Akribit

VALHALLAVÄGEN 128 A, 114 41 Stockholm — Visa karta

Akribit arbetar med nybyggnationer, renoveringar samt trädgårdsplanering och anläggningar. Våra ledord är långsiktigt hållbara och kreativa lösningar kombinerat med hög kvalitet.
Tuna Industriväg 4, 15330, JÄRNA

Byggföretag nära Akribit:

Västmannagatan 56, Stockholm
K3 Gruppen erbjuder det mesta inom tak, målning och golvslipning. Vi jobbar efte... Läs mer ›
Bo A:
Trevlig och förtroendeingivande personal, såväl på kontoret som på fältet. Allt som vi hade kommit överens om utfördes med omsorg, och ef...

Skeppargatan 27, STOCKHOLM
Välkommen till Constella Bygg! Vi erbjuder helhetslösningar för renoveringar och... Läs mer ›
Gustav T:
Patrik på Constella är seriös och trevlig och hans hantverkare är noggranna, snabba och effektiva! Rekommenderas! Gustav

Döbelnsgatan 64, Stockholm
Badrumsrenovering på 10 dagar! Läs mer ›
Hedvig W:
Baranowski Badrum & Kök har totalrenoverat vårt badrum med platsbyggd bastu i glas och många speciallösningar. Allt arbete har gjorts med ex...

Bjuletorg 13, Enskede
Välkommen till oss på Garant bygg & bad när du vill ha en snabbare, mer ansvarst... Läs mer ›
Maria M:
Garant helrenoverade vårt badrum. God kommunikation med arbetsledning och noggrant utförd renovering. Tidsplanen och offerten höll. Det enda...

Läs vad 9 kunder tycker om Akribit

• Emma S
    Emma S skrev om Akribit
    Jag kan varmt rekommendera Akribit!
    De hjälpte oss med vår entré (från klinker till granit), byggde en ny altan och lagade vårt tak som på vissa ställen var i uselt skick. De ska få återkomma närhelst vi behöver hjälp med i renoverings - byggprojekt.
    De är noggranna, snabba och serviceinriktade och MYCKET kunniga. De ligger inte lägst i pris, men jobbet blir riktigt bra och garantin är generös.
  • Paul H
    Paul H skrev om Akribit
    Really happy with Akribit. Professional, good advice and workmanship also (building a bearing wall). Would not hesitate to recommend or to use in future.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Akribit
    Jag behövde hjälp att installera min induktionshäll av en elektriker.
    Akribit var både snabba med att höra av sig från första dagen jag sökte kontakt och sedan hålla kontakten, både via mejl och telefon, något jag är mycket ovan med från andra leverantörer. Jobbet blev väl utfört och vi höll en nära kontakt kring ombokade tider och ett problem som dök upp på vägen.
    Jag rekommenderar mycket gärna Akribit till dig och jag kommer själv kontakta dem igen när jag behöver hjälp nästa gång.
    Precis så här vill jag att det ska fungera när jag anlitar hjälp.
    Med vänlig hälsning
    Lotta
  • Anna C
    Anna C skrev om Akribit
    Under sommaren har Jozef och hans mannar gjort följande på vårt 30-tals hus;
    • Bytt plåtfasad till trä inkl målning av hela huset
    • Rivit gammal betongtrapp samt gjutit ny (inkl dränering)
    • Rivit gammalt entrétak samt byggt nytt i samma utseende
    • Byggt nytt skärmtak i gammal stil över garage-port
    • Byggt stödmur samt stentrappa
    • Byggt friggebod inkl grund
    • Bytt tre fönster inkl foder och fönsterbräda i gammal stil på insidan
    Vi är mycket nöjda med deras arbete. Budget hölls och tidplanen hölls i princip (aning försening pga vädret). Något litet missförstånd pga språk men det löstes omgående och rättades till utan diskussion. Kan verkligen rekommendera dem.
  • Inga E
    Inga E skrev om Akribit
    Firma Akribit har för min räkning utfört följande arbeten:

Lagt trägolv samt målat taket på balkongen.
    Målat samtliga snickerier i hela våningen.
    Tapetserat ett sovrum.
    Spacklat och målat taket i två rum.
    Lagt in nytt parkettgolv i tre rum.
    Slipat och oljat befintligt parkettgolv.
    Målat väggarna i tre rum.

Arbetet har utförts med stor noggrannhet och inom föreskriven tid. Under arbetets gång har städning kontinuerligt utförts för avlägsnande av slipdamm och annat skräp. Allt skräp har med stor omsorg bortforslats efter arbetets avslutande samt möblerna återställt på sin ordinarie plats.

Kommunikationen har varit snabb och bra, och jag har omgående fått svar på mina frågor.

Företaget kan rekommenderas till det bästa.
  • Jan A
    Jan A skrev om Akribit
    Anlitade Akribit för renovering av ett rum. Ny gips på väggar och tak, läggning av ett nytt golv, tapetsering och målning samt även lite ny eldragning.
    Rummet gjordes i skeppsstil, men fartygsmotiv på tapeter och skeppsgolv samt några fartygslampor i mässing.
    Gjordes bra och noggrant, blev belåten med resultatet.
    Om något negativt, så var det väl kommunikationen, förmannen talade bara tyska, vilket inte är något språk som jag behärskar så bra, men vi lyckades förstå varandra hyfsat. Och när det inte gick fick vi ringa en kontaktperson på företaget som tolkade.
  • Ariane G
    Ariane G skrev om Akribit
    Tillgänglig, flexibel, snabb och professionell!
    A.G.
  • Benno E
    Benno E skrev om Akribit
    Josef är erfaren och kunnig. Han tänkte på alla olika saker som vi själva inte hade koll på, och såg till att slutresultatet av vår totalrenorvering av källaren blev bra. Det var alltid en rak och ärlig dialog och man upplevde att de hade samma ambition som vi hade.
  • Margareth H
    Margareth H skrev om Akribit
    Jag har sett en lägenhet som Akribit har renoverat från grunden och är imponerad över den smakfulla och skickligt gjorda förändring som blev. Företaget intebara gjorde jobbet grundligt utan också snabbt. Lägehetsinnehavaren fick också många kloka smakråd.
    Man har lång erfarenhet och bred kompetens i företaget.
    Jag kan varmt rekommendera det!
    M.H

VALHALLAVÄGEN 128 A, 114 41 Stockholm