Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Apex Elinstallationer AB

Apex Elinstallationer AB

Speditionsvägen 19, 142 50 Skogås — Visa karta

Du har kommit till ett företag som värdesätter sina kunder. För att få ett arbete utfört snabbt, smidigt och yrkesmässigt, så är det vårt nummer du ska ringa. För utan våra kunder så finns vi inte, därför ligger det i vårt intresse att du som kund ska vara nöjd när arbetet är utfört. Vi kan hjälpa dig med alla sorters elarbeten. När du vill få en offert på arbetet så kommer vi självklart ut kostnadsfritt och tittar.

Vårt hantverk är inom elinstallationer, data, telefoni och tv, för både dig som företagare, förening och privatperson. Har ni några tankar på utbyggnad eller nyproduktion, då ska ni kontakta oss. Självklart innehar vi alla behörigheter och ansvarsförsäkringar som behövs. Vi strävar efter att Du som kund alltid ska känna dig nöjd!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om Apex Elinstallationer AB

• David skrev om Apex Elinstallationer AB
    Anlitade Apex för stambyte av elen i vår villa. Bra första intryck av Daniel, bra prisbild och tidsuppskattning. Startade arbetet inom 4 veckor från offert.
    Arbetet fortlöpte utan problem, trevligt gäng som arbetade. Däremot skulle jag gärna blivit informerad om att fakturan såldes till ett kreditbolag, när den väl var såld hade jag inget att sätta emot vid eventuell meningsskiljaktigheter. Tråkigt var att när den “stora” fakturan var betald sänktes vår prioritet för färdigställande, fick snabbt hjälp med ett litet kopplingsfel men när jag efterfrågade gruppschema tog det fyra veckor och en hel del påminnelser för att jag skulle få det. En tid efter arbetet hittade jag några proppar som var felkopplade, återigen gick rättelsen ganska snabbt men korrigeringen av gruppschemat blev aldrig uppdaterat och har ännu inte blivit det.
    Skulle Apex sköta det “mindre” detaljerna smidigare och avsluta arbetet helt innan man skyndar vidare skulle kvalitetskänslan på uppdraget öka. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex är bra - vi har använt dom flera gånger och jobbet blir alltid bra utfört. Läs mer
  • Mats V skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vänligt bemötande! Kommer kontakta dem igen om mer eljobb skulle dyka upp hemma. Läs mer
  • Peter J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Pålitliga och enkla att ha att göra med. Kommer med all sannolikhet anlita dem igen. Läs mer
  • Erik E skrev om Apex Elinstallationer AB
    Fick hjälp med att koppla på tidigare ej inkopplad jordfelskabel samt lokalisera och byta ut en gammal tygkabel som var svår att hitta då den tidigare ägaren målat över kopplingsdosan. Detta löstes perfekt och effektivt och med hög grad av service! Rekommenderas! Läs mer
  • Jonas L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra och snabb service. Billigt. Kommer anlita fler gånger. Läs mer
  • Mattias N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi fick snabb och smidig hjälp. Läs mer
  • Ola G
    Ola G skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi har en lite restaurang och är då och då i behov av diverse el-jobb av en proffsig och flexibel elfirma. Anlitar därför alltid Apex som snabbt hjälper till och löser problemen. Mycket trevlig och kunnig personal. Det känns tryggt att ha Apex som leverantör. Vi kan verkligen rekommendera Apex. Läs mer
  • Leif S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra kontakt
    Sms med förklaring & ursäkt när de inte kunde komma pga sjukdom
    Bra, positivt team som kom för att jobba med uppdatering av vårt elsystem Läs mer
  • Linnea F skrev om Apex Elinstallationer AB
    Trevlig och duktig elektriker som fixade min kökslampa och badrumslampa.Rekommenderar Apex. Läs mer
  • Karl­-Johan S skrev om Apex Elinstallationer AB
    En snygg installation av nya elcentraler. Läs mer
  • Thomas M skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra bemötande och snabb installation! Läs mer
  • Petri A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag fick kontakt med Apex genom att dom är underleverantör till ett annat företag och jag ringde fick prata med rätt person direkt fick rätt svar bra bemötande och vi bestämde en tid för en el installation av grindmotorer.
    Dagen kom och installatören skulle vara hos mig 7,30 vilket sällan stämmer men exakt 7.30 parkerade han på vår gård jag blev imponerad. Hans bemötande var proffsig och noggrann, allt gick som det skulle så jag kan inte annat än rekommendera Apex Elinstallationer för el arbeten. Läs mer
  • Line A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Allt är till belåtenhet efter ert besök och vi är så nöjda med jobbet elektrikern gjorde. Hon var både kunnig och lyhörd för vad vi önskade. Det hela kändes mycket proffsigt! Läs mer
