renovering av ett rum. Ny gips på väggar och tak, läggning av ett nytt golv, tapetsering och målning samt även lite ny eldragning. Rummet gjordes i skeppsstil, men fartygsmotiv på tapeter och skeppsgolv samt några fartygslampor i mässing. Gjordes bra och noggrant, blev belåten med resultatet. Om något negativt, så var det väl kommunikationen, förmannen talade bara tyska, vilket inte är något språk som jag behärskar så bra, men vi lyckades förstå varandra hyfsat. Och när det inte gick fick vi ringa en kontaktperson på företaget som tolkade.

Ariane G
Skrev om Akribit

Tillgänglig, flexibel, snabb och professionell! A.G.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Benno E
Skrev om Akribit

Josef är erfaren och kunnig. Han tänkte på alla olika saker som vi själva inte hade koll på, och såg till att slutresultatet av vår totalrenorvering av källaren blev bra. Det var alltid en rak och ärlig dialog och man upplevde att de hade samma ambition som vi hade.

Margareth H

Jag har sett en lägenhet som Akribit har renoverat från grunden och är imponerad över den smakfulla och skickligt gjorda förändring som blev. Företaget intebara gjorde jobbet grundligt utan också snabbt. Lägehetsinnehavaren fick också många kloka smakråd. Man har lång erfarenhet och bred kompetens i företaget. Jag kan varmt rekommendera det! M.H

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.