Alby Tandläkarklinik

Alby Tandläkarklinik

Ligue 08-531 768 68 www.albytandlakare.se

About company

Välkommen till Alby Tandläkarklinik! Här möts du av engagerade och erfarna medarbetare som sätter dig i fokus under din tandläkartid. Hos oss har vi tandläkare och implantatkirurg, tandsköterska och tandhygienist vilket gör att vi kan erbjuda allt från enklare tandkontroller till avancerad specialistvård. Har du akuta besvär...

31 omdömen om Alby Tandläkarklinik

Helana M
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Aldrig varit hos en tandläkare som får en att känna sig avslappnad och orädd. Det går fruktansvärt snabbt och bedövningen ger han på ett sätt som inte känns av! Kommer aldrig gå någon annanstans även om jag flyttar 100 mil bort!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Dubravka V
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Är patient sedan 2002 deras kunskap, bemötande, tillgänglighet , är i världsklass kommer vara deras patient så länge som dom har sin klinik. Rekommenderas varmt till andra

Raymond S
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Seriös klinik, trevligt bemötande.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Daniella B
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Hej! Alby tandläkarklinik har hjälpt mig enormt.Jag har alltid haft tandläkarfobi innan jag började gå till Alby tandläkarklinik. Tandläkaren får en att känna säkerhet och trygghet i sin yrkesroll.Han har även ett gott bemötande och förklarar i förväg hur processen går till.Med sin personal och sitt arbete har han lyckats utföra ett toppen jobb för mig och mina tänder.Jag känner mig supernöjd och kommer alltid att vända mig till Alby tandläkarkliniken oavsett var jag än befinner mig i Sverige. Tusen tack för allt! Mvh Daniella Behaye

Louise H
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Gått i många år på den här tandläkarkliniken och är supernöjd. Tandläkaren är jätteduktig ärlig man behöver aldrig känna sig lurad Alltid trevigt bemötande och en jättefin servis. Och bra priser Om man gör brygger eller tandinplantat går man aldrig hem utan tänder. Man får tillfälliga under tiden man blir behandlad. /Louise

Marja B
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Enda tandläkare som jag vågar gå till, jag har tandläkareskräck. Jag blir alltid väl bemött och får bra information och tandvård. Jag är väldigt nöjd kund och kan rekommendera till andra.

Ebu Bekir A
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har jurd implantat mina tänder i Alby tandklinen har jag nöjd. seriös och trevlig alla personer Got jul och gott nytt år önskar Ebubekir. 👉best tandläkare👈

Deep S
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Både över och under helkäke implantat. Trevligt, Smidigt, Smärtfritt. Jag är supernöjd. Jag äntligen kan bita och tugga igen grillningar, moroter, nötter och all mat som går att äta som vanligt efter implantatet. 5 av 5 stjärna!

Roya A och Roya A gillar detta
Sara W
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har varit kund hos Alby tandläkarklinik i över 10 år och alltid fått bra bemötande och kunnig hjälp oavsett om det är fråga om mindre eller större åtgärder. Här är man i goda händer! Sara

Ulrika Ö
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Har sedan 15 år besökt dem och alltid blivit bemött med ett leende. De är flexibla och ordnar alltid tid om något akut inträffar. Jag är mycket nöjd med samtliga behandlingar och kan varmt rekommendera dem!

Omar E
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Riktigt trevligt och Bra information. En tandläkare som vet vad de gör. Bästa tandläkaren . Rekommenderas!!

Juha P
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har gjort lagningar, broar,dragit ut tänder,rotfyllningar mm. Nu kollar jag tänderna 2ggr/år ink.tandhygienist. För att ha haft tandläkarskräck så är det nu inga problem att gå till tandläkaren.

Jim C
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

jag är jätte nöjd med tandläkarn dom har hjälpt mig jätte mycket o tagit hand om mina tänder ett stort + ska dom ha

Rolf E
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Det är inte lätt att finna en bra tandläkare med kunskap och kompetens som också är professionell och uppdaterad med den bästa tekniken och samtidigt ger mig som vårdtagare en personlig behandling med hänsyn till mitt vårdbehov. Min fru och jag har sedan många år förmånen att vara patienser hos Alby Tandläkarklinik.