  • Holmgrens Markiser skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi på Holmgrens Markiser samarbetar med Apex Elinstallationer AB genom att dom utför elinstallationer åt många av våra solskyddskunder.
    Dom har gjort snygga installationer och varit duktiga på att hålla tider och kommunicera med slutkunden.
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • Kaliberprojekt AB skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi använder Apex Elinstallationer i många av våra projekt, bland annat nyproduktion av villor, bostadsrättsföreningar samt eftermarknaden hos flera stora bolag. Alltid proffsiga och trevliga. Kan starkt rekommendera Apex. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabbt svar, trevligt bemötande och kompetenta. Känns skönt att få hjälp av en elektriker som jag kan lita på. Kommer absolut kontakta Apex Elinstallationer nästa gång jag behöver hjälp med elen! Läs mer
  • Dominik M skrev om Apex Elinstallationer AB
    Duktiga elektriker som gör jobbet snabbt och snyggt. Läs mer
  • Katja H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jag fick hjälp med lite smått och gott, som ny armatur över diskbänk, byta en trasig dimmer och kapa en gammal elkabel samt lite allmän rådgivning. Mycket trevligt bemötande och skicklighet. Jag kan varmt rekommendera denna firma.
    Katja Läs mer
  • Leif P skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi kontaktade Apex Elinstallationer när de hade semester. De lovade att återkomma följande måndag. Tilm skillnad från många firmor vi har haft kontakt med återkom de verkligen måndag förmidag. Därefter fungerade allt mycket bra! De höll utlovade tider och kostnader samt de åtekopplade efter utfört arbete. Vi rekommenderar verkligen Ape Elinstallationer AB! Läs mer
  • Tomas R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket Bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Företaget visade Engagemang och kunde precisera kostnad samt ungefärligt tid för arbetet. Noggrant och snyggt utfört arbete enligt plan. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Lars F skrev om Apex Elinstallationer AB
    Har använt Apex vid tre separata tillfällen och är mycket nöjd. Vänligt bemötande och flexibla vid planeringen av när jobbet ska utföras. De är noga och snabba. Mitt självklara val för framtida elinstallationsjobb. Läs mer
  • Sara B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Flera omständigheter som drar ner betyget på Apex elinstallationer som jag anlitade för att byta el i lägenhet.
    1. Oflexibla. Blev inklämd på en tid som någon lämnat återbud på, som en tjänst till dem fast jag önskade en senare tid.
    2. Vilseledande offertmöte. Personen som kom för att göra en offertbedömning var rutinerad och gav intrycket av att han skulle vara den som gjorde jobbet.
    3. Lärlingar till full pris. De som gjorde jobbet var mycket unga, den ena uppenbart en lärling och den som skulle vara senior var inte mycket mer rutinerad.
    4. Osäkerhet i utförandet. Otroligt beredvilliga och trevliga men vid minsta tilltal avbröt de vad de gjorde med resultatet att de gick från det ena till det andra. Kunde inte med bestämdhet föreslå lösningar på problem. Inväntade stöd från chefer men fick inget.
    5. Slappt bemötande. Jag ville veta vad det innebar att det inte blev klart och blev lovad att chefen skulle kontakta mig men fick inget besked. Var tvungen att ställa frågan flera gånger innan jag kunde få ett datum på när de skulle komma tillbaka och en uppskattning på vad extraarbetet skulle kosta. Först vid fråga om de nu visste hur de skulle lösa rörstoppet bytte de ut lärlingen mot en rutinerad elektriker.
    6. Ingen förståelse för missnöje. Jag lät förstå att jag hade vissa tvivel kring utförandet men på inget sätt fick jag något gensvar eller förståelse för detta. Jag respekterar att man kan ha olika uppfattning men ett visst mått av respons bör man ge sin kund.
    7. Hot. Hotade att dra in sin jurister om jag skrev ovanstående. Läs mer
  • Anette H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabba att svara, trots mycket jobb lyckades man klämma in en tid för mej. Mycket bra Läs mer
  • Karolina T skrev om Apex Elinstallationer AB
    Installation av el till markiser
    Bra bemötande från början till slut Läs mer
  • Carl N
    Carl N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Otroligt trevliga, duktiga och ödmjuka unga killar kom och kopplade in badrumsbelysning hos mig. Högsta betyg rakt igenom. Läs mer
  • Patrick M skrev om Apex Elinstallationer AB
    Apex kontaktade mig snabbt och kom för att titta
    på jobbet. En offert kom snabbt och de påbörjade
    installation av belysning, inkoppling av badtunna och
    dra nya ledningar till utebelysning.

De gjorde ett snyggt och välgjort jobb! Mycket trevliga!! Läs mer
  • Nina W skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra bemötande. Snabb lösning på problemet avseende strömbrytare som ej fungerat. Helhetsintrycket var mycket bra! Läs mer
  • Lynda M skrev om Apex Elinstallationer AB
    Great service! Very quick response, clear and easy to understand explanations, and costs were very transparent. The real cost was even lower than the estimate! This is one of the best companies I've dealt with in Stockholm for honest and quick communication. Would definitely recommend Apex Electrical Installations! Läs mer
  • Anders R skrev om Apex Elinstallationer AB
    Installation av ellutag och dimmer. Mycket bra att ha och göra med, snabba, effektiva och duktiga, inga problem! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Enkla och smidiga att ha att göra med! Daniel mkt lättsam att ha att göra med, tydligt kommunikation och bra slutresultat av grabbarna! Nöjd och kan rekommendera! Läs mer
  • Olle N
    Olle N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Smidigt och lätt på alla sätt!
    Hälsningar Olle Nilsson, Haninge. Läs mer
  • Benny N
    Benny N skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snyggt utfört jobb, kort väntetid - allt som allt kanon. Läs mer
  • Anja S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Professional and fast service.
    We just needed a dimmer changed.
    Job was done by very nice and polite staff.
    I can highly recommend Apex Elinstallationer!
    Best regards
    Anja Shearer Läs mer
  • Helena E skrev om Apex Elinstallationer AB
    De var snabba på att svara på efterfrågan. Proffesionellt bemötande och mycket bra utfört arbete. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Inger H skrev om Apex Elinstallationer AB
    Hej! Väldigt nöjd med detta jobb! Trevliga och lätta att ha att göra med! Läs mer
  • Thomas J skrev om Apex Elinstallationer AB
    Vi är mycket nöjda allt skedde som lovat. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabbt svar via Reco och trevlig personal.
    Elinstallatören kunde dyka upp under tidig morgonkvist trots att arbeten inte utförs så tidigt - det var riktigt god service.
    Installationsarbetet gick mycket bra till och resultatet blev som väntat. Inga konstigheter! Läs mer
  • Linda A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb, och proffsigt utfört arbete med bästa bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • Tommy L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket väl utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Supersnabb kontakt, snabb bokning och toppen utfört arbete av ett nytt eluttag för datakommunikation. Läs mer
  • Anna L skrev om Apex Elinstallationer AB
    Snabb och utmärkt service, rekommenderas! Läs mer
  • Kjell A skrev om Apex Elinstallationer AB
    Alltid lika bra och trevligt att anlita Apex Elinstallationer!
    Denna gång felsökning och reparation av en elcentral och utbyte av 2 dimrar.
    Utmärkt och snabbt åtgärdat!
    Välkomna åter, men jag hoppas förstås att det dröjer... Läs mer
  • Sandra B skrev om Apex Elinstallationer AB
    Proffsigt bemötande och bra arbete. Läs mer
  • Linda S skrev om Apex Elinstallationer AB
    Bra jobb, bra service till rimligt pris Läs mer
  • Nicklas K skrev om Apex Elinstallationer AB
    Mycket bra arbete , nöjd med kontakten med företaget och med elektrikerna .
    Resultatet är jag väldigt nöjd med. Läs mer
  • Elin Ö skrev om Apex Elinstallationer AB
    Jättebra och trevligt bemötande!
    Daniel höll koll så att priset inte skulle dra iväg över budget och fixade det galant. Arbetet blev som förväntat och allt funkar som det ska.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Apex Elinstallationer AB
    Kanonkillar!
    Snabb respons och utmärkt arbete. (uppsäkring av elanläggning)
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ted B skrev om Apex Elinstallationer AB