Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Apex Elinstallationer AB
Rekommenderat företag 2016 - Apex Elinstallationer AB
Rekommenderat företag 2015 - Apex Elinstallationer AB

Apex Elinstallationer AB

Speditionsvägen 19, 142 50 Skogås — Visa karta

Du har kommit till ett företag som värdesätter sina kunder. För att få ett arbete utfört på ett snabbt, smidigt och yrkesmässigt, så är det vårt nummer du ska ringa. För utan våra kunder så finns vi inte, därför ligger det i vårt intresse att du som kund ska vara nöjd när arbetet är utfört. Vi kan hjälpa dig med alla sorters elarbeten. När du vill få en offert på arbetet så kommer vi självklart ut kostnadsfritt och tittar.

Vårt hantverk är inom elinstallationer, data, telefoni och tv, för både dig som företagare, förening och privatperson. Har ni några tankar på utbyggnad eller nyproduktion, då ska ni kontakta oss. Självklart innehar vi alla behörigheter och ansvarsförsäkringar som behövs. Vi strävar efter att Du som kund alltid ska känna dig nöjd!

Läs vad 47 kunder tycker om Apex Elinstallationer AB

• Magnus K
    Magnus K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex lämnade ett rimligt pris för jobbet, kom i avtalad tid och ringde och kontrollerade om vi var nöjda med jobbet efter installationen. Rättade till mindre felaktigheter utan mankimang vilket totalt sätt gör oss till mycket nöjda kunder.
  • BRF Buketten 3
    BRF Buketten 3 skrev om Apex Elinstallationer AB
    Föreningen anlitade Apex Elinstallation AB för byte av utomhusbelysning på vår innergård. Den befintliga belysningen skulle bytas såväl som komplettering med ytterligare armaturer. Dialogen har fungerat utmärkt från offert till färdig installation. Snabb maildialog, trevliga tekniker och framför allt en snygg installation.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket nöjd; montage av Westal utebelysning på Smidesgrind.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra service på alla sätt och vis. Från första samtalet, offerten, arbetet, kontrollsamtalet efter utfört arbete. Kan stark rekommendera Apex.
  • Stein J
    Stein J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Noggrant, proffsigt och inlyssnande om vi hade några synpunkter på det estetiska.
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex Elinstallationer hjälpte oss med att dra ut el till vår balkong. De kom på utsatt tid och genomförde jobbet snabbare än planerat och med ett slutresultat över förväntan. Trevliga var de också!
  • jens A
    jens A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och bra service. Förklarade på ett enkelt och bra sätt på de frågorna jag hade
  • Peter W
    Peter W skrev om Apex Elinstallationer AB
    Proffsigt bemötande. Enda av leverantörerna på ServiceFinder som ville förstå mitt behov. Blev dessutom klara innan utsatt tid. Högsta betyg.
  • Johan S
    Johan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket trevlig och professionellt både i offerering och utförande. Landade en bra bit under konkurrenterna i pris också. Rekommenderar varmt Apex Elinstallationer AB !
  • Arne H
    Arne H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex Elinstallationer kontaktade mig inom 24 timmar efter sökning på Reco.se. En elektriker, i mitt fall Stefan, kom när han skulle och gav ett mycket proffsigt men även sympatiskt intryck. Lösningar på elfelen presenterades, och resultatet blev mycket uppskattat. Jag kan alltså starkt rekommendera Apex Elinstallationer.
    Arne Hall
    Spotlights i duschrumstak och köksbänk på Tomtebogatan och duschrumstak på Tegnergatan.
  • Karin T
    Karin T skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi anlitade Apex för att installera ett spabad utomhus. Det kanske inte hör till de vanligast installationerna som Apex hanterar, men trots det så utförde de installationen perfekt. Nogranna och trevliga - och framför allt kunniga! När de upplevde en viss osäkerhet om hur installationen beskrevs från leverantörens sida så tog de tag i saken och kontaktade leverantören direkt för att säkerställa att det var rätt beskrivet. Min far är gammal elektriker och har extremt höga krav på hur elinstallationer ska genomföras och hur viktigt det är att det också är snyggt gjort. När han såg hur Apex dragit kablar och märkt upp allt gav även han dem högsta betyg. Jag skulle utan tvekan rekommendera Apex till att utföra alla sorts installationer som du har behov av!
  • Lisette Ö
    Lisette Ö skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabba att återkomma med en offert på elcentralbyte. Trevliga, nogranna och punktliga killar, som levererar enligt överenskommelse.
  • David A
    David A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Köksrenovering med ny el. och ny belysning. Inkoppling styr på villafläkt.

