Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Apex Elinstallationer AB

Apex Elinstallationer AB

Speditionsvägen 19, 142 50 Skogås — Visa karta

Du har kommit till ett företag som värdesätter sina kunder. För att få ett arbete utfört snabbt, smidigt och yrkesmässigt, så är det vårt nummer du ska ringa. För utan våra kunder så finns vi inte, därför ligger det i vårt intresse att du som kund ska vara nöjd när arbetet är utfört. Vi kan hjälpa dig med alla sorters elarbeten. När du vill få en offert på arbetet så kommer vi självklart ut kostnadsfritt och tittar.

Vårt hantverk är inom elinstallationer, data, telefoni och tv, för både dig som företagare, förening och privatperson. Har ni några tankar på utbyggnad eller nyproduktion, då ska ni kontakta oss. Självklart innehar vi alla behörigheter och ansvarsförsäkringar som behövs. Vi strävar efter att Du som kund alltid ska känna dig nöjd!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Apex Elinstallationer AB

• Inger H
    Inger H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hej! Väldigt nöjd med detta jobb! Trevliga och lätta att ha att göra med!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi är mycket nöjda allt skedde som lovat.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabbt svar via Reco och trevlig personal.
    Elinstallatören kunde dyka upp under tidig morgonkvist trots att arbeten inte utförs så tidigt - det var riktigt god service.
    Installationsarbetet gick mycket bra till och resultatet blev som väntat. Inga konstigheter!
  • Linda A
    Linda A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb, och proffsigt utfört arbete med bästa bemötande. Rekommenderas
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket väl utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Supersnabb kontakt, snabb bokning och toppen utfört arbete av ett nytt eluttag för datakommunikation.
  • Anna L
    Anna L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och utmärkt service, rekommenderas!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Alltid lika bra och trevligt att anlita Apex Elinstallationer!
    Denna gång felsökning och reparation av en elcentral och utbyte av 2 dimrar.
    Utmärkt och snabbt åtgärdat!
    Välkomna åter, men jag hoppas förstås att det dröjer...
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Proffsigt bemötande och bra arbete.
  • Linda S
    Linda S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra jobb, bra service till rimligt pris
  • Nicklas K
    Nicklas K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra arbete , nöjd med kontakten med företaget och med elektrikerna .
    Resultatet är jag väldigt nöjd med.
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jättebra och trevligt bemötande!
    Daniel höll koll så att priset inte skulle dra iväg över budget och fixade det galant. Arbetet blev som förväntat och allt funkar som det ska.
    Rekommenderas!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kanonkillar!
    Snabb respons och utmärkt arbete. (uppsäkring av elanläggning)
    Rekommenderas varmt.
  • Ted B
    Ted B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Ringer alltid Apex! När man är nöjd med en hantverkare byter man inte!
  • Hans E
    Hans E skrev om Apex Elinstallationer AB
    Toppen!
    Jacob kom när han skulle, fixade problemet. Upptäckte ett annat problem som vi talade med Daniel om. Det bokades en ny tid för att åtgärda det. Kom i tid och fixade problemet!
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Apex Elinstallationer AB
    En gammal handdukstork skulle tas ned och ene ny monteras. Allt har löpt smidigt och bekvämt. Så snart vi lagt ut uppdraget på nätet ringde Daniel på Apex. Vi meddelade sedan via mail när vi fått hem den nya handdukstorken, och redan nästa dag fick vi arbetet utfört och den gamla handdukstorken plus kartong och skräp bortforslat. Vi kommer säkert vilja anlita den här firman igen.
    Agneta
  • Mårten N
    Mårten N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi fick ett bra bemötande från start till mål. Bra frågor före jobbet så den installatör som kom till os var i stort sett förberedd på det han skulle göra. De kom på utlovad tid båda gångerna. Mycket bra. Det blev en snygg elinstallation och uppsättning av armatur. Installatören lyssnade noga på de önskemål vi hade och förklarade på ett bra sätt när våra önskemål inte var bra ur säkerhetssynpunkt.
  • Paulina G
    Paulina G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabba, jättetrevliga och bra resultat. Rekommenderas starkt!
  • Jan-Olof B
    Jan-Olof B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Trevliga elektriker som utfört ett bra arbete.
    Bra uppföljning efter avslutat arbete.
    Seriös el firma
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Fick hjälp med några nya installationer på gården som kopplades till centralen i huset. Jag förklarade hur jag ville ha och de kom med bra och sakliga förslag på vad som behövs.
    Ett bra bemötande och även en uppföljning efter avslutat uppdrag plus att de var väldigt noga med att städa efter sig.
    Kan varmt rekommendera Apex om man vill ha kunniga elektriker.
  • Hemn A
    Hemn A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Ett seriöst El företag med vänliga arbetar som utför jobbet bra och professionellt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Apex Elinstallationer AB
    De proffsigaste och trevligaste elektiker vi anlitat. Allt funkar. Och inte för att jag klockade, men jag har dessutom känslan av att de fakturerade lite underkant på timmarna. Schysst.
  • Carolina F
    Carolina F skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra bemötande och kontakt, jobbet gjort helt enligt plan! Proffsiga!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex lämnade ett rimligt pris för jobbet, kom i avtalad tid och ringde och kontrollerade om vi var nöjda med jobbet efter installationen. Rättade till mindre felaktigheter utan mankimang vilket totalt sätt gör oss till mycket nöjda kunder.
  • BRF Buketten 3
    BRF Buketten 3 skrev om Apex Elinstallationer AB
    Föreningen anlitade Apex Elinstallation AB för byte av utomhusbelysning på vår innergård. Den befintliga belysningen skulle bytas såväl som komplettering med ytterligare armaturer. Dialogen har fungerat utmärkt från offert till färdig installation. Snabb maildialog, trevliga tekniker och framför allt en snygg installation.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket nöjd; montage av Westal utebelysning på Smidesgrind.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra service på alla sätt och vis. Från första samtalet, offerten, arbetet, kontrollsamtalet efter utfört arbete. Kan stark rekommendera Apex.
  • Stein J
    Stein J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Noggrant, proffsigt och inlyssnande om vi hade några synpunkter på det estetiska.
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex Elinstallationer hjälpte oss med att dra ut el till vår balkong. De kom på utsatt tid och genomförde jobbet snabbare än planerat och med ett slutresultat över förväntan. Trevliga var de också!
  • jens A
    jens A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och bra service. Förklarade på ett enkelt och bra sätt på de frågorna jag hade
  • Peter W
    Peter W skrev om Apex Elinstallationer AB
    Proffsigt bemötande. Enda av leverantörerna på ServiceFinder som ville förstå mitt behov. Blev dessutom klara innan utsatt tid. Högsta betyg.
  • Johan S
    Johan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket trevlig och professionellt både i offerering och utförande. Landade en bra bit under konkurrenterna i pris också. Rekommenderar varmt Apex Elinstallationer AB !
  • Arne H
    Arne H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex Elinstallationer kontaktade mig inom 24 timmar efter sökning på Reco.se. En elektriker, i mitt fall Stefan, kom när han skulle och gav ett mycket proffsigt men även sympatiskt intryck. Lösningar på elfelen presenterades, och resultatet blev mycket uppskattat. Jag kan alltså starkt rekommendera Apex Elinstallationer.
    Arne Hall
    Spotlights i duschrumstak och köksbänk på Tomtebogatan och duschrumstak på Tegnergatan.
  • Karin T
    Karin T skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi anlitade Apex för att installera ett spabad utomhus. Det kanske inte hör till de vanligast installationerna som Apex hanterar, men trots det så utförde de installationen perfekt. Nogranna och trevliga - och framför allt kunniga! När de upplevde en viss osäkerhet om hur installationen beskrevs från leverantörens sida så tog de tag i saken och kontaktade leverantören direkt för att säkerställa att det var rätt beskrivet. Min far är gammal elektriker och har extremt höga krav på hur elinstallationer ska genomföras och hur viktigt det är att det också är snyggt gjort. När han såg hur Apex dragit kablar och märkt upp allt gav även han dem högsta betyg. Jag skulle utan tvekan rekommendera Apex till att utföra alla sorts installationer som du har behov av!
  • Lisette Ö
    Lisette Ö skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabba att återkomma med en offert på elcentralbyte. Trevliga, nogranna och punktliga killar, som levererar enligt överenskommelse.
  • David A
    David A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Köksrenovering med ny el. och ny belysning. Inkoppling styr på villafläkt.

