Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Äldre & Yngre Måleriteknik

Äldre & Yngre Måleriteknik

Ulricehamnsvägen 40, 121 39 Johanneshov — Visa karta

Äldre & Yngre Måleriteknik är det lilla företaget med ett stort hjärta! Vi utför alla sorters målerijobb med den tydliga visionen att alla kunder ska bli 100% nöjda!
Östervägen 6, 16952, SOLNA
Badrumsfixarna i Stockholm
Jan V:
Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande. Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett. Arbetsledare tillgänglig under hela renoverin...

Byggföretag nära Äldre & Yngre Måleriteknik:

Midskeppsgatan 10, STOCKHOLM
Vi utför uppdrag i hela Storstockholm och inget projekt är för stort eller för l... Läs mer ›
Jimmy B:
Beställde renovering av gammalt okaklat badrum med byte av all inredning. 3Nor lämnade detaljrik offert inkl. alla typer av arbeten som behö...

Hammarbybacken 43, JOHANNESHOV
Varmt välkomna! Läs mer ›
Puts & Fasadtvätt:
Alltid bra bemötande av personalen och chefer

Nynäsvägen 371, ENSKEDE
Kontakta oss inför din nästa renovering eller ombyggnation! Läs mer ›
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

RENSTIERNAS GATA 23, Stockholm
Kontakta oss gärna för mer info kring hur vi arbetar! Läs mer ›
Agnetha B:
Har använt mig av Litabygg tre gånger hittills och alltid blivit nöjd. Hjälpsamma, lyhörda och kunniga hantverkare.

Läs vad 9 kunder tycker om Äldre & Yngre Måleriteknik

• Gunilla L
    Gunilla L skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande, ett jättebra resultat och dessutom lite extra hjälp och tips för framtiden. Jag köpte måleri och tapetsering. Jag blev jättenöjd med både arbete och priset.
  • Mia
    Mia skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Vi gjorde en liten ytrenovering på kontoret och tog hjälp av Tommy på Äldre & Yngre måleriteknik. Han var väldigt noggrann, tidseffektiv, trevlig och kom alltid på avtalad tid. Är mycket, mycket nöjda med utfört arbete och bemötande. Kommer definitivt vända oss till Tommy igen vid behov.
  • Niklas
    Niklas skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Är grymt nöjd med arbetet som äldre och yngre har gjort, kommer definitivt att anlita dom igen om mer arbete skall göras på huset.
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Gav tydliga besked och kom när det var avtalat. Öppna för mina åsikter och flexibla
  • Janne
    Janne skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Ett trevligt bemötande med både kunskap och erfarenhet som styrka, vilket också visar sig i resultatet
  • Petter E
    Petter E skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Bra bemötande och mycket bra utfört arbete. Tommy var hjälpsam och flexibel och tog också ansvar för att koordinera arbetena med andra yrkesgrupper. Tommy arbetade på löpande räkning mot budget, och ekonomin sköttes utmärkt. Rekomenderas varmt. / Petter
  • Anna-Carin
    Anna-Carin skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Jag är väldigt nöjd med firman både vad gäller resultat och kommunikation både innan och under arbetet. Jag har redan rekommenderat vänner och bekanta och anlitar gärna Äldre & Yngre måleriteknik igen för min egen del.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Rekommenderas - trevlig, kunnig och flexibel
  • Ida W
    Ida W skrev om Äldre & Yngre Måleriteknik
    Vi är supernöjda med Äldre & Yngre Måleriteknik. Snabbt och snyggt och proffsigt.

Ulricehamnsvägen 40, 121 39 Johanneshov