Akut rut och städtjänst

Akut rut och städtjänst

www.akutrutstadtjanst.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Akut rut och städtjänst! Behöver du städ- eller flyttjänster. Kontakta oss så får du prisförslag inom 30 minuter. Flytthjälp & Flyttning. Vi är företaget som valt att placera oss i Göteborg men hjälper dig med Flytthjälp i hela landet. Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med städtjänster varje...

118 omdömen om Akut rut och städtjänst

Sedan starten hos Reco 2020

Prwsha Rzgar Mawlood M
Skrev om Akut rut och städtjänst

Väldigt bra Flytfirma, de var trevliga , kom i tid och packade allt så snabbt. Priset också var väldigt bra.

Selma S
Skrev om Akut rut och städtjänst

Flexibelt företag som anpassar sig till kunden. Vi är nöjda med flytten. Trevliga killar/män som vet vad dom gör.

Jan G
Skrev om Akut rut och städtjänst

Mycket bra resultat, väldigt nöjd

Ellika L
Skrev om Akut rut och städtjänst

Trevliga killar, mycket väl utförd städning!

Mehrzad A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Jag flyttade i lördags och jag är supernöjd med killarnas insats. Väldigt trevliga och duktiga killar. Skulle gärna anlita de igen. Jag rekommenderar dem starkt till andra som behöver flytt hjälp. Stort tack!

Peter V
Skrev om Akut rut och städtjänst

Kunde ställa upp på kort varsel med både tömning av lägenhet och flyttstädning. Lägenheten var välstädad och allting såg jättebra ut!

Li L
Skrev om Akut rut och städtjänst

Very good guys working in this company, they are polite and helpful. I have bought two time services from them, one time for cleaning Window and second time for moving and cleaning. They worked carefully and efficient. I would like to continue buying services from Akut RUT and Städtjänst in the future.

Ameer Mohammed A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Kanonbra service, duktiga killar på både flytt och flyttstädning. Rekommenderas varmt!

George M
Skrev om Akut rut och städtjänst

TACK för all hjälp med både flytt och slutstädning. Snabba och flexibla precis som ni lovade oss! Extra stjärna för att ni la alla kartonger i rätt rum så att det blev smidigt för oss att packa upp sedan. Inga skador snabba killar som jobbade! Rekommenderas starkt!

Marlén B
Skrev om Akut rut och städtjänst

Va ett väldigt halvdant bemötande. Pratade knappt med en och pratade nästan bara på sitt egna språk med varandra. Verkade stressade och verkade inte lyssna på vad man sa med lådor som va ömtåliga eller det som skulle aktas. Har fått lite minimala skador på några möbler. Dom får ett plus för att dom va snabba men tyvärr kommer slarv in när man är för snabb, vilket det blev i denna situationen. Använde även en canvastavla som hiss stopp för dörren vilket kunde leda till mer skador om hiss dörren stängts.

Svar från Akut rut och städtjänst

Tråkigt att höra! Vi ska försöka förbättra vår service nästa gång

Erik N
Skrev om Akut rut och städtjänst

Toppenbra service, god kontakt, professionella som räddade mig i sista minuten. Flexibla. Dem goda omdömena stämmer med verkligheten. Rekommenderar!

Svar från Akut rut och städtjänst

Tack Erik, vi uppskattar din rekommendation!

Åsa K
Skrev om Akut rut och städtjänst

3:e flytten med dom, lika fantastiska varje gång! Snabba, trevliga, effektiva o mycket prisvärda. Rekomenderas starkt! :-)

Jessica T
Skrev om Akut rut och städtjänst

Mycket trevligt bemötande, samarbets vilja och snabba lösningar. Så nöjd 😌

First-Name L
Skrev om Akut rut och städtjänst

Akut Rut och Städtjänst levererade en exceptionell service! Deras snabba respons och noggranna flytt imponerade verkligen. Professionellt och pålitligt företag som jag starkt rekommenderar.

First-Name L
Skrev om Akut rut och städtjänst

Mycket noggrann flyttstädning, Över förväntningarna. Trevlig och fint bemötande. Kommer absolut att rekommendera till andra.

Anna H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Trevliga, effektiva och rädda om sakerna. Prisvärd flytthjälp!

Yaqen Adel Ahmed Ali A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Bra jobbat,fint,duktiga, försiktiga på båda flytt och städ, Jag jättenöjd.

Gunilla Elisabeth N
Skrev om Akut rut och städtjänst

Helt klart dom bästa ni kan välja om ni ska flytta. Prisvärda, snabba, trevliga, försiktiga med sakerna som flyttas. Helt otroliga när det gäller logistik. Välj dessa så bra. Hälsningar Gunilla N

Yousef A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Riktigt bra och effektivt städning

Christer Z
Skrev om Akut rut och städtjänst

Både flytt och städning fungerade utan anmärkning. Personalen, både flytt- och städ, var vänliga och hjälpsamma. CZ

Edit B
Skrev om Akut rut och städtjänst

Snabba, effektiva och tar i beaktande att möbler ska få plats utan att skadas i lastbilen. Jag har anlitat dem 3ggr vid flytt samt 1gång för städ och kommer fortsätta anlita dem.

Joachim Kenny H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Kanon bra städning, både effektiva och noggranna, och jag kan utan problem sitta och jobba i lägenheten samtidigt. Har regelbundna städningar en gång per månad.

Lena N
Skrev om Akut rut och städtjänst

Min första upplevelse med företaget var minst sagt snopet! Jag hade bokat och skrivit kontrakt med Flytthjälpen i Borås och samma dag den 17/8 kom istället 3 glada starka män från Akut Rut och städtjänst med en gammal och liten och rostig flyttbil! Jag blev minst sagt arg och upprörd över att Flytthjälpen - utan att informera mig - hade bytt ut företaget!!! Jag fick då veta att mina möbler skulle förvaras en dryg månad i Göteborg i stället för Borås hos Flytthjälpen som var bestämt!!! Hur kan Flytthjälpen bara lura kunder...

Ekow Esson E
Skrev om Akut rut och städtjänst

Bra service hade de både för flytt och flyttstädningen och var jättenöjd

Jenny H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Toppen alltihopa! Använde de både för flytt och flyttstädningen och jag är genomgående jättenöjd.

Anette F
Skrev om Akut rut och städtjänst

Jag är mycket nöjd med min flytt. Arbetet utfördes av kunnig och trevlig personal. Jag rekommenderar gärna Akut rut och städtjänst.

Niklas L
Skrev om Akut rut och städtjänst

Kanonbra! Jag fick hjälp med flytt. Trevliga, hjälpsamma och seriösa. Soffan var för stor för hissen så de hjälpte mig att montera isär soffan och sedan montera ihop den igen på plats. Fick även hjälp att montera ihop säng och fick hjälp att möblera. Rekommenderas varmt!

Daniel Mattias S
Skrev om Akut rut och städtjänst

Jag ville bara ta en stund för att dela med mig av hur imponerade vi var av det arbete som Raid utförde under vår flyttstädning. Raid var extremt professionell från första stund. Han behövde inte mycket vägledning från vår sida, utan visste exakt vad som behövde göras och tog egna initiativ. Resultatet? Vårt hem var skinande rent och redo för de nya ägarna. Vi är mycket tacksamma för Raids uppmärksamhet på detaljer och hans arbete är ett strålande exempel på vad äkta professionalism kan uppnå. Raid representerade ert...

Hawraa Sameer Abdullah A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Hej, Tack för hjälpen bästa företaget och arbetaren. Jag fick deras hjälp, jättetrevliga, hjälpsamma, och snabbt service. Jag är jättenöjd för tjänsten flyttning och städning 😍

Linda C
Skrev om Akut rut och städtjänst

Blir förvånad över så goda recensioner. Jag öppnade för tre killar. Pratade med en av dem och fick infon att det skulle ta 3-4, kanske 5 timmar. Höll mig i närheten. Det slutade på nästan 9 timmar, men då var det också bara en kille. Sedan gick jag runt som en polis och sa vart han missat. Tog trots allt föyttstäd för att slippa göra det själv. Han verkade knappt veta hur man städar. Osäker på hur besiktningen kommer gå 😔

Josephine A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Fantastiskt utfört flyttstäd! Lägenheten hade inte kunnat vara renare. Dessutom smidig bokning, och nyckeln kunde lämnas hos deras kontor så att man inte behövde vara på plats för att öppna själv. Nyckeln lämnades sedan i postfacket. Vi är supernöjda och rekommenderar verkligen Akut Rut & Städtjänst!

Tertto A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Bra service! Raska duktiga, försiktiga flyttkillar!