Bra och engagerade elektriker. Stefan klurade ut bra lösning för inkoppling av belysningens styrning och dimring etc. Jag upplever dem som snabba och effektiva.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hur bra som helst detta företag!!, mycket bra utfört arbete både inomhus och utomhus ,bland annat nya elcentraler och fast utomhusbelystning i trädgården.
  • Niklassons Markiser
    Niklassons Markiser skrev om Apex Elinstallationer AB
    vi anlitar dom för våra elinstallationer av markiser och det fungerar bra
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra elektriker! Har anlitat Apex ett antal gånger och alltid varit nöjd. Professionellt arbete och inte massa konstiga extradebiteringar på notan.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och bra kontakt initialt. Apex har satt upp ett antal eluttag, väldigt smart uppsatt, bänkarmatur, handdukstork och diverse små arbeten. Tydlig offert och snabba att fakturera korrekt. Bra kontakt via mail eller telefon och uppföljning av hur jobbet är utfört. De har ändrat min negativa bild av " hantverkare". Apex har även bra nätverk med andra hantverkare som jag använt. Jag ger Apex mina allra bästa rekommendationer.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitade Apex för hjälp med matning till spis och häll. Flexibela, bra pris och väl utfört arbete.
  • Per G
    Per G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag anlitade Apex för att dra ny el och byta och lägga till vägguttag och dimmer i 2 rum samt en del andra jobb.

Jag kan bara säga att jag är supernöjd med hela bemötandet som har varit både professionellt och väldigt serviceinriktat från början till slut på ett genuint och bra sätt. Jobbet blev precis som jag hade tänkt mig och det blev klart väldigt snabbt och effektivt. Jag har absolut ingenting att anmärka på utan tvärtom så är det som sagt en snabb och trevlig service som sticker ut utöver det vanliga.
  • Ingacarin G
    Ingacarin G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag drog om sladdarna i mina datauttag i huset. Medarbetarna på Apex var trevliga och lätta att prata med. Arbetet blev bra utfört och det som behövde kompletteras åtgärdades snabbt. De ringde och följde upp att allt blev som jag hade tänkt det. Jag är mycket nöjd.
  • Björn  P
    Björn P skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra, kunniga, trevliga.
    Klart nöjd med arbetet.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitades för total översyn och omdragning av elstammar i 60-tals hus. Mkt bra utfört arbete och fixade även luddigare uppgifter som "allmän tillsnyggning" galant. Kan varmt rekommendera Apex och kommer garanterat anlita dem igen.
  • Linda  K
    Linda K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kunskapsskolan Tyresö har under flera års tid haft avtal med Apex. De är alltid snabba, professionella och pålitliga som leverantör.
    För oss känns det viktigt att företaget vi köper våra tjänster av kan leverera en hög kvalitét och att de har stor kunskap om just vår verksamhet.
  • Roger R
    Roger R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag tyckte att ni va grymma som kom så snabbt. Sebastian som var hos oss va väldigt duktig och kom med bra tips för framtiden, vi är mycket nöjda med han/er. Vi vill gärna att ni gör fler jobb hos oss. Mvh
    Roger & Agneta
  • Babis H
    Babis H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hej

har nu fått dimmers installerade i min lägenhet och jag är helnöjd. Det är proffsigt gjort och bemötandet var från start vänligt, klart och tydligt med adekvat information om vad som gäller. Jag rekommenderar verkligen detta företag.
    Med vänlig hälsning,
    Babis Charalambidis
  • Micael S
    Micael S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick från början till slut. De var även väldigt flexibla med mina ändringar under arbetets gång.
  • Carl B
    Carl B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitade detta företag för att byta ut spotlights i mitt kök.

Sammanfattningsvis är jag supernöjd! Apex kom i tid, arbetade snabbt och effektivt med bra resultat till ett helt ok pris. Rekommenderas!

Speditionsvägen 19, 142 50 Skogås