Bra och engagerade elektriker. Stefan klurade ut bra lösning för inkoppling av belysningens styrning och dimring etc. Jag upplever dem som snabba och effektiva.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hur bra som helst detta företag!!, mycket bra utfört arbete både inomhus och utomhus ,bland annat nya elcentraler och fast utomhusbelystning i trädgården.
  • Niklassons Markiser
    Niklassons Markiser skrev om Apex Elinstallationer AB
    vi anlitar dom för våra elinstallationer av markiser och det fungerar bra
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra elektriker! Har anlitat Apex ett antal gånger och alltid varit nöjd. Professionellt arbete och inte massa konstiga extradebiteringar på notan.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och bra kontakt initialt. Apex har satt upp ett antal eluttag, väldigt smart uppsatt, bänkarmatur, handdukstork och diverse små arbeten. Tydlig offert och snabba att fakturera korrekt. Bra kontakt via mail eller telefon och uppföljning av hur jobbet är utfört. De har ändrat min negativa bild av " hantverkare". Apex har även bra nätverk med andra hantverkare som jag använt. Jag ger Apex mina allra bästa rekommendationer.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitade Apex för hjälp med matning till spis och häll. Flexibela, bra pris och väl utfört arbete.
  • Per G
    Per G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag anlitade Apex för att dra ny el och byta och lägga till vägguttag och dimmer i 2 rum samt en del andra jobb.

Jag kan bara säga att jag är supernöjd med hela bemötandet som har varit både professionellt och väldigt serviceinriktat från början till slut på ett genuint och bra sätt. Jobbet blev precis som jag hade tänkt mig och det blev klart väldigt snabbt och effektivt. Jag har absolut ingenting att anmärka på utan tvärtom så är det som sagt en snabb och trevlig service som sticker ut utöver det vanliga.
  • Ingacarin G
    Ingacarin G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag drog om sladdarna i mina datauttag i huset. Medarbetarna på Apex var trevliga och lätta att prata med. Arbetet blev bra utfört och det som behövde kompletteras åtgärdades snabbt. De ringde och följde upp att allt blev som jag hade tänkt det. Jag är mycket nöjd.
  • Björn  P
    Björn P skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra, kunniga, trevliga.
    Klart nöjd med arbetet.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitades för total översyn och omdragning av elstammar i 60-tals hus. Mkt bra utfört arbete och fixade även luddigare uppgifter som "allmän tillsnyggning" galant. Kan varmt rekommendera Apex och kommer garanterat anlita dem igen.
  • Linda  K
    Linda K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kunskapsskolan Tyresö har under flera års tid haft avtal med Apex. De är alltid snabba, professionella och pålitliga som leverantör.
    För oss känns det viktigt att företaget vi köper våra tjänster av kan leverera en hög kvalitét och att de har stor kunskap om just vår verksamhet.
  • Roger R
    Roger R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag tyckte att ni va grymma som kom så snabbt. Sebastian som var hos oss va väldigt duktig och kom med bra tips för framtiden, vi är mycket nöjda med han/er. Vi vill gärna att ni gör fler jobb hos oss. Mvh
    Roger & Agneta
  • Babis H
    Babis H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hej

har nu fått dimmers installerade i min lägenhet och jag är helnöjd. Det är proffsigt gjort och bemötandet var från start vänligt, klart och tydligt med adekvat information om vad som gäller. Jag rekommenderar verkligen detta företag.
    Med vänlig hälsning,
    Babis Charalambidis
  • Micael S
    Micael S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick från början till slut. De var även väldigt flexibla med mina ändringar under arbetets gång.
  • Carl B
    Carl B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitade detta företag för att byta ut spotlights i mitt kök.

Sammanfattningsvis är jag supernöjd! Apex kom i tid, arbetade snabbt och effektivt med bra resultat till ett helt ok pris. Rekommenderas!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Apex Elinstallationer AB
    Är jätte nöjd med Apex. Sebastian var mycket kunnig och trevlig. Fast!pris är ett stortplus så det inte drar ut på tiden och fakturan blir betydligt större än vad man sagt från början.
    Kom på utsatt tid och hade ett trevligt bemötande. Kan varmt rekomendera Apex Elinstallationer.
  • Set N
    Set N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra service men otydliga med sin prismodell och fakturan är alltid större än förväntat.
    2015-10-27 Sebastian M svarar Set N
    Hej Set!

Vi kom till dig för att installera en badrumsarmatur enligt överenskommelse och du fick ett ett pris som är vår minidebitering. Efter utfört arbete så hade du lite fler saker som du vill vi skulle utför och vi behövde då beställa material och återkomma en annan dag.
    Här hittar du prismodellen: http://apex-el.se/om-oss/faktureringsinformation
    Eftersom du beställer mer arbete så blir även fakturan större.
    Sebastian
    Apex Elinstallationer AB
  • Mats L
    Mats L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabbt och effektivt. Väldigt trevligt bemötande.
    Rekommenderas varmt!
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Trevligt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Kunnig elektriker. Prisvärt. Rekommenderas!
  • Annika S
    Annika S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag har fått ett utmärkt bemötande av APEX Elinstallationer varje gång företrädare eller ägaren själv har utfört elarbete på mitt företag.
    Under en 3-månadersperiod anlitade jag APEX Elinstallationer när jag flyttade mitt företag och utökade till tre gånger större lokaler.
    De satte upp belysningsskenor och lampor i mina skyltfönster, satte upp sex längre nedhängda elskenor i taket inklusive all tillhörande belysning, drog specialkablage till mina gamla kaffekvarnar från 1920-talet samt till all annan butiksutrustning, satte upp ledbelysning i provhytter, borrade och hängde upp en större kristallkrona samt hjälpte mig även med diverse extra borrningsarbeten i taken. Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kan rekommenderas varmt. Noggrann, lyhord och mkt bra forslag pa losningar. Snabb aterkoppling.
  • Leevi A
    Leevi A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag anlitade Apex Elinstallationer för att bygga om elsystemet i mitt hus från ojordat till jordat samt installera ett nytt proppskåp.
    Dom gjorde jobbet snabbt och smidigt.
    Så jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Apex Elinstallationer.
    Leevi Aho
    Tumba
  • Karin T
    Karin T skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag kan varmt rekommendera APEX Elinstallation. De håller en otroligt hög servicenivå, återkommer alltid när de lovat och gör dessutom ett högklassigt arbete. Det är inte ofta jag lämnar rekommendationer när det kommer till hantverkare - men för APEX gör jag gärna ett undantag!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kan varmt rekommendera APEX Elinstallationer. Anlitade dem för att utföra ett flertal nya kabeldragningar och armaturinstallationer och är nöjd med resultat. Till skillnad från många andra firmor vågade de erbjuda fast pris som var konkurrenskraftigt i jämförelse med andra leverantörers erbjudanden baserade på löpande räkning och uppskattad arbetsåtgång. Jag uppfattade att APEX var lyhörda för mina specifika önskemål t.ex. om armaturval och estetiska överväganden vid kabeldragningar, samt uppvisade yrkesstolthet att vilja göra ett bra och prydligt jobb. APEX kom och arbetade enligt överenskomna tider och deras faktura stämde med offert. Det som skiljer från en 5:a i betyg är att APEX inte hade fått allt material levererat till sig inför påbörjande av uppdrag. Inte helt och hållet deras fel, men det innebar att jag fick planera om frånvaro från mitt arbete med kort varsel.
  • Nicoletta S
    Nicoletta S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Efter att ha anlitat Apex två ggr kan vi varmt rekommendera dem. Sebastian var mycket duktig, pålitlig och trevlig. Vi kommer säkert att vända oss till honom igen om behovet uppstår i framtiden.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kompetens och ett trevligt bemötande till ett humant pris. De kom på utsatt tid och jobbade snabbt och proffsigt. Kan varmt rekommendera dem!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Apex Elinstallationer AB
    100% nöjd med helentreprenad el vid nybyggnation av 2 plans villa i Stuvsta 2013.
    Mycket trevliga och noggranna elektriker.
    Kan varmt rekommendera Apex.

Tommy
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kommer anlitas igen! ....................
  • Martin H
    Martin H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kanonfirma, flexibla och snabba. Mitt val nästa gång det ska dras i kablarna.
  • arvid s
    arvid s skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra. Kom på utsatt tid. Gjorde ett bra jobb. Förklarade en del orsaker begripligt för en lekman. Trevlig attityd. Inga ockerpriser. Även om det var ett relativt litet jobb kändes det att de tog mig på allvar som beställare och kund.
    Anlitar dem gärna igen och kan varmt rekommendera Apex.
    Arvid S.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, bra priser och snabb med offert! Utförde arbete på undermåligt dragen el i vår lägenhet, på utlovad tid och utan konstigheter. Rekommenderas varmt.
  • Seppo N
    Seppo N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Överkomliga priser, särskilt materialpriset, där många annars försöker fläska på extra. Trevligt och professionellt bemötande. Trots Påskhelgen mellan fick jag det utfört rätt fort. Det var byte två gamla risiga gruppcentraler med "proppar" till nya snygga med jordfelsbrytare.
  • Markus G
    Markus G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vill mycket varmt rekommendera Apex. Jag anlitade dem då jag hade ett riktigt jobbigt elproblem med kortslutningar och annat i min villa. De kom jätte snabbt och på utsatt tid och var mycket trevliga. Gjorde ett mycket bra jobb och priset är väldigt överkomligt också.
  • Pär e
    Pär e skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kan varmt rekommendera Apex elinstallationer. Har anlitat dem för både lite större och mindre jobb i hemmet. Trevlig och proffsig personal.
  • Anders B
    Anders B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Haft dem hos i vår villa flertalet gånger nu och det är alltid lika snabbt, effektivt och bra. Dessutom har det aldrig kostat oss skjortan!

Speditionsvägen 19, 142 50 Skogås