Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Äldre & Yngre Måleriteknik

Äldre & Yngre Måleriteknik

Ulricehamnsvägen 40, 121 39 Johanneshov — Visa karta

Äldre & Yngre Måleriteknik är det lilla företaget med ett stort hjärta! Vi utför alla sorters målerijobb med den tydliga visionen att alla kunder ska bli 100% nöjda!

Läs vad 9 kunder tycker om Äldre & Yngre Måleriteknik

• Gunilla L
    Gunilla L skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande, ett jättebra resultat och dessutom lite extra hjälp och tips för framtiden. Jag köpte måleri och tapetsering. Jag blev jättenöjd med både arbete och priset. Läs mer
  • Mia
    Mia skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Vi gjorde en liten ytrenovering på kontoret och tog hjälp av Tommy på Äldre & Yngre måleriteknik. Han var väldigt noggrann, tidseffektiv, trevlig och kom alltid på avtalad tid. Är mycket, mycket nöjda med utfört arbete och bemötande. Kommer definitivt vända oss till Tommy igen vid behov. Läs mer
  • Niklas
    Niklas skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Är grymt nöjd med arbetet som äldre och yngre har gjort, kommer definitivt att anlita dom igen om mer arbete skall göras på huset. Läs mer
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Gav tydliga besked och kom när det var avtalat. Öppna för mina åsikter och flexibla Läs mer
  • Janne
    Janne skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Ett trevligt bemötande med både kunskap och erfarenhet som styrka, vilket också visar sig i resultatet Läs mer
  • Petter E
    Petter E skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Bra bemötande och mycket bra utfört arbete. Tommy var hjälpsam och flexibel och tog också ansvar för att koordinera arbetena med andra yrkesgrupper. Tommy arbetade på löpande räkning mot budget, och ekonomin sköttes utmärkt. Rekomenderas varmt. / Petter Läs mer
  • Anna-Carin
    Anna-Carin skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Jag är väldigt nöjd med firman både vad gäller resultat och kommunikation både innan och under arbetet. Jag har redan rekommenderat vänner och bekanta och anlitar gärna Äldre & Yngre måleriteknik igen för min egen del. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Rekommenderas - trevlig, kunnig och flexibel Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Vi är supernöjda med Äldre & Yngre Måleriteknik. Snabbt och snyggt och proffsigt. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Anders H Anders H tycker:
“Finns bara bra saker att säga....” Läs mer

Svarvarvägen 12, 14250, Skogås