Monica E
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Har varit stamkunder över 10 år hos Alby Tanläkar klinik för deras professionella tjänster. Alltid tryggt och vänligt bemötande och bra priser. Noggranna och ger råd och information hur min tanhälsa har sköts. Jag har aldrig blivet besviken på resultatet. Jag går en gång om året när jag får kallelse då tänder röntgas och kontrolleras av tandläkare och sköterska sen efter blir det genomgång av tandhygienist. Jag är jätte nöjd varje gång.

Hans G
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Vänligt bemötande,stor yrkesskicklighet. Tandläkaren är mycket kunnig vad gäller implantatkirurgi. Har alltid känt mig trygg vid mina besök!

Eva G
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Mycket bra, bemötande och behandling utmärkt. Jag är mycker nöjd.

Manuel C
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Mycket bra bemötande, tandläkare i sig proffesionellt mycket bra om man få säga så. Jätte nöjd med allt,men om ni ska betyg sätta han och kompani dem förtjänar 10 poäng av 5

Stefan S
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Tandläkar skräck innan😧 nu gått hos John i fem år🔝! Min son går dit hel nöjd min fru är också på väg dit! Tänk att jag idag går till tandläkaren med ett leende!

Lena K
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag är oerhört nöjd med Alby tandläkarklinik! Fantastiskt bemötande och otroligt duktig personal där man alltid känner sig i trygga händer ! När tanden nu gått sönder erbjöds jag tid samma dag, och snabbt och smidigt är tanden lagad! Världens bästa tandläkare!

Jacoub K
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

som vanligt BRA JOBBAT. Jag har varit kund i mer än 12 år . Det säger allt.

Tamara K
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

utmärkt pålitliga vänliga mycket trevliga bemötande gör bra tandvård och håller på tandhygien

Marlene P
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Alltid varmt välkomnande, kunniga, professionell men ändå personliga. Jag känner mig trygg att de gör det som behövs. När jag ringer akut får jag tid oftast samma dag.

Naciye T
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Bästa möjliga vård 100 prosent säker behandling Och bemötande otroglig bra Jag känner mig säkra med behanlingen

Karin Z
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Mycket trevligt bemötande,duktiga och kunniga på alla sätt.

Jolie D
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har varit hos John sedan 20 år. Jag har gjort rotfyllning, implant och andra åtgärder och jag har rekommenderat honom till alla mina vänner och familj. Han är helt enkelt bäst.

Martin S
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har varit kund hos John Shokouhi i mer än 14 år och har varit hos honom varje år och har implantat sedan 5 år tillbaks. Jag tycker att han är en galant tandläkare och är mycket nöjd med hans arbete och rekommenderar honom till alla mina kompisar och bekanta.

Annika M
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Den bästa tandläkaren jag varit hos. Han har det i sina fingrar. Sätter bedövning perfekt. Jag har tandläkarskräck men känner mig trygg hos John Shokohi!

fehmi G
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Bästa tandläkaren! Har hjälpt mig komma över min tandläkarrädsla. Nu har Jag fått mina implantattänder. Jag fick väldigt bra behandling och rekommenderar värmt!

Roya A
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Jag har varit patient hos John Shokohi sedan 1996 då jag gjorde en bro i överkäken. Jag är väldigt nöjd och blir kallad varje år för kontroll och hygienistbehandling. trots att det är länge sedan jag flyttat från området tänker jag aldrig byta min tandläkare! Aila

Rolf B E
Escreveu sobre Alby Tandläkarklinik

Vi, min fru och jag har lång erfarenhet av tanläkare. Vi har krav på hög kvalitet i livet och ställer samma krav på vår tandläkare! Nu har vi sedan flera år varit och är patienter hos Melody Dental. En bättre tandläkare tror vi inte går att finna! Vi kan verkligen rekommendera Tandläkare John Shokohi och hans kunniga medarbetare! Erfarenhet räknas och det kommer patienterna till godo hos John med personal! Omvårdnad & kvalitet!! Vi kan inte vara mer nöjda! Rolf & Alicja