Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Apollo Travel Group AB

Apollo Travel Group AB

Ynglingagatan 2, 113 47 Stockholm — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Anette S:
Har haft bra kontakt hela tiden, både före efter och under resan. KLM flygbolaget hade bra service. Min sambo har svårt att gå, vi fick myc...

Resebyråer nära Apollo Travel Group AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 8 kunder tycker om Apollo Travel Group AB

• Johan N
    Johan N skrev om Apollo Travel Group AB
    Apollo tack för en lyckad semester!
  • Clara M
    Clara M skrev om Apollo Travel Group AB
    Jag väljer bara att resa med Apollo. De har alltid glada och trevliga reseledare som gör sitt bästa för att man ska ha en härlig semester. De har ett stort utbud och mitt favoritresmål är Thailand.
  • Maria C
    Maria C skrev om Apollo Travel Group AB
    Apollo säljer sol och badresor, men även kryssningar på medelhavet och skidresor. År 2007 var det drygt 400 000 stycken som reste med Apollo. Ett seriöst företag som hjälper kunderna så de blir nöjda och glada! Jag har rest med Apollo åtskilliga gånger och allt varit nöjd! De flesta kunderna beställer sina resor via deras hemsida. Deras hemsida är väldigt lätt att förstå sig på, enkel att navigera och lära sig. Apollo har börjat förnya sig lite, bland annat finns det inga välkomstmöten på hotellen, nu är det såkallade informationsträffa ca 2-3 ggr på vissa hotell. Bor man på ett hotell som inte har dessa träffar så kommer en taxi och hämtar de så man får åka till ett hotell där en Apollo anställd finns vissa tider! Jag var nyligen i Alanya, Turkiet på en semesterresa. Vi hade en kille som kom tre gånger till hotell där vi bodde, alltid bakfull…. Vi såg honom ut på byns krogar varje kväll, stupfull. Det var dåligt av Apollo, ett minus. Klart de får festa men kanske inte komma till jobbet och stinka sprit! Slutsats: Apollo är ett seriöst företag som inte luras eller bedrar. De har fina och fräscha hotell och fina orter att resa till. Deras utflyktsmål på respektive resemål brukar vara brett. Så ska du lämna Sverige på några dagar, välj Apollo!
  • Martina F
    Martina F skrev om Apollo Travel Group AB
    Jag tycker Apollo är ett resebolag som har bra priser och det är smidigt att boka över Internet. Jag har endast haft bra erfarenheter av företaget och blivit väl omhändertagen på resor. Lite nytt var att Apollo inte längre har några välkomstmöten, utan istället vissa tider som man själv kan komma till reseledaren och ställa frågor eller liknande. Jag tyckte detta var helt okej och all information man behövde fick man ändå i en välkomstbroschyr.
  • asd a
    asd a skrev om Apollo Travel Group AB
    Riktigt bra företag som gett mig flera underbara resor.
  • Tove S
    Tove S skrev om Apollo Travel Group AB
    Jag har rest några gånger med Apollo och har fått ganska bra behandling när jag har rest med dem. Det som kan vara lite problematiskt med dem är när man själv ska boka resa via internet. Det kan vara lite bökigt om man inte vet exakt vart man vill resa och vill hitta den rätta prisklassen.
  • Elina E
    Elina E skrev om Apollo Travel Group AB
    Jag och min pojkvän bokade en Sista minuten till Korfu i Grekland med Apollo för något år sen. Resan var ospecificerad men man ska ändå vara garanterad samma standard som Apollos vanliga hotell, står det i beskrivningen. Vid ankomst till Korfu får vi veta att bussresan till hotellet ska ta 30 minuter, efter 1.5 timme är vi framme och blir avsläppta ett gäng på runt 20 personer mitt i ingentans. Efter ett tag kom en kvinna och frågade om vi skulle bo på det hotellet vi skulle bo på och ingen av oss resenärer trodde våra ögon när vi såg standarden på rummen. Det fanns ingenting i rummet som var helt, det var skitigt och fruktansvärt. Men vi beslutade oss för att sova och sen på morgonen ringa och be om nytt rum då vi inte ens hade vatten i duschen och vi hade köpt till toalett och dusch i resan. Vaknar på morgonen av att det regnar in i rummet vi bor i. En del av resenärerna från Sverige hade till och med översvämning på rummen. Ringde till Apollos nödnummer och fick inget svar. Vad skulle vi göra nu då? Till slut ringde vi hem till anhöriga i Sverige så att de fick kontakta Apollo i Sverige. Efter ett halvt dygn fick vi äntligen tag i reseledare och dagen efter fick vi flytta till ett nytt hotell i en annan by.. Jag kan dock inte förstå hur Apollo tror att man ska acceptera skitiga och trasiga rum där inget fungerar, trots att man bokat ospecificerad resa? Nej aldrig mer Apollo kan jag ju säga!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Apollo Travel Group AB
    När jag bokar resor brukar jag ofta boka genom Apollo. Det har funkat fint de flesta gångerna och resorna har varit bra arrangerade och trevliga. Det är klart att det inte alltid ser ut som i katalogen men vi har aldrig blivit besvikna. Stort plus för att det är enkelt och smidigt att boka över nätet, lätt och överskådlig sida, och dessutom har de oftast bra priser också!

Ynglingagatan 2, 113 47 Stockholm