Lars P
Skrev om Akut rut och städtjänst

Besiktning mannen på Uddevallahem var mycket nöjd med städningen allt sköttes snabbt och proffsigt. Jag är väldigt nöjd

Joachim H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Mycket trevliga och tillmötesgående och väldigt effektiva

ack för din rekommendation Joachim

Emma P
Skrev om Akut rut och städtjänst

Använde Akut rut och städtjänst till både flytt + flyttstäd och var supernöjda med allt. Snabba, effektiva, trevliga och jobbade med ett leende på läpparna trots att det var varmt och mkt att bära. Rekommenderar absolut.

Svar från Akut rut och städtjänst

Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Emma, det betyder mycket för oss

Eva-Maria R
Skrev om Akut rut och städtjänst

Jag blev väldigt bra bemött, bara positiv attityd, snabba, vänliga, starka och lösningsorienterade och tålmodiga. Bästa flyttfirman jag haft

Mattias Peter O
Skrev om Akut rut och städtjänst

Bra bemötande och snabba! Flyttstäd blir nog inte bättre än såhär när man inte gör det själv, dock inte perfekt med en del missar. Flyttstädade huset vi ska flytta till. Över lag rent och snyggt. Fick komma tillbaka 2ggr och åtgärda men lyckades inte ändå, sedan gav de upp. Vi har väl olika uppfattning om hur flyttstäd ska gå till.

Susannah C
Skrev om Akut rut och städtjänst

Utmärkt bemötande och städresultat!

Svar från Akut rut och städtjänst

Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Susannah , det betyder mycket för oss

Annika H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Trevligt bemötande. Gjorde att flytten till den nya lägenheten blev enkel och gick snabbare än vi trodde. Jag kan verkligen rekommendera Akut Rut och städtjänst.

Shadi S
Skrev om Akut rut och städtjänst

Dem gör jobbet så bra och killar är så trevliga

Lotta D
Skrev om Akut rut och städtjänst

Trevligt bemötande av trevlig personal. Både flyttkillarna och städkillarna var proffsiga.

Frank T
Skrev om Akut rut och städtjänst

Dom hjälpte mig med flytt. Transport av möbler. Mycket trevliga och snabba. Lite svårt med språket, men det löste sig fint.

Katerina S
Skrev om Akut rut och städtjänst

Flyttade ett stort lass och gjorde det väldigt bra, inklusive ett piano. Dessutom trevliga killar! Väldigt smidigt. Ser nu fram emot flyttstädet. Rekommenderas!

Marie A
Skrev om Akut rut och städtjänst

Så rent, snyggt och verkligen genomgånget! Dit jag flyttade hade anlitat ett annat bolag, de hade fuskat mycket, fick städa innanjagflyttade in. Så med andra ord - rekommenderar verkligen ert företag. Tack!

Pontus H
Skrev om Akut rut och städtjänst

Trevligt bemötande och en sjukt bra flyttstäd utfört. Rekommenderas varmt.

Katrin M
Skrev om Akut rut och städtjänst

Vill bara tacka för ett fantastiskt bra jobb ni gjorde på kort varsel!! Flyttömning & flyttstädning. Vi blev så otroligt nöjda & kommer rekommendera era tjänster varmt!! Tack!

HELÉNE G
Skrev om Akut rut och städtjänst

Så himla nöjd med killarna på detta företaget! De ställde upp akut, kom ut och utförde flyttstädning mitt under pågående (och rörig) flyttning. De var väldigt flexibla och jobbade där det gick för stunden. Trots vår pågående flytt var de oerhört effektiva, städade mycket noggrant fick med sig allt och blev klara på utsatt tid och utöver städningen var de dessutom behjälpliga med lyfthjälp när så behövdes. Jag är sååå nöjd, glad och tacksam för deras alldeles förträffliga insats! De får mina allra bästa rekommendationer!

Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation HELÉNE ,

Rose-marie C
Skrev om Akut rut och städtjänst

Flyttstäd de lux.. Det fick mitt hus att skina. Trevliga och punktliga. Jag hade missat att rensa vattenlåsen var extra, men de kom tillbaks då köparen var missnöjd. Rekommenderas varmt!

Svar från Akut rut och städtjänst

Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende 😊

Harriet N
Skrev om Akut rut och städtjänst

Bra bemötande. Flytt- och städ av rum och badrum på äldreboende. Utmärkt utfört.

Svar från Akut rut och städtjänst

Tack Harriet för ditt härliga och ärliga omdöme

Benny K
Skrev om Akut rut och städtjänst

Jag fick snabbt svar på min förfrågan. Arbetet startades på överrenskomna tiden. Väl utfört arbete och fastighetsägarens besiktning blev mer än väl godkänt. Kan rekommendera det varmaste. / Benny