Äldre & Yngre Måleriteknik

Äldre & Yngre Måleriteknik

Äldre & Yngre Måleriteknik är det lilla företaget med ett stort hjärta! Vi utför alla sorters målerijobb med den tydliga visionen att alla kunder ska bli 100% nöjda!

9 omdömen om Äldre & Yngre Måleriteknik

Gunilla L
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Jag fick ett mycket trevligt bemötande, ett jättebra resultat och dessutom lite extra hjälp och tips för framtiden. Jag köpte måleri och tapetsering. Jag blev jättenöjd med både arbete och priset.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Mia
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Vi gjorde en liten ytrenovering på kontoret och tog hjälp av Tommy på Äldre & Yngre måleriteknik. Han var väldigt noggrann, tidseffektiv, trevlig och kom alltid på avtalad tid. Är mycket, mycket nöjda med utfört arbete och bemötande. Kommer definitivt vända oss till Tommy igen vid behov.

Niklas
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Är grymt nöjd med arbetet som äldre och yngre har gjort, kommer definitivt att anlita dom igen om mer arbete skall göras på huset.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Ingela O
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Gav tydliga besked och kom när det var avtalat. Öppna för mina åsikter och flexibla

Janne
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Ett trevligt bemötande med både kunskap och erfarenhet som styrka, vilket också visar sig i resultatet

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Petter E
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Bra bemötande och mycket bra utfört arbete. Tommy var hjälpsam och flexibel och tog också ansvar för att koordinera arbetena med andra yrkesgrupper. Tommy arbetade på löpande räkning mot budget, och ekonomin sköttes utmärkt. Rekomenderas varmt. / Petter

Anna-carin
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Jag är väldigt nöjd med firman både vad gäller resultat och kommunikation både innan och under arbetet. Jag har redan rekommenderat vänner och bekanta och anlitar gärna Äldre & Yngre måleriteknik igen för min egen del.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Magnus E
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Rekommenderas - trevlig, kunnig och flexibel

Ida W
Skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik

Vi är supernöjda med Äldre & Yngre Måleriteknik. Snabbt och snyggt och proffsigt